
Andris Rubīns, Magic vadošais partneris.
Drosme mārketingā, uzņēmējdarbībā, sportā un jebkurā citā jomā nereti sākas ar sapņiem
Lai gan mūsu basketbola izlases treneris Luka Banki komandu atkārtoti aicināja nekļūt augstprātīgiem, tas netraucēja viņiem mērķēt krietni augstāk, nekā vairums ticēja, ka vispār iespējams nokļūt. To apvienojot ar smagu darbu un komandas garu, Latvija šogad pārsteigusi pasauli gan basketbolā, gan hokejā. Turklāt radījusi pārliecību, citējot Hariju Vītoliņu, ka tas ir tikai sākums.
Neatlaidība un komandas kopdarbs ir bijis pamatā, arī veicot Baltijā plašāko zīmolu pētījumu Brand Capital, kam nākamgad svinēsim 20 gadu jubileju. Pētījums kalpo par pamatu Baltijas zīmolu topam, kas arī ik gadu tiek pilnveidots un attīstīts. Šogad pētījumu ciešā Wit Consulting zīmolu konsultantu uzraudzībā veica viena no vadošajām Eiropas pētījumu kompānijām Norstat, aptaujājot vairāk nekā 3000 ekonomiski aktīvo iedzīvotāju Baltijas valstīs.