
Ilustratīvs attēls no pixabay.com
Par svētku tuvumu liecina ne tikai izrotātās ielas, namu fasādes un skatlogi, bet arī dažādi saviesīgi pasākumi, ko rīko gan uzņēmumi, gan draugu un radu kompānijas. Svinības draugu lokā ir ierastākas tieši Jaunā gada sagaidīšanai, jo Ziemassvētkus vairāk izvēlamies pavadīt klusākā ģimenes atmosfērā. Taču korporatīvo pasākumu laiks patlaban ir pašā plaukumā. Mūsu sabiedrība pakāpeniski izaug no “kotlešu pasākumiem” aizvien lielāku uzmanību pievērš tam, lai ikvieni svētki būtu jēgpilni, ar pievienoto vērtību un pārdomāti līdz pat detaļām.
“Kotlešu pasākumi” pakāpeniski paliek pagātnē
Korporatīvie pasākumi šobrīd atkal ir modē, lai gan vēl pirms pāris gadiem liela daļa uzņēmumu izvēlējās nerīkot lielus pasākumus. Viens no iemesliem bija ne tikai ekonomiskā situācija, bet arī tas, ka šāda veida pasākumi bija sevi izsmēluši un kvalitāte samazinājusies. Tiesa, akmens jāmet gan pasūtītāju, gan organizatoru dārziņā – pasūtītāji neizvirzīja pārāk augstas prasības, viņiem nebija skaidras vīzijas par to, ko sagaida no pasākuma, bet organizatori, pēc viena standarta izveidojuši dažus scenārijus, ilgstoši tos virzīja apritē, uztverot šādus pasākumus par haltūrām, kurās nav jāiegulda radošums un kvalitāte, kopīgiem spēkiem devalvējot šos pasākumus.