Filma Miglā apstiprina paradoksu – jo tālāk pagātnē paliek Otrais pasaules karš, jo cilvēciski dziļāk to parāda kino
Apžēlošana kā sods

Filmas Miglā lielākā daļa paiet mežā, varoņiem pa to pārvietojoties dažādos gadalaikos
Filma Miglā apstiprina paradoksu – jo tālāk pagātnē paliek Otrais pasaules karš, jo cilvēciski dziļāk to parāda kino
Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu
Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:
Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.