lojalitātes programmas
- Naudas idejas
- 08.04.2025.
Gribu būt piederīgs

- Portrets
- 08.04.2025.
«Nesolīšu, ka jūs visi nopelnīsit»

- Viedoklis
- 19.01.2023.
Kurp dodas klientu lojalitātes programmas?

- Veiksme
- 05.08.2015.
Iekausēs pat samteņu ziedus

- Eksperta viedoklis
- 28.05.2012.
Kļūstam precīzāki

- Naudas idejas
- 08.04.2025.
Gribu būt piederīgs
Mazie akcionāri skaidro, kas viņus mudinājis kļūt par latviešu uzņēmumu līdzīpašniekiem

- Portrets
- 08.04.2025.
«Nesolīšu, ka jūs visi nopelnīsit»
airBaltic jaunais padomes priekšsēdētājs Andrejs Martinovs stāsta par uzņēmuma startēšanu biržā un to, kāpēc Latvijas kapitāla tirgus iepalicis no kaimiņiem

- Viedoklis
- 19.01.2023.
Kurp dodas klientu lojalitātes programmas?
Tirgotājiem un pakalpojumu sniedzējiem allaž ir bijis izaicinājums ne tikai piesaistīt jaunus klientus, bet arī noturēt esošos, veidojot piederības sajūtu konkrētam zīmolam jeb lojalitāti. Daudzo lojalitātes programmu pamata ideja ir sniegt savam pastāvīgajam klientam papildu labumus un iespējas. Viena monētas puse ir šo programmu saturs – labumi, ko uzņēmums piedāvā saviem klientiem, bet otra puse ir tehnoloģiskie risinājumi. Tiem jānodrošina klientam maksimālas ērtības un komforts, savukārt uzņēmumam – iespēja labāk iepazīt savus klientus un veidot mūsdienīgus, individualizētus piedāvājumus. Kā veidojas un ko sniedz digitālā lojalitāte? Vai digitāla lojalitātes karte strādā labāk nekā plastikāta?

- Veiksme
- 05.08.2015.
Iekausēs pat samteņu ziedus
Trokšņainajā un siltajā telpā, kurā ADI Kartes ražo gandrīz visiem maciņā esošās plastikāta plāksnītes, kuru katru neielaiž - rūpīgi sargā gan komercnoslēpumus, gan personu datus. Sācis ar Shell klientu karšu izgatavošanu, tagad uzņēmums izaudzis līdz 500 klientiem

- Eksperta viedoklis
- 28.05.2012.
Kļūstam precīzāki
Aptuveni 60% uzņēmumu, kas pieteikti vērtēšanai, darbinieku intereses pārstāv arodbiedrības vai pilnvarotie, netrūkst uzņēmumu, kas saviem darbiniekiem apmaksā veselības aprūpes pakalpojumus, kā arī piedāvā elastīgu darba laiku un veido dažādas lojalitātes programmas
