16.marts: paši pūta, paši dega

77

Komentāri (77)

Baiba Eglâja 11.03.2014. 23.26

Paši pūta, paši dega. Tikai skaidras liesmas divās desmitgadēs nav spējuši uzpūst. Vien lēnām sagruzdējuši. Tie leģionāru piemiņas brīži Rīgā arī nav nekādi piemiņas brīži, bet gan politikāņu savstarpējās cīņas, reitingu vākšana.

+4
-2
Atbildēt

0

gliters 11.03.2014. 14.57

Histēriskā vēršanās pret 16. martu tik ļoti kontrastē ar atbildīgo personu klusēšanu 9. maija sakarībā, ka dažbrīd liekas, darīšana ir nevis ar neatkarīgas Latvijas valdību, bet ar LPSR pašpārvaldi. Ja bailes no ārvalstu reakcijas nekādi neļauj pārtraukt izaicinošo 9. maija balagānu ar Latvijas galvaspilsētas vadītāja piedalīšanos, tad vajadzētu vismaz cienīt pašiem sevi un neizvirzīt apkaunojošus ultimātus tiem, kuri 16. martā pie Brīvības pieminekļa grib nolikt puķes.

http://www.apollo.lv/zinas/bailes-no-savas-enas-un-16-marta/641246

+10
-5
Atbildēt

0

gundega_heiberga 11.03.2014. 14.32

Cilinskis nav tas vīrs, kuram šajā barā būtu uz ko līdzināties, tāpēc žurnālisti var pasūkāt ledu. Cilinskis aizbrauks uz Lesteni un piebildīs, ka dienesta stāvoklis viņam šogad nerekomendē iet pie pieminekļa.

+1
-6
Atbildēt

0

Timurs Čuntonovs 11.03.2014. 13.53

Labi, ka nav 1940.gads. Tagad ir skaidrs, kādēļ okupācijas karaspēks vieglu soli ienāca Latvijā. Laimdotas, Āboltiņas, Dombrovski, Bērziņi,.. utt. utjpr.

+7
-7
Atbildēt

1

peerku 11.03.2014. 13.28

> super_e-y-e

“…latvieši atbalsta nacistus…”

Nav lielāka nacista par Putinu un apmātajiem krievvalodīgajiem Krimā un tepat Latvijā. Tikko dzirdēju Rīgas autobusu pieturā 2 solīda vecuma kundzes krieviski apspriežot, ka jāraksta vēstule Putinam, lai nāk te (Latvijā) ievest kārtību. Grūti saglabāt aukstasinību.

+7
-4
Atbildēt

0

Alise 11.03.2014. 11.57

1998. gada 29. oktobra Saeimas deklarācija par 16. martu – https://m.facebook.com/16marts/photos/a.605424139537449.1073741828.603098246436705/609738755772654

Nu un kā valdība pilda šo deklarāciju? Padsmit gadu laikā esam ļāvuši sev izskalot smadzenes tā, ka paši uzskatām par politnekorektu iet savā valstī pie Brīvības pieminekļa nolikt ziedus par godu kritušajiem, jo baidāmies, ka kāds kaut ko ne tā padomās. Vispār jau, pamatojoties uz šo deklarāciju būtu aizliedzams “antifašistu” mītiņš pie Brīvības pieminekļa, jo tas ir pretrunā ar deklarācijas 2) punktu – rūpēties par latviešu karavīru goda un cieņas aizskārumu novēršanu Latvijā un ārzemēs.

+8
-6
Atbildēt

5

    lauris > Alise 11.03.2014. 12.28

    >r_r

    Kas Jums liedz iet nolikt ziedus un godināt kritušos, bez demonstrācijām to izdarīt nevarat? Kā āži uz vienas laipas! Precīzi pēc pulksteņa, ja nebūs viena āža, tad otrs arī nevarēs ziedus nolikt.

    No vienas puses labi, ka nacionāļi un to atbalstītāji parāda, cik viegli vadāmi no kremlistu puses – stingri pēc starta šāviena gods un cieņa jāizrāda. Pēc tam vairs neder, otra āža uz laipas nebūs, neviens nemanīs, cik milzīgs patriotisma burbulis uzpūsts precīzi uz plkst. 12:00

    Jūsu argumenti spētu pārliecināt tikai savas partijas biedrus, bet partijas atbalstītāju pulciņš ar katru brīdi sarūk. Urrā patrioti paliek, domājošie aiziet. Vai tāds ir NA mērķis?

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    gliters > Alise 11.03.2014. 12.48

    NYT

    Parasts demagogu paņēmiens – ja kāda iemesla pēc nevēlamo pasākumu nevar aizliegt, var šī pasākuma dalībniekus diskreditēt, iztēlojot par pajoliņiem un plānprātiņiem.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Alise 11.03.2014. 12.56

    > NYT

    Paklau, NYT, es iešu organizētā gājienā nolikt ziedus 16. martā, un būtu ļoti priecīga, ja nebūtu nevienas kameras, neviena žurnālista, neviena ziņkārīgā, kuru tracina šis pasākums precīzi pulksten 12.00…

    Vai nevar sarunāt tā, ka kameras, žurnālisti un citi ziņkārīgie ignorē šo pasākumu un liek mūs mierā? Vienkāršs un elegants risinājums :)

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    Ieva > Alise 11.03.2014. 13.22

    Man tas viss atgādina situācija ar vārdu “žīds” lietošanu. Ne manai vecmāmiņai, ne Rūdolfam Blaumanim tas nebija lamuvārds. Latviešiem tas nav lamuvārds. to par lamuvārdu ir padarījuši krievi, un tagad mums tiek uzspiests to nelietot, jo tas esot antisemītiski.

    Tāpat ar 16. martu. Mums tā bija piemiņas diena. Krievijas nacionālšovinisti to padarīja par nez kādu grēku. Un Straujumai jāpublicē norādījums pasākumā nepiedalīties.

    Kā teicu augstāk- neatbalstu nekādu totalitāro režīmu slavināšanu, ne fašismu, ne komunismu, ne rašismu.

    Bet pasākumam jānotiek. Tāpēc, lai nezaudētu pašcieņu.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    lauris > Alise 11.03.2014. 21.59

    >beta

    Jums jāvēršas Krievijas vēstniecībā, ja vēlaties sarunāt, lai viņu TV kameras Jūs nefilmē, žurnālisti liek mierā. Arī pārējo pasaules valstu vēstniecības varat apmeklēt un lūgt, lai Jums nepievērš uzmanību, varbūt Jums izdosies.

    Bet Jūs to nedarīsiet, jo Jums vajadzīga publicitāte, bez tās Jūs nevarat godināt kritušos.Pēc tam vakarā pielipuši TV ekrānam ar nepacietību gaidīsiet, kādā rakursā Jūs parādīs. Cilinskim būs vēl viena iespēja ierakstīt TW, cik plakātus norāvis, cik urlas izlamājis. Valstsvīra cienīgi?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

gliters 11.03.2014. 11.44

Jā, un vēl… Runājot par Eiropu… Pūlos, bet nekādi nespēju atcerēties kaut vienu gadījumu, kad ES kopumā (nejaukt ES ar EDSO, kas pilns ar Krievijas stipendiātiem, daži no kuriem pat nav kautrējušies pēc savas misijas Rīgā beigām atskaitīties Krievijas vēstniecībā) vai kāda ES dalības valsts valdības līmenī būtu komentējusi kaut vienu 16. Marta pasākumu Rīgā, vēl vairāk – 2013.g. pat Izraēlas vēstniecībai pirmo reizi pa ilgiem gadiem nekas nebija sakāms. Krievija ir tā, kas ceļ troksni un putekļus, kā arī reizēm kāds prokrievisks vai žīdu izcelsmes žurnālists vai politiķis Rietumos, kas ir normāli demokrātijas un viedokļu daudzveidības apstākļos.

Ir cita lieta – daži labi V spicē esošie dikti kāro amatus Briselē, tāpēc gribētu uzburt idillisku nenotikušās integrācijas ainu, ko, protams, 16. Marta gājiens izjauc pašos pamatos. Protams, pats par sevi, vēl viens iemesls gan pašu, gan partijas sponsoru biznesa intereses Krievijā.

+7
-7
Atbildēt

1

Ieva 11.03.2014. 11.19

Es esmu pret Hitleru, fašismu un SS, tāpat kā esmu pret Staļinu, komunismu un rasismu. Es esmu pret totalitāro režīmu slavināšanu, bet esmu par iespēju pieminēt kritušos biedrus. Vienā un otrā pusē. Tā bija to vecīšu- leģionāru jaunība. Tak ļausim! Tāpat kā krievu pusē karojošajiem latviešiem. Toreiz lielvaras meklēja lielgabalu gaļu, un veica mobilizāciju vienā un otrā pusē. Brīvprātīgo bija maz, galvenokārt tā bija piespiedu mobilizācija. Un toreiz vēl svaigā atmiņa bija Baigais gads, un vēl naivā doma gan vienā gan otrā pusē, ka cīņa ir par neatkarīgu Latviju, Ja šie pasākumi būtu kritušo piemiņas dienas, kā to grib paši dalībnieki, tad tie būtu klusi un mierīgi notikumi. Nelaime ir tā, ka tie tiek politizēti. Tiek iestudētas veselas izrādes, pat kostīmfilmas, jo filmētāju jau ir daudz. Pie kam rašitiem acis ir aizmiglotas. Uz tām ir burti „SS”, un citu neko tie neredz. Ne to, ka bija leģionāru kustība, kuru vadīja ģenerālis Kurelis, kuru vācieši par vēlmi redzēt neatkarīgu Latviju nošāva, ne to, ka latviešu leģionāri sargāja Nirnbergas tribunāla ieslodzītos, ne to, ka Zviedrijas valdība latviešu leģionāru izdošanu atzina par kļūdu un atvainojās. Vistas aklums un bļaušana par nez kādiem SS maršiem. Vecīši atnāk nolikt ziedus- vai tas ir maršs?

Vispār jau jocīgi, liktos, ka rašistiem pašu mājā problēmu pietiek – nu nav Latvijā 120 nacionālistisku organizāciju kā Krievijā, nu nelieto Latvija fašistu un komunistu simbolus kā Krievijā, nu nav Latvijā noziegumu uz fašisma vai nacionālisma pamata kā Krievijā, kur 2013, gadā 21 cilvēka slepkavība ir izdarīta neonacistisku iemeslu dēļ. Latvijā ir cittautiešu skolas, nav ne antisemītisma, ne homofobijas kā tur, bet nē, rašistiem gribas taisīt teātri . Īstais iemesls ir nacionālā jautājuma saasinājums, vēlme redzēt Latviju kā Krievijas guberņu. Patīk viņiem Krimas scenārijs, gribas taisīt pakaļ. Sākam ar parakstiem! Es piedāvātu visiem tiem, kam Krievija ir tik mīļa, nelikt šķēršļus un ļaut emigrēt. Būsim toleranti! Es pat būtu gatavs ziedot kādu naudu, lai palīdzētu pārvākties… Varbūt varam sākt vākt?

+8
-5
Atbildēt

5

    dace_roze_lmt_lv > Ieva 11.03.2014. 11.47

    “Vispār jau jocīgi, liktos, ka rašistiem pašu mājā problēmu pietiek – nu nav Latvijā 120 nacionālistisku organizāciju kā Krievijā”

    – Bet Krievijā arī nav Nacionālās Apvienības valdībā, un neviens no valdības nerīko lāpu gājienus un nepieminē vlasoviešus. Vesela latviešu partija ir pronacistiska! Un Eiropa to redz:

    “Tēvzemieši nokļuvuši starptautiskā skandāla centrā – Lielbritānijas valdošo partiju pārstāvošais ārlietu ministrs tēvzemiešus apvainojis par nacisma glorificēšanu.” http://www.tvnet.lv/zinas/arvalstis/323790-lielbritanijas_parlamenta_kivejas_latviesu_legionaru_del

    “Šai partijai britu prese pēdējo mēnešu laikā piedēvējusi antisemītismu un nacistu slavināšanu. Ietekmīgās ebreju organizācijas vērsušās pie ASV valsts sekretāres Hilarijas Klintones, mudinot viņu pārrunāt toriju “antisemītiskās saiknes”, trešdien tiekoties ar Viljamu Hāgu, kuram prognozē Lielbritānijas ārlietu ministra amatu pēc toriju gaidāmās uzvaras vēlēšanās pavasarī. Britu laikrakstam The Guardian otrdien šis fakts un vairāku anonīmu diplomātu teiktais ļāvis rakstīt par “ASV spiedienu” uz torijiem par to sabiedrotajiem Eiropā.” http://nra.lv/latvija/politika/5723-asv-iejauc-britu-toriju-un-tblnnk-skandala.htm?view=comments

    “nu nav Latvijā noziegumu uz fašisma vai nacionālisma pamata kā Krievijā, kur 2013, gadā 21 cilvēka slepkavība ir izdarīta neonacistisku iemeslu dēļ.”

    Kā jūs to zināt? Vnk Latvijā šādu noziegumu motīvus slēpj. Vispār noziegumā bieži vien ir tik tiešām daudz motīvu, starp kuriem iespējams arī nacionālais naids. Krievijā to neslēpj, Latvijā slēpj.

    “Latvijā ir cittautiešu skolas”

    Bet Druviete & Co vēlas tās slēgt jeb pārslēgt uz latviešu valodu.

    “nav ne antisemītisma”

    – Vai tas ir nopietni? Latvieši vienmēr vebrāli uzbruk ebrejiem, arī apspriedē pie šī raksta tiek demonstrēts antisemitisms, pieminot par antifašistu nacionalitāti.

    “ne homofobijas”

    Homofobija Latvijā ir valsts politika, jo tieši homofobijas dēļ tie uzbrukts krievu valodai vai pat Puškina piemineklim, jo cik bija želabu, kad šo pieminekli atklāja!

    ” kā tur, bet nē, rašistiem gribas taisīt teātri ”

    Latvieši ir viena no teatralākām nācijām pasaulē, tas tak ir fakts, ar šo grandiozo izrādīšanos Dziesmu un geju svētkiem un pārējām izpausmēm.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > Ieva 11.03.2014. 11.51

    http://www.nacionalaapvieniba.lv/wp-content/uploads/2013/05/na-logo-1-477×280.png

    ” nu nelieto Latvija fašistu un komunistu simbolus kā Krievijā”

    Kā tad!

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Marika > Ieva 11.03.2014. 12.14

    Ķīps

    nu nelieto Latvija fašistu un komunistu simbolus kā Krievijā

    Latvija nelieto fašistu-komunistu simbolus. Vācijas nacionālsociālisti, kuri aplauza Staļina centienus vienā vasarā visu Eiropu noslīcināt asinīs, izmantoja mūsu senseno svētuma simbolu, kāškrustu, par ko varam pamatoti lepoties. Dažkārt gan mūsu simbolu apgāna krievu sarkanbrūnie impērasti, kuriem par tā nozīmi pat niecīgākās sajēgas nav.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 11.03.2014. 13.07

    Nu šis saraksts un šie simboli, manuprāt, ir nepārspējami..

    http://www.crwflags.com/fotw/flags/ru%7Dnaz.html#int

    Savukārt par oficiālo politiku – Žirinovskis ar savu amatu valdībā vien ir ko vērts. Vai arī Krievijas domes lēmums par tiesībām anektēt citu valstu teritorijas. Kas tie ir? Nevainīgas mazu bērnu kustības?

    Un vēl- aizdomājos, kas notiktu, ja Latvijā būtu kaut kas līdzīgs:

    http://www.tvnet.lv/zinas/arvalstis/466071-maskavas_mers_krievu_valodu_nezinosajiem_jabrauc_prom

    Vispār rašistu teātra spēles atgādina situāciju, kad “ķeriet zagli” visskaļāk bļauj pats zaglis.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Malda > Ieva 11.03.2014. 18.57

    Smerdeli, paskaties ko nozīmē Juma zīme un cik sen tā jau ir Baltijā.

    Tā otrā ir TB/LNNK emblēma – tu būsi pirmais kas tur kāšu krustu ieraudzija :) Tāds loxs.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

peerku 11.03.2014. 10.14

Man nepatīk 16.marta gājieni uz Brīvības pieminekli. Tā nav lapaspuse Latvijas vēsturē, ar ko lepoties nacionālā līmenī, kritušos pareizāk pieminēt kapos.

Tomēr piekrītu Zanderam, kas saka, ka attieksme pret latviešu rīkotajiem pasākumiem un krievu (biežāk krieviski runājošo Latvijas ebreju) pasākumiem ir neproporcionāla,- ja latviešiem Eiropa un pašu valdība iesaka neprovocēt, tad pretējai pusei neviens to neuzdrošinās norādīt. Pareizi saka Zanders, ka vismazāk mēs, latvieši, provocētu krieviski runājošos, ja vispār no Latvijas pazustu.

Tas patiesi sanikno!

+14
-6
Atbildēt

5

    Kaspars Špūle > peerku 11.03.2014. 10.45

    Kad Krievija tikai sāka Krimas okupāciju, tur daži vietējie iedzīvotāji gāja klāt rašistu specvienību “nezināmajiem” karavīriem un mēģināja runāt ar viņiem “pa labam”. Palika prātā šāds kāda vietējā paziņojums līdz zobiem bruņotajam Krievijas teroristam:

    “No kā tad jūs mūs te aizsargāsiet? Mums te nav neviena “banderieša” – neviens nerunā ukraiņu valodā…”

    Tik pa labam, tik pa labam :)

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    lauris > peerku 11.03.2014. 10.48

    >DD1

    Jūs meklējat propocionalitāti pasākumiem? Zobs pret zobu, acs pret aci. Tomēr aizmirstat gudrību, ja viena puse provocē, tad otrai nav jāpakļaujas provokācijām, bet jārīkojas gudri. Neesmu novērojis, ka mūsu nacionālie spēki, šeit es domāju tieši NA, rīkotos gudri, pārdomāti un izsvērti. Emocionāli reaģējot mēs ļaujamies, lai mūs novelk līdz viņu provokācijām. Kļūstam par tikpat prastiem skandālistiem. Kurš skaļāk pabļaus, kurš pirmais ielīdīs kameru priekšā, kurš vairāk plakātu noraus, kā tas bija pagājušā gadā.

    Ko no tā ieguva vecie vīri? Kārtējo apkaunojumu par savu izmantošanu. Ja NA mērķis ir savākt tik lielu pūli savu atbalstītāju kā krieviem 9.maijā – tas nekad nenotiks. Latvieši pārsvarā ir gudri un domājoši, nav tendēti uz izrādīšanos, savus Vecajos piemin ar cieņu un klusuma brīdi, nevis mirušos izmanto kā tribīni uz kuras pakāpties.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    gliters > peerku 11.03.2014. 11.02

    Un ko mēs esam panākuši, “neļaujoties provokācijām”? To, ka drīz Latvijā drīkstēsim latviski sarunāties tikai mājās? To, ka latviešu jaunieši spiesti braukt uz ārzemēm, jo nevēlas mācīties nelegālo kolonistu valodu un runāt tajā un tāpēc nevar šeit dabūt darbu? Kur ir IEGUVUMI no šādas “gudrības”?

    16. Martā notiek protests PRET to, ka esošajai varai šāds stāvoklis šķiet pieņemams, PRET to, ka mums faktiski ir pie varas tā spēka kolaboracionisti, PRET kuru leģionāri cīnijās.

    P.S. Ja kas, Maidans arī notika tāpēc, ka sabiedrības emocijas bija sasniegušas kritisko slieksni.

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > peerku 11.03.2014. 11.29

    ” latviešiem Eiropa un pašu valdība iesaka neprovocēt, tad pretējai pusei neviens to neuzdrošinās norādīt.”

    Tas ir tāpēc, ka šie latvieši atbalsta nacistus, kuri nu ir zaudējuši otrajā pasaules karā, savukārt krievi, rusofoni, krievvalodīgie atbalsta antifašistus, tāpēc Eiropas simpātijas ir krievu pusē.

    Jūs atkal pieminat ebrejus, kaut antifašistu nacionalitāte ir pēdējais, kam ir kāda nozīme. Interesanti, ka latviešu vidū tik izplātīts antisemtisms – pateicoties Gebelsa pūliņiem, jo Gebels tomēr bija talantīgs nelietis, tāpēc viņš ar saviem meliem tik gluži nāca pie sirds latviešiem, kuri arī nav nekādi morāles paraugi.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > peerku 11.03.2014. 16.06

    NYT. Tomēr aizmirstat gudrību, ja viena puse provocē, tad otrai nav jāpakļaujas provokācijām

    __________________

    Pareizi atslābinies un baidi. Maidanieši gan tā nedomā, vai ne un tas tracina?:):):)

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

lauris 11.03.2014. 09.57

Atļaušos pārkopēt Zanes vakardien doto informāciju par VL! attieksmi pret 16.martu pirms dažiem gadiem, ticu, ka Zane neņems ļaunā. Varbūt kāds to izlasīs un padomās.

«Visu Latvijai!» aicina nepiedalīties 16. marta gājienā

Ceturtdiena, 2006. gada 16. februāris 13:57

-“Apvienība «Visu Latvijai!» nepiedalīsies leģionāru piemiņas dienas gājienā un aicina arī citas organizācijas nepiedalīties tajā, lai neļautos iespējamajām ekstrēmistu provokācijām. Rīkot gājienu 16. martā viņus atturējis Latviešu nacionālās karavīru biedrības lūgums.

Kā šodien preses konferencē pavēstīja politiskās apvienības vadītājs Raivis Dzintars, 16. martā ir plānota ziedu nolikšana pie Brīvības pieminekļa, dievkalpojums un došanās uz Lestenes kapiem, savukārt 15. martā organizācijas «Visu Latvijai!» biedri apciemos Latvijas leģionārus un nogādās viņiem pārtiku, lai parādītu, ka tautas varoņus var godināt arī citādāk. Patlaban plānots šādi apsveikt svētkos aptuveni 50 leģionārus.

«Centrā jāstāda latviešu leģionārus, 16. marts nedrīkst saistīties tikai ar vārdiem «radikālisms», «kautiņš» un «nacisti»,» norādīja Dzintars.

Komentējot Valsts prezidentes Vairas Vīķes-Freibergas aicinājumu kritušos karavīrus pieminēt 11. novembrī, apvienības «Visu Latvijai!» vadītājs paziņoja, ka šāda ideja nav atbalstāma, jo 11. novembra svētkiem ir pavisam cita nozīme. «Visu nevar mest vienā maisā. Godināt latviešu leģionārus 11. novembrī būtu tas pats, kas svinēt savu dzimšanas dienu, vārda dienu uz kāzu jubileju vienā dienā,» sacīja Dzintars.

Patlaban ir saņemti divi pieteikumi rīkot 16. marta gājienu — to plāno organizēt biedrība «Klubs 415», kā arī Nacionālā spēka savienība.”

Nesaprotu, kāpēc tik svarīgi pozēt televīzijas kameru priekšā, kāpēc vajadzīga šāda ažiotāža. Valstsvīrs sniegtu paziņojumu, lai izbeigtu spekulācijas un nenokaitētu sakarsušos prātus, ka viņam svarīgāka ir Latvijas valsts un viņš tik politizētā gājienā nepiedalīsies, bet izrādīs godu un cieņu leģionāriem noliekot ziedus bez liekas pompozitātes.

Kad NA jauniešiem bija jāizrāda savi spēkrati, cik kuram krutāks un jāvizinās pa Rīgas ielām, tad benzīns pietika un karogi arī neaptrūkās. Lai lūdz ziedojumus, ja pašiem degvielai nesanāk un brauc uz Lesteni, bet – nē, tas par grūtu vai prāts par īsu.

Atvainojiet, bet mūsdienu nacionāļi ir kļuvuši par skandālistiem, jo tikai tā viņus var pamanīt, bet vecākajai paaudzei tas nav pieņemami.

+8
-11
Atbildēt

8

    gliters > lauris 11.03.2014. 10.14

    APRIEBIES!!!APRIEBIES!!!APRIEBIES!!!APRIEBIES!!!APRIEBIES!!!APRIEBIES!!!APRIEBIES!!!APRIEBIES!!!APRIEBIES!!!APRIEBIES!!!APRIEBIES!!!APRIEBIES!!!APRIEBIES!!!APRIEBIES!!!APRIEBIES!!!APRIEBIES!!!

    Lai V un RP beidzot sāk domāt par valsti atšķirīgās kategorijās no “Ko teiks Maskava?! Ko teiks Brisele?!” un “partijas sponsoru biznesa intereses” un tad izvirza pretenzijas citiem! Lai beidzot valdošā koalīcija nodemonstrē rūpes par valsts drošību, steidzamības kārtā aizklapējot TUA tirdzniecību vismaz Krievijas un NVS pilsoņiem, tad varēs runāt tālāk.

    Pašreizējās varas gļēvais gnīdisms ir kļuvis vnk neizturams!!!!!

    +19
    -7
    Atbildēt

    0

    Marika > lauris 11.03.2014. 10.16

    NYT

    Laikam jau ne visiem ir saprotams, ka var arī nelasīt no Vešņakova acīm ikvienu tā vēlēšanos kā uzticīgs sunc, ka var neļaut katram krievu banģjuganam un čekistam sava kabineta durvis ar kāju vērt vaļā.

    Ja esi jau iemācījies rakstīt, bet par cilvēku būt, nē, tad šai dzīvē tas arī vairs nespīd.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    Marika > lauris 11.03.2014. 10.23

    zirnekliene Šeloba

    “Ko teiks Maskava?! Ko teiks Brisele?!”

    Ja tos rūpētu, ko teiks Brisele, tad apzinātos, ka par ES demogrāfisko piesārņošanu, Latvija no Šengenas zonas var izlidot kā šampanieša korķis.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    lauris > lauris 11.03.2014. 10.36

    >krapula

    Jūs vadāties pēc komunistu ieviestā modeļa – kas nav ar mums, tas ir pret mums. Arī man esat paspējis birku piekarināt. Jūsos jaunības degsmes vairāk kā prāta, citādi spētu izvērtēt situāciju bez nekorektiem uzbraucieniem oponentam. Mana dzīves pieredze ir pietiekama, lai spētu ne tikai lasīt un rakstīt, bet arī domāt.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    Marika > lauris 11.03.2014. 11.02

    NYT

    Mana dzīves pieredze ir pietiekama…

    “Atvainojiet, bet mūsdienu nacionāļi ir kļuvuši par skandālistiem”

    Nu īsti krievu fašista, “витирана ВОВ”, stilā. Nenoteiks cilvēces pabiras, ņedobitki, kur, kā un kad latviešiem pieminēt savus aizgājušos varoņus. Un vienmēr atceries, ka latvieši atrodas savā zemē, bet jūsējie nav leģitīmi pat 1 mūsu mīļās planētas nm².

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    Ilze > lauris 11.03.2014. 15.24

    Sveiks, deģenerāli! Kur Tu tik ilgi kavējies? Man te jāraujas melnās miesās arī par Tevi, dzert vajag ar mēru un darbu nekavē.Piešķil patriotisma dzirksteli un nelec ārā no tēla, brigadņiks nikns.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > lauris 11.03.2014. 16.03

    zirnekliene Šeloba. Pašreizējās varas gļēvais gnīdisms

    _____________

    Precīzāk nepateikt:)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > lauris 11.03.2014. 21.34

    Vai ta šitais jau saeimā apstiprināts un Straujuma tik ievieš dzīvē?

    http://helios-web.saeima.lv/saeima9/lasa?dd=LM0101_0

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

gliters 11.03.2014. 09.20

Gribu redzēt, uz kāda likuma panta pamata Cilinski mēģinās atbrīvot no amata. “Rekomendācijas” nevienam neuzliek pienākumu tām sekot, turklāt 16. Marts šogad ir brīvdiena, tātad piesiet darba laika neattaisnotu kavēšanu (škrobe gan) arī neizdosies.

P.S. V, RP, ZZS un SC nodevēji terorizē ministru par turēšanos pie saviem principiem un gādā papildus “aizstāvāmo” kontingentu:

http://www.delfi.lv/news/national/politics/sogad-apmaina-pret-investicijam-izsniegtas-916-terminuzturesanas-atlaujas.d?id=44287135

+15
-7
Atbildēt

4

    Marika > gliters 11.03.2014. 09.46

    zirnekliene Šeloba

    P.S. V, RP, ZZS un SC nodevēji terorizē ministru par turēšanos pie saviem principiem

    V/RP princips: “nekādu principu”, morāle: “nekādas morāles”

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > gliters 11.03.2014. 10.22

    Šeloba, Cilinski atbrīvos ar to pašu pantu kā Grendi, kā zaudējušu uzticību. Vienotībai taciņa jau iestaigāta…

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    Marika > gliters 11.03.2014. 11.16

    beta

    Vienotībai taciņa jau iestaigāta…

    Šeit vietā būtu “Izglāb draugu, neļauj draugam braukt dzērumā”.

    Vienotība pālī pa slidenu ceļu mauc ar plikām riepām. Nositīsies, “kak piķ daķ”!

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > gliters 11.03.2014. 11.21

    > krapula

    Nevar izglābt to, kurš nevēlas, lai viņu glābj… :)

    Lai cik paradoksāli tas neizklausītos, Vienotībai jāatsitas ar muti pret zemi, lai ģīmis ar zemi, lai varētu celties un virzīties tālāk…

    Man nav naida pret Vienotību, man ir skumji par cilvēku aklumu un nespēju gūt mācību no citu puniem un lūzumiem, vien no saviem… Bija taču posta partija… bija…

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

Kristīne 11.03.2014. 09.17

16. marts vēl nav pienācis, bet Latvijas valstij naidīgie spēki jau guvuši uzvaru. Šī valdības vadītājas un žurnālistu uzpūstā ažiotāža ir vistiešākais Putina sūkātāju mērķis, radīt stresu latviešu sabiedrībā. Ja viņus vienkārši ignorētu, tad turpmāk nekas tāds nenotiktu.

+13
-7
Atbildēt

0

Marika 11.03.2014. 08.47

“Valdības pozīcija tomēr nav piedalīšanās gājienos, kurus var traktēt kā atbalstu fašismam, vai, no otras puses, citā datumā – atbalstu komunismam,” pēc koalīcijas padomes sēdes sacīja valdības vadītāja..”

Jau tik ilgus gadus ķjotka ir nolauzuši šai dzīvē, lai saprastu, ka komunisms, līdzīgi kā rusisms, nēģeru rasisms un cionisms, ir fašisma paveids. Klajš fašisms Rīgā tiek demonstrēts ik gadus 9. maijā Karātavu laukumā. Vai varbūt viņu arī pārņēmusi demence, kā Urbanoviču, Dombrovski un Zatleru? Savas tautas varoņu pieminēšana, kā to dara Igaunijā, Somijā, Ukrainā un Horvātija ir nacionālisms, bez kura tauta ir nolemta.

Nekas Straujumai netraucē sēdēt pie viena galda ar organismiem, kuru barvedis piedalījies fašistu šabatā 9. maijā Maskavā un kopā ar Polijas prezidenta un elites slepkavu, Putinu, godinājis visdrausmīgāko briesmoni cilvēces vēsturē, Staļinu un slavējis tā pastrādāto WWII, izrādot galēju nicinājumu desmitiem miljonu kara upuru.

+8
-8
Atbildēt

0

andris902 11.03.2014. 08.40

….Latkovska kungs arii sadomaajis paspeeleties smilsu kastee un kljuut par tikpat lielu demagogu, kaadi ir visi nacionaalaas apvieniibas biedri…

…kas traucee Cilinskim tos ziedus nolikt plkst. 13:00 vai 15:00, vai 17:00, vai arī 9:00 no rīta?…neviens netraucee, neviens neaizliedz, bet…pietruuks TV kameru un mediju bara, kas to fikseetu un Cilinskis nevarees demonstreet savu mugurkaulu…..mugurkaulu var demonstreet tikai visiem redzot, ja neviens neskataas – tas vairs nav mugurkauls…. :)

…ja neies tai partijas reklaamas gaajienaa, tad veelaak ziedus noliekot – cienja pret legionaariem buus sarukusi mazinja mazinja?….liekuliiba un divkosiiba kaa katru gadu, lai izmantotu vecos viirus kaa vairogu savaas politiskajaas aktivitaatees….un visam notiekosajam nav nekaada sakara ar legionariem, viss tiek paarveersts par vienas partijas reklaamas kampanju…

+10
-18
Atbildēt

11

    Marika > andris902 11.03.2014. 08.50

    zanE ….

    …kas traucee Cilinskim tos ziedus nolikt plkst. 13:00 vai 15:00, vai 17:00, vai arī 9:00

    Kas jums ar nomali traucē 9. maijā pieminēt Kononovu mierīgi kapiņos. Nē, visai pasaulei par lielu kaunu Latvijai, jāizrādās pilsētas centrā?

    +19
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 11.03.2014. 08.51

    zanE. Cilinskis nav ielas meita, un ar Tev nāksies samierināties. Bet neskumsti, nāks ziedošais maijs un pēc tā varēsi līgot ar Paulu un Ušakovu uz Rīgas bruģa:)

    +18
    -9
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > andris902 11.03.2014. 08.59

    Ino. … Cilinskis nav ielas meita… Cilinskis ir bara dēls (sin polka), un darīs tā, kā baram patiks:)

    +8
    -15
    Atbildēt

    0

    Marika > andris902 11.03.2014. 09.06

    nomale

    Quod licet bovi, non licet Iovi.

    Cilinskis nevar kā VVF un Zatlers kopā ar krievu fašistiem 9. maijā dejot kazačoku.

    Vērsis var veikt defekāciju tirgus laukumā, Jupiters nevar.

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > andris902 11.03.2014. 09.14

    krapula. …Cilinskis nevar kā VVF un Zatlers kopā ar krievu fašistiem 9. maijā dejot kazačoku. …

    ————–

    Un tāpēc kazačoks tiks dejots 16. martā pie Brīvības pieminekļa?

    +8
    -15
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 11.03.2014. 09.14

    Nesaprotu, nomale, kādēl tu gribi liegt Cilinskim paust savu viedokli? Tev ar zanI taču neviens neliedz stāties Korena barā un bļaut: Eta naša zemļa?:):):)

    P.S. Tu ar zanI varētu dot savu “leptu”, noorganizējot kori Teterovska vadībā un 16.martā izpildīt: Saulīt tecēj’ tecēdama…:)

    +15
    -8
    Atbildēt

    0

    Marika > andris902 11.03.2014. 09.18

    nomale

    Un tāpēc kazačoks tiks dejots 16. martā pie Brīvības pieminekļa?

    Savu kritušo varoņu pieminēšana, nav jūsu cūciskās dzīres Karātavu laukumā. No Brīvības pieminekļa mūsu karavīri devās uz fronti sist blusainos maitas gabalus.

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > andris902 11.03.2014. 09.31

    Ino. Es, kā trešais, tur bušu lieks. Varēsi paņemt pārī Ločmeli un uzdiet kaut ko šādam frīku šovam atbilstošu.

    Žēl tikai veco karavīru!

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    janis17 > andris902 12.03.2014. 00.46

    Nomale, Žēl tikai veco karavīru!

    ________________________

    Ja tev karavīru būtu žēl, tu te nenodarbotos ar mēslu izgāšaanu – gājienu pieteikuši un organizē “Daugavas vanagi”, viņus ar mēsliem aplej “aņķifašisķi”. Te nav nekādu variantu – esi vai nu vienā vai otrā pusē!

    Ja gājienu nosodi, tad uzskati, ka leģionāri ir esesieši, ka cīnījās par gitļru. Tas arī viss – katram ir iespēja ieņemt savu pozīciju vienā vai otrā pusē…

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > andris902 12.03.2014. 08.34

    aivarsk. Daugavas Vanagi(NA) + antifašisti nav = visa Latvija tāpēc nav ko margināļu bariņus apsaukāt par pusēm!

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > andris902 12.03.2014. 15.04

    antifašisti ir jāliek pēdiņās, tāpat kā ždanokveidīgie “cilvēktiesību aizstāvji”.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

jmaklakovs 11.03.2014. 08.27

Nabaga politiķi! Te prezidentu piespiež braukt uz olimpiādi, te Cilinski iet gājienā. Varbūt viņš tomēr nav tik labs ministrs, ja pats nespēj izlemt, bet tik skatās, ko padomās citi?

Autora viedoklim par 16. martu gan pilnībā piekrītu. Netaisīsim balagānu, liksim karavīrus mierā!

+8
-14
Atbildēt

1

    dro > jmaklakovs 11.03.2014. 08.32

    nomale. Varbūt viņš tomēr nav tik labs ministrs, ja pats nespēj izlemt, bet tik skatās, ko padomās citi?

    _____________

    “Loģika”:)

    +13
    -8
    Atbildēt

    0

Alise 11.03.2014. 08.13

Tieši tā – paši pūta, paši dega. Krievija ar savu propagandu iesēja šaubas latviešos par 16. marta “politkorektumu”, + nodrošina šo šaubu uzturēšanu katru gadu piesakot antifašistu mītiņu, bet latvieši tik paši savā starpā izvērš tēmu un mēģina pārliecināt viens otru, apsaukājas, izvirza ultimātus, bet krievi tik priecājas.

Vienotība vispār pēdējā laikā organizē daudz pluspunktus Nacionālai apvienībai. No vienas puses jau varētu priecāties, tikai nav jau par ko īstenībā, jo tiek šķelta latviešu sabiedrība. Tā vietā lai paklusētu un vairak pievērstu uzmanību reāliem jautājumiem saistībā ar valsts drošību (TV kanāli, TUA, zemessardze, energētiskā neatkarība, Rail Baltica), tiek tērēta enerģija konkurentu (vispār jau sabiedroto valdībā) apkarošanai un regulēšanai.

+28
-7
Atbildēt

7

    Ansis Reinhards > Alise 11.03.2014. 10.36

    > r_r

    Tā ir. Šogad pirmo reizi 16. matrā došos pie Brīvības pieminekļa.Jūtu, ka tas vienkārši jādara.

    Kas attiecas uz Vienotību, tad, lai kā man pašai nepatiktu šis salīdzinājums, bet Vienotība attiecībās ar Nacionālo apvienību rīkojas līdzīgi kā Krievija pret Ukrainu. Vārdos, ah, mēs esam draugi, biedri, mums kopīgs ceļš utt., darbos, ka tik iegriezt, provocēt, eskalēt, pazemot …

    Tiem, kas tūlīt sašutīs, padomājiet, attiecību modelis tāds pats kā Krievijai, protams līmenis cits.

    Attiecību modelis nevis sadarbība, bet provokācija un mēģinājums pakāpties uz kāda cita rēķina… piedevām maldīga pārliecība, ka otra pazemošana pašam nesīs pozitīvas dividendes. Tā nenotiek, to rāda V reitingi.

    +14
    -7
    Atbildēt

    0

    lauris > Alise 11.03.2014. 10.53

    >beta

    Jūs ļoti precīzi noraksturojāt Nacionālās apvienības karstgalvjus, bet gribējāt to attiecināt uz Vienotību.

    Kāpēc tikai šogad Jūsos pamodusies vēlme doties nolikt ziedus pie Brīvības pieminekļa? Jums iepriekš kāds to bija liedzis? Tā vēlme nākusi līdz ar partijas aktivitātēm? Jautājums, ko Jūs gribat demonstrēt – atbalstu partijai vai vecajiem vīriem, kurus Jūs 24 gadus nebijāt pamanījusi?

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Alise 11.03.2014. 11.16

    > NYT

    Pasaule funkcionē saskaņā ar materiāliem un nemateriāliem likumiem. Nemateriālo likumu esence ir Bībeles 10 baušļi. Mūsu katra izvēle ir tos ievērot vai nē. Arī interpretācija ir katra paša ziņā. Mana interpretācija ir, ka Vienotība tāpat kā Krievija(vien citā līmenī) zaudē saikni ar realitāti, zaudē atgriezenisko saiti ar savu tautu. Jūs domājat citādi un tās ir Jūsu tiesības.

    Jā, vēlme nolikt ziedus man pamodusies tikai tagad. Nē, iepriekš neviens nav liedzis tos likt. Ar ziedu likšanu vēlos nodemonstrēt, ka man latvietei savā zemē neviens nenorādīs kuros datumos, aiz kādiem iemesliem un kurā vietā man būs likt ziedus. Agrāk to nedarīju, jo nedomāju, ka atkal var pienākt brīdis, kad pār manu valsti var nākt kārtējie “atbrīvotāji”. Pēc Krievijas invāzijas Ukrainā, esmu savas domas mainījusi, tāpēc vēlos nodemonstrēt savu piederību šai valstij.

    Vai izteicos pietiekami skaidri? :)

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    lauris > Alise 11.03.2014. 12.39

    >beta

    Kundzīt, Jūs tā kā vecmeita ilgi esat gatavojusies un briedusi, līdz nobriedusi. Un Jūsu patriotisma pilnbrieds iestāsies precīzi pēc pulksteņa, kopā ar Cilinski. Kam Jūs to gribat iestāstīt?

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    Alise > Alise 11.03.2014. 12.56

    NYT, jūs tā nestresojat. Jūs šobrīd savu pareizo viedokli mēģinat visiem iestāstīt tāpat kā Ločmelis. Ko jūs tā uztraucaties par to, kad kur cikos un kuru reizi mūžā cilvēki iet ziedus nolikt? Jums beta civilizēti izskaidroja savu viedokli, jūs savukārt viņai vienkārši “uzbraucāt”.

    Tāpat, jūs neizskatāties pēc NA vēlētāja, nu ko jūs tā uztraucaties, ko NA dara, ka tai reitingi krīt utt. Nu kāda jums gar to visu darīšana? Jūs vairāk izskatāties pēc propagandētāja, kam par katru cenu jāpierāda, cik NA ir slikta. Domājat katram savādāka viedokļa autoram uzbraucot to panāksiet? Man liekas, ka nē :)

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Alise 11.03.2014. 13.00

    > NYT

    Mans patriotisms vienmēr bijis ar mani, bet līdz šim nav bijusi vajadzība to kā īpaši demonstrēt. Tagad to darīšu, jo izjūtu valstisku apdraudējumu no Krievijas puses. Patīk Tev tas vai nepatīk, būs vien jāsamierinās.

    Tev un līdzīgajiem ir variants mūs ignorēt, neapsaukāt, neaizskart, nefilmēt, nerādīt, neprovocēt… Pamēģini! Jebšu slabo? :)

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Alise 11.03.2014. 13.06

    > NYT

    Atvainojos, ka uz Tu. Misējās… Jūs esat Jūs… :) :) :)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

dro 11.03.2014. 08.02

Pagājušajā gadā pirmo reizi piedalījos lāpu gājienā, šogad pirmo reizi došos 16. martā pie Pieminekļa. Nešaubos, ka atkal būs Korena fašitu provokācijas, jo viņš aizvakar Baltkom radio paziņoja, ka vienmēr konsultējoties Iekšlietu ministrijā ” ko drīkst un ko nedrīkst”…

+19
-8
Atbildēt

7

    simpsons > dro 11.03.2014. 10.43

    Vai 16. martā, atzīmējot latviešu dienestu Latvijai naidīga režīma rindās, jutīsies ļoti patriotiski? Tad jau mierīgi vari piedalīties arī otras Moltova-Ribentropa pakta parakstītāju puses pasākumā – 9. maijā.

    Un svinot kalpošanu svešām, Latvijai naidīgām varām, sauksies par latviešu nacionālistu?

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    Marika > dro 11.03.2014. 10.51

    aivars15

    Vai 16. martā, atzīmējot latviešu dienestu Latvijai naidīga režīma rindās

    Ja tu, krieveli, nezini vēsturi, tad Vērmahta preventīvais uzbrukums 1941. gada 22. jūnijā, pārtrauca krievu izvērsto genocīdu pret latviešu tautu, “Baigo gadu” un 1. jūlijā atbrīvoja Rīgu no krievu fašistiskiem iebrucējiem.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    simpsons > dro 11.03.2014. 11.35

    Zinām jau zinām, Hitlers nevienojās ar Staļinu par varu Baltijā, neizvāca no Latvijas vācbaltus. Pēc ‘atbrīvošanas’ atjaunoja Latvijas valsts institūcijas, atļāva sarkanbaltsarkano karogu, neizlaupīja Latvijas uzņēmumus, darba klaušās uz Vāciju nedzina latviešu jauniešus. Vēl viņa labvēlība pret Latviju izpaudās atvedod uz šejieni nogalināšanai Austrijas un Vācijas ebrejus.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Inese > dro 11.03.2014. 11.41

    krapula 1. jūlijā atbrīvoja Rīgu

    =================================

    Vācieši ieņēma Rīgu 1941. gada 1. jūlijā. Viņu ienākšanu pilsētā pavadīja koncentrēta un plaša antisemītiskā propaganda, kuru pēc Sarkanās armijas aiziešanas pārraidīja pilsētas kolaboracionistu rokās nonākušais radiofons. “Īstenos latviešus” aicināja iznīcināt “iekšējo ienaidnieku”, ar to domājot padomju aktīvistus un viņu ģimenes locekļus, kā arī visus ebrejus neatkarīgi no viņu politiskās pārliecības.

    2. jūlijā V. Štālekers apstiprināja V. Arāju par speciālas komandas (Sonderkommando Arajs) vadītāju. Ar šo komandu V. Arājs 1941. gada vasarā un rudenī veica vairākas ebreju iznīcināšanas operācijas visā Latvijas teritorijā. Tā bija lielākā no vairākām Rīgā un provincē saformētajām latviešu SD palīgvienībām. Arāja komandā ietilpa gan profesionāli policisti un karavīri, gan arī studenti un skolnieki, turklāt to vidū bija pat piecpadsmitgadīgi pusaudži.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    Marika > dro 11.03.2014. 12.05

    Ločmelis

    Va tik tu, krieveli, nebiji tas, kurš Maidana dalībniekiem karināji žīdu birkas?

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 11.03.2014. 13.19

    aivars15

    Kas cits curikiem atliek, kā vien līdz pastardienai atspārdīt beigto Hitleru un vairāk nekā pusgadsimtu jau neeksistējošo III Reihu, lai piesegtu pašiem savu faktisko kolaborāciju ar Molotova pārstāvēto spēku, PRET kuru leģionāri cīnijās un kurš, atšķirībā no vācu nacisma, vēl šobaltdien ir dzīvāks par dzīvu.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > dro 11.03.2014. 14.07

    vēl šobaltdien ir dzīvāks par dzīvu.

    ============

    Tā vi’š i!

    Viņi aiz laimes, fanojot par savu Ostführeru, čurā pamperos.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam