Apstiprina Šķēles kā labuma guvējus digitālās TV lietā

88

Komentāri (88)

LAURIS 21.06.2010. 11.02

labi, ka pēdējās nedēļas reitingi ir šādi: Vienotība 15%, Saskaņa 9%, ZZS 5%, bet PLL 3%.
Cerams Stendžas debilizējošie darbi šoreiz nenostrādās un tie salašņas paliks zem 5%

0
0
Atbildēt

0

Anita Brauna 08.06.2010. 14.52

Darīt to digitāli
Zināt no neoficiāliem avotiem ir viena lieta, no publiskās telpas – pavisam cita. Nejauša vai tīša – tas nudien nav svarīgi – informācijas noplūde uzrāda, ka runas par Tautas partijas (TP) priekšsēdētāja Andra Šķēles saistību ar digitālās televīzijas ieviešanas afēru bijušas pamatotas. Zīmīgi, ka Šķēle nevēlas komentēt viņa godam kantis stipri rīvējošās publikācijas, tāpat nav dzirdēts, ka tiktu prasīta šo ziņu atsaukšana.
Tas notika pasen: novembrī, tūlīt pēc Saeimas vēlēšanām 2002.gadā. Digitālais Latvijas radio un televīzijas centrs (DLRTC) vienojās, ka Lielbritānijā reģistrēta uzņēmuma Latvijas atvase ieviesīs mūsu valstī digitālo televīziju. Tika lēsts, ka digitalizācijas prieki valstij izmaksās vairākus desmitus miljonu latu. DLRTC priekšnieks presei stāstīja, ka “pašvaks” dekoders maksāšot savus simts latus, bet labs – vismaz divreiz dārgāk.
Ap to pašu laiku TP priekšsēdētājs Andris Šķēle atteicās atkārtoti kandidēt uz šo amatu. Intervijā laikrakstam “Čas” viņš atzina, ka “uzņēmējdarbība ir daudz interesantāka par politiku”. Gan piebilstot, ka politikā paliks, jo jūtoties “atbildīgs par vēlētājiem un partiju”. Ap to pašu laiku politiķa Andra Šķēles personiskais reitings bija mīnus 33,3%.
Galu galā digitalizācija izvērtās pamatīgā skandālā, kas pārauga tiesu darbos, kuri nav beigušies vēl šobaltdien.
Savulaik Šķēle publiski apgalvoja, ka ar noslēpumaino digitalizētāju “Kempmayer” nav saistīti “latvju bāleliņi”. Tagad zināms, ka taustāmu labumu guvējas bijušas Šķēles pirmā sieva un abas meitas. Ar bijušajām sievām attiecības mēdz būt dažādas, savukārt meitas ir meitas, tās nemēdz būt “bijušās”. Var tikai minēt, vai kādas ar kādu padalījās.
Ja, nesaucot cilvēku vārdā, saka “smagos noziegumos apsūdzētais”, pirmais, kas iekrīt prātā, ir Ventspils mērs Aivars Lembergs. Interesanti, vai laika gaitā neradīsies vārdkopa, kas vispirmām kārtām asociēsies ar TP atkal jau oficiālo līderi Andri Šķēli?

+9
0
Atbildēt

2

    lailabidzane > Anita Brauna 08.06.2010. 16.23

    .
    Izcils selektīvās patiesības mērķtiecīgas iedarbības piemērs.
    Publikas neapšaubāmi lielākā daļa taču koncentrējās uz “ideju”, ka Šķēle apskatāmajā gadījumā MELO.
    Latvju bāleliņi IR, tā apaļi piesviežot, kāds pusmiljons. Un, par lietu faktisko būtību neko nezinot, apgalvot, ka NEVIENS no PUSMILJONA, ir nepiedodama ğeķība. Secinājums vienkāršais – ZIN, bet MELO.
    Jaunākie publiskojumi rāda – jā, ZINĀJA, bet NEMELOJA, tieši tāpēc, ka zināja.
    Sen pazīstama lieta – vislielākie, bet formāli nepierādāmie, meli ir selektīvi atlasīta patiesība. Un to vajag prast! ;)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Anita Brauna 08.06.2010. 17.43

    Tomēr selektīvi meli taču nav patiesība, vai ne?:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

rozaa11 08.06.2010. 10.16

man kiekas ka vienrez pietikks par sitiem sprukstiniem balsot.
ar visiem sutbigajiem darijumiem + vel kalvisa noprivezeto hesu un nesanakusu zivju audzetavas privatizaciju man personigi ir noriebusies, ja tada ir partijas morale un taisniguma pakape nu tas ari visss tas parsda kautko par viniem.

+1
0
Atbildēt

0

oskaar 08.06.2010. 01.20

Varbūt kādam tas izliksies dīvaini, bet man kaut kā ne brīdi nav bijušas šaubas par to, ka digitālā Kempmayer “afēra” ir Šķēles garabērns.
Varbūt nedaudz cits stāsts ir par to- kā nupat šī pati digitalizācija tika veikta. “Nedodu ne pieci”, ka tā pati naudiņa tomēr tika savākta tai paredzētajā kasītē- tikai ar citu paņēmienu.

