Kremļa lakstīgalas Vācijā 2

Krievijas valsts sponsorētais Russia Today ziņu kanāls angļu valodā raida jau kopš 2005. gada, bet līdz šā gada beigām iecerēts atklāt arī TV ziņas vācu valodā, kas no Berlīnes raidīs visu diennakti. Foto — Scanpix
© Der Spiegel
Print Friendly, PDF & Email

Izveidojot mediju RT DE, Maskava radījusi informatīvo platformu koronavīrusa skeptiķiem, labējā spārna populistiem un Krieviju mīlošiem kreisās politikas faniem Vācijā. Iekšējie e-pasti palīdz saprast, kā darbojas šī mediju organizācija

Zvans no Maskavas pienāca pulksten divos pēcpusdienā pagājušā gada 23. oktobrī. Tajā piektdienā Krievijas valsts finansētā kanāla Russia Today vācu valodā iznākošā atzara RT DE mājaslapā cita starpā bija arī šāda ziņa: Ķīna un Vācija kļūst par lielvarām. To savā preses konferencē bija paziņojis Krievijas prezidents Vladimirs Putins. Klāt bija viņa bilde un tālāk vēl viens citāts par to, ka ASV pilnīgā dominance ir jau pagātne.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu