IR - 11. decembris, 2013
Iepazīšanās piedāvājums ir.lv abonēšanai - pirmie trīs mēneši par 3,90 eur/mēnesī.

Kā godprātīgi būvēta māja
Lai mazajiem un vidējiem uzņēmumiem būtu vieglāk izprast, vai to darbība ir sociāli atbildīga un līdz ar to ilgtspējīga, pirmoreiz tiek piedāvāts interneta rīks pašvērtējuma veikšanai

Strādāt no sirds un labi
Dzintars Sarkanbiksis un Jūlija Gabrušenoka savu klīnisko pētījumu uzņēmumu AmberCro izveidoja tikai pēc tam, kad jau zināja, kas būs viņu biznesa galvenā vērtība. Tā ir kvalitāte





Jāmācās aizstāvēt savas intereses
Šis ir pirmais gads, kad mazajiem un vidējiem uzņēmumiem piedāvājam ilgtspējas indeksa vienkāršotu versiju - salīdzinot ar ilgtspējas indeksu lielajiem uzņēmumiem, jautājumu ir trīs reizes mazāk. Taču galvenie kritēriji lielajiem un mazajiem ir nemainīgi - darba tiesību aizsardzība no likuma izpildes viedokļa, sociālās garantijas, godīga darba samaksa, dažādu labumu pieejamība, elastīgs darba laiks, kā arī droša un ērta darba vide. Lielie uzņēmumi šīs lietas daudzmaz ir sakārtojuši, bet mazajos bieži vien naudas, laika vai zināšanu trūkuma dēļ par tām nemaz neaizdomājas. Kā Latvijas Brīvo arodbiedrību savienīb

Īstajās kurpēs
Mazo veikalu īpašnieki ir nevis konkurenti, bet draugi, kuriem spēja sadarboties paplašina klientu loku, atvieglo informācijas apmaiņu un palīdz atrast jaunas biznesa idejas. Pārliecību par to SIA Aseim guva pēc pašu noorganizētā Piparbodīšu maratona, kas notika jau trešo gadu

Visgrūtāk ir būt atklātiem
Sociāli atbildīgā uzņēmējdarbībā viens no svarīgākajiem principiem ir atklātība - ikvienam interesentam jābūt pieejamām ziņām par uzņēmuma vadību, politiku, pamatprincipiem, gada pārskatiem. Tā ir pamatinformācija, kas svarīga gan klientiem, gan piegādātājiem. Tā veido drošību, ka šis ir uzticams uzņēmums. Diemžēl vēl aizvien daudziem ir ļoti liela pretestība atklāt jelkādu informāciju par sevi, bet tas var kļūt par ilgtermiņa attīstības šķērsli. Ļoti svarīgi zināt robežu, kādas ziņas ir