Citius, Altius, Fortius 4

Nellija Ločmele

Ja būtu jāsacenšas ar idejām, kuras aizpeldējušas vistālāk no sava starta veidola, olimpiskās spēles būtu medaļnieces. Pēdējās desmitgadēs tās pārvērtušās dārgā televīzijas šovā, kur devīze «ātrāk, augstāk, stiprāk» skan kā dzelžaina biznesa prasība. Pagātnē ir laiki, kad spēles bija amatieru sporta svētki un piedalīties bija svarīgāk, nekā uzvarēt, tagad katram posmam lielajā patēriņa ķēdē jāspēj pelnīt.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu