autoparks

- Vide
- 19.12.2022.
Vecie dīzeļi vēl ripo


- Veiksme
- 10.03.2021.
- Ieva Jakone
Šoferu pieskatītāji

- Viedoklis
- 03.02.2021.
Auto nodokļu vingrojumi un klimats

- Viedoklis
- 10.06.2024.
Elektrificēts autoparks uzņēmumiem – ieguvums, kas vērtējams ne tikai naudā
Autoparka elektrifikācija ir viens no populārākajiem risinājumiem, ko uzņēmēji īsteno, ieviešot ilgstspējas politiku, tomēr vēl arvien daudzi atrod iemeslus, kāpēc elektroauto viņiem nešķiet uzticams pārvietošanās veids, neraugoties uz būtiskiem finansiālajiem ieguvumiem. Piemēram, mūžīgais bubulis jau kopš pirmā elektroauto parādīšanās ir nepietiekamā uzlādes infrastruktūra. Gribētos uzsvērt, ka arī paši uzņēmumi var diezgan daudz darīt šīs situācijas uzlabošanai, piemēram, iekārtot savus uzlādes punktus.

- Vide
- 19.12.2022.
Vecie dīzeļi vēl ripo
Latvijā ir viens no vecākajiem autoparkiem Eiropas Savienībā. Lielais mašīnu stāžs rada daudzas problēmas, viena no būtiskākajām — piesārņots gaiss, ko elpojam

- Viedoklis
- 11.05.2021.
Vai zaļajā transformācijā būsim vadītāji vai blakussēdētāji?
Pēdējā gada laikā dažādās ilgtspējas diskusijās liels uzsvars likts uz tā dēvētajiem uzņēmumu zaļajiem projektiem. Taču maldīgs ir priekšstats, ka bankas finansē tikai acīmredzami zaļus un gatavus projektus - piemēram, investīcijas saules paneļos vai vēja enerģijā. Uzņēmumu aktivitātei transformācijas projektos ir milzu potenciāls.

- Veiksme
- 10.03.2021.
- Ieva Jakone
Šoferu pieskatītāji
Ar īpaša risinājuma palīdzību latviešu uzņēmums Mapon pieskata šoferīšus visā pasaulē, pat Peru un Dubaijā. Izseko, mēra degvielas patēriņu, braukšanas kultūru un pat temperatūru kravas nodalījumā

- Viedoklis
- 03.02.2021.
Auto nodokļu vingrojumi un klimats
Kārtējais gads, kārtējās auto nodokļu izmaiņas. Šogad, pāršķirstot arhīva materiālus, nācās fiksēt visai bezcerīgu ainu. Jau no 2011. gada Auto asociācija katru gadu ir vērsusi uzmanību uz to, ka auto nodokļu sistēmu ir jābeidz izmantot kā brutālu budžeta piepildīšnas rīku, bet to nepieciešams veidot kā stimulējošu mehānismu videi draudzīgu auto izvēlei, citādi mūsu autoparks neglābjami noveco, un ar katru gadu šo “izlieto ūdeni” savākt kļūs arvien grūtāk. Diemžēl šis gads nav izņēmums.
