Sliedes dun

Datorvizualizācijā redzamā Rail Baltica galvenā stacija Rīgā izmaksās vairāk nekā 430 miljonus eiro, jo tas būs milzīgs, multimodāls objekts ar vilcienu platformām, uzgaidāmo zāli, pasāžu zem vilcienu platformām un savienojumiem ar  citiem transporta veidiem

Datorvizualizācijā redzamā Rail Baltica galvenā stacija Rīgā izmaksās vairāk nekā 430 miljonus eiro, jo tas būs milzīgs, multimodāls objekts ar vilcienu platformām, uzgaidāmo zāli, pasāžu zem vilcienu platformām un savienojumiem ar citiem transporta veidiem.

Jau tuvākajos gados Rīga tiks pie modernas centrālās stacijas, jauna dzelzceļa tilta un Rail Baltica ātrvilciena. Taču pirms tam būs būvdarbu birums, kas galvaspilsētu nostādīs «spiedīgā situācijā». Kā Rīga mainīsies, un vai esam šīm pārmaiņām gatavi?

Viens neliels perons ar nojumīti. Tāds vēl 2014. gadā bija plāns par Rīgas pieturu starptautiskajā Rail Baltica vilciena trasē. Taču septiņu gadu laikā Baltijas valstu lielākā infrastruktūras projekta ambīcijas ir augušas. Pieticīga nojumīte ir izaugusi par milzīgu, multimodālu, jaunu objektu, kas izmaksās vairāk nekā 430 miljonus eiro un sev līdzi mainīs veselu apkaimi. Rail Baltica ātrvilciens, kas ļaus pasažieriem, piemēram, no Rīgas uz Tallinu aiztraukties stundā un 40 minūtēs, nes līdzi pamatīgas pārmaiņas visai pilsētai.