Seriālu zelta laikmets pandēmijā

  • Ivars Lubāns, Go3 mārketinga vadītājs
  • 15.02.2021
Filmas "Dvēseļu putenis" klapīte. Foto: Evija Trifanova, LETA

Filmas "Dvēseļu putenis" klapīte. Foto: Evija Trifanova, LETA

Laikā, kad uzturamies savās mājās vairāk nekā citur, kvalitatīva un izklaidējoša satura radīšanai tiek pievērsta ļoti liela uzmanība. Ierobežojumi, drošības pasākumi, pulcēšanās un klātienes pasākumu samazināšanās ietekmē arī izklaides industriju un to, ko un kā skatāmies savā brīvajā laikā. 2020. gads, iespējams, ir pagrieziena punkts veidam, kā turpmāk arvien lielāka daļa pasaules iedzīvotāju patērēs izklaides saturu – filmas, seriālus, šovus utt.

Viens piemērs - dažu mēnešu laikā, kad pagājušā gada sākumā visa pasaule pandēmijas dēļ tika “ieslēgta” mājās, straumēšanas serviss Netflix ieguva ap 16 miljonu jaunu klientu. Pieprasījums pēc aizraujoša, izklaidējoša satura, kas būtu interesants dažādām auditorijām, pieauga, vienlaikus drošības un fiziskās satikšanās ierobežojumi satura radītājus skāra tieši tāpat kā ikvienu. Radīt saturu kļuva grūtāk – finansiālu, veselības un drošības apsvērumu dēļ.

Jaunākajā žurnālā