Mazliet nepareizi • IR.lv

Mazliet nepareizi

Artis Krilovs (pa kreisi), Wrong Digital izpilddirektors, un Oskars Cirsis, radošais direktors. Foto — Kristīne Madjare
Alise Zita Zeidaka

Radoši digitālo aģentūru Wrong Digital nebaida kļūdas, jo no tām mācās būt empātiski, zinātkāri, aktuāli un trāpīgi

Komunikācijas industrijas būtība ir spēja radīt īsus un saistošus stāstus. Jārēķinās, ka pasaulē ir daudz interesantu lietu, nedrīkst būt uzbāzīgs. Jārada īss un interesants stāsts, jo katram laiks ir tik, cik ir. Šādus spēles noteikumus iezīmē radoši digitālās aģentūras Wrong Digital vadītājs un līdzīpašnieks Artis Krilovs. Viņa ceļš reklāmas industrijā sākās ar bēgšanu no finanšu pasaules ekseļiem un trim vārdiem. 

Studiju laikā meklējot prakses vietu, Rīgas Ekonomikas augstskolas students nosūtīja pieteikumu nevis kādam ar finansēm un grāmatvedību saistītam uzņēmumam, bet reklāmas aģentūrai. «Bija uzdevums uzrakstīt trīs teikumus. Es nodomāju: nē, komunikācijas nozarē jābūt precīzi, ātri un skaidri! Tāpēc uzrakstīju trīs vārdus.» Tos viņš vairs neatminas, taču arī es spēlēšu pēc šiem noteikumiem. Te būs mani trīs vārdi par Wrong Digital: empātija, ziņkārība, mainīšanās. Lasot sapratīsit, kas aiz tiem slēpjas! 

Ar jautriem projektiem

Otrs sarunas biedrs — radošais direktors  Oskars Cirsis — ir stāvējis pie Wrong Digital šūpuļa. 2012. gadā viņu uzaicināja veidot digitālu struktūrvienību  aģentūru grupas paspārnē, un tieši viņš devis uzņēmumam vārdu. «Tā bija tāda Latvijas aģentūru tendence — būt melnajām avīm. Guilty, Not Perfect, Overpriced — visi gribēja pozicionēt to, ar ko atšķiras no pārējiem.» 

Vārds wrong* Oskaru uzrunāja brīdī, kad tika izdomāts logo — apmests kājām gaisā, pārsvītrots. «Tādā veidā iemiesojot to, ka caur kļūdām mācāmies, augam un attīstāmies.» Varbūt ir viens pareizais veids, kā darīt, bet, visticamāk, tas būs garlaicīgs, papildina Artis. «Bet ir tūkstošiem veidu, kā darīt mazliet nepareizi. Un tajā pašā laikā jābūt godīgiem — citreiz mums visiem gadās situācijas, kad var teikt: that was wrong**.» 

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu