Žurnāla „Ir” interaktīvās kampaņas veidotāji saņem reklāmas zelta medaļu • IR.lv

Žurnāla „Ir” interaktīvās kampaņas veidotāji saņem reklāmas zelta medaļu

2
Aģentūras "Overly" pārstāvji - no kreisās - Voldemārs Dūdums - ar 1.kategorijas ordeni kategorijas "Interaktīvie un digitālie risinājumi" apakškategorijā "Mobilie risinājumi (craft)" par žurnāla "Ir" risinājumu "Pilna bilde" radošās izcilības festivāla "Adwards 2015" apbalvošanas ceremonijā Vidzemes tirgus gaļas paviljonā. Foto: Ieva Lūka, LETA

ADwards 2015 Grand Prix saņem CUBE un Gatis Mūrnieks par interaktīvo kampaņu „Pass the scissors, Please!”

Voldemārs Dūdums, kas radīja interaktīvu kampaņu žurnālam „Ir”, kategorijā „Interaktīvie un digitālie risinājumi” desmitajā radošās izcilības festivāla „Adwards 2015″ piektdien saņēma pirmās pakāpes ordeni. Savukārt aģentūra „Overly” saņēma pirmo vietu par aplikācijas „Pilna bilde” izstrādi žurnālam „Ir”.

Desmitā radošās izcilības festivāla „Adwards 2015″ galveno balvu – Grand Prix – saņēma aģentūra CUBE, kas sadarbībā ar Gati Mūrnieku radīja interaktīvo kampaņu “Pass the Scissors, Please!”. Savukārt šogad par godalgotāko aģentūru kļuva „Not Perfect | Y&R Riga”, saņemot vienu zelta, jeb pirmās pakāpes ordeni un trīs sudraba – otrās pakāpes ordeņus, informē „Latvian Art Directors Club” izpilddirektore Anete Franka.

Integrēto kampaņu kategorijā zelta ordeni ieguva aģentūra „!Mooz”, par reklāmas kampaņas „Neglīte.lv” izstrādi uzņēmumam „Bite” Latvija.

„Film and Radio” kategorijā zelta meistarības ordeni saņēma divas aģentūras – „TBWA/Latvija” par komercreklāmas „Starp pasaulē labākajiem” izstrādi uzņēmumam „Lattelecom”, un aģentūra „Not Perfect | Y&R Riga” par kampaņu „Mežonīgais zirgs” (klients: „Tele2|Zelta Zivtiņa”). „Not Perfect | Y&R Riga” saņēma arī otrās pakāpes ordeni par šo pašu kampaņu apakškategorijā „Komercreklāma”.

Savukārt ar otrās pakāpes ordeņiem tika apbalvots Roberts Kuļenko par komercreklāmu zīmolam „Just 5″ (Nosaukums: „Just 5 Blaster”), „DDB Latvija” par radio reklāmu „D(Rāma) Radio” (klients: „Balta”) un „Not Perfect | Y&R Riga” par kampaņām „Velcom. Ķieģelis” (klients: „Velcom”) un „Satta Festival” (klients: „Satta Festival”).

Kategorijā „Interaktīvie un digitālie risinājumi” ir pieci pirmās pakāpes ordeņu ieguvēji – Gatis Mūrnieks kopā ar aģentūru CUBE par radīto interaktīvo kampaņu „Pass the Scissors, Please!” (Klients: Latvijas Nacionālā bibliotēka), kas ieguva pirmo vietu arī „Citu digitālo risinājumu (craft)” apakškategorijā, un Voldemārs Dūdums, kas radīja interaktīvu kampaņu žurnālam „Ir”.

Par tīmekļa lapas „Onedollarlesson.com” radīšanu „Kaspersky Lab”, pirmās pakāpes ordeni ieguva aģentūra „Wrong”. Aģentūra „Overly” saņēma pirmo vietu par aplikācijas „Pilna bilde” izstrādi žurnālam „Ir”. Savukārt „Guilty” ieguva sudraba ordeni par interaktīvās kampaņas „Riga celebrity couch” izstrādi (klients: „LiveRiga”).

„Print Art un Dizains” apakškategoriju uzvarētāji:

Apakškategorijā „Grafiskais dizains” sudraba ordeni saņēma Zane Homka par „Kidzroom Riga” bukleta izstrādi (klients: „Rijada”).

Apakškategorijā „Grāmatas, foto un mākslas katalogi” zelta ordeni saņēma biedrība „Popper” par darbu „Popper Nr. 10 “Above the Ground” (klients: „Popper Publishing”). Savukārt sudraba ordeņus saņēma Atis Briedis par darbu „Trakā dzīve” (klients: „Art Managment”) nu Vladimirs Svetlovs par darbu „Lietots” (klients: „Rīga 2014″).

Iepakojuma dizaina kategorijā sudraba ordeni saņēma „BLANKBLANK”, savukārt kategorijā „Produktu dizains” zelta ordenis saņēma SIA “Tu jau zini” par darbu „BrumBrum” (klients: „Tu jau zini”).

Vides, sabiedrisko un komerciālo telpu dizaina, izstāžu stendu dizaina un citu risinājumu kategorijā sudraba ordeni saņēma Holgers Elers par darbu „Desmit lietu stāsti par cilvēku un varu” (Klients: Rīgas vēstures un kuģniecības muzejs). Savukārt kategorijā „Vides mārketings” (Ambient media) zelta ordeni saņēma aģentūra „Fine Young Urbanists” par darbu „Mierīgi!” (Klients: Miera ielas republika).

Kategorijā „Jauna zīmola/produkta radīšana” ir divi sudraba ordeņa ieguvēji – aģentūra „Panic” par darbu „Panic identity” (Klients: „Panic”) un aģentūra „Jubka” par darbu „Jubka – mēbeles ar stāstu” (klients: „Jubka”).

Sabiedrisko attiecību kategorijā zelta ordeni ieguva Gatis Mūrnieks kopā ar aģentūru CUBE.

Pasākumu kategorijā ir divi sudraba ordeņu ieguvēji – aģentūra „Skudras Metropole” par projektu „Kafejnīca, kas transformējas” (klients: „Skudras Metropole”) un „Associates, Partners et Sons” par darbu „Black Canvas” (Klients: „Rīga 2014″).

Visus festivāla darbus vērtēja starptautiska žūrija, kurā darbojās desmit atzīti reklāmas, dizaina, mediju un saistīto industriju profesionāļi gan no Latvijas, gan ārvalstīm. Žūrijas darbu vadīja Armands Leitis.

Radošās izcilības festivāls “ADwards 2015” šogad norisinājās jau desmito gadu. To rīko “Latvian art director club” (LADC). Šāgada koncepts bija “Nozare ar pieredzi”.

 

Komentāri (2)

Lai pievienotu komentāru, vai ienāc ar:

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu