Informētāju mērķis – lai 90% cilvēku jūtas zinoši un droši par pāreju uz vienoto valūtu
Informācija par pāreju uz eiro tiks izvietota uz pārtikas produktu iepakojuma, par ko jau sāktas sarunas ar ražotājiem, šorīt intervijā Latvijas Radio 1 paziņoja viens no informēšanas kampaņas vadītājiem Ēriks Stendzenieks no aģentūras ”Mooz”.
Nodoms sasniegt 60% sabiedrības atbalstu eiro ir blakusmēŗkis, skaidroja Stendzenieks. ”Galvenais – lai 90% cilvēku ir labāk informēti un saprastu, kā notiks pāreja uz eiro. Pretestība ir no neziņas, neinformētības, varbūt pārāk sarežģītas politiķu un ierēdņu valodas,” atzina informētājs. Viņš gan atzina – jo augstāks mērķis, jo grūtāk tas sasniedzams.
Savukārt tie 8% cilvēku, kas vēl arvien nezina par eiro ieviešanu, ”ir tie paši, kas joprojām domā, ka Valsts prezidente ir Vaira Vīķe-Freiberga”, uzskata Stendzenieks. Viņaprāt, tie mitinās tālu lauku ceļa galā un viņu vienīgais komunikācijas veids ar sabiedrību ir pastnieks. Šīs sabiedrības grupas sasniegšanai liela loma būšot pastniekiem un autoveikaliem.
Tieši tāpēc iecerēts informāciju par eiro maiņu pret latiem izvietot uz pārtikas iepakojuma, īpaši uz miltu produktiem, skaidroja Stendzenieks. LR1 žurnālista ieteikumu likt informāciju par eiro uz piena un degvīna pudelēm Stendzenieks novērtēja – ”nav zemē metams” un solījās padomāt par to.
Eiro ieviešanas kampaņas budžets ir 280 tūkstoši latu, pusi sedz Eiropas Savienība. Tas būs ”milzīgs daudzums ar sabiedriskām aktivititātēm”, tās jau var redzēt un ar septembra vidu varēs redzēt arvien vairāk, sola Stendzenieks. Jo tuvāk Jaunajam gadam, jo lielāks informatīvais lauks paredzēts. Atsevišķas kampaņas paredzētas Rīgai un reģioniem, lai tieši uzrunātu katru iedzīvotāju.
Stendzenieks atzina, ka uzdevis kritiskus jautājumus par eiro ieviešanu, un ”tie dzīvo arī citu cilvēku galvā”. ”Vajadzētu uz tiem atbildēt, piemēram, kāpēc mums jāpalīdz Grieķijai,” skaidroja informētājs, piebilstot – neviena valsts no tā nav pasargāta, un pēc desmit gadiem tā var būt Latvija, kam vajadzīga palīdzība, tad būs labi, ja to varēs saņemt. ”Man ir virkne jautājumu, un kā kvalificētam dizainerim latu banknotes man ir tuvākas. Cita lieta – nekas nenotiek ar ozolu un upes līkumu, savukārt Milda dodas Eiropā,” sacīja Stendzenieks.
Komentāri (26)
kristaps_drone 20.08.2013. 15.12
“- lai 90% cilvēku ir labāk informēti un saprastu, kā notiks pāreja uz eiro. Pretestība ir no neziņas,” – stendenieks uz mutes nav kritis, elpu neatvilcis, gatavs bez apstājas gvelzt stulbības. Piemēram, es esmu labi informēts, kā šī pāreja notiks, bet esmu pret. Te nav nekāda sakara ar neziņu, bet ar veselo saprātu.
0
inta_s 20.08.2013. 13.37
Nevis valsts, bet mana un Tava nauda. Mūsu nodokļos nomaksātā nauda.
0
inta_s 20.08.2013. 13.36
“Informētāju mērķis – lai 90% cilvēku jūtas zinoši un droši par pāreju uz vienoto valūtu”
Pilns ar pretrunām, jo jebkurš, kas ir zinošs par situāciju EURO zonā nevar justies drošs par Latvijas Republikas nākotni EURO zonā.
Droši var justies tikai dezinformēts, kas acīmredzot ir šīs EURO propogandas programmas mērķis.
0