+6
0
Atbildēt

0

Kristaps O. 08.06.2010. 00.50

a ja nu meitenes ieliek sēdēt, jaunība paies garām :(

+1
0
Atbildēt

0

Kristaps O. 08.06.2010. 00.45

Man liekas, Šleseram Šķēle kļūs lieks. Trollī šodien ņirdza par Šķēles tautumeitām – tiešām, melošanu Sarainim nevar pārmest, nekādu bāleliņu :)))) labi joki ātri izplatās. Gaidu ar interesi, kurā brīdī Šlesis Saraini uzmetīs.

+12
0
Atbildēt

1

    ievuliitis > Kristaps O. 08.06.2010. 02.03

    Man ar’ tāda nojausma, ka mūsu dons? vai duche? ilgi šo atstrādāto materiālu līdzi nestaipīs.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

murnieks112233 08.06.2010. 00.34

Šitais kretīns ir tik daudz slikta nodarījis savai tautai un turpina vēl darīt, ka viņu kā suni ar mietiem vajadzētu nosist un miers.

+5
-3
Atbildēt

1

    Andris > murnieks112233 08.06.2010. 11.04

    Vai tu bieži siti suņus ar mietu? Vai daudzus jau esi nositusi?
    Esi musulmaniete, varbūt? Vai vienkārši sadiste?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

designhouse.lv 08.06.2010. 00.09

AŠ2
Es nemaksāju nodokļus!
Es izcirtu priedes kāpās!
Es maksāju algas aploksnēs!
Es neapmaksāju virsstundas!
Es nepiešķiru darbiniekiem atvaļinājumu!
Es piekukuļoju pašvaldību!
Es uzturu pāris deputātus!
Es peļņu pārskaitu uz ofšoru!
Es vienmēr vinnēju valsts un pašvaldību konkursos!
Es pazīstu daudzus ietekmīgus politiķus!
Es fenderēju no slimiem bērniem!
Es vienmēr zinu, kas ir lielākie kretīni!
Es izvairījos no kriminālatbildības!

Latviju izgrābs abi cilvēki!
Par “mūsu” Latviju!

Andris un Ainārs

+15
0
Atbildēt

0

gundega_heiberga 07.06.2010. 23.24

Vai bezsirdis vēlētājs beidzot saprot, cik puisim svarīga deputāta neaizskaramība!

+5
0
Atbildēt

0

Māris Diņģelis 07.06.2010. 22.40

Kādi tad un kad būs jaunie apsūdzētie šajā lietā?

+8
-2
Atbildēt

2

    ::Vai cis :: > Māris Diņģelis 08.06.2010. 09.30

    Ja izdosies plāns pilnīgi paralizēt KNAB un prokuratūru, kā arī novest līdz galam braši īstenoto tiesu sistēmas un tiesību sistēmas sacūkošanu, nebūs ne lietas, ne apsūdzēto.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Māris Diņģelis > Māris Diņģelis 08.06.2010. 23.00

    Nu cerības drusku rada tas, ka KNAB darbinieki neklusē un neiet uz kaušanu kā aitas, bet protestē. Varbūt tomēr neizdosies nokopt šo iestādi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

runivs 07.06.2010. 22.30

Politikā Šķēle ienāca ar spožu nākotni, bet būs spiests aiziet ar šausmīgu pagātni.
Lai gan – vai kāds, kas domā ar galvu, līdz šim šaubījās, ka digitalizācijas lieta ir Šķēles izauklēta afēra? Vienīgais, kas pārsteidz, ir šā cilvēka neizmērojamā NEKAUNĪBA.

+18
0
Atbildēt

0

TomsLinins 07.06.2010. 22.27

+2
-1
Atbildēt

0

ineglite 07.06.2010. 21.36

Nu beidziet viņi taču “grib labu” Latvijai un protams sev.

+7
0
Atbildēt

0

viesturs 07.06.2010. 21.30

nezinu nevienu cilvēku Latvijā, kurš būtu izturējis pārbaudi ar varu un naudu.
teikšu pat vairāk-neesmu pārliecināts arī par sevi, diemžēl biedra baķas piemērs salauza manu psihi un pasaules uztveri.tiek politikā, dabū pa velti dzīvokli un to pārdod valstij nesamaksājot ne santīma.
Uzskatu, ka šis bij lūzuma punkts lietu kārtībā, pēc tam sākās masveida zagšana un totāls cinisms…
runājot par 4.maija republikas “latvijas gēbelsu”-biedru šķēli-viņš ir īpaši noziedzies pret valsti, jo lai izzagtu valsti pielietoja savu “izcilo”prātu, kamēr pamuļķis šlesers visā nopietnībā domā ka ir mesija valstij…

+19
-2
Atbildēt

3

    andrisskrastins > viesturs 08.06.2010. 00.06

    griezējs: ir, ir cilvēki kas iztur i varu, i naudu. Problēma ir tāda – tie, kuri neiztur, ir fantastiski greizsirdīgi uz pirmajiem, tāpēc seko visāda fantastiskākā aplikšana un apsaukāšana. Pirmie neiztur un vienkārši iet sfērās, kur pret viņiem tā neattiecas.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    viesturs > viesturs 08.06.2010. 08.44

    ehh nu neticu, ka ir kāds!Tie, cienītais ir vispārinājumi, no sērijas, ka latvieši ir strādīga un čakla tauta ar ahūnu darba tikumu un izcilu morālo stāju.Ar katru dienu pārliecinos, ka šis pašapmāns par mūsu tautas “izcilIbu” nav īsti patiess..Pasaki kur var tik daudz kretīnus sameklēt, kas laupa ārā jau 20 gadus mūsu naudiņu no budžeta..tur ir tikai pāris šķēles un ozoli?Da nē tur ir tūkstoši un tūkstoši latvijas tautas dēlu un meitu gaida rindā, ja nu kādam no rokām krīt ārā šautene, lai veikli stātos viņa vietā.. tā ka būsim reālisti…sakarīgi no tautas ir kādi 5-7 %…un sevi es te nepieskaitu..

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > viesturs 08.06.2010. 09.25

    Jāatzīstas, Griezēj, ka man ar skumjām nākas pievienoties Tavam viedoklim.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 07.06.2010. 21.21

Andrejs Zviedris
Tagad nopietni. Varbūt man pret SCP ir vēl lielākas antipātijas /manuprāt pamatotas/ kā jums pret JL, bet es augu dienu neapsaukāju SCP biedrus, jo balsošu par Vienotību. Pašvaldību vēlēšanās balsoju par PS.
Jūsu teiktais: “Ja es izmantotu pseidonīmu, tad droši vien arī izņirgātos Šķēles kunga sakarā..” uzjautrina, jo kāda jēga rakstīt ar īsto vārdu, ja neuzdrošinieties rakstīt , ko domājat?:)

+18
-2
Atbildēt

22

    itommy_ > dro 07.06.2010. 22.01

    Nomainiet, Ino, Jaunajā laikā bļāvējus pret intelektuāļiem, un man nebūs nekādu iebildumu pret šo Repšes kunga bērnu… ja vien tad vēl kāds paliks.

    +3
    -14
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > dro 07.06.2010. 23.53

    Andrej, pret tādiem intelektuāļiem, kas ir visus šos gadus ietusēja ar biezajiem, jo redziet tie spēja apmaksāt viņu bohēmisko dzīves veidu?

    Redzi, problēma ir tāda, ka “bļāvējiem” pēc 7 gadus bļaušanas ir izrādījusies skarba patiesība (ne par visu, bet par daudz ko). Tev tas nepatīk, saprotams. Jo tev nepatīk tā seja, kurā katru rītu ir jāskatās spogulī. Jo tu apzinies, ka savā ziņā tev tomēr ir tā kā jāuzņemās daļa atbildības par atrašanos šādā peļķē. Tāpēc ir vieglāk turpināt smērēt un lamāt “bļāvējus”, jo ir cerība, ka visi piemirsīs, ka tu, es un vēl daudzi citi kļūdijās izvēlē iepriekš. Jo atzīt savu kļūdīšanos ir tik ļoti grūti.

    Šie “bļāvēji” ir tādi paši cilvēki kā mēs – viņi kļūdās, viņi ir emocionāli, viņi aizstāv sevi. Taču par vienu lietu viņi ir bijuši nekļūdīgi precīzi – ja nebūs principu, nebūs normālas valsts. Ne ekonomiski, ne psiholoģiski, ne cilvēcīgi.

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > dro 08.06.2010. 08.29

    Andrejs: Nomainiet, Ino, Jaunajā laikā bļāvējus pret intelektuāļiem…+++ intelektuālis ir mīts, kuru par sevi ir radījis pats “intelektuālis” :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.06.2010. 09.00

    Andrejs Zviedris Intelektuālis, tas skan lepni! Kam Latvijā piešķirt šo dievišķā saprāta apliecinājumu? Labi, viens intelektuālis būtu jūs pats, vai varat nosaukt vēl divus?:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > dro 08.06.2010. 09.23

    Ino. Andreja Zviedra pasaules kārtībā ir viens dievs (šī dieva vārdu parastiem mirstīgiem nav atļauts uzzināt), un Andrejs Zviedris ir viņa pravietis. Mani tikai mazuliet mulsina fakts, ka nevienā kaut cik vērā ņemamā avotā nav datu par Andreja Zviedra izcilajiem sasniegumiem kādā noteiktā jomā, taču tas viņam paša acīs neko nekaitē.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    v-auto > dro 08.06.2010. 10.02

    JUusu atbide, ineseg., atbilst portaala SC taa saucamo pokemonu liimeniim, kur neiztruukstoshais arguments diskusijaa ir: “ko pats esi sasniedzis, stulbeni, ka atlaujies izteikties…”. :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > dro 08.06.2010. 10.42

    Pieņemu, neskatoties ,ka tikai pa daļai piekrītu Zviedra knga viedoklim, ka RTU Elektrisko mašīnu un aparātu katedras doktors ( mācībspēks ‘vēl pie tam LV tik vajadzīgajā tehniskajā jomā) manuprāt ir gana cienījami, lai nevajadzētu attaisnot savu labo vārdu.
    Cik cilvēku ,tik viedokļi, tāpēc ,ja cilvēks redzamā amatā( un jūtīgā) ir uz atklātām kārtīm, būsim korekti, pieļausim arī cilvēciskās vājības, mazliet subjektīvisma un emocionalitātes.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 08.06.2010. 11.12

    Dīvaini, ka cilvēks ko patiešām sasniegušais kādā jomā, var nekritiski paštaisni uzskatīt sevi par lielu speciālistu arī citās. Kas tas ir – medicīniska diagnoze?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.06.2010. 11.37

    Neargumentēti apvainojumi, Ralf:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.06.2010. 11.43

    WAT. Tad jau mums ar pietāti būtu jāuzņem arī Streiča paustais LMT smadzeņu skalošanas kampaņā?:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > dro 08.06.2010. 12.03

    –>lno, Betija

    Bet Zviedra kunga viedoklis, tā kā pa 70-80% pārsedzas, gan ar Jūsu , gan ar manu viedokli(par to ka kas nebūt jādara ar LV – “tak daļše žitj neļzja!”, kā nekā SCP atbalstītājs un savukārt SCP ir Vienotības blokā, savējais, vai tiešām nav pieļaujamas atšķirības lietu vērtējumos, ja kopā esam par principiem? Nekā savādāk kā cienot savstarpējo viedokli( tie kas par vieniem principiem) mēs nespēsim PELNU bandu uzveikt, jo savādāk nekas cits kā šķelšanās.

    Savukārt Streičs ir un vienmēr bijis masmēdiju batonu spraudējs, galma(jebkura) nopelniem bagātais “ārtists”, ne mazākā respekta. Vienīgā jēgpilnā filma, ar starptautisku atzinību ( izskatās daļēji autobiogrāfiska) “Cilvēkbērns”.

    Ja no kinošņikiem kāds var pretendēt uz respektu tad Rolands Kalniņš būtu īstais, bet šis kungs laikam pārāk vecs un vieds lai šīszemes ņerbās maisītos.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.06.2010. 12.11

    WAT. Tas jau ir mans galvenais pārmetums Zviedrim, ka nav pieļaujams apsaukāt koalīcijas partnerus un kolēģus IR portālā. Ja kungs neciena citus, tad lai arī pats necer uz tolerantu attieksmi.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > dro 08.06.2010. 12.18

    –>lno

    Bet kur kristiešu piedošana, it sevišķi, ka Zviedra kungs cepjas par detaļām nevis lielajām lietām, vai žēl ka cilvēks kļūst emocionāls utt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 08.06.2010. 12.34

    Piedodiet, WAT, necerēju, ka manai piezīmei sekos tālāka audzināšanas stunda. Tāpēc paskaidrošu savu rīcību. A.Zviedra daudzviet murgainiem apgalvojumiem pievērsu agrāk ne vairāk uzmanības, kā citiem viedokļiem, kuriem nepiekrītu. Ieliku – vai iebildu. Līdz brīdim, kad vakar pamanīju, ka viņa izteikumi pret Ino, kuru nepazīstu, bet, kura viedoklim bieži piekrītu, pārkāpj to robežu, kuru uzskatu par pieņemamu solīdā diskusijā. Tikai tāpēc, ka Zviedra kungs ir mācībspēks un atrodas amatā TU viņam nav tiesību nicinoši un izaicinoši izteikties par citiem komentāru autoriem. Tāpēc sekoja mana piezīme.
    Ceru, ka būsiet apmierināts ar maniem skaidrojumiem un darīsiet to zināmu arī man.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.06.2010. 12.42

    Zviedris necepas par detaļām. Viņa credo “darītāji” gudri, bet ne visai godīgi, JL, PS biedri un atbalstītāji – bļāvēji un muļķi. Šķēli nedrīkst aiztikt, bet lno piešķir JL rejējsuņa titulu. Tikai konstatējums ar “kristieša smaidu”, ne mazākā aizvainojuma.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > dro 08.06.2010. 13.10

    –> dārgie lno, betija

    Visu cieņu,bet cilvēki ir dažādi, ar dažādu nervu sistēmu, ar konkrētām īstermiņa ilgtermiņa personīgām un publiskākām škrobēm utt.. Bet ja A.Zviedris(SCP atbalstītājs, līdz ar to V atbalstītājs) ir bijis konkrēti tik neiecietīgs pret Jums(JL,PS atbalstītājiem,līdz ar to V atbalstītājiem), tas nebūt nenozīmē ka viņš būtu pelnījis saplosīšanu ( nu IR viņš mazākumā, neko padarīt).
    Rezumējot. Ja mums ir kopējs mērķis – Rietumu tiesiski-ētiskā telpa(atšķirībā no pelniem un putina saskaņu), tad mehānisms kā tur nonākt var tikt traktēts un diskutēts mūzīgi, vai tāpēc jāvicojas?
    Es tik par to lai neuzvelkamies uz detaļām un sīkumiem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    v-auto > dro 08.06.2010. 13.10

    No taas juusu blaushanas un pliekanaas apsaukaashanaas cilveeki, kurus nosaukt par 2AS faniem, nu nevar nekaadi, pashi negribot, it kaa paarveershas par vinu aizstaavjiem. Pashi vien ar savaam fanaatiku rokeleem nostaadaat pretinieku poziicijaas neitraalus cilveekus, kuru vieniigais greeks, juusupraat, ir savs redzeejums uz lietaam, kuriem nav tabu apspriest devalvaaciju un kritiski izteikties par jebkuru politiki, neatkariigi no partejiskaas piederiibas. Man nez kaapeec liekas, ka par demokraatiju to vis nesauc, par toleranci veel jo mazaak.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 08.06.2010. 13.35

    Dārgais WAT:) Pilnībā pikrītot Jūsu nostādnēm un pat vēlētos – kaut es to būtu izteikusi – man neliek miera jautājums, bet kapēc tikai Ino un Betija?
    Esat sapratis, ka A.Z. diagnoze ir neārstējama un tur nav vērts šķiest spēkus?
    Ja tā, tad, paldies par aizrādījumu.
    Ralf. kad es diskutēju ar jums, nelietoju terminus “bļaušana”, “fanātiķu roķeles” uc nicinošus apzīmējumus. Arī apsaukājusi jūs neesmu. Tāpēc lūgtu arī jūs savā aizvainojumā palikt korektam. Vēlu veiksmi!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > dro 08.06.2010. 13.58

    –> Visu cieņu Betij un protams pārējie IR komentētāji, it sevišķi tie ,kuri ir par vienu mērķi ,pārtikušu, skaidri definētu ,Rietumu tiesiski -ētiskā sistēmā balstītu valsti- LV.

    Nu stulbi tā vicoties par apzīmējumiem viens otram, bērnu dārzs. Pieņemu A.Z. kungam šodien studenti nervus izpurgāja, un biznesā “orient Baltic” jau ilgstoši neiet, ne katrs var sameklēt sevī vainīgo un izvārīt sevī, dumjākie uzreiz atrod “slikto” un jebkura mēroga likstai, mazāk dumjie – paštaisnākie-šur tur uzņemās savu vainu, šur tur izlīdzas ar grēkāžiem, gudrākie jau analizē un atrod kur pats un kur tiešām”sliktais” nodarījies. Tādi ir cilvēki.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > dro 08.06.2010. 13.59

    Tagad tiešām ir LV jānotur no pilnīgas iegāšanās Kremlinu despotijas skaujās (Krievija pati šo režīmu noturēt var tikai pateicoties tam ka atliek tikai parakāties zemē un re ,nafta, gāze, tērauds, alumīnijs, dimanti, zelts, niķelis, urāns, beigu beigās kas par teritoriju 1/7 sauszemes, LV jau pierādīja ka pat maigāku fenderdespotijas režīmu nespēj noturēt ,nav resursu), tamdēļ draugi, cienīsim viens otra viedokli un nevis bērnišķīgi apsaukāsimies, bet argumentēti DISKUTĒSIM .

    Neņemiet aubē, ka izklausās pēc skolotāja manieres, tikai ierosinājums.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.06.2010. 14.08

    WAT>
    Lai tā būtu. Man simpatiski labestīgi ļaudis:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 08.06.2010. 15.26

    WAT! Man arī patīk skolotāji, kas nevis baksta ar pirkstu un saukā par sliktu meiteni, bet tā sirsnīgi aprunājās:)
    Lai mums izdodas!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

mantins7 07.06.2010. 20.40

Nebrīnītos, ja Andris sev raksturīgajā Minhauzena manierē paziņotu, ka tās ir absolūtas muļķības – nekādu labumu ģimene nav guvusi, vien kreņķus un klapatas. ;)

+17
0
Atbildēt

0

Driimeris 07.06.2010. 20.35

labuma gūšana vēl nav noziegums… ja Šķēles k-gs nenoskoposies uz juristiem un ”juristiem”, gan jau viss būs labi…viņam…

+4
-4
Atbildēt

5

    terauds123 > Driimeris 07.06.2010. 20.36

    personīga labuma gūšana par nodokļu maksātāju naudu nav noziegums?

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    Driimeris > Driimeris 07.06.2010. 20.43

    http://www.likumi.lv/doc.php?id=88966
    termins labuma gūšana šeit sastopams tikai autortiesību un kukuļošanas gadījumos- ja izdosies šādus faktus pierādīt- tad jā…
    pretējā gadījumā- nav sastāva :(

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    terauds123 > Driimeris 07.06.2010. 20.48

    zini kas pats jautrākais..cilvēkiem sāks apnikt šitie sastāvi..Kaugurieši savulaik diezko ar pastāvošo likumu pētīšanu nenodarbojās:)

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    Driimeris > Driimeris 07.06.2010. 21.00

    mūsu varasvīri arī nepaliks atbildi parādā- diemžēl, svira ir-
    pievēršu uzmanību- NO 3(!) gadiem-
    225.pants. Masu nekārtības
    (1) Par masu nekārtību organizēšanu, ja tās saistītas ar grautiņiem, postījumiem, dedzināšanu, mantas iznīcināšanu vai ar vardarbību pret personu, vai ar pretošanos varas pārstāvjiem, —
    soda ar brīvības atņemšanu uz laiku no trim līdz divpadsmit gadiem.
    (2) Par aktīvu piedalīšanos masu nekārtībās, ja tās saistītas ar šā panta pirmajā daļā norādītajām darbībām un sekām, —
    soda ar brīvības atņemšanu uz laiku no astoņiem līdz piecpadsmit gadiem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    terauds123 > Driimeris 07.06.2010. 21.04

    reiz bija Ludviķis n-tais pēdējais un Marija Antuanete..arī bija tāds kekss kā Čaušesku..kā viniem palīdzēja viņu laika 205. panti?

    +14
    0
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 07.06.2010. 20.33

Paceļiet rokas – kuram tas šeit bija pārsteigums? Nu nevienam. Interesanti ir tas, ka abas lietas, kaut ilgi izmeklētas, sāk nest augļus. Tagad sāk noskaidroties TP pēkšņais naids pret Maizīti un Ēķa pēkšņā sarosīšanās. Ir skaidrs Andra plāns – ātrāk Saeimā iekšā, lai nevar izdot. Savādāk nāras.

Visticamāk, šo materiālu noplūšana ir saistīta ar spiedienu uz prokuroru, kuru veic šobrīd TP no visām iespējamām pusēm. Savādāk neviens tā neriskētu, publicējot lietas materiālus, kurā vēl nav izvirzīta neviena apsūdzība. Savā ziņā tas ir bļāviens “rokas nost!”.

+40
0
Atbildēt

5

    v-auto > andrisskrastins 07.06.2010. 22.08

    Malacis pecisk, vienmeer esmu ar apbrriinu skatiijies uz taadiem cilveekiem kaa tu, civeeku, kuram vis vienmeer ir skaidrs, kursh saskata niistaa naidnieka teelu caur visduumakainaakajai miglai, kursh ir nelokaams, bezbailiigs ciiniitaajs par taisno godiigas politikas lietu, es pat atlautos teikt- latvju jaunaas demokraatijas teevs. Izcili ir arii tavi spriedumi par ekonomiku, tie raada mums patieso un vieniigo celu uz tautas labklaajiibas zemi.

    +1
    -23
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > andrisskrastins 08.06.2010. 00.01

    ralfs, viņš nav nekāds nīstā naidnieka/monstra tēls. Viņš ir ļoti konkrēts cilvēks, kas neētiski izmantojot valsts resursu, nodrošina sev pārtikušu dzīvi. Mani neskauž viņa bagātība. Manu sirdi sāpina tas, ka ne jau naudas dēļ viņš gribēja varu – viņš gribējis ir varu varas dēļ. Tāpēc viņš ir centies visur daļu dabūt, visādos projektos ielīst izmantojot politisko resursu. Tas grauj jebkura cita cilvēka pašiniciatīvu, jo “Andris un Ainārs jau visu ir sadalījis”.

    Tieši šī korupcija, kas it kā nodrošina konkrētam slānim pārtikušu dzīvi, šo pārtikušo dzīvi neļauj sasniegt citiem godīgā ceļā. Tā saēd mūsu valsti.

    Vari jau teikt, ka es esmu paštaisns – un ļoti labi, ka kāds uz mani paskatās ar kritisku aci – taču es ticu tam, ko saku.

    +21
    0
    Atbildēt

    0

    v-auto > andrisskrastins 08.06.2010. 09.25

    Piekriitu, ka valsti saeed korupcija.Koments nebija konkreeti par AS, bet gan par taviem izteicieniem vispaar, peec formulas, tas ir taa un ne citaadi, itkaa tu buutu gaishregis. To visu vareetu pienemt kaa vienu no versijaam, bet ne kaa apgalvojumu. Runaajot par valsts resursu izmantoshanu bagaatiibas ieguushanai, tad es skatos uz sho lietu plashaak par 2AS, princips un metodes tika iedibinaatas jau saakot no Godmana pirmaas valdiibas un LC. AS to turpinaaja un pilnveidoja, jo bija apkeeriigaaks shajaa lietaa. Principaa jau viss shodienas politiskai spektrs tajaa piedaliijaas un atshkiriiba ir tikai katra ieguutaa labuma daudzumaa, kas arii noveda pie shkelshanaas savaa starpaa.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    v-auto > andrisskrastins 08.06.2010. 09.50

