
Mārtiņš Zilgalvis, F64
Eksperti norāda uz satura kvalitātes kritumu; LTV vadība to neatzīst
Pēdējo sešu gadu laikā divkārt samazinājusies Latvijas Televīzijas 1.kanāla (LTV1) tirgus daļa, ceturtdien raksta avīze "Diena". 2004.gada septembrī LTV1 aizņēma 15,4% no kopējā skatīšanās laika, bet 2010.gada septembrī – vien 7,5%.
Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS dati liecina, ka zemais rezultāts nav izskaidrojams ar negaidītu neveiksmi, jo reitingu lejupslīde bijusi stabila, secina avīze. LTV vadība gan neuzskatot, ka reitings jāņem par atskaites punktu satura kvalitātes mērīšanā, tomēr eksperti norāda – lai arī LTV nevajadzētu mesties konkurences cīņā ar komerctelevīzijām par reitingiem, sabiedriskā televīzija arī nevar būt tāda, ko cilvēki neskatās.