Trepļevs 2. Izmeklēšanas eksperiments

Izrāde ir lēna un mierīga. Pat nosaukdama savu dēlu par niecību, Sofijas fon Keselas Arkadina nepaceļ balsi. Trepļevs — Marsels Hoipermans. Foto — Cuvilliéstheater
Edīte Tišheizere, žurnāla Ir teātra kritiķe
Print Friendly, PDF & Email

Pēc 22 gadiem režisors Alvis Hermanis atkal iestudējis Antona Čehova lugu Kaija. 19. janvārī notika pirmizrāde Minhenes vēsturiskajā Cuvilliéstheater

Priekškars krāšņajā rokoko stila teātrī veras lēnām. Gandrīz tukša telpa gaiša koka paneļiem klātām sienām, divviru durvis katrā malā, stūrī sastumti krēsli. Priekšplānā, uz viena no tiem nometies, cilvēks tur pie deniņiem revolveri. Izšaut tomēr nespēj, noglabā azotē, pasniedzas pēc kruķa, kleino kāju vilkdams, aizklibo stūrī un apguļas uz diviem krēsliem, mums muguru pagriezdams. Tas ir Sorins, muižiņas īpašnieks un slavenas aktrises Arkadinas brālis, kas mēģināja nošauties, lai arī zināms, ka lugas beigās sev tā galu padarīs viņa māsasdēls Konstantīns Trepļevs.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu