
Rīgas domes kaķi Muris un Kuzja. Foto: Ieva Čīka, LETA
Lasot ziņu virsrakstos, ka “Rīgas satiksme” šogad cer gūt trīs reizes lielāku peļņu nekā pērn, neviļus prātā nāk matemātikas skolotājas teiktais jau pamatskolā – nulli reizinot ar jebkuru skaitli iegūsim tikai nulli. Kamēr pašvaldības kapitālsabiedrība lepojas ar peļņu, kas gūta, pateicoties apjomīgiem dotāciju ielāpiem, ar neapbruņotu aci redzams, ka “Rīgas satiksmē” jāveic kardinālas izmaiņas. Šāda veida “peļņai” ar nesamērīgi lieliem izdevumiem un ārkārtīgi zemām darbinieku algām nav lielas vērtības.
“Rīgas satiksmes” izmaksas 170 miljoni eiro gadā
Sabiedriskais transports, kas aprīkots ar paaugstinātas ērtības sēdekļiem ar masāžas funkcijām, gaisa kondicionēšanu vasarā un kvalitatīvu apsildi ziemā, transporta salons ar audio iekārtām un plazmas ekrāniem, kā arī ikvienam pasažieriem pieejams dzeramais ūdens – šāda aina var veidoties iztēlē, redzot, kādas ir “Rīgas satiksmes” izmaksas salīdzinājumā ar kolēģiem Igaunijā un Lietuvā.