Akrila patriots • IR.lv

Akrila patriots

4
Kaspars Krafts, F64
Sanita Jemberga

Latvijas dizaina balvu lutinātā vannu ražotāja PAA vadītājs Pēteris Treicis sakās apjautis Latvijas rūpniecības pamatu – nišas produktu ražošanu. Skaistas lietas, ko cilvēki vēlas iegādāties

Par vienu no lielākajiem Baltijas vannu ražotājiem PAA varētu rakstīt trilleri. Par to, kā ideju pirmajam vannas modelim nokopēja 1:1 no pirmā Rīgas ārzemju preču veikala. Par to, kā pērn, krīzes plaukumā, pusbandītiski zaudēja veikalu Ukrainā. Par to, kā ierīkoja rūpnīcu vecās teļu kūtīs Ķekavā un vispārējā trekno gadu trakumā nopirka ārkārtīgi skaistu un dārgu māju Ūnijas ielā, kuru tagad atzīst par lieku ekstru.

Taču par uzņēmumu, kurš regulāri uzvar vietējā dizaina žurnāla Deko rīkotajos konkursos (arī šis gads nav izņēmums – uzvarēja mazām vannas istabām piemērota akmens masas izlietne, ko var uzlikt uz veļasmašīnas virsmas), ir vērts rakstīt arī cita iemesla dēļ. Tas ir mācību grāmatas cienīgs piemērs – ko darīt, lai uzņēmums nebankrotētu tad, kad pazūd vietējais tirgus.

«Agrāk mūsu ambīcija bija kļūt par zīmolu, ko pazīst katrā Latvijas vannas istabā,» saka PAA vadītājs un līdzīpašnieks Pēteris Treicis. «Tagad mūsu ambīcija ir izdzīvot.»

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu