Tele2

- Zīmolu tops
- 06.10.2024.
- Ilze Šķietniece
Pa naža asmeni

- Viedoklis
- 23.07.2024.
Kas slēpjas aiz dedzīgās vēlmes apvienot LMT un Tet jeb Īleni potenciālo scenāriju maisā

- Viedoklis
- 15.04.2024.
Ko mēs sagaidām no skolām?

- Viedoklis
- 25.03.2024.
Vai cilvēciskums pazudīs klientu apkalpošanā līdz ar mākslīgā intelekta ienākšanu?


- Viedoklis
- 14.04.2025.
Kas ir būtiskāks – četru darba dienu nedēļa vai uzņēmuma iekšējā kultūra?
Ministru kabinetam, bet vēlāk arī Saeimai, būs jālemj par apjomīgiem grozījumiem Darba likumā, kas būs saistoši lielai daļai uzņēmumu. Izmaiņas aptvers dažādus jautājumus, bet viens no “karstākajiem” jautājumiem ir par darba laika saīsināšanu un iespēju strādāt četras dienas nedēļā.

- Zīmolu tops
- 06.10.2024.
- Ilze Šķietniece
Pa naža asmeni
Reklāma ar labu humoru var būtiski palielināt produkta noietu, bet ledus ir plāns. Lēti un vulgāri joki to spēj pat iznīcināt

- Viedoklis
- 23.07.2024.
Kas slēpjas aiz dedzīgās vēlmes apvienot LMT un Tet jeb Īleni potenciālo scenāriju maisā
Par vienu no pēdējo nedēļu karstākajiem ziņu tematiem kļuvuši atkārtotie centieni saprecināt jeb apvienot divus lielus, vadošus, daļēji valsts īpašumā esošus tehnoloģiju un sakaru uzņēmumus – LMT un Tet. Taču interesantāks par to, kas pateikts, ir tas, kas šajā jautājumā ticis noklusēts. Kas slēpjas aiz tādu mazliet abstraktu vārdu kā “sinerģija” un “efektivitāte” priekškara? Un kādus riskus varētu nest šo divu uzņēmumu apvienošana?

- Viedoklis
- 15.04.2024.
Ko mēs sagaidām no skolām?
Šogad, gatavojoties jau 18. Čē Čē Čempionātam, kas ir Eiropā lielākais klašu saliedēšanās festivāls, veicām vecāku aptauju par viņu apmierinātību ar skolu un gaidām no tās. Uz jautājumu, kas, viņuprāt, ir svarīgākā skolas funkcija, vairāk nekā puse jeb 54% vecāku* atbildēja, ka skolas galvenais uzdevums ir sagatavot skolēnu tālākai dzīvei un attīstīt skolēnu caurviju prasmes, piemēram, kritiskā domāšana, spēja risināt konfliktus, līderība, prasme strādāt komandā, komunikācijas prasmes u.c. Tikai aptuveni 10% vecāku uzsvēra atzīmju un dažādu akadēmisko sasniegumu nozīmi.

- Viedoklis
- 25.03.2024.
Vai cilvēciskums pazudīs klientu apkalpošanā līdz ar mākslīgā intelekta ienākšanu?
Tagad vien retais apšaubīs, ka mākslīgais intelekts (MI) ir daudzu jomu nākotne. Kā rāda pasaules pieredze, tieši klientu apkalpošanā MI tiek ieviests izteikti ātri, saskatot gandrīz vai neierobežotas iespējas, kā uzlabot klientu servisu. Goldman Sachs uzskata, ka MI varētu aizstāt 300 miljonus pilnas slodzes darba vietu Eiropā un ASV, būtiski ietekmējot arī klientu apkalpošanas nozari. Vai tā tiešām notiks un cilvēciskas attiecības ar klientiem MI laikmetā pazudīs?

- Viedoklis
- 28.03.2023.
Četri pamatprincipi efektivitātes veicināšanai
Uzņēmumi ar augstu efektivitātes rādītāju, lai to sasniegtu, iesaista dažādas funkcijas – finanses, tehnoloģijas, personālvadību, u.c. Mēs – Tele2 – jau vairākus gadus strādājam ar nozarē augstāko rentabilitātes rādītāju, kas apliecina mūsu darba efektivitāti. Mani četri pamatprincipi efektivitātes veicināšanai, pie kā cenšamies pieturēties, ir disciplinēta pārvaldība, pārdomāta pieeja darbam, diferenciācija jeb dažādu funkciju nodošana ārpakalpojumā un moderno tehnoloģiju ieviešana. Pievēršot uzmanību visiem šiem aspektiem kopumā, ir iespējams panākt, ka uzņēmums strādā efektīvi. Vienlaikus ir skaidrs, ka ne visiem uzņēmumiem derēs šāda pieeja, jo tas atkarīgs gan no uzņēmuma lieluma, gan nozares, kurā tie strādā, gan citiem ārējiem apstākļiem.

- Aktuāli
- 04.12.2022.
- Ilze Šķietniece
Sen jau vajadzēja!

- Viedoklis
- 16.12.2021.
Vai automatizācija nogalinās 'telesales'?


- Tēma
- 27.09.2021.
- Agnese Meiere
Biroja transformācija

- Zīmolu tops
- 27.09.2021.
Nozaru tops

- Viedoklis
- 23.08.2021.
Covid-19 ir mainījis darbinieku atlasi

- Aktuāli
- 04.12.2022.
- Ilze Šķietniece
Sen jau vajadzēja!
No nākamā gada e-adrese visiem uzņēmējiem būs obligāta

- Viedoklis
- 16.12.2021.
Vai automatizācija nogalinās 'telesales'?
Pandēmijas laikā ļoti spilgti sevi ir apliecinājuši dažādi attālinātie – digitālie risinājumi klientu apkalpošanā un pārdošanā. Par savu pievienoto vērtību ir atgādinājusi arī telesales jeb pārdošana pa tālruni. Zinu, ka daudziem ir dažādi aizspriedumi par telesales darbu, taču šie mīti, visticamāk, ir saglabājušies no 10 un vairāk gadu senas pagātnes. Turklāt, ja liekas, ka saziņa ar klientu pa tālruni ir izmirstoša joma, tad tie ir maldi. Lai arī digitālo kanālu loma pakāpeniski pieaug, kā liecina Tele2 un SKDS veikto aptaujas dati, 77% klientu vēl joprojām priekšroku dod zvaniem pa telefonu, lai sazinātos ar uzņēmumu.

- Viedoklis
- 10.11.2021.
Darbinieks sagaida, ka pret viņu izturēsies kā pret klientu
Uzņēmumi bieži domā, kā nodrošināt vislabākos apstākļus klientiem – lai piedāvātais produkts vai pakalpojums būtu visaugstākajā kvalitātē, lai klientu apkalpošana būtu nevainojama. Līdzīgi būtu jādomā arī par darbiniekiem – kā par iekšējiem klientiem, kuriem nodrošinām vislabākos pakalpojumus un apkalpošanu. Lai to mūsdienās, it īpaši pašreizējās pandēmijas laikā, veiksmīgi paveiktu, liela loma ir personāla vadības digitalizācijai.

- Tēma
- 27.09.2021.
- Agnese Meiere
Biroja transformācija
Kādas pārmaiņas pandēmija ieviesusi biroju telpās — darbiniekiem aizvien biežāk izvēloties strādāt no mājām, jāmainās ne tikai biroja platībai, bet arī tā funkcijām

- Zīmolu tops
- 27.09.2021.
Nozaru tops
Veselības zīmoli

- Viedoklis
- 23.08.2021.
Covid-19 ir mainījis darbinieku atlasi
Daudzas jomas un profesijas Covid-19 laikā ir piedzīvojušas būtiskas pārmaiņas – ir nācies apgūt un pilnveidot dažādas prasmes, lai pielāgotos jaunajiem apstākļiem. Arī personāla vadības joma ir viena no tām. Tagad personālvadības speciālista loma ir paplašinājusies un ietver diplomāta, veselības eksperta, tehnoloģiju speciālista un dažādu regulējošo jautājumu eksperta funkcijas. Tomēr viena lieta šajā laikā ir īpaši izaicinoša – darbinieku atlase un jaunā darbinieka iekļaušanās uzņēmuma dzīvē.
