
Alus ražotājs Cēsu alus piesaistījis fizioterapeitu, kurš tiem darbiniekiem, kam ilgstoši jāstrādā vienā pozā vai arī intensīvi jākustas, ir izstrādājis speciālus muskuļu atslodzes vingrinājumus. Uzņēmums ieviesis arī 360 grādu novērtējumu darbiniekiem, kas ļauj vispusīgi izvērtēt katra stiprās un vājās puses - paša darbinieka, vadītāja, kolēģu un padoto skatījumā.
Tulkošanas uzņēmumā Skrivanek ik nedēļu notiek «gardās trešdienas» sapulces, kurās līdztekus darba jautājumu pārrunāšanai visi kolēģi tiek cienāti ar vienas nodaļas sarūpētu cienastu, vēlams - pašgatavotu. Šādi iekšējā komunikācija dažādu līmeņu darbinieku un vadības starpā ir neformālāka, taču nezaudē mērķtiecīgumu.
Latvija Statoil veicis darbinieku izglītošanas kampaņu, kāpēc lifta vietā labāk izvēlēties kāpnes - izstrādāti un biroja telpās izvietoti plakāti, kas izskaidro piecus galvenos iemeslus, kāpēc veselīgāk ir iet kājām. Vēl cita iniciatīva - darbiniekiem, kam piedzimst bērns, uzņēmums uzdāvina auto sēdeklīti.