No spēlītes līdz programmēšanai

  • Gunita Nagle
  • 23.11.2016.
  • IR
Elīna Ingelande (sēž) un Linda Sinka. «Ja gribētu taisīt biznesu, mums vajadzētu veidot ekskluzīvu programmēšanas skolu par augstu cenu. Bet mēs gribam, lai pēc iespējas vairāk bērnu apgūst zināšanas.»

Elīna Ingelande (sēž) un Linda Sinka. «Ja gribētu taisīt biznesu, mums vajadzētu veidot ekskluzīvu programmēšanas skolu par augstu cenu. Bet mēs gribam, lai pēc iespējas vairāk bērnu apgūst zināšanas.»

Elīnas Ingelandes (25) un Lindas Sinkas (23) izveidotā programmēšanas skola learnIT aizsteigusies priekšā izglītības reformām un ieguvusi starptautisku atzinību kā projekts, kas maina sabiedrību

Vienpadsmit zēnu un viena meitene, skanot lietotnes Angry Birds jeb dusmīgo putnu smiekliem, datoros meklē izeju no labirinta. Klusumu pārtrauc Jēkabs. «Skolotāj, jūs varat man izraut zobu?» viņš neskaidri nobubina. Programmēšanas skolotāja Baiba Rudzroga-Plāte lieliski māk deviņus, desmit un vienpadsmit gadus vecajiem bērniem izskaidrot, kas ir algoritms, bet raut piena zobus gan viņa nemāk. Jēkabs aizskrien uz tualeti un drīz vien atgriežas, lepni turot rokās asiņainas salvetes un izkritušo piena zobu. Pēc īsa brīža izsaucas: «Skolotāj, tas ir easy*! Pabeidzu!» Par spīti ligai ar zobu, viņš pirmais izvedis dusmīgo putnu no labirinta, un Baiba drīz ierāda, kas darāms nākamajā uzdevumā.

Jaunākajā žurnālā