Rail Baltica projektā nav vienkāršu vai ideālu risinājumu
Rail Baltica sadārdzinājums bija zilonis istabā, ko politiķi izlēma noslēpt no sabiedrības pirms Saeimas vēlēšanām, saka satiksmes ministrs Kaspars Briškens. Bijušo ministru viņš sauc par aizmigušu bocmani, bet vai viņš pats grasās atkāpties, ja ātrvilciena sliedes tomēr neies cauri Rīgai?
Būvniecības process sākas ar ieceri. Ar ideju. Viena ideja ir rezultējusies ar Rail Baltica Rīgas dzelzceļa tilta, uzbēruma un Rīgas Centrālās pasažieru stacijas kompleksās apbūves būvprojekta izstrādes un būvdarbu līguma (Stacijas līgums) noslēgšanu. Pašlaik noris būvdarbi un strīdi. Strīdi ir dažādi, taču, tā kā lielākā to daļa skar vismaz divus būtiskus elementus - laiku un naudu -, šajā rakstā uzmanība tiks pievērsta naudai. Liela daļa lasītāju noteikti ievērojuši, ka būtisku sadaļu diskusijās aizņem tā saucamā būvniecības izmaksu indeksācija.
Jau tuvākajos gados Rīga tiks pie modernas centrālās stacijas, jauna dzelzceļa tilta un Rail Baltica ātrvilciena. Taču pirms tam būs būvdarbu birums, kas galvaspilsētu nostādīs «spiedīgā situācijā». Kā Rīga mainīsies, un vai esam šīm pārmaiņām gatavi?
Žūrijas lēmums un rekomendācijas tiek ignorētas.
Festivālu pirmdien atklās mākslinieku uzstāšanās Rīgas dzelzceļa stacijā. Sākums plkst. 17
Ja vēl neesi reģistrējies, ir.lv reģistrējies šeit vai ienāc spiežot uz sociālo mediju ikonām zemāk.
Aizmirsi paroli?
Ja jau esi reģistrējies, pievienojies šeit.
Piekrītu Pakalpojumu sniegšanas noteikumiem un Privātuma politikai
Piekrītu saņemt izdevniecības jaunumus un satura vēstkopas.
Uz Jūsu norādīto e-pasta adresi %email%, tika nosūtīts apstiprinājuma kods.
Ievadiet kodu
Lūdzi ievadiet saņemto kodu, lai apstiprinātu e-pasta adresi.Mirkli pacietības, lūdzu. Visbiežāk šis kods jums atnāks uz e-pastu uzreiz, tomēr var būt gadījumi, kad tas aizņem vairākas minūtes.
Lūdzu pārbaudiet e-pastu un pārliecinieties, ka ierakstījāt kodu pareizi.Nepieciešamības gadījumā pieprasiet jaunu kodu.
Kļūda. Mēģinat vēlreiz.
Paroles maiņa sekmīga!