    Kameer valstii nenomainiisies politiku paaudze, nekas jau radikaali nemainiisie. Spilgts piemeers tam Aerodium lieta – Ozols(ko juus pieskaitaat 2AS) straadaa Kampara paklautiibaa, Repshes dibinaatajaa struktuuraa. Kas ir atmaskots vai iztiiriits Dombrovska valdiibas laikaa? Jaa, Jakaans nomainiits ar Jezdakovu, nu un kas palicis labaak? Nevajag daliit politikus labajos un sliktajos, visi vini ciinaas pirmkaart par savaam intereseem. Vieniigaa atshkiriiba starp, piemeeram, Kristovski un Shkeeli ir katram piederoshajaa naudas daudzumaa, nevis ideologijaa. Runas par godiigumu ir tikai speele, lai nosleeptu to, ka biji mazaak veiksmiigs naudas raushanaa. Latvijas shodienas politika ir tiiraakais biznesa karsh, kurvienaadi nelietiigi tiek izmantoti taadi jedzieni, kaa laba latv. u godiiga pol.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    eva_o > andrisskrastins 08.06.2010. 11.22

    Pecisk, ļoti labi Jums sanāca: “… ne jau naudas dēļ viņš gribēja varu – viņš gribējis ir varu varas dēļ. Tāpēc viņš ir centies visur daļu dabūt, visādos projektos ielīst izmantojot politisko resursu. Tas grauj jebkura cita cilvēka pašiniciatīvu… . Tieši šī korupcija, kas it kā nodrošina konkrētam slānim pārtikušu dzīvi, šo pārtikušo dzīvi neļauj sasniegt citiem godīgā ceļā. Tā saēd mūsu valsti.”
    Ir ļaudis, kuriem nepastāv jautājumi – vai spēšu, vai mācēšu? Ir skaidrs, ka visur būšu ES, tikai ES un neviens cits! Tas patiešām citiem grauj motivāciju uzkrāt zināšanas, kurām pielietojumu var iegūt tikai tad, kad ar mietu izdzenāti lielie gribētāji. Tas dzen situāciju stūrī, jo mierīgu risinājumu šāda vērtību sistēma neparedz.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 07.06.2010. 20.26

Pēc sena scenārija gaidāma lingvistu diskusija par tēmu- kā tulkot vārdu salikumu ” labuma guvējs ” :)

+9
-3
Atbildēt

1

terauds123 07.06.2010. 20.21

man jau liekas ka šī ir KNAB darbinieku atbilde visādiem Dalbiniem un Jaundžeikariem lai pievalda savus taukainos pirksteļus gar KNAB rīkli grāpstoties…bet vispār jau nekāds dižais pārsteigums tas nav..domajošiem cilvēkiem..

+22
-1
Atbildēt

0

andris 07.06.2010. 20.06

Tas tak viss pieder pie solītā šova :D

+1
-1
Atbildēt

1

    v-auto > andris 07.06.2010. 20.18

    Preciizi. Gaidiisim Andra pretgaajienu shajaa shovaa-dubluciinaa :) Buus jautri!

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

itommy_ 07.06.2010. 19.55

Kur tad JL rējējsuns Ino pazudis, ka nedzird? Laikam atkāpjas, lai ieņemtu labāku starta pozīciju uzbrukumam. Es viņam, tam JL aktīvistam, veltītu kādas poļu dzejas atdzejojumu. Un tā. Uz būdas aizrējās suns. No purna līdz astei. Būtu rējis vēl, bet nobeidzās no ķepām, un iznāca krusts. Viņa ķēde mirdz kā ironija. Tagad viņš atspīd Mēness gaismā, un ir nevis suns, bet futlāris, no kura izņemta riešana.

+2
-37
Atbildēt

11

    terauds123 > itommy_ 07.06.2010. 20.30

    Es savukārt Jums veltīšu šādas vārsmas..

    Baraa silda meesli, baraa doma zuud,
    Laimiigaaks kaa baraa nevar buut.
    Veejaa pliivo ausis, sejaa dziivo govs,
    Nu bet kas tev taadam kaut ko dos?

    Kam tu mauro, tu ma-auro,
    Man laivaa nevar biidiit seedekli..
    Kam tu mauro, tu ma-auro,
    Tev garaam sapnju laiva sliid – zilaa laiva..

    +20
    -2
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 07.06.2010. 20.41

    Redziet, ir ļoti liela starpība – jūs rakstiet ar savu īsto vārdu vai slēpjaties zem palamas. Ja es izmantotu pseidonīmu, tad droši vien arī izņirgātos Šķēles kunga sakarā, muldot par sauso tualeti zelta podu vietā, un pa nārām skraidošām blaktīm dārza kurmju vietā. Bet savs īstais vārds uzliek zināmus ētikas normu pienākumus izteikties korekti.

    +2
    -15
    Atbildēt

    0

    terauds123 > itommy_ 07.06.2010. 20.46

    pievērsiet uzmanību pirmā panta pēdējām divām rindām..:)
    jebkā teica Ostaps..Ja vam dam parebellum!

    mazliet paškritikas un asprātības..Jums cenas nebūtu:)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    terauds123 > itommy_ 07.06.2010. 20.53

    P.s. un ja aiz LNO vārda slēptos piemēram Miķelis Rēdlihs vai Sonora Vaice..Jus arī viņus par rejošiem suņiem sauktu??..zilaa laiva..:)P

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > itommy_ 07.06.2010. 20.54

    Vau, vau! Esmu šeit, Zviedra kungs! Kā varu palīdzēt?:)

    +19
    -2
    Atbildēt

    0

    Iluta Krūmiņa > itommy_ 07.06.2010. 21.09

    Un kads sim visam sakars ar JL un suniem?

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > itommy_ 07.06.2010. 22.35

    Kas Tu tāds esi, Andrej Zviedri, ka atļaujies apsaukāt citus komentētājus? Portāla vietā es Tev liegtu piekļuvi, pirms IR.lv nav pārvērties par tādu pašu kanalizācijas kolektoru kā delfi.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 07.06.2010. 22.54

    Jūs, Inese, variet pieteikties par IR portāla galveno redaktori, un tad liegt komentēšanas iespējas visiem, kuri Jums nepatīk. Pārdodiet kaziņu, nokaujiet vistiņas, un brauciet šurp uz Rīgu pēc laimes.

    +1
    -16
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > itommy_ 07.06.2010. 22.58

    Vārdi par ētikas normām netiek apliecināti ar darbiem – vai tik neesi TP fans?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    shefere > itommy_ 08.06.2010. 11.15

    Nezinu par ko kašķis un nepatīk man arī savstarpēja apriešanās netā, bet atdzejojums gan ir ļoti foršs, tāds poētisks, neskatoties uz skarbo tematiku:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dzintarz > itommy_ 09.06.2010. 20.34

    Andrejs Zviedris Redziet, ir ļoti liela starpība – jūs rakstiet ar savu īsto vārdu vai slēpjaties zem palamas. Ja es izmantotu pseidonīmu,
    ================
    Redziet, kas gan jums var liegt izmantot pseidonīmu “Andrejs Zviedris”?
    Nekas jums to nevar liegt. Ne velti virtuālajā vidē skaitās “nestils” uzstāties ar “pases datiem” un vēl jo vairāk ar šo savu virtuālo drosmi padižoties.

    0
    0
    Atbildēt

    0

shefere 07.06.2010. 19.54

vai tad kādam bija šaubas par to?

+18
-1
Atbildēt

0

Arija Saleda 07.06.2010. 19.52

Visi ir šausmīgi pārsteigti, kā tad tā Andri!

+18
-1
Atbildēt

0

LolitaOzolina 07.06.2010. 19.51

Ceru, ka prokuratūra strādā aktīvi un drīz so vīreli redzēsim aiz rūtainiem logiem ar pilnu mantas konfiskāciju. Kā arī, protams, visiem rudenī būs iespēja paust savu nostāju – mūsu rokās ir panākt, lai TP un LPP/LC no Saeimas izlido ar lielu blīkšķi.

+30
0
Atbildēt

1

    kristineim > LolitaOzolina 07.06.2010. 23.17

    Jā jā! Visiem ir zināmas spožās Prokuratūras uzvaras pār LV oligarhiem! Nesaskaitīt, jo 0 (nulle) nav saskaitāms

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

photocom 07.06.2010. 19.50

Soprano ģimene kino..
lavju bālēliņi – bija bija !

bet vai zirgs stendža
divus jātniekus panesīs kā tajā kovbojfilmā ?
šlosarjs ašāks andža skaties
izšaus – pirmais !
:))

+15
-1
Atbildēt

0

Janka, Janic 07.06.2010. 19.47

atceroties šaa viira sejas izteiksmi , kad žurnaalists uzdeva jautaajumu” Vai Juus Šķeeles kungs ar tiiru sirdsapziņu variet apgalvot ka nesat ar digitalizaaciju saistiits , un vai tik tie nav muusu pašu baaleliņi?” … atbilde skaneeja , ” Varu droši apgalvot , ka nee , man ar to nav sakara”… tad kaa lai šim cilveekam notic , ka viņš buus iistais kurš izvediis valsti no klizmas ar savas partijas 2% reitingu??? … ar ko šis cilveeks atšķiras no smagajos noziegumos apsuudzeetaa ??? man liekas ne ar ko… pasaules banka jau atzinusi , ka valsts nozagta , tad kurš ir tas nozadzeejs???… par to atklaati baisi runaat, un tagad grasaas ar savaam noziedziigajaam partijaam iebraukt saeimaa.

+59
-2
Atbildēt

1

    v-auto > Janka, Janic 07.06.2010. 20.14

    Izlasi delfu rakstu, tur tak pateikts- labuma guveeji nebija nekaadi baalelini, bet gan tautumeitas Dzintra, Madara, Anete :):)

    +11
    0
    Atbildēt

    0

Elīna Barkovska 07.06.2010. 19.42

Nu tā nedrīkst, kam tad Ēķis pasniegs tautas deklarāciju??? Pacēlājs ar jau uz 2 personām pasūtīts:) Viss tak Par Labu Latviju!!!

+35
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam