Rīgas centrālā stacija
- Radars
- 24.04.2025.
Radars Latvijā



- Eksperta viedoklis
- 06.10.2024.
Bez maģiskās domāšanas

- Intervija
- 07.08.2024.
- Ieva Jakone
«Visi visu zināja!»

- Analīze
- 17.07.2024.
- Ieva Jakone
«Lēmumi ir pašpieņēmušies»


- Aktuāli
- 09.01.2025.
Žurnāls: Kādas kļūdas "Rail Baltica" ieviešanā pārmet 18 amatpersonām?
Saeimas Rail Baltica parlamentārās izmeklēšanas komisija nosaukusi atbildīgos par Rail Baltica ieviešanā pieļautajām kļūdām. Tās ir 18 amatpersonas. Žurnāls Ir raksta, kādus pārmetumus šīm amatpersonām izteikuši parlamentārieši, un kas par to sakāms viņiem pašiem.

- Aktuāli
- 21.11.2024.
Žurnāls: Kāpēc igauņiem izdodas "Rail Baltica" būvēt lētāk?
Rail Baltica pirmās fāzes izmaksas Igaunijā ir tikai 3,1 miljards eiro, kamēr Latvijā — 5,4 miljardi. Kāpēc igauņiem izdodas gadsimta projektu izbūvēt ievērojami lētāk, lai gan sliežu ceļš ir tikai par 50 kilometriem īsāks, Ir devās noskaidrot uz Tallinu. Igauņi būvē savu g

- Eksperta viedoklis
- 06.10.2024.
Bez maģiskās domāšanas
Rail Baltica projektā nav vienkāršu vai ideālu risinājumu

- Intervija
- 07.08.2024.
- Ieva Jakone
«Visi visu zināja!»
Rail Baltica sadārdzinājums bija zilonis istabā, ko politiķi izlēma noslēpt no sabiedrības pirms Saeimas vēlēšanām, saka satiksmes ministrs Kaspars Briškens. Bijušo ministru viņš sauc par aizmigušu bocmani, bet vai viņš pats grasās atkāpties, ja ātrvilciena sliedes tomēr neies cauri Rīgai?

- Analīze
- 17.07.2024.
- Ieva Jakone
«Lēmumi ir pašpieņēmušies»
Kā uzblīda Rail Baltica izmaksas, un kas īsti lēma par gadsimta projekta sadārdzināšanos?
