Pārsteigums ārzemēm no Rīgas

Kristaps Siliņš, SIA McCANN Rīga valdes priekšsēdētājs. Foto — Reinis Hofmanis
Anda Burve-Rozīte

McCANN pirms 27 gadiem ienāca Latvijas reklāmas tirgū kā viens no pirmajiem lielajiem spēlētājiem ar starptautisku vārdu. Laika gaitā tas spējis noturēt līdera pozīcijas un Kristapa Siliņa vadībā tagad eksportē uz Eiropas valstīm

Vēlēšanos sākt interviju ar Alvja Hermaņa TV seriālu Aģentūra par Latvijas reklāmas industrijas virtuvi ar Vili Daudziņu un Andri Keišu divu pusmūža izpumpējušos tekstu autoru ādā pārtrauc McCANN Rīga radošās komunikācijas grupas vadošais partneris un zīmolu stratēģis Kristaps Siliņš pats — viņš pastāsta, ko par to domā. «Skatījos un nespēju seriālā ieraudzīt mūsu aģentūru. Seriāls stāsta par senākiem laikiem. Atšķirības ir būtiskas. Mārketings mūsdienās ir daudzšķautņains. Agrāk bija runa par reklāmas plakātu, klipu, radioreklāmu, bet tagad spektrs it ārkārtīgi plašs, tas mainās.» 

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu