
Mākslīgā intelekta rīki sola atvieglot jauno uzņēmēju gaitas, piedāvājot idejas, uzņēmuma nosaukumu un pat iespēju uzrakstīt biznesa plānu
Jauna biznesa sākšana vienmēr ir izaicinoša un negaidītiem pavērsieniem pārbagāta, gluži kā došanās pārgājienā pilnīgi svešā vietā un pat atšķirīgā klimatiskajā zonā. Īpaši jau iesācējiem. Mazliet vieglāk ir tiem, kuri precīzi definējuši darbības veidu un apņēmīgi to īsteno. Bet ko darīt entuziastiem, kuriem ir nepārvarama vēlme mesties uzņēmējdarbībā, bet tikai aptuvena nojausma par darbošanās lauciņu?
Piesardzīgākie uzņēmēji droši vien ieteiks nogaidīt, līdz «atnāk» kāda spoža ideja. Savukārt mērķtiecīgākie apzināti meklēs, kāds produkts vai pakalpojums patērētājiem tieši šobrīd varētu būt nepieciešams. No «baltas lapas» izdomāt pelnošu biznesu nudien nav viegli, tādēļ ir tikai saprotami, ka cilvēki meklē dažādus palīglīdzekļus. Un arī atrod. Digitālo rīku izstrādātāji ir pielikuši roku, lai biznesa idejas noformulēšana un darbības nišas precizēšana būtu kaut mazliet vieglāka.