pārdevēja


- Pieredze
- 03.08.2020.
Oda pārdevējam

- Personība
- 04.12.2019.
Drūmā komiķe

- Viedoklis
- 02.10.2019.
Klientam vienmēr nav taisnība

- Tribīne
- 19.02.2014.
Diskriminācija, par kuru nerunā

- Viedoklis
- 23.01.2025.
Piegādātāju drosme ziņot, lai veidotu godīgu tirdzniecības vidi
Pēdējo divu gadu laikā Konkurences padome (KP) ir saņēmusi mazāk nekā desmit iesniegumus no pārtikas vai lauksaimniecības preču piegādātājiem, kuros tiek lūgts iestādes skaidrojums par Negodīgas tirdzniecības prakses aizlieguma likuma (NTPAL) piemērošanu. Tāpat arī nav saņemts neviens ziņojums no piegādātājiem vai nozares asociācijām, kas liecinātu par pircēju negodīgu tirdzniecības praksi. Tirgotāji publiskā telpā kā argumentu norāda, ka pircēju un piegādātāju savstarpējo attiecību regulēšana nav aktuāls jautājums. Vai no tā ir secināms, ka negodīga tirdzniecības prakse nepastāv?

- Viedoklis
- 26.03.2021.
Pircēji vairs nav birojos un lielveikalos – viņi ir tur ārā
Pasaule ir pamatīgu pārmaiņu posmā, digitalizācija vairs nav “jauki, ja būtu”, tā ir kļuvusi par realitāti, skarot visas nozares, īpaši izteikti – tirdzniecību. Pircējs vairs nav tas pats “labi zināmais un jau daudz analizētais”, tas ir kļuvis moderns – zina, kādas ir cenas un kā atrast labāko. Viņam vairs nav jāiet uz vairākiem veikaliem, lai salīdzinātu, pietiek ar dažiem klikšķiem telefonā vai datorā. Labs merčendaizings vairs nav primārais klienta ietekmēšanas faktors.

- Pieredze
- 03.08.2020.
Oda pārdevējam
Uzņēmējs Jānis Bergs raksta par savu pieredzi, turpinot iekarot ASV lielo tirgu

- Personība
- 04.12.2019.
Drūmā komiķe
Dramaturģe un Sieviešu stendapa dalībniece Aiva Birbele uzskata — nav tādas tēmas, par kurām komiķi nedrīkstētu pasmieties

- Viedoklis
- 02.10.2019.
Klientam vienmēr nav taisnība
Septembrī Valsts kanceleja uzsāka Laba servisa kustības kampaņu. Tās laikā iedzīvotāji tika rosināti pievērst uzmanību klientu servisam valsts pārvaldē un balsot par labākajiem klientu apkalpošanas speciālistiem. Labs serviss, kā zināms, ir būtisks ne tikai valsts pārvaldē, bet arī privātajā sektorā. Lai nodrošinātu labu servisu ikvienā jomā, būtiskākais ir attieksme. Laiki, kad “klientam vienmēr bija taisnība” ir pagājuši.

- Tribīne
- 19.02.2014.
Diskriminācija, par kuru nerunā
Pagājušās nedēļas žurnālā izlasīju Anhelitas Kamenskas viedokli par latviešu valodas mācīšanu mazākumtautību skolās un pilnībā tam piekrītu. Nav nepieciešams citu tautību bērniem visus priekšmetus mācīt latviešu valodā, jo viņi jau tāpat ir labi apguvuši latviešu valodu un darba tirgū ir daudz konkurētspējīgāki par latviešu jauniešiem. Pašlaik ir pavisam cita problēma, proti, latviešu jauniešu nespēja iekļauties darba tirgū krievu valodas nezināšanas dēļ. Tikai par šo problēmu neviens skaļi nerunā un neraksta. Kāpēc latviešu jaunieši brauc strādāt uz Angliju un Īriju? Daļa tādēļ, ka nevar šeit atrast labi algotu darbu, bet daļa arī tādēļ, ka krievu valodas nezināšanas dēļ nevar atrast darbu vispār. Tā ir reāla problēma. Mana 19 gadus vecā meita pēc vidusskolas beigšanas nezināja, ko grib s
