Kompaktie sapņi

Krista Vāvere
Print Friendly, PDF & Email

Antropologi to sauc par līdzdalīgo novērojumu. Pētnieka saplūšana ar novērojamo lauku. Būšana tajā un vienlaikus novērošana. Iesim uz vietām, uz kurām iet «visi». Raudzīsim, vai vērojums palīdz ko saprast par mums. Šoreiz pētām mājas preču veikala IKEA fenomenu. Tā atklāšana 2018. gadā bija ceturtais. visvairāk meklētais notikums Latvijā Google meklējumos

Vai esat redzējuši komiksu, kurā sieviete un vīrietis dodas iekšā IKEA ar vārdiem: nopirksim tējas svecītes. Kad abi nāk ārā, pirkumu saiņi ir lielāki par viņiem pašiem. Pat ne tējas svecītes — šoreiz nepirkšu neko. Mans mērķis nav kaut ko iegādāties. Mērķis ir saprast, kāpēc priekšmetu iegādei tieši šī vieta daudziem šķiet pievilcīga.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu