Smalkā “ekoloģiskās pēdas” kompensēšanas māksla

  • Zanda Šadre, Rimi korporatīvās komunikācijas vadītāja Baltijā
  • 24.02.2021
Ilustratīvs attēls no pixabay.com

Ilustratīvs attēls no pixabay.com

Pirms dažiem gadiem labi zināma zviedru burgeru ķēde savās tirdzniecības vietās izvietoja mežu attēlus – šo mežu iekopšanā viņi bija devuši arī savu ieguldījumu. Mēs nevaram droši apgalvot, vai tas veicināja lielāku burgeru pārdošanas apjomu. Tomēr tam, iespējams, bija būtiska nozīme, lai viņi vispār varētu pārdot kaut vienu burgeru.

Zviedrijā, kur ilgtspējīgas uzņēmējdarbības tendence ir aktuāla jau labu laiku, daudzi uzņēmumi jau pirms vairākiem gadiem pauda apņemšanos kļūt klimatam labvēlīgi, krietni apsteidzot tā laika klimatneitralitātes mērķus mūsu tirgū. Baltijas valstīs pat šodien atteikšanās no kaitīgām emisijām prasa skaidrojumu. Tomēr tuvākajos gados mēs arvien biežāk dzirdēsim ne tikai par klimatneitrālu, bet arī par klimatam labvēlīgu uzņēmējdarbību. Tie vairs nav tikai atsevišķi uzņēmumi, kas tiecas pēc ilgtspējības un vēlas mazināt savas darbības neizbēgamo “ekoloģisko pēdu”.

Jaunākajā žurnālā