LTV valdei izvirza konkrētu pārmaiņu plānu • IR.lv

LTV valdei izvirza konkrētu pārmaiņu plānu

24
NEPLP par LTV atbildīgais Gints Grūbe. Foto: Lita Krone, LETA

NEPLP galvenie uzdevumi LTV valdei – palielināt sasniegto auditoriju un informatīvo raidījumu apjomu

Palielināt sasniegto auditoriju un ziņu un informatīvo raidījumu apjomu, uzlabot LTV finanšu stāvokli un mērķtiecīgi strādāt pie LTV mārketinga – tādi kopsavilkumā ir galvenie uzdevumi jaunajai Latvijas televīzijas (LTV) valdei, ko otrdien devusi Nacionālā radio un televīzijas padome (NEPLP).

NEPLP informē, ka LTV valdei noteikts uzdevums palielināt LTV abu kanālu (LTV1 un LTV7) sasniegto unikālo auditoriju līdz 37% (+1% pret 2012. gadu), bet internetā – līdz 7% (100 tūkstoši jeb +2% pret 2012.gadu).

Savukārt auditorijas apmierinātībai ar satura kvalitāti jāpieaug līdz 65% (+5% pret 2012.gadu saskaņā ar sabiedriskā labuma testa aptauju). Tāpat LTV valdei jau 2013.gadā ar efektīvu saimniecisko darbību jāpanāk vismaz 10% finansējuma pieaugums pret 2012.gadu.

NEPLP ir nopietni strādājusi, formulējot vairāk nekā 30 konkrētus uzdevumus jaunajai LTV valdei, atzinis par LTV atbildīgais NEPLP loceklis Gints Grūbe. “Šie uzdevumi ir ambiciozi un balstās aktīvas rīcības nepieciešamībā. NEPLP ir nospraudusi mērķus visās svarīgākajās LTV darbības jomās – gan sabiedriskā pasūtījuma izpildē, gan cilvēkresursu un organizācijas attīstībā, gan saimnieciskajā darbībā, gan LTV mārketingā. Jāatzīmē, ka NEPLP plāno reāli kontrolēt uzdevumu izpildi un ir gatava aktīvi sadarboties ar LTV, lai tā attīstītos par XXI gs. prasībām atbilstošu sabiedrisko mediju.”

Satura plānošanas ziņā dots uzdevums ziņu apjomu palielināt par 2%, palielināt informatīvi dokumentālo, bērnu un jauniešu programmu, kā arī kultūras raidījumu piedāvājumu. Pakāpeniski palielināms arī neatkarīgo producentu radītā satura apjoms atbilstoši sabiedriskā pasūtījuma principiem.

Jauno projektu sākšanā būs jāietver kvalitātes pārbaudi (raidījuma vai cita produkta laišana ēterā tikai pēc pilotprojektu apstiprināšanas) un atbilstošas mārketinga kampaņas. Paredzēts, ka LTV tiks ieviesta iespējami objektīva kvalitātes uzraudzības sistēma, nodrošinot visiem darbiniekiem saprotamu komunikāciju par kvalitātes uzraudzības kritērijiem un principiem.

Jaunajai LTV valdei būs jāpanāk ziņu raidījumu grafiskā dizaina uzlabojumi, LTV zīmola komunikācija, balstoties uz atjaunotajām programmām un jaunu vizuālo identitāti. Dots uzdevums ik mēnesi īstenot izvērstas mārketinga un LTV pašreklāmas kampaņas, tai skaitā saistībā ar pašvaldību vēlēšanām, Dziesmu un deju svētkiem, Latvijas 95. jubileju, eiro ieviešanu un Rīgu kā Eiropas kultūras galvaspilsētu.

LTV jaunajai valdei būs jāizveido arī LTV redkolēģija jeb satura padome, nodrošinot kvalitātes un redakcionālās plānošanas sistēmas izveidi un nostiprināšanu, piesaistot neatkarīgus ekspertus.

Īpaša uzmanība veltīta LTV tehnoloģiskā nodrošinājuma uzlabošanai un interneta portāla kā trešā kanāla attīstīšanai.

Konkursā par LTV valdes priekšsēdētāju kļuva Ivars Belte, par LTV valdes locekli programmu attīstības jautājumos – Sergejs Ņesterovs, bet par LTV valdes locekli finanšu un tehnoloģiju jautājumos – Māris Skujiņš.

 

Komentāri (24)

Ansis 02.04.2013. 19.45

Padome uzdod LTV divus pretējus uzdevumus – palielināt informatīvos raidījumus (kurus skatas daži norūpējušies) un reizē palielinā auditoriju
:P
(Paskatieties ar ko tad komerckanāli audzē savu auditoriju – vieni šovi un seriāli)

Nu labi – pieņemsim, ka LTV mācēs tik labus informatīvos raidījumus izveidot, ka patiks gan pensionāriem, gan jauniesiem gan viejiem un auditorija metīs pie malas šovus, populārzinātniskos, sportu utt
Visi atnāks no darba, apsēdīsies un skatīsies analītisko LTV … un otra dienā ies uz darbu ar apziņu, ka visi ir zagļi, jo analītiskie LTV taču visu atmaskoja …
njāaaaa – depresīva sabiedrība būsim, ja LTV izdosies sasniegt šos utopiskos mērķus

+2
-2
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu