Kāpēc visi nedibinās nākamo Facebook? • IR.lv

Kāpēc visi nedibinās nākamo Facebook?

3

Nesen kādam lielas tehnoloģiju firmas vadītājam pārādīju TechHub askētiskās telpas, kurās start-up uzņēmēji strādāja pie saviem datoriem

Pie ziņojumu dēļa – vēstis par mūsu biedru veiksmēm dažādās inkubatoru programmās Rietumeiropā un Silīcija ielejā ASV. «Nevar mūsējiem stāstīt par jums,» viesis nopūtās. «Citādi visi atmuks uz TechHub, jo katrs programmētājs jau grib veidot nākamo Facebook.» 

Mani šī reakcija pārsteidza. Tiesa, tehnoloģiju drudzis pamudinās dažus darbiniekus aiziet no lielajām IT firmām. Vēlme pašam radīt vilina. Un sekmīgas komandas var nopelnīt lielu naudu, attaisnojot dibinātāju aizraušanos ar inovācijām. 

Tomēr mana pieredze, strādājot gan lielos, gan mazos uzņēmumos, ļauj apgalvot – ne katrs tehnoloģiski orientēts cilvēks izvēlēsies start-up ceļu. Pirmkārt, tas piemērots tikai tiem, kas spēj uzņemties lielu risku. Atšķirībā no parasta jauna uzņēmuma, piemēram, veikala, start-up no sākuma īsti nezina, ko, kam un kā pārdos – tas top skaidrs, tikai izmēģinot dažādus variantus. 

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu