fbpx

Robotu uzbrukums

Jānis Sārts. Ilustrācija — Ernests Kļaviņš
Aivars Ozoliņš
Print Friendly, PDF & Email

StratCom pētījums atklāj, cik viegli un lēti iespējams manipulēt ar sociālo tīklu saturu, tāpēc direktors Jānis Sārts ir pārliecināts — krāpšanās jāierobežo ES līmenī

Ja kāds grib izskatīties ietekmīgs sociālajos tīklos, viņam nav jāmeklē kādi paslepus «kontus, laikus, komentus vajag?» piedāvājumi kā kontrabandas cigarešu pircējam Centrāltirgū. Rīgā bāzētais NATO Stratēģiskās komunikācijas izcilības centrs (StratCom) pērn maijā un jūnijā veiktajā eksperimentā pārliecinājās, ka visu vajadzīgo internetā var nopirkt atklāti un likumīgi, turklāt arī diezgan lēti. Decembra sākumā centrs publicēja pētījuma rezultātus.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu