Vienotība”, ZRP un NA izveido “reformu un tiesiskuma koalīciju

217

Komentāri (217)

Ligiña Doniña 11.10.2011. 14.32

No drošiem avotiem varu apgalvot ,ka Zatleram ir lielummānija, vai personības kults. Šokā esot absolūtais koalīcijas vairākums!!
ĻOTI gribētos, lai nopublicē pilnu koalīcijas līguma pilnu textu!

+2
0
Atbildēt

4

    ilmisimo > Ligiña Doniña 11.10.2011. 14.51

    ..Zatleram ir lielummānija, vai personības kults…
    _______________________________________________
    Kāpēc “vai”?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Ligiña Doniña 11.10.2011. 14.56

    …neiet pie dakteriem, lai tiktu pie galējās diagnozes:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ligiña Doniña 11.10.2011. 15.22

    Kovbojs Zatlers(Otto Ozola formulējums) kļūst par nenotveramo Alvaresu(nenotverams, jo nevienam nav vajadzīgs).

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Ligiña Doniña 11.10.2011. 15.39

    Kā teica Karloss Kastaneda, pasaules lielākais ļaunums ir zināšanu trūkums.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 11.10.2011. 13.48

Zatleram nepatīk – sīkie cilvēciņi no “Visu Latvijai” taču neiet uz “Novaja volna” koncertiem un neēd miljonāru bufetē, viņi klimst pa lāpu gājieniem. Labi, neder. Tad Valdim ir 53 balsu vairākums ar draudziņiem no “Saskaņas centra” – nu, ej un valdi

,,http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=329624:aktvists-tankists&catid=210&Itemid=311,,,

+2
0
Atbildēt

0

ilmisimo 11.10.2011. 13.23

Lienošā SCientoloģija atkal pluosās LR radio.

Streipa un divu fuflologu personā.

+1
0
Atbildēt

0

dro 11.10.2011. 11.44

Ījabs: Nav redzami īpaši iemesli, lai šāda valdība īsā laikā izjuktu.

+5
0
Atbildēt

0

Andis 11.10.2011. 11.31

Pārmaiņas ar šīm vēlēšanām ir notikušas, taču, protams, nezinām, pie kā tās novedīs.
Man ļoti nepatīk, ka pēdējo gadu laikā SC masu mēdijos un daudzu cilvēku apziņā ir padarīts par bezmaz oficiālo Latvijas krievu pārstāvniecību. Nu jau daudziem šķiet neapstrīdama šāda doma: neņemot SC valdībā no valsts veidošanas tiek atstumti krievi. Kas ir pilnīgs absurds.
Viena lieta ir tā, ka šāds iespaids ir radīts krievu presē. Bet pavisam dīvaini, ka tas ir pārņēmis arī latviski rakstošo presi. Vārdam ir liels spēks – ko visi saka, tas arī notiek. Un rezultātā vairums Latvijas iedzīvotāju tiešām sāk uztvert SC par “krievu partiju”.
“Latviešu partijas” mēģina noslāņoties – vienas ir kreisākas, citas ir labējākas. Lēnām, uzmanīgi uz to pusi taustās. Vēlētāju balsis starp šīm partijām, protams, sadalās. Savukārt krieviski runājošie vēlētāji visi ir noticējuši, ka jābalso par “savējiem” un balso par amorfo masu – SC – kas apvieno visdažādāko politisko uzskatu cilvēkus, kurus vieno… tas ka tā ir “krievu partija”. Absurds.
Manuprāt, izeja no šīs situācijas būtu atklātības veicināšana. Šobrīd ļoti daudz tiek noklusēts par dīvainiem procesiem šajā pašā SC, par viņu mērķiem. Par to pašu naudas noēšanu Rīgā, kur praktiski visi iecerētie un sen vajadzīgie pilsētas konkurētspējas noturēšanas projekti (Ulmaņa gatves pārvada rekonstrukcija, Salu tilta remonti utt. utjpr.) līdz ar SC nākšanu pie varas tika atcelti, lai tiem paredzēto naudu noēstu pensionāru brīvbiļetēs un tamlīdzīgos viendienas politikāņu pasākumos. Par dīvaino un ļoti regulāro šo politiķu saostīšanos ar Krievijas vēstniecības nozīmētiem “ekspertiem” un atsevišķu bijušo (?) KGB darbinieku uzņēmumu “ekspertiem”… Jā, žurnālistam šāds darbiņš varētu būt ļoti bīstams.

+7
-1
Atbildēt

3

    Inna Jagņuka > Andis 11.10.2011. 12.01

    Izskatās, ka vairākums latviešu mediju arī iet kremļa ideologu pavadā. Un tad jautājums – tas notiek slinkuma, naivuma, neprofesionalitātes vai ideoloģijas dēļ?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Andis 11.10.2011. 12.18

    Irbe…tas notiek slinkuma, naivuma, neprofesionalitātes vai ideoloģijas dēļ?
    _________________
    Kā nu kuram, bet vairums darbojas sava personīgā ego, ne sabiedrības labā.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ingban > Andis 11.10.2011. 22.47

    Noguruns, apsīkums, apātija. Pavadīti 20 gadi gliemeža gaitā. Nē, nu naudu jau esam parausuši, paspējuši trekni padzīvot, taču kratamies pa tām pašām vecajām bedrēm. Un tā kratoties smadzenes sagājušas juceklī. Kas ir krievi, kas īpašnieki, kuri draugi, kuri meļi, viss vienā kamolā. Kurš ir tik vājprātīgs un ies rakt (dzīvībai) bīstamā virzienā, kad pieklājīgi var nopelnīt glizinot cukurūdeni. Brīvprātīgo pašnāvnieku Nāvessalā un Ložmetējkalnā (1918.gada) vairs nav. “Mēs gribam labi dzīvot šeit un tagad” – tāda ir esence, ko savlaik izteica deputāts Panteļējeva kungs no Latvijas ceļa, kolīdz viņi bija tikuši pie teikšanas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

bekijja 11.10.2011. 11.22

Labās ziņas – koalīcijas sarunu process ir trausls mēģinājums izveidot jaunu Latvijas politisko kultūru. Gan NA, gan SC šo sarunu rezultātā ir mīkstinājuši savas radikālākās nostājas.

Jautājums – vai koalīcijai ir stratēģija, kā ar SC pragmatiski un konstruktīvi sadarboties turpmāk?

+1
0
Atbildēt

7

    dro > bekijja 11.10.2011. 11.46

    Sleepwalker… Jautājums – vai koalīcijai ir stratēģija, kā ar SC pragmatiski un konstruktīvi sadarboties turpmāk?
    ___________________________
    Ko nozīmē pragmatiski tavā izpratnē? Kremļa un vietējo kampēju atbalstīšanā?:)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    bekijja > bekijja 11.10.2011. 11.50

    Ino: manā izpratnē tāda stratēģija nozīmē panākt SC atbalstu svarīgiem lēmumiem un Sc viedokļa de-radikalizēšanu. Ar atstāšanu opozīcijā un izolēšanu no politiskā dialoga to varētu būt grūti panākt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > bekijja 11.10.2011. 12.12

    Ino: manā izpratnē tāda stratēģija nozīmē panākt SC atbalstu svarīgiem lēmumiem un Sc viedokļa de-radikalizēšanu. Ar atstāšanu opozīcijā un izolēšanu no politiskā dialoga to varētu būt grūti panākt.
    _____________________________________________________________
    Fon Papena un Hindenburga loģika.
    ..It was largely Papen, believing that Hitler could be controlled once he was in the government, who persuaded Hindenburg to put aside his scruples and approve Hitler as Chancellor in a cabinet not under Nazi Party domination. However, Papen and his allies were quickly marginalized by Hitler and he left the government after the Night of the Long Knives, during which some of his confidants were killed by the Nazis..
    http://en.wikipedia.org/wiki/Franz_von_Papen

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    dro > bekijja 11.10.2011. 12.16

    lama. Ir jau romantiķi, kuri sapņo, ka tīģeri iedresēs murrāt pie sava atpūtas krēsla, bet cūku iemācīs nokārtoties pie kamīna kastītē:)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    bekijja > bekijja 11.10.2011. 12.27

    nu – ja nevajag sadarboties ar SC, tad jau nevajag

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > bekijja 11.10.2011. 12.31

    Jautājums – vai koalīcijai ir stratēģija, kā ar SC pragmatiski un konstruktīvi sadarboties turpmāk?

    Vai tu naivais, vari pats sev atbildēt uz jautājumu kā un kāda draņķa pēc būtu jāstrādā ar LV satversmes apšaubītājiem un LV rietumu kursa noliedzējiem? (valoda, vēsture, izstāties no NATO un ES, divkopienu attīstīšanu utt…………)
    SC saprot tikai spēka pozīcijas un taisnība, ka ir jāparāda viņu vieta- opozīcija forever. Lai priecājas, ka nav jādzīvo Tjumeņā, vai aiz Urāliem, kur nekā vairāk par samogonu nav!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > bekijja 11.10.2011. 13.19

    ..nevajag sadarboties ar SC, tad jau nevajag
    _____________________________________
    parlamentārā sadarbība jau nav apsīkusi nevienu brīdi.

    Un Zatlers gādās par savu draugu Nilu.Un otrādi.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

liidaka 11.10.2011. 10.27

Piekrītu, ka dažas SC sejas var nepatikt. Ir vēl citas sejas, kuras varētu nepatikt, ieskaitot iespējamo karogā slaucītāju vai valsts valodas nepratēju. Taču man arī nepatīk labējas sejas, piemēram, kāda deputāta seja, kurš iedomājas, ka solījums baznīcā ir tikai uz vienu sasaukumu. Man nepatīk sejas, kurās mirdz izredzētība ārlietu sfērai vai Rīgas pilij. Šīs labējās sejas mani neceļ uz augšu un tās arī nevairo krievvalodīgajos cieņu pret latviešiem.

+3
-4
Atbildēt

4

    ilmisimo > liidaka 11.10.2011. 11.00

    ..ka dažas SC sejas var nepatikt….
    ______________________________________
    kādas sejas?

    Kremlis aiz visām SC sejām.

    Ja patīk Kremlis- tad pavisam cita štelle.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    liidaka > liidaka 11.10.2011. 12.06

    Kāds “Kremlis”? Kremlis kā ēku komplekss? Kremlis kā tur izvietota iestāde vai kāds konkrēts ierēdnis? Mistiskais “Kremlis” kontaktējas ar katru SC biedru vai atbalstītāju? Kontaktējas, sakot labus vārdus vai dodot pīrādziņu? Raksti konkrēti, ko, kurš, kuram …

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > liidaka 11.10.2011. 12.08

    Raksti konkrēti, ko, kurš, kuram ..
    _______________________________________-
    Vērsies SAB.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > liidaka 11.10.2011. 12.15

    tO Rix Goa
    Piekritu, ka dazas SC sejas var patikt, bet visam ir savas robezas.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

ilmisimo 11.10.2011. 10.02

Keita, 4udo Vai SC pieņemtu sakarīgus lēmumus arī atrasdamies koalīcijā? kam šie lēmumi būtu izdevīgi – Karginam, Krievijai, ASV vai Latvijai?
Kamēr SC nav pašattīrījies no padomju nomenklatūras, uz ko viņš var cerēt? Mūžīgo mīlestību no latviešiem, ceiņu un apbrīnu? Par SC balso tuvredzīgais vēlētājs vai tas, kas vcer ieriebt visiem,ja reiz pašam klājas slikti. SC pat nav nodefinēts vēlētājs – tik tas, ka tas apbižotais – krievs vai pensionārs vai valstij ieriebējs.
Vai ejot ar Rubika seju var parādīt cieņu pret latviešiem? Vai ejot ar Rubika seju krievvalodīgie domā,ka viņus neuzskatīt par tādiem pašiem rubikiem – Latvijas nodevējiem,Latvijai absolūti nelojāliem un okupācijas varas atbalstītājiem? Vai ejot ar Urbanoviča seju,parādīs latviešiem,ka nav SC vēlētāji tādi paši meļi un korumpēti nelieši, kūdītāji un latviešu izsmējēji?
Ja krieviem vajag etnisku partiju – ok,lai ir.Bet,ja gribat,lai etnisko partiju latvieši neuzskatītu par ienaidnieku,tai jābūt rietumu vērtībās balstītai bez komunisma rēgiem, ar nosodījumu pret komunismu,Staļina režīmu,PSRS veikto okupāciju, naida kurināšanu, divkosību.
Kamēr partijai ir divu tipu retorikas – viena latviešu medijos, otra krievu, ko var gribēt?

+7
0
Atbildēt

3

    bekijja > ilmisimo 11.10.2011. 11.46

    lama: kāda SC motivācija ko mainīt pašlaik? Viņi tiešām vairāk iegūst no atrašanās opozīcijā. Pie tam, jo sliktāk pret viņiem attieksies koalīcijas partijas, jo lielāki ieguvēji viņi būs.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 11.10.2011. 12.07

    ,,sliktāk pret viņiem attieksies,,
    _________________________________
    Ko nozīmē sliktāk?

    Neaicinās uz pieņemšanām un nepiedāvās cigāru?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > ilmisimo 11.10.2011. 12.20

    to Sleepwalker
    Atrasdamies opozicija SC no valsts kases nevares zagt, jasamierinas bus tikai ar ridziniekiem nozagto.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 11.10.2011. 09.55

lienoši/rāpuojuošā SCientoloģija vēl turpināsies.

Līdīs un rāpuos ar paātrinājumu.

+3
0
Atbildēt

0

ciparsone 11.10.2011. 09.19

Apsveicu visus ar veco labo labēji-centriski-latvisko krāniņu mērītāju uzvaru.
Tad jau arī Lembi varēja paņemt, nav jau krievs, un, ja vajag, var būt arī labēji-centriski-latvisks.

+2
-8
Atbildēt

4

    kreëstliv > ciparsone 11.10.2011. 10.00

    Opā – cik ātri pazuda komentāru autores “lamas” komentārs par Jūsu komentāru. Pie maniem līdzīgs, vēl mazliet primitīvāks tika izlabots – droši vien “lama” ir kāda/kāds no IR redakcijas darbiniekiem (citādi savus komentārus labot nevarētu).

    Dažiem tik liels naids, pašiem nesaprotot par vai pret ko – galvenais, ka ir kāds naida, apkarojamais objekts -, ka drīzāk valdībā paņems Lembergu, nekā jebkuru (kaut kristālskaidru) krievu partiju. Un pēc tam pa komentāriem sūdzēsies par slikto situāciju, emigrāciju, kailcirtēm, valsts nozagšanu utt.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Edzs > ciparsone 11.10.2011. 11.38

    Econ _..droši vien “lama” ir kāda/kāds no IR redakcijas darbiniekiem (citādi savus komentārus labot nevarētu)…Dažiem tik liels naids, pašiem nesaprotot par vai pret ko.._
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    man tas lama ari vienmer aizdomigi veikls ir licies, gluzhi manas domas, – vai tik nav kads no redakcijas darbiniekiem, labak jau ir laikus uzmanities un vinju lieki netracinat.
    bet ja ta lieta nav ieksh lamas tad pievienojot komentu tam apaksha uzradisies 2 pogas – labot, dzest. apmeram 15 minushu laika to vienu vai otru var nospiest jebkursh sarunas dalibnieks.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > ciparsone 11.10.2011. 17.25

    …Tante Sidra….aizmirsi piebilst – ar pietiekamām prāta spējām…:))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    kreëstliv > ciparsone 12.10.2011. 02.34

    @zanE

    Šovakar vēlu jāstrādā, skatos, ka apšaubiet manas prāta spējas – vēl viens iemesls tās pierādīt. Labāk mazliet pasekojiet līdzi sevis rakstītajam – cik daudz personīgu apvainojumu esiet minējusi. Jau rakstīju – ASV jau tagad mēs atrastos tiesas priekšā, Eiropā iet mazliet ilgāk, bet arī ne tik ilgi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

liidaka 11.10.2011. 08.17

Paskatīsimies, kā NA uzvedīsies. ZRP atteikšanās no SC nav diez cik pievilcīga. Varēja pamēģināt ZRP+SC un, ja neizdotos, tad ZRP iet kopā ar V un NA.

+1
-6
Atbildēt

0

buchamona 11.10.2011. 06.55

Pie valdošās koalīcijas sliekšņa SC vadoņi bija gatavi uz jebko, uz jebkādiem kompromisiem, lai tiktu valdībā. Viņi pat vienpersoniski, bez vēlētāju dota mandāta, puslīdz atzina okupāciju :) Paskatīsimies, ko Urbis, Ušakovs@Co darīs tālāk. Vai viņi, gatavojoties nākošajām vēlēšanām, turpinās runāt ar savu vēlētāju par ” vērtībām, kuras mūs vieno,” vai mēģinās pārliecināt savu elektorātu, ka ir tikai viens ceļš ejams, lai nokļūtu valdībā? Vai paskaidros, ka šis ceļš ir pilnīga atteikšanās no interfrontiski – putiniskās ideoloģijas ar kuru šobrīd liela daļa SC dzīvo? Ja viņie to darīs un, ja, balstoties uz šādām pozicijām, SC tiks ievēlēts nākošajā Saeimā, tad nākošajā Saeimā SC ir jāņem koalīcijā – pat neskatoties uz to, ka viņi būs tikuši varbūt pie viena mandāta :))

Taču SC tā nerīkosies, viņi atgriezīsies pie saviem vecajiem karogiem, esmu par to pārliecināts, un tas būs pierādījums tam, ka SC nav vietas atjaunotās LR valdībā.

+8
0
Atbildēt

0

PriedeZaniite 11.10.2011. 06.45

Nu re, kam tas cirks bija vajadzīgs?

Zatler – jau atkal Tavi argumenti par viedokļa maiņu ir baltiem diegiem šūti. Bet nu labi – ne jau mana problēma. Tu pats 10 dienās esi sastrādājis sev tik daudz negatīvos punktus, cik nepopulāras valdības nespētu 4 gadu laikā. Nedomāju, ka Tev nākamajās vēlēšanās kaut kas spīd.

+10
-1
Atbildēt

0

gumijkoks 11.10.2011. 04.38

Sveiciens visiem agrajā rītā!Lika man priekšlaicīgi pamosties tās izbijušā dr. veto tiesības – kas par murgu – tātad Dombrovskis tagadītēs būs ka sapīts zirgs – tur nedrīkst, šite ar nedrīkst???

+8
0
Atbildēt

0

Edzs 11.10.2011. 01.47

rus.delfi.lv

хох, 10.10.2011 21:56
Поздравляю всех дураков,которые повелись на лживые обещания ЦС о том,что они будут в коалиции и в правительстве.Отдельный привет Ушакову,который прогнулся перед нациками просто так,признав оккупацию.В результате мы имеем националистическое правительство и пролатышскую оппозицию в лице ЦС и СЗК.

H, 11.10.2011 01:36
Сцуууууки! Верните ЦС к рулю!

Для oi-oi!, 11.10.2011 01:44
oi-oi, 11.10.2011 01:19
krievi,nu tinaties tak vienreiz projām, jūs ne viens un ne kur nemīl, jums pašiem kauns runāt kūrotos krievu valodā, tad gan jūs sākat runāt latviski, lai tikai izliktos kulturālāki
– Сам вали отсюда,урод, со своим унылым языком и вековой болью. Здесь всегда была Россия, в которой жили мои и многих русских предки. И был порядок.Хоть сдохни от злобы, но русский -это мировой язык и русская культура- мировая жемчужина. И весь мир это признаёт, и не тебе, убогому, и тебе подобным ушлёпкам о культуре говорить! Тьфу на тебя!

Свободный Русский, 11.10.2011 01:45
Поэтому я плюнул на все и вернулся в Родной Расей.
Как здесь хорошо. Свобода русскость и полнейшее отсутствие хуторян. Желаю и вам не жизни а кайфа!

+9
-1
Atbildēt

1

    Ligiña Doniña > Edzs 11.10.2011. 03.02

    …Tā ir īstā realitāte un ar šiem te, daži taisās ko sarunāt. Šarikovu tūkstoši. Un absolūti attaisno sevu apzīmējumu okupanti un krievu šovinisti.
    Latviešu politiķu tolerance un iejūtība pret šiem “apdalītajiem” tiešām dažreiz robežojas ar totālu stulbumu.
    ZRF izsūtīt uz Zolitūdes un Bolderājas attālākajiem nostūriem, “kultūras apmaiņā”. Sondori Kukuli īpaši ilgi paturēt kādā gadjušņikā…novecos pa 10 gadiem dažās dienās.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

mārtiņš meiers_ 11.10.2011. 01.47

Sausais atlikums no visas šitās jezgas trīs nedēļu garumā:
1) Zatlers ir pazaudējis ļoooooooooooti daudz atbalstītājus gan no krieviem gan latviešiem. Taču ieguvis mistiskas veto tiesības.
2) SC visiem nodemonstrējis, ka ne programma, ne pirms vēlēšanām veiktie uzstādījumi viņiem nav svarīgi. Svarīga ir tikai vara!
3) Dr.Tanks veiksmīgi vēl vairāk sanaidojis latviešus ar krieviem.
4) taču laikam tak piepildīsies viņa zilais sapnītis par vēlētu prezidentu. Tiesa, šo amatu iegūt, šķiet, viņam nespīd!

+11
-1
Atbildēt

1

    austrisv > mārtiņš meiers_ 11.10.2011. 10.21

    Lai Zatlers kļūtu par valsts prezidentu diezin vai viņam pietiks ar veto tiesībām un 56 balsīm. Tā kā būs viņam kaut ka sjādod SC elektorātam un pašam SC!!! Tagda vērosim, ko viņš ietirgos pret prezidenta amatu!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

kreëstliv 11.10.2011. 01.14

Un tagad visi palasām tvnet un delfi krievu portālu komentārus – kā pamatnācija esam priecīgi, ka daļa krievu acīmredzami uzskata, ka ar šo ir apliecināta viņu nojausma, ka tiek uzskatīti par kalpiem (kas no savas uzņēmējdarbības maksa nodokļu budžetā) kungu (latviešu pamatācija) uzturēšanai.

+4
-5
Atbildēt

12

    andris902 > kreëstliv 11.10.2011. 09.09

    …tiešām?…tad nesēdi te un nemēģini mūs pārliecināt, cik slikti esam, bet izskaidro krievu delfos, ka viņi nav nespējnieki ar īpašām vajadzībām, kuriem pamatnācijai jānodrošina viņu labklājība…bet viņi ir tādi paši valsts iedzīvotāji, kuru maksātie nodokļi aiziet arī VIŅU veselības, izglītības un sociālo vajadzību apmierināšanai….
    …nepūt tauri, pirms neesi apguvis nošu rakstu – čiks vien iznāks!…

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    kreëstliv > kreëstliv 11.10.2011. 09.26

    Krievi vairāk darbojas uzņēmējdarbībā, kas pelna nodokļus, nevis valsts pārvaldē, kas patērē. Viņu sašutums par NA ņemšanu valdībā, kas viņus visu laiku nozākājusi par okupantiem, nepiederīgajiem utt., ir saprotams un atsauksies uz ekonomiskajām attiecībām. NA nav nekādi pārstāvji pirmās valsts domai, drīzāk sentimentālnacionalistiski noskaņoti ne īpaši augsti izglītoti jaunieši, kas vēl sastrādās daudz nepatikšanas ar saviem izteikumiem un rīcībām.

    Labāk pastalās, bez pensijām kailcirtes vidū ar demogrāfijas struktūru, kas atgādina vispārēju veco ļaužu namu, bet iedomāti “brīvi”. Un ko Jūs ar šo nepārtraukti vēlaties pateikt, ka latvieši pārāki par krieviem? Un, ja kaut kas nepatīk, tad lai vācas uz Krieviju? Tādā gadījumā, cienītā kundze, mēs budžetu konsolidētu pa 50% vismaz.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    austrisv > kreëstliv 11.10.2011. 10.18

    Econ, Tev nu gan vajadzētu zināt, ka valsts pārvaldē darbojas krievi!!!Taču tie krievi, kuri ir sapratuši, ka lai darbotos valsts pārvaldē ir jāzina valsts valoda!!!! To nu gan Tev vajadzētu zināt, ka ne Krievijā, ne ES dalībvalstīs nevar darboties valsts pārvaldē cilvēki, kuri nezin valsts valodu!!
    Tik vienkārši, vai ne!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    kreëstliv > kreëstliv 11.10.2011. 10.25

    @Bet

    Kas saka, ka krievu tautības pilsoņi nezin latviešu valodu? Statistika ir viennozīmīga – krievi ir vairāk uzņēmējdarbībā, latvieši valsts pārvaldē. Līdz ar to nekas nav tik vienkārši.

    Te viens komentāru autors (ārvalstu students) reiz rakstīja kaut ko tādu, ka beidzot būtu jāsaprot, ka katrs iedzīvotājs ir vērtība, nevis jāgānās par krieviem/emigrantiem un vel nez ko. Interesanti, kad tas tiks vispārīgi saprasts, kad vairs nebūs naudas, par ko izmaksāt pensijas vai ātrāk?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > kreëstliv 11.10.2011. 12.10

    to Econ
    Nopelniet fasistu lopi kaut vai tik daudz, lai uzturetu savas sugas bralus, kas parpildijusi musu cietumus!!!!!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    kreëstliv > kreëstliv 11.10.2011. 16.58

    @ombros

    Būtu Jūs to pateicis ASV, Vācijā vai Lielbritānijā vai kur citur attīstītajā pasaulē, tad sekas jau tagad būtu atbildēšana tiesas priekšā, bet tā kā esam Latvijā – tad sevi par nopietnu uzskatošs laikraksts (kam pat sadarbība ar The Economist) atļaujas šādus komentārus pat neizdzēst.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > kreëstliv 11.10.2011. 17.22

    …Econ…Tev grūtības ar lasītā uztveri?….pārlasi vēlreiz manu komentāru!…ja divreiz par maz – lasi trešo reizi!…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kreëstliv > kreëstliv 11.10.2011. 20.55

    @zanE

    Vakar man citu glaimojošu apzīmējumu starpā bija jālasa – “smalkās famīlijās, smalki deģenerāti”.
    Dažreiz šiem deģenerātiem ir laba ārvalstu izglītība (jo novērtē izglītības svarīgumu) un neticamais – studiju draugi, kas labi ārvalstu juristi, specializējušies tieši šādās personīgu apvainojumu lietās.

    Varbūt mans advokāts Jūs kaut kad apciemos, ja man būs laika ar to noņemties un ja no nacionāļi te man augstākais 5 reizes šādi apvainos, kaut kā iekšējā sajūta, ka te dažs labs mazliet par daudz pārspīlēja ar tiešiem apvainojumiem. Ka nekā – šajā portālā laikam varēja piereģistrēties tikai tad, ja ir norādīts īstais vārds un uzvārds.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > kreëstliv 11.10.2011. 21.46

    …Econ…hmmm…piedāvā iepazīties ar savu advokātu?…:))
    …vai tomēr – nerrrvi???…:))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kreëstliv > kreëstliv 11.10.2011. 22.01

    @zanE

    Kādēļ tāds jautājums? Tieši tādēļ, ka tik ieinteresēti pajautājāt, rīt no draugiem noskaidrošu, kādas izredzes, jo jālasa bija ne mazie aizvainojumi. Juridiskas lietas parasti nekur pasaulē ar nerviem un emocijām nekārto :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > kreëstliv 11.10.2011. 23.31

    …Econ…veiksmi darbā!…:))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > kreëstliv 12.10.2011. 13.00

    to Econ
    Vai Jusu sugas brali, kuru ne mazums ir ari ASV un Vacijas cietumos, tur ir svetas govis?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Nika 11.10.2011. 00.14

Urbim novičam atkal autobus nepienāca :)

+5
0
Atbildēt

2

    mārtiņš meiers_ > Nika 11.10.2011. 00.52

    Hmm, kā tad nu tagad būs? Urbis tak solījās nozust no skatuves, ja SC pasūtīs dillēs… ;)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > Nika 11.10.2011. 01.08

    Nē, tagad būs Biškeka.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Ilmârs Andersons 11.10.2011. 00.03

Piekritīšu tam, ka Latvijā nav tādu cilvēku, kas būtu juridiski vai morāli atbildīgi par Latvijas okupāciju tad, kad 9.maijā vairs netiks rīkoti uzvaras dienu pasākumi pie saurona torņa..

+14
-2
Atbildēt

7

    oskaar > Ilmârs Andersons 11.10.2011. 00.23

    Tādi Jums netīkami ļaudis Latvijā atradīsies vienmēr. Jautājums ir tikai- vai Jūs viņus visus vēlaties atrast un izteikt viņiem savu neapmierinātību, vai vienkārši viņu mazskaitlības dēļ pieņemat, ka tādu nav.
    Es, teiksim, nesaskatu nekādas problēmas, ja kaut kādi ļaudis 9. maijā pie “pieczvaigžņu kolosa” svin II pasaules kara beigas. Ja arī tur salasās daži tūktstoši- nu un? Mūsu, kuri tur nesalasās, ir mazāk?
    Nu, labi- pieņemsim, ka viņi tur svin Latvijas okupācijas gadadienu. Arī tad tā ir viņu nelaime- no okupācijas taču mēs esam atbrīvojušies! Vaišu Jums tomēr šķiet, ka vēl arvien esam okupēta valsts?

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    jurgis_eglitis > Ilmârs Andersons 11.10.2011. 00.54

    Esmu nacionāli noskaņots cilvēks, bet, ja 9.maija pasākumu laikā netiktu pieļauti sabiedriskās kārtības pārkāpumi (huligānisms, apdzeršanās, pretvalstiska propaganda, aizliegtās simbolikas lietošana u.tml.) un mediji šos notikumus jau laikus nesāktu atspoguļot tik intensīvi kā ārkārtas valsts mēroga notikumu, tad mani it nemaz neuztrauc tas, ka daļa tautas ārkārtīgi grib realizēt pulcēšanās brīvību.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    oskaar > Ilmârs Andersons 11.10.2011. 01.12

    Manuprāt- pulcēšanās brīvība ir tas, par ko demokrātiskā sabiedrībā vajadzētu domāt pirmām kārtām. Turklāt nedomājot par to- vai tur pulcējas mani domubiedri, vai manu domubiedru pretinieki.
    Sabiedriskās kārtības pārkāpumi jau ir no citas operas. To vienkārši vajag nodrošināt.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Ilmârs Andersons 11.10.2011. 03.11

    >andrej,–Sabiedriskās kārtības pārkāpumi jau ir no citas operas. To vienkārši vajag nodrošināt.–
    Par sabiedriskās kārtības traucēšanu un komunistu simboliku -cietuma kamerās!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ilmârs Andersons 11.10.2011. 09.42

    Sabiedriskās kārtības pārkāpumi jau ir no citas operas. To vienkārši vajag nodrošināt.
    _______________________________
    Pērle.

    To jau arī jūsējie no SC dara.

    Nodrošina sabiedrikās kārtības pārkāpumus.Ar garantiju.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Ilmârs Andersons 11.10.2011. 12.05

    to andrejsg
    Tie fasistu lopi 9. maija uzkritosi demonstre savu vainu par visdrausmigako noziegumu cilveces vesture, WWII.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ilmârs Andersons > Ilmârs Andersons 11.10.2011. 14.01

    Jā, lai viņi ir un lai viņi pulcējas. Man tiešām nav žēl! – bet tādā gadījumā viņi ir OKUPANTI un pilnībā morāli atbildīgi par notikušo. Un es uzskatu, ka tādiem cilvēkiem nav jāpiešķir Latvijas pilsonība, jāļauj vēlēt un es viņu nepieņemšu savā sabiedrībā un turpināšu diskriminēt viņu, tāpat kā viņš neciena manas valsts un arī tuvāko radinieku likteņus 2.pasaules karā.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

oskaar 10.10.2011. 23.55

Man nezi kādēļ nešķiet, ka ZRP būtu kaut kāds kremļa projekts, kura galvenā misija būtu bijusi iebīdīt Saeimā SC.
Manuprāt- SC vajadzēja piesēdināt pie varas, lai viņi vienreiz pierāda sevi valdībā, un tad lai par viņu sniegumu domā SC elektorāts.
Ja tagad atkal valdībā būs tikai “latviski orientētie politiķi”, tas neko labu ilgtermiņā nesola.

+2
-9
Atbildēt

7

    Nika > oskaar 11.10.2011. 00.16

    Sola gan. Kāpēc laist kārtējo Šlesera draugu pie valdības, lai viņi sevi pierāda? Pierāda ko? To, ka viņiem nav idejas un viņi atbalsta korumpētus politbiznesmeņus? Nē, paldies.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    oskaar > oskaar 11.10.2011. 00.37

    Fikseris “Sola gan”??? Kas ko sola? Manuprāt- par solīšanu nebija ne runas. :)
    Kāpēc laist kārtējo Šlesra draugu pie valdības- varētu pajautāt tiem 28% vēlētāju, kuri par SC nobalsoja. Pilnīgi pieļauju iespēju, ka viņi atbalsta korumpētus politbiznesmeņus, un citu iespēju uzskata par sev nevēlamu.
    Būšu priecīgs, ja Jūs man spēsit paskaidrot- ar ko NA trubaszemnieki (izņemot nacionālo retoriku) pēc būtības atšķiras no SC.

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    oskaar > oskaar 11.10.2011. 01.29

    Nure- šobrīd 3 mīnusu licēji savus mīnusus ir ielikuši, bet nav papūlējušies apgrūtināt sevi ar pārdomām un argumentēti atbildēt uz elementāro jautājumu- ar ko NA Trubaszemnieki būtiski atšķiras no SC :)

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > oskaar 11.10.2011. 09.39

    Manuprāt- SC vajadzēja piesēdināt pie varas, lai viņi vienreiz pierāda sevi valdībā, un tad lai par viņu sniegumu domā SC elektorāts.
    ___________________________________________________________
    Sāciet šos eksperimentus ar sevi.

    Savu māju, savu auto.

    Eksperimentatori zin.

    SCientoloģijas lavuazjē un edisoni.

    Čigāna zirga cienīgs eksperiments.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > oskaar 11.10.2011. 11.53

    to andrejsg
    “un tad lai par viņu sniegumu domā SC elektorāts.”

    Vinu elektorats pec visa sastradata uzskata Isakovu par labako Rigas meri, un pec dopinga skandala, kad meris gandris neaizgaja pie Stalina, neizvartija to darva un spalvas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > oskaar 11.10.2011. 11.58

    to andrejsg
    “varētu pajautāt tiem 28% vēlētāju, kuri par SC nobalsoja.”

    Tie “veletaji” vispar nav legitimi uz musu planetas, jo par noziegumiem pret cilveci WWII, vinu senciem bija jabut nosautiem vai jabeidz savas dienas lageros, bet ne jareproduce sev lidzigus organismus.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ilmârs Andersons > oskaar 11.10.2011. 13.55

    Domāju, ka zemnieku atbalstītāji tomēr neatrodas tik vienveidīgā informācijas telpā, ka SC vēlētāji. Protams, ja vien tiešām nelasa tikai NA un neskatās tikai LTV1 un ar mazbērniem nerunā..
    SC vēlētāji savukārt ir diezgan akli, jo, cik saprotu, nevienā krievu medijā nekas slikts par SC netiek rakstīts (pats nezinu, jo pats nekad neesmu turējis rokā tādu brīnumu). Turklāt raksturīgi, ka par SC vēlē jebkurš krievs – jauns, vecs, izglītots vai neizglītots, nabags vai bagāts – tas arī manuprāt pierāda, kuri ir īstie nacionālisti šajā valstī, jo krievi par latviešiem gandrīz vai nebalso nemaz vienkārši principa pēc. Viņiem partiju programmas neinteresē.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Edzs 10.10.2011. 23.24

DELFI: “..vienošanās tekstā nostiprināts princips, ka nevienu lēmumu koalīcijā un valdībā nevarēs pieņemt, pārbalsojot ZRP ar balsu vairākumu..”
~~~
varbut es kautko nesaprotu bet man liekas ka shads liguma nostiprinats apgrutinajums vai veto iespeja var nest pilnigu darbibas paralizi jebkura bridi jebkura lieta.
22 regules tos 34, – kautkads Bertolt Flik & AirBaltic man sanak.
bet varbut tomer tas ta nav.

+9
-1
Atbildēt

2

    Ligiña Doniña > Edzs 10.10.2011. 23.54

    ar līgumu vēl būs ziepes, tā nu liekas gan!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 11.10.2011. 01.00

    DIENA: “..Vienotības priekšsēdētāja Solvita Āboltiņa piekrita tam, ka nacionālajai apvienībai nav jāatsakās no savas programmas, bet tā valsts valodu varēšot stiprināt tik daudz, cik ļaus partneri..”
    ~~~
    tatad, kas mums ir un kur mes esam:
    – shi koalicija valsts valodu vares stiprinat tik daudz, cik to atljaus Zatlers, bet vinsh to neljaus ja vinjam to aizliegs SC.
    un, – Ushakovs jau ir visur apsolijis traucet Saeimas darbu.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

Ligiña Doniña 10.10.2011. 23.14

Es gribu redzēt partiju reitingus uz šodienu.!! Projektiņš ZRP ir tikai laika jautājums! Nākošās vēlēšanas NA+V+maza daļa no atlikušās reformu partijas.
Nu bāc, būs mācība….ja līdz tam mākslīgā ar veco dr. nebūs stopkrānu norāvuši.

+9
-1
Atbildēt

0

gundega_heiberga 10.10.2011. 23.09

ZRP jaunajā koalīcijā būs veto tiesības ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
faktiski veto tiesības Zatlera partijai pieder uz visu Saeimu: ZZS(13) sliktie – ar tiem nerunājam. Ar NA(14) runāsim, ja nevarēs nerunāt. (22:27). Vienotība(20) pagaidīs, kamēr izrunāsimies ar SC(31). Un tā tanks Zatlers ar blondīni pie kloķiem un krievu benzīnu …
P.S. Mums liekas , ka mēs zinām, kas ir veto tiesības? Nē, to mēs uzzināsim, kad Zatlers būs kļuvis par tautas vēlētu prezidentu.

+6
-1
Atbildēt

1

    piziks > gundega_heiberga 11.10.2011. 00.45

    Kāpēc Tu domā ka Zatleram kā tankam ir vairāki kloķi, nevis viens?
    Vairākas Zatleram, iespējams, ir vienīgi kloķa raustītājas.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

DruvisKleins 10.10.2011. 23.01

Apsveicu NA! To viņi patiešām bija un ir pelnijuši! Veiksmi!
Bet nu Zatleram tas neko nemaina, ar to cirku, ko viņš uztaisija, ir zaudējies lielu daļu balsis (ja nu vieniigi ieguva dažas SC balsis). “Nodevējs” uz pieres būs mūžīgi.

+16
-1
Atbildēt

0

dro 10.10.2011. 22.53

Viens no Zatlera reformu partijas (ZRP) dibinātājiem, tās valdes loceklis Klāvs Olšteins vairs nebauda partijas kodola uzticību un pirms nedēļas bijis tuvu izslēgšanai no partijas, liecina Pietiek rīcībā esošā informācija no vairākiem avotiem ZRP. Partijā apstiprinājušās aizdomas, ka Olšteins vainojams informācijas nopludināšanā bijušajiem kolēģiem Vienotībā, kuru ietekmē vēl aizvien atrodas, kā arī mēģinājumos panākt ZRP sašķelšanos politisko konkurentu labā.
Iepriekš Olšteins tika minēts kā ticamākais ZRP frakcijas vadītājs 11. Saeimā, bet pašlaik šāda iespēja tiek kategoriski noliegta.
_______________________
laikam pilnīgi uzticami vairs tikai divi, bet cik ilgi?:)

+12
-1
Atbildēt

3

    austrisv > dro 10.10.2011. 22.58

    Paldies, par informāciju. Man žēl Olšteina, jo gribēja kā labāk, bet sanāca sliktāk. Čalis tak nezināja, ka viņam darīšana ar Latvija spašreizējo Minhauzenu -Zatleru.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 11.10.2011. 00.43

    Žēl dubultā agenta un mazā Jaunupa lielā pielūdzēja? :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 11.10.2011. 10.15

    Cilvēks var arī kļūdīties, bet kā skatos, savu kļūdu labo nevis padodas straumei. Par to vien cienu Olšteinu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Zane Degro 10.10.2011. 22.38

Tā nav koalīcija, ja tajā kādam partnerim ir vairāk tiesību, nekā citam. Ko ellē ratā nozīmē veto tiesības partijai, kurai apriori var uzticēties tikai par 5% ?

+6
0
Atbildēt

0

Ann' 10.10.2011. 22.38

Un kas tad ir tās modifikācijas, ko NA grib pieņemt? Atkal cilāt vēsturiski etniskos jautājumus? Varbūt vajadzētu beigt malt vienu un to pašu? Tā vien šķiet, ka NA priekšlikumu sarakstā tikai viens temats. Ko tad viņi darīs, ja tiks pie ministru mandātiem?

+3
-15
Atbildēt

3

    dro > Ann' 10.10.2011. 22.47

    Šausmas, Inge! SS tagad maršēs dien’ un nakt’:))

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Ann' 10.10.2011. 23.17

    ..ar steigu aizsūtīs tevi uz skolu !

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ann' 11.10.2011. 10.13

    pārāk jau izskalotas smadzenes.
    Domā pati un analizē pēc darbiem!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 10.10.2011. 22.37

Trīs nedēļu teātris, lai izveidotu koalīciju, ko loģiski paredzēja jebkurš pat viduvējs vai mazizglītots vēlētājs… ZRP būs uzstādījis rekordu ātrākajā partiju reitingu kritumā Latvijas vēsturē!

+23
0
Atbildēt

1

    inta_ll > Una Grinberga 11.10.2011. 13.44

    Vai tad ir kāds taisījis sabiedriskās domas aptauju par partiju reitingiem pēc vēlēšanām?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 10.10.2011. 22.36

Jā, ZRP veto tiesības! Nu redzēsim, kāda no šis koalīcijas būs jēga, jo tās veto tiesības ir darvas karote medus mucā, vismaz man. Zatlers pats gan sarakstījis tajā dokumentā visu ko tik vēlas it seviški jau tautas vēlētu prezidentu ar velns zina kādām pilnvarām??? Diezin cik laba dūša man nav! Dombrovskis vilks to vezumu, bet Zatlers sev nodrošinās nāktni!

+11
0
Atbildēt

3

    Una Grinberga > austrisv 10.10.2011. 22.39

    ….Zatlers sev nodrošinās nākotni!

    Tur vairs nav Zatleram nākotnes! :)

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > austrisv 10.10.2011. 22.50

    Bet
    par kadu nakotni tu runa? ja SC nav koalicija Avens vinjam Jurmalas rezidenci nepirks. par Vilja Lacha maju Mezhika? tur tiks iekartots muzejs, ta tam vismaz vajadzetu but. nu kas ta par nakotni??

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 11.10.2011. 10.11

    tante Sidra!
    Vai tad ir maz zināms, kas notiek aizkulisēs- kādas vienošanās tur tiek slēgtas, ja jau Zatlers dabūjis sev veto tiesības, tad nekas labs nav gaidāms, manuprāt, bet dzīvosim redzēsim, jo galvenais jau ir atklātība un jāvelk laukā visas tās iespējams bremzējošās lietas, bet tas jau ir žurnālistu darbs, bet tas arī, kā, pareizi teica Zanders, ir kādā virzienā žurnālisti raks????

    +3
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 10.10.2011. 22.27

…atbalstīs tautas ievēlēta prezidenta institūciju…Vienošanās arī paredz, ka koalīcijas partneri ar balsu vairākumu nevarēs pārbalsot ZRP, līdz ar to šai partijai koalīcijas līgumā faktiski ir veto tiesības…++++ smagi tie noteikumi uz kuriem tiek veidota šī koalīcija. Tas ” tautas vēlētais prezidents” :) – lai jau tiek Zatleram tas burkāns, kurš viņam tik un tā aizies gar degunu :), bet tās veto tiesības – tas ir barometrs, kurš rāda, kāds jau šobrīd koalīcijā valda noskaņojums :( Un veto tiesības arī ir mehānisms caur kuru zatlerieši varēs ” kārtot” savas lietas.

+9
0
Atbildēt

0

Zane Degro 10.10.2011. 22.26

“… atbalstīs tautas ievēlēta prezidenta institūciju, pieņemot nepieciešamos likumus un grozījumus.”

Vai šis stulbums tiešām ir koalīcijas līgumā?

+8
0
Atbildēt

1

    Ilmârs Andersons > Zane Degro 11.10.2011. 00.06

    Man piemēram, nav skaidrs, vai Zatlers tiešām tik naivi tic tam, ka kāds viņu gribēs ievēlēt par prezidentu pēc visa šitā farsa? Viņš tikai bruģē ceļu kādam citam jaunam glābējam.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

Arturs Krastins 10.10.2011. 22.25

Vai tas tiešām notiek? Nespēju noticēt :) bet Ministru prezidents vēl nav nominēts …

+2
0
Atbildēt

0

andris902 10.10.2011. 22.23

….piešķirtās veto tiesības ZRP…liek būt ļoti piesardzīgiem, jo zinot, cik Zatlers viegli iespaidojams – darbs koalīcijā varētu būt stipri apgrūtinošs, ja kādam atkal radīsies vēlme sabloķēties ar SC…

+12
0
Atbildēt

6

    Zane Degro > andris902 10.10.2011. 22.30

    Mans viedoklis: tik melīgam un negodīgam cilvēkam kopā ar visu viņa privātajām interesēm pakļauto politisko bandu vispār ir bīstami atrasties varas tuvumā, – sastrādās vēl nezin ko. Kā tādam kangaram var dot veto tiesības?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > andris902 10.10.2011. 22.37

    Zan … .piešķirtās veto tiesības ZRP…liek būt ļoti piesardzīgiem,
    ————————————————————-

    Nu , paga, paga – nav jau vēl konkrētie cilvēki Saeimā nonākuši :) … Varbūt pēc šitā cirka no ZRP frakcijas daudz kas pāri nepaliks – viņiem taču arī gribēsies, lai viņus ievēl VĒLREIZ :)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > andris902 10.10.2011. 22.40

    tas apjomigas veto tiesibas izklausas pabriesmigi, ta vinji vares pec signala no augshas jebkuru bridi paralizet koalicijas darbu.
    neticu ka par kautko tadu varetu vienoties, gaidam paplashinatu skaidrojumu.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 10.10.2011. 23.03

    …ARTs…priecē Tavs optimisms!…:))

    …kas liek būt piesardzīgiem?…ko mēs zinām par šo amorfo masu – ZRP Saeimā iekļuvušajiem deputātiem?…

    – deputāti, kuri viegli pakļaujas komandām /piem. netikties ar citu partiju pārstāvjiem/…
    – viegli iespaidojami /izolēti no apkārtējās vides, gatavi parakstīt dokumentus ar jebkādiem nosacījumiem/….
    – ar neskaidras izcelsmes parādiem /šaubīgu reputāciju/…
    – ar deformētu izpratni par demokŗātiju /”Nebūs nekāda demokrātija, disciplīna pāri visam!”/…
    – TM security “stingrā roka” /gan partijas valdē, gan ievēlēti Saeimā/…

    …līdz šim viss notiekošais izskatījās ļoti nepārliecinoši….teikšu kārtējo reizi – lai, nu, es kļūdītos!….

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > andris902 11.10.2011. 00.41

    Zatlers ir ne tikai viegli, bet arī pietiekami lēti iespaidojams.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > andris902 11.10.2011. 01.20

    jaa, vajadzeja meghinat ar vinju personigi vienoties lai atsakas no ta veto.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

ﮎandijs Be1t1kﮎ 10.10.2011. 22.17

Zatlers atkārtoti uzsvēra, ka vislabākā koalīcija būtu bijusi ar “Saskaņas centru”
_________________
bet krievu draugi neatsūtīja tankus? Liekas bez tankiem arī sapnis par otro prezidenta termiņu būs izsapņots:))

+11
0
Atbildēt

0

Dmitry 10.10.2011. 22.15

Yes! Beidzot pie darba!

+6
0
Atbildēt

0

garausiitis 10.10.2011. 22.13

He, Zatlers būs nodevis savus kvēlos atbalstītājus :) :) :)

+8
-1
Atbildēt

1

    austrisv > garausiitis 10.10.2011. 22.38

    Kas zin, kas lācītim vēderā, kas zin, ko apsolījis Zatlers U&U

    +4
    0
    Atbildēt

    0

juhans 10.10.2011. 21.39

Interesanta šķiet šī vieta prezidenta Bērziņa šodienas paziņojumā:

… prezidents uzsver, ka “premjera amata kandidāts tiks nominēts tikai tad, ja būs pietiekams pamats uzskatīt, ka viņam ir izdevies izveidot tādu koalīcijas modeli, kas savā darbībā apņemas ievērot … NEMAINOT valsts attīstības kursu un PAMATVĒRTĪBAS, KAS BALSTĀS SATVERSMĒ…

Vai tas nozīmē, ka viņš vairs nepastāv uz 2/3 koalīciju (un līdz ar to uz cēloni, kāpēc tai tādai būtu jābūt)? Šķiet, ka Zatleram gan tas bija ĻOTI SVARĪGS jaurājums.

+5
0
Atbildēt

0

dace_ampermane 10.10.2011. 21.05

varam sākt raudzīties uz situāciju ar piesardzīgu optimismu. Zatlers drusku aplauzās, var dabūt no kremļa nevis burkānu bet to otro ar kuru zvetē pa muguru ka plīkšķ vien

+7
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 10.10.2011. 20.22

mūsu apgaismoto un inteliģento draugu rosība:

http://imhoclub.lv/material/nezaplanirovannaja-revoljucija#.TpMoLHLbxtg

+2
0
Atbildēt

0

trewe2 10.10.2011. 20.07

Nu, ko! Vismaz būsim tikuši skaidrībā, kuru no ļaunumiem ņems valdībā? Paskatīsimies, kam tur NA tos amatus sāks dalīt. Jācer, ka ne reversā secībā pēc prāta spējām. Ja iedalīs VL lāpnešiem kādu nopietnu ministra amatu, iešu kopā ar SC elektorātu uz ielām protestēt, kaut arī nekad par SC neesmu balsojis un, visticamāk, nebalsošu. Un man nav svarīgi ka par šiem mūdžiem nobalsojuši 20% balstiesīgo Latvijas pilsoņu. Amorāliem cilvēkiem un radikāļiem nav jābūt valdībā.

+5
-12
Atbildēt

18

    lebronj2356 > trewe2 10.10.2011. 20.25

    Aizej aizej, ”radikāļu” apkarotāj :D

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > trewe2 10.10.2011. 20.25

    …Un man nav svarīgi ka par šiem mūdžiem nobalsojuši 20% balstiesīgo Latvijas pilsoņu. Amorāliem cilvēkiem un radikāļiem nav jābūt valdībā…+++ un, kā lai nosauc cilvēku, kurš ir spējīgs kult šādu sviestu? :)

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > trewe2 10.10.2011. 20.25

    >Valdis Lācis

    Novēluots kompliments.(labāk vēlu..)

    niks Valdis Lācis ir patiesi elegants.Vilis Zatlers būtu pārāk uzkrītuoši.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > trewe2 10.10.2011. 20.30

    Valdis Lācis 20:07 _…iešu kopā ar SC elektorātu uz ielām protestēt, kaut arī nekad par SC neesmu balsojis.._
    ~~~
    Dzeris ari saka ka nav balsojis, vinsh gan nesaka ka nebalsos.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 10.10.2011. 20.35

    Nu, re! laipno ļaužu piezīmes :) Redziet, kas par joku – Es atbalstu liberālos centristus un tāpēc man vienlīdz nepatīk ne viens ne otrs “spārna gals”. Līdz ar to, man nav drāmas, ja valdībā pievienojas NA vai SC, tikai negribētos, lai šo spēku margināļi nonāk izpildvarā. Savukārt, tā kā šī koalīcija nav ar lielu balsu pārsvaru un vēsturiski visas valdības, kurās piedalījušies, nacionāļi ir sagrāvuši, tad ir diezgan ticams, ka drīz jau atkal atsāksim spēlītes par trešo draugu koalīcijā… Un tad NA atbalstītājiem gan būs negants kreņķis. Tā sacīt, pa vidu guļot ir vienalga uz kuru pusi segu staipa malējie ;)

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    buchamona > trewe2 10.10.2011. 20.42

    Tas ir jauki, ka Jūs atbalstat ” liberālos centristus” :), taču temperaments un leksika gan Jums ir kā īstam radikālim :)

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 10.10.2011. 20.49

    :) Nu, kaut kā tak ir jārosina sarunu. Ar piekrītošu virtuālas galvas klanīšanu sarunu neizraisīs. Pie kam, man daži lāpneši ir tā labāk zināmi un izsauc dziļu riebumu kā amorāli cilvēki.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    juhans > trewe2 10.10.2011. 20.57

    riņķī apkārt
    “…un, kā lai nosauc cilvēku, kurš ir spējīgs kult šādu sviestu?…”
    Tikai un vienīgi par Valdi Lāci!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > trewe2 10.10.2011. 20.59

    Valdis Lācis. Es līdz ar kustības dibināšanu iestājos LNNK un arī lāpu gājienā esmu piedalījies, bet tādēļ neuzskatu, ka būtu kaut kāds īpašs radikālis :) Te jau vienreiz izvērtās diskusija par to, kas ir radikālis Latvijā? Ganrīz vai iznāk tā, ka par radikāļiem Latvijā sauc ļaudis, kuri principiāli vēlas dzīvot saskaņā ar Satversmi :)

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 10.10.2011. 21.04

    Nu, Satversme kā kritērijs politiskā spektra izvietojuma noteikšanai nederēs. Mums viņa ir diezgan universāla, kaut arī nu jau novecojusi mazliet. Radikālismu var konstatēt pēc citiem kritērijiem – sacīsim, tolerances vai empātijas daudzuma.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > trewe2 10.10.2011. 21.18

    Valdis Lācis. Mums šobrīd vēl joprojām ” politiskā spektra izvietojums” nestrādā – tur jau ir tās ziepes un priekšnoteikums panelim uz kura tad arī notiek visas cūcības LV iekšpolitikā.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 10.10.2011. 21.29

    Es domāju, ka spektrs darbojas gluži labi. Tikai tam ir vairāk kā 1 dimensija. Tas ir gan pēc attieksmes pret privātīpašumu kā klasiskais labais un kreisais, gan pēc attieksmes pret individuālās brīvības un sabiedrības interešu konkurenci, gan arī etnisks spektrs. Tā jau mēdz sacīt, ka mums neesot klasisku labējo vai kreiso. Tomēr, zināmu labējumu un kreisumu var identificēt. vai ne?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 10.10.2011. 21.36

    Mēs pat varētu mēģināt virtuāli uzzīmēt šādu spektru karti Latvijas partijām un kustībām, ja vēlaties. Tad arī varētu mēģināt saprast, kas ir margināļi un kas ir radikālisms.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > trewe2 10.10.2011. 21.50

    Valdis Lācis…iešu kopā ar SC elektorātu uz ielām protestēt…Amorāliem cilvēkiem un radikāļiem nav jābūt valdībā.
    ______________
    Cilvēku muļķībai nav robežu, bet te jau problēmas ar psihi :)

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 10.10.2011. 22.02

    Oho! Sākam uzreiz ar personiskiem uzbraucieniem? Būšu gan laikam dikti aizskāris kādā stipri “vārīgā vietā”, ja jau tāda reakcija. Vai vēlaties Ino, lai te pamēģinu minēt, kas ir jūsu arogances pamatā?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > trewe2 11.10.2011. 00.14

    Alternatīvs viedoklis ne vienmēr ir muļķība, no alternatīva viedokļa paudēja viedokļa muļķība ir taisni tā cilvēka viedoklis, kas uzskata par muļķību viņa viedokli.
    Un tā mēs varam nonākt pie loģiska secinājuma, ka jebkurš viedoklis, skatoties no pretējā viedokļa pozīcijām, ir muļķība, kas ir pilnīgākais absurds, un, tādā gadījumā, neviens viedoklis nav muļķība.
    Un, tātad, muļķi ir, bet, muļķība kā filozofiska, medicīniska un sociālpsiholoģiska kategorija vai nu vispār neeksistē, vai nu ir pilnīgi viss ir viena liela muļķība, atkarībā no mūsu subjektīvā pelēkās vielas nosacītā objektīva pasaules atspoguļošanas leņķa.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > trewe2 11.10.2011. 11.35

    to Valdis Lācis
    “Amorāliem cilvēkiem un radikāļiem nav jābūt valdībā.”

    Ne tikai valdiba.
    SC vispar nav jabut un jau tulit pec Maskavas krisanas tie fasistu mudzi visi bus krumos un tiks vajati, ka Milosevics, Huseins, Al-Qaeda un Muhomors.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > trewe2 11.10.2011. 11.39

    to dzeris49
    Bez biksem kajas pavisam cita defekacija un nevajag mums te nekadas alternastivas.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Ligiña Doniña 10.10.2011. 19.37

Paldies Zatleram, ka parādija īsto seju !! Tiešām paldies, Dievs nav mazais bērns. Jo tagad vismaz zinam ar ko darīšana! Visiem jāuzmanās maximāli no šī veidojuma. Katra rindiņa jebkurā dokumentā jāpārbauda 10x ,jo no šitiem dzīvniekiem pa gabalu un tuvoties tikai juristu pavadībā.

+11
-2
Atbildēt

3

    Edzs > Ligiña Doniña 10.10.2011. 19.43

    piekritu.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > Ligiña Doniña 11.10.2011. 00.03

    Pa gabalu un tikai jurista pavadībā pagaidām jātuvojas tikai NA, kur ir tādi kadri kā Bērziņš un Rasnačs, Lemberga un Muižnieces vasaļi.
    Par ZRP – tikai emocijas, pagaidām nekas vairāk.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Ligiña Doniña 11.10.2011. 02.41

    ..labāk dzīvoju ar saviem zagļiem, nekā ar Kremļa roklaižām!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

ilmisimo 10.10.2011. 18.36

Pazudis tulkojumā

Vai te vainīgs atmiņas defekts, loģiskās domāšanas nepilnības vai vienkārši godaprāta trūkums? Vai arī varbūt problēma ir tīri valodnieciska, un Urbanovičs uzskata, ka krieviski pateikts “melns” latviski nozīmē “balts”? Tā vismaz intervijā “Ir” Urbanovičs liek saprast, atbildot uz pārmetumu, ka šādas nepārprotamas pretrunas var radīt latviešos, maigi sakot, bažas, ka viņš spēlē dubultu spēli: “Vai tad jūs domājat, ka es to nesaprotu? Bet, atvainojiet, man ir svarīgi ne pārāk ātri, nesteidzīgi virzīt tos Latvijas krievu prātus uz sadarbību. Es nevaru to izdarīt ātri. Es labi jūtu un redzu, cik ātri mēs varam virzīt vienu kopienu uz otru, ne sadursmei, bet sadarbībai. Tāpēc es runāju ar viņiem viņu valodā.”

Tā ir bīstama “sadarbība”, kura balstās uz atkārtotiem draudiem, un neuzticama “valoda”, par kuru Urbanovičs, tāpat kā Aizspogulijas Oliņš Boliņš, var visgudri teikt: “Ja es lietoju kādu vārdu, tas nozīmē tieši to, ko es vēlos, lai tas nozīmē – ne vairāk un ne mazāk.” Tie, kuri paņems šādu “partneri” valdībā, drīz vien atklās, ka viņi paši nonākuši murgainā Aizspogulijā. Un ievilkuši tur sev līdzi visu Latviju

http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/394991-urbanovics_aizspogulija

+5
0
Atbildēt

0

inesite15 10.10.2011. 18.35

:) – zatlervaldis varēja atiet uz kādu padumi – un to KOMFORM-kompāniju par olšteina … vai kā to jaunlaiku štirlicu sauc – apakšpartiju nosaukt un sakļaut rindas beidzot – šitiem zaķīšiem tak tas atstrādāts manevrs :)

0
0
Atbildēt

2

    piziks > inesite15 10.10.2011. 21.07

    Vai veclaiku Štirlics kādreiz bija ofšorlietas bīdošs orangutānu jurists? ZRP visupirms kļuva nepieņemam daudziem, tikko savāca un vēlāk neizmārrutkoja Olšteinu, — to pašu, kurš bija publiski atzinis ka viņam jaunā politķa paraugs ir Jaunups jun.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    inesite15 > inesite15 11.10.2011. 09.05

    :) viena cerība – gan mamka atkal visu sabīdīs :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

AUTOEXEC.BAT 10.10.2011. 18.15

ZRP pirmdien pēcpusdienā nolēmusi piekāpties “Vienotībai” jautājumā par trešo koalīcijas partneri un, ievērojot virkni nosacījumu, varētu piekrist koalīcijai no “Vienotības”, ZRP un Nacionālās apvienības, liecina politiķu neoficiāli paustais.
————————————————————

:)) …. Visiem jauku jo jauku vakaru. Bez stresa … :)

+11
0
Atbildēt

0

Māris Bluķis 10.10.2011. 18.04

Nu bet Dombrovski par premjeru, vēlreiz, pēee.
Ok, kam negadās izskatīties pēc jefiņa, ja vēl būtu apveltīts ar kaut kādām valdības vadītāja īpašībām – izlēmību, kompetenci, harizmu.
Jebkas viņa vietā ļautu uz dzīvi raudzīties cerīgāk.

Un kur ir tā Lielā dāvana no Vienotības puses, ja par 3. tiek izvēlēts tās favorīts? Godīgi sakot neredzu kārdinājumus, lai Zatlers varētu ar cieņu piekāpties. Vienotībai ir tikai 3. vieta, pārāk liela loma viņiem tiek piešķirta.

+2
-17
Atbildēt

0

buchamona 10.10.2011. 17.58

Ja pirms vēlēšanām ZRP un Vienotība uz reiz būtu nākušas ar paziņojumu par koalīciju ar NA, es tiešām priecātos, tagad nezinu.

Nevar jau saprast, kas tas tāds ZRP ir – patiess V un NA sabiedrotais,jeb SC ideoloģiskais brālis, kurš tagad būs koalīcijā un pārstāvēs tur SC un ZRP kopējās intereses, gluži tā pat, kā ZZS, esot koalīcijā, sastrādājās ar SC un vēl jau nav teikts, ka SC ar ZZS savu sadarbību ir pārtraucis :) Vārdu sakot – gavilēm nav iemesla vēl pagaidām.

+11
0
Atbildēt

0

Ligiña Doniña 10.10.2011. 17.04

TVNET-Ušakovs esot pozitīvi izbrīnīts par nacionālās apvienības pozīciju maiņu, atbalstot tēzi, ka Latvijā nav okupantu, ka tā nepiedalīsies 16.marta pasākumos, nemainīs izglītības sistēmu mazākumtautību skolās un ka atbalstīs ZRP sabiedrības saliedēšanas programmu.
http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/395090-koalicijas_tresais_partneris_varetu_but_nacionala_apvieniba

Ušakovam piestāv melu ideoloģija…

+12
-1
Atbildēt

2

    inese zandersone > Ligiña Doniña 10.10.2011. 17.38

    kas notiek ar okupācijas dienu 9, maiju? Atkal ņirgāsies par visu tautu? zatlers, ušakovs un urbis vienotā frontē ar tanku uz okupācijas pieminekli dosies???

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Ligiña Doniña 10.10.2011. 17.42

    …pieminekli novākt ir tikai laika jautājums. Turpat kur Aļošu Tallinā!

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

Ilziiiic 10.10.2011. 16.32

viss iet pēc plāna.

psihoanalīzē to sauc par ietverošām attiecībām starp psihoanalītīķi un pacientu.
tas ir tad, kad analītiķis analīzes procesā aizstāj kādu no psiholoģiski svarīgajām personām iz dzīves ar kurām nav sakārtotas attiecības. tad nu pacients uz analītiķi pārnes visas savas aizturētās emocijas – galvenokārt dusmas, naidu utt., izspēlē šīs lomas un pasākums vainagojas ar samierināšanos.
analītiķa loma šajā procesā ir neļaut pacienta emocijām iziet ārpus noteikta rāmja – tā kā saturēt viņu kopā un vienlaikus jābūt pieņemošam un jāparāda, ka dusmas ir akceptējamas un netiek atbildētās ar sodu.

tad nu kādēļ šis penteris:

tā ir līdzība par Vienotību un ZRP, kur V ir psihiski nelīdzsvarots pacients, bet ZRP ļauj šim nabagam izārdīties un darbojas kā zibensnovedējs.
izārdīsies, nomierināsies un nonāks pie Saskāņas……;))))))

tas taču pat Ezim bija skaidrs vēl augustā!

cik ilgi vēl vilksies šis Vienotības teātris “esam nevainīgi jau trešo reizi!”…..

+4
-13
Atbildēt

3

    lindamarisfam > Ilziiiic 11.10.2011. 17.16

    Jāpiekrīt. Pie šāda koalīcijas modeļa varēja nonākt, arī nesākot vairākām pusēm uzvesties kā kretīniem un nesapludinot racionālo argumentāciju ar rusofobiju. Un Vienotība, savelkot visu kopā, uzvedās viskretīniskāk – ar to savu pēkšņo fanātisko mīlestību uz tiesiskumu… kas robežojas ar prāta un atmiņas aptumsumu.

    Tas viņu šķīstais uzvedības modelis man atgādināja šo:
    http://www.youtube.com/watch?v=rRNj2IdIEqc

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Ilziiiic 11.10.2011. 17.53

    -> Kaspars
    hehe..izsmalcinātie briti)))
    ļoti pat Āboltiņas stilā. vēsu purnu un acīs skatoties.

    Vienotība labi mācījusies no saviem vecajiem konkurentiem. ka tauta ir neierobežoti stulba un vienmēr grib noticēt psiholoģiski visvienkāršāk norijamajai hipnozei.
    savulaik domāju, ja reiz Stendzenieks baro tautai buldozerus, tātad viņa pētījumi liecina, ka tautai starp ausīm ir atbilstošas frekvences uztvērējs.
    tas patiešām sarūgtināja.

    a tagad visprimitīvākā mārketinga metode – vispirms mietpilsoni jānobaida līdz nāvei, bet latvietis fobijā ieiet jau pentogrammu ieraugot. un pēc tam uzreiz priekšā met ātru un “lētu” glābiņu, kuru obligāti jāierij ierobežotā laika sprīdī, citādi piedāvājums tiks atcelts.

    tā nu Vienotība paķēra veco, TBLNNK novazāto “Krievi nāk!” karogu un pacēla jaunos augstumos. Bailīgais latvietis sabijās no izsūtījuma un pieprasīja Vienotībai ieviest kārtību. Vienotība nopūtās un teica labi, ja jau tauta tā vēlas, lai notiek tautas griba.
    tā taču ir demokrātija.
    tauta mūžam mīlēs savus varoņus par glābšanu no sarkanā mēra.

    a tas, ka viņi gribēja vēl augustā utoties ar sc, tas nav arguments.
    “tad bija tādi apstākļi, bet tagad ir šādi apstākļi”
    esot milzīga atšķirība.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Ilziiiic 12.10.2011. 12.50

    to Kaspars Gasūns
    Kada vel “fobija”? Par drausmigakajiem noziegumiem pret cilveci pagatne un musdienas, tikai nicinajums. Ieskaties spoguli!!!!

    0
    0
    Atbildēt

    0

Pēterītis 10.10.2011. 16.30

Te var būt arī provokācija. ZRP+V bloks virza Dombrovski, ZRP+SC bloks bloķē vairākumu. Mīcās, mīcās, kamēr samīca: impotents premjers Latvijai neder. Jāliek Urbanovičs vai nogribējusies Sudraba.

+7
-3
Atbildēt

0

mary75 10.10.2011. 15.04

Vajadzētu nomierināties un saprast, ka ne vienmēr ir tā, kā mēs gribētu, un, ja Zatlers neatkāpjas, vienīgā reālā koalīcija ir ZRP, SC, V.
Un, kas to zina, iespējams, ka nebūtu nemaz tik briesmīgi.
Vajadzētu beigt būt kā bērniem, kas uzmet lūpu, kad nedabū kāroto konfekti, politika nav bērnudārzs.
Cerams, Dombrovskis un V to sapratīs, un pieņems vienīgo iespējamo lēmuimu, kaut, ne ideālu, bet, visi citi būtu vēl sliktāki.
Jo par V, ZRP, NA, laikam, var pagaidām aizmirst.

+4
-25
Atbildēt

20

    ilmisimo > mary75 10.10.2011. 15.12

    Vajadzētu beigt būt kā …
    ___________________________________
    strausiem
    bāzt galvu smiltīs un iztēluot neokirhenšteinus par Gandija mācekļiem.

    +19
    -2
    Atbildēt

    0

    guncho > mary75 10.10.2011. 15.13

    Ja Zatlers neatkāpjas (uzstāj uz SC atrašanos koalīcijā), tad lai arī pats uzņemas Ministru prezidenta pienākumus un veido valdību divātā ar SC!!!

    Protams, tās var saukt par sazvērestības teorijām, bet tas taču ir skaidrs, ka SC ir Putina “Vienotās Krievijas” satelītpartija. Vai Krievija ir demokrātiska valsts??? Vai Krievija ir ieinteresēta stiprā un demokrātiskā Latvijā?! Jāpiekrīt Rungainim, ka nē.

    +20
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 10.10.2011. 15.18

    ..politika nav bērnudārzs…
    ___________________________________
    Tiešām.

    Būtu laiks Tev pārstāt apvainuot bērnus.

    ZRP un pārējās lienuošo SCienntologu kompānijas politika IR –
    pansionāts alcheimera vājiniekiem.

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 10.10.2011. 15.25

    Tas ir tikai tavs viedoklis, un, nebūt ne vienīgais.

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 10.10.2011. 15.30

    Tas priecē(nebūt ne vienīgais).

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 10.10.2011. 15.37

    Dzeri, beidz cilvēkus kušināt un apsaukāt par bērniem. Ko nozīmē “ja Zatlers neatkāpjas?” tad dariet tā, kā viņš grib. Zatlers vairs nav Latvijas valsts prezidents un viņa viedoklis ir tik pat vērā ņemams, kā Vienotības pārstāvju viedoklis – ne par kapeiku vairāk.
    Varbūt Zatlers uzvedas, kā mazs bērns? Ko dara ar iespītējušos mazo bērnu? Viņam neļauj darīt lietas, kas apdraud citus un viņu pašu – lai kā tam bērnam to būtu gribējies. Metodes, ka to neļaut jau atkarīgas no vecāku pedagoģiskām nostādnēm.

    +26
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 10.10.2011. 15.57

    Ko nozīmē “ja Zatlers neatkāpjas?”
    ________________________________________
    Tad Zatlers klūp.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 10.10.2011. 16.00

    Visi uzvedas, kā mazi bērni, ieskaitot Zatleri.
    Var jau viņa viedokli ņemt vai neņemt vērā, bet, ko tu konkrēti ieteiktu darīt, ja Zatleris no sava viedokļa neatkāpjas, un uzstāj uz koalīciju ar SC?
    Var jau viņu nosodīt un lamāt, bet, kurš tad variants tev patiktu labāk – ZRP, V, CS, vai ZRP, SC un, neformāli, ZZS?

    +1
    -15
    Atbildēt

    0

    Ludzas Zeme > mary75 10.10.2011. 16.29

    no vienas puses, ja sc nebūs koalīcijā, tad viņi atkal varēs raudāt un čīkstēt, ka viņi ne pie kā nav vainīgi, viņi bijuši opozīcijā un neko nespēja darīt (vienlaicīgi tīšām protestējot un balsojot pretēji).

    es zatleru atbalstiju tikai referenduma dēļ, jau uzreiz tas man likās kā reklāmas triks. Daudzi balsoja par ZRP, cerot uz ko labāku un lai balsis neaizietu SC. Domāju, ja būtu atkārtotas vēlēšanas, krietnu virsroku gūtu V un VL. Un nedomāju, ka arī tie pensionāri, kuri balsoja par SC pensiju dēļ, visi balsotu par šiem vēlreiz (ja protams būs piefiksējuši to frāzīti, ko Nils izmeta neilgi pēc vēlēšanu rezultātiem).

    +17
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 10.10.2011. 16.43

    ieteiktu darīt, ja Zatleris no sava viedokļa neatkāpjas, un uzstāj uz koalīciju ar SC?

    Kuru jūs ieteiktu pirmo pārmest pār bortu, ja bocmanis neatkāpjas no nodoma izsist laivā caurumu?

    Atbilde- sasiet bocmani.

    +21
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 10.10.2011. 16.56

    Un kādā veidā to var izdarīt?
    Atstāt opozīcijā, un tālāk, kas ar ko, V ar ZZS un NA?

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > mary75 10.10.2011. 17.00

    “Un, kas to zina, iespējams, ka nebūtu nemaz tik briesmīgi.”

    Dzeri, Urbanovičs tev par šo paspiestu roku momentāli un vēl pacienātu ar pelmeņiem !

    “Jo par V, ZRP, NA, laikam, var pagaidām aizmirst”…

    ..un negribas tevi apbēdināt, bet
    http://www.delfi.lv/news/national/politics/visticamak-zrp-piekritis-vienotibai-ka-treso-valdiba-nemt-vl-tblnnk.d?id=41087537

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > mary75 10.10.2011. 18.18

    Džeri, tu vēl nesen uzstājies pret SC, un vēl vienmēr uzsvēri, ka centies būt objektīvs. Bet tagad gan izklausās, ka tev ir kaut kāds baigais aplauziens ? :)

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    akilasulphur > mary75 10.10.2011. 19.08

    Nu, ja ZRP būs veto tiesības DAUDZOS jautājumos, tad sazin ar ko tas var beigties…

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    cheszz > mary75 10.10.2011. 19.55

    Ansis teica: Vai Krievija ir ieinteresēta stiprā un demokrātiskā Latvijā?!
    …….
    Kas tā par demokrātiju, kad cilvēkiem ļauj piedalīties vēlēšanās, bet partiju, par kuru viņi balsojuši, nekad nelaiž pie varas? Tā ir kaut kāda pusdemokrātija, un Krievija te nav pie vainas. Neskumšu par koalīciju par NA, bet piekrītu Dzerim, ka SC vajadzēja dot iespēju.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > mary75 10.10.2011. 20.27

    Tonijs – Kas tā par demokrātiju, kad cilvēkiem ļauj piedalīties vēlēšanās, bet partiju, par kuru viņi balsojuši, nekad nelaiž pie varas?
    ———————————————————————-

    Normāla demokrātija. Daudzkur tieši tā arī notiek. Te nav nekā unikāla.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 10.10.2011. 20.27

    Nu, izskatās, ka NA no saviem galveniem principiem arī atsakās, tātad, seko SC – galvenais nav principi, galvenais būt valdībā.
    Un tas priecē, vienmēr esmu par kompromisu meklēšanu.
    Un nekad neesmu teicis, ka SC ir labāks par NA.
    Principā, uz kompromisu izgāja visi – SC, ZRP, NA, un tas ir jauns un slavējams solis Latvijas politikā.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > mary75 10.10.2011. 21.17

    …Tonijs…kas ir koalīcija?…nelikumīgs un antikonstitucionāls veidojums!…

    “Lasīsim Satversmi, un lasīsim likumus. Divu nedēļu māžošanās laikā, ko sauc par valdības veidošanās procesu, mēs akceptējam nekonstitucionālu procesu, kurā par kaut ko mēģina vienoties personas, kuru vienošanos Latvijas likums nemaz neprasa.

    Satversmē nav paredzētas pilnvaras ne prezidenta sievai, ne premjera sponsoram, nedz arī partiju koalīcijai. Partiju koalīcijas izveidi neparedz ne Satversme, ne MK iekārtas likums, nedz arī kāds cits likums. ZRP ar ZZS nekas nav jāparaksta. Saskaņas centram ar Visu Latvijai! ne par ko nav jāvienojas. Pēc likuma valdības deklarāciju paraksta premjera kandidāts un ministru kandidāti. Topošās valdības sastāvs, kas arī uzņemas atbildību par valdības darbu. Kaut viss Ministru kabinets var būt bezpartijisks, ja skatāmies pēc Satversmes.

    Valdību apstiprina Saeima. Nekur nav rakstīts, ka par valdību obligāti balso koalīcijas deputāti, bet citi balso pret. Katrs deputāts pēc Satversmes ir suverēns tautas varas nesējs un ir brīvs balsot pēc savas sirdsapziņas un nekā citādi. Spiest deputātu ievērot neformālu, likumā neparedzētu koalīcijas līgumu, turot to augstāk par vēlētāja dotu mandātu, ir nekonstitucionāla prasība. No likuma viedokļa nevienam deputātam nevar prasīt likt pildīt partiju bosu parakstītu vienošanos par nodomu veidot kopīgu valdību.

    Ja valdības veidošana ietu tikai Satversmē paredzēto procesu, pilnīgi iespējama būtu valdība, kuru ir apstiprinājis deputātu vairākums no dažādām partijām bez jebkāda koalīcijas līguma. Profesionāls premjers, izveidojis profesionālu Ministru kabinetu, kurš piedāvā profesionālu valdības deklarāciju, gūst suverēnu deputātu atbalstu tāpēc, ka piedāvātais priekšlikums vairāk nekā pusei Saeimas deputātu šķiet cienījams un atbalstāms.” …./diena.lv/

    http://www.diena.lv/latvija/politika/prezidenta-sieva-13908127

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    affa_ > mary75 11.10.2011. 09.43

    Kris,pensionāri to frāzīti nav piefiksējuši. Daži vēl kaut kur sadzirdējuši, ka ar SC pie varas pensionāri par velti varēšot LDz izmantot. ;)
    Aktīvi SC labā darbojas arī Šķēles kabatas kanāls – LNT.
    Nesen sāku lasīt “WikiLeaks Nošaut Nedrīkst apžēlot”. Interesantas lietas atklājas – kā Krievijas vēstniecībā viesojas gan Šlesers, gan Šķēle, gan Lemberga partijas pārstāvji. Tas ir tandēms pret šo valsti, kam pievienojies tagad Zatlers un arī ASV nolēmusi Latviju iemainīt pret palīdzību ekonomiskajā krīzē (par ko liecina Gārberes vizīte Urbanoviča lauku mājās, neesmu tik naiva,lai domātu, ka vēstnieki tāpat vien iebrauc ciemos pie kāda politiķa).

    Latvieši, turamies kopā! Nāks grūti laiki!

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 11.10.2011. 10.07

    Nu gan Keita!
    Neticu gan, ka tagad nu pēkšņi ASV mūs iemainīs pret kaut ko! Viena Džudita nav visa ASV! Manuprāt , šai Džuditai, jau nu nebija pillvaru no ASV valdības, ka viņa var tā iejaukties citas demokrātiskas valsts valdība sveidošanā! tam nu es neticu, lai cik odioza pe3rsonība ir Baraks. neticu un viss. Tā ir Džuditas personiskā iniciatīva.Iespējams, ka krievvaldīgie ebreji devās pie viņa vizītē ar šadu iniciatīvu…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Iveta Ķelle 10.10.2011. 14.49

“[..]plkst. 16.20 atkārtoti tiksies[..]”

hehehē :))

+1
0
Atbildēt

0

ilmisimo 10.10.2011. 14.45

Skaidrojot, kā ZRP nonākusi līdz lēmumam aicināt valdībā iekļaut SC, Ražuks stāstīja, ka partiju sarunu sākumposmā, kad ZRP sabloķējusies ar “Vienotību”, šis politiskais spēks uzstājis, lai ZRP nerunā individuāli ne ar SC, ne ar “Visu Latvijai”-“Tēvzemei un brīvībai”/LNNK (VL-TB/LNNK), bet pats tajā pat laikā bloķējās ar VL-TB/LNNK. Tad ZRP ar savu soli mēģinājusi atgūt iniciatīvu sarunās.
http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=329884:rauks-palaik-sc-aicinana-valdb-izskats-maz-ticama&catid=72&Itemid=95
_______________________________________________________
Nākamreiz , kad ZrP mēģinās atgūt iniciatīvu sarunās- tad aicinās Kadafi uzņemties valdības veidošanu.

Ka tik iniciatīva…………… pēc mums kaut tanki…

+22
-2
Atbildēt

2

    Ligiña Doniña > ilmisimo 10.10.2011. 15.10

    Iemesli ZRP nostātnēm būtu jāmeklē arī faktā, ka Zatleram prezidentūras laikā, nepārtraukti un pamatoti tika pārmests gļēvums, neizlēmība utt. Tagad nu lūk piepūta vaigus un sadomāja pamērīties ar krāniņiem, bet ….atkal otrā grāvī iekšā. Domāju, ka Freidam te būtu ko teikt!:)

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    inese zandersone > ilmisimo 10.10.2011. 17.32

    Muļķības, iemesls daudz banālāks! kremļa un mūsu “biznesmeņu (oligarhu?)”, kas austrumiem orientēti un grib savākt Air Baltic un Citadeli u c NETĪRĀ NAUDA!!!! N O Ž Ē L O J A M I !!!!

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

guncho 10.10.2011. 14.45

Ieteikumi ZRP:
1) atcerēties, ka pirms vēlēšanām un vēlēšanu naktī ZRP kā tuvāko sadarbības partneri minēja Vienotību (liekas, ka šobrīd ir atcerējušies, bet var gadīties, ka atkal aizmirst… Un atcerējušies tikai tāpēc, ka labi saprot, ka valdība divatā ar SC būtu ZRP katastrofa, turklāt labāka kandidāta par Dombrovski arī nav);
2) ja jau ir tik grūti izlemt par trešo partneri – SC vai NA… Iesaku apsēsties pie galda un uztaisīt SVID jeb SWIFT analīzi, sarakstot stiprās un vājās puses, iespējas un draudus, ko var radīt gan SC, gan NA.
Analīzē jāietver – abu partiju apvienību programmu izvērtējums, līdzšinējā darbība un, zinot līdzšinējo darbību, paredzēt katras apvienības turpmāko rīcību, kas var radīt iespējas un draudus.
Domāju, ka, visu smuki sarakstot, bilde būs diezgan skaidra. :)
P.S. Ja Zatlers, pieļauju, par šādu analīzi neko nav dzirdējis, tad katrs students un, domājams, vairākums ZRP deputātu to zina.

+36
-3
Atbildēt

12

    ilmisimo > guncho 10.10.2011. 14.47

    Domāju, ka, visu smuki sarakstot, bilde būs diezgan skaidra. :)
    ____________________________________________________________________

    Avena atbilde?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    guncho > guncho 10.10.2011. 14.53

    Laikam kaut ko esmu palaidis garām. :) Kāda ir Avena (vai domāts krievu miljardieris???) atbilde?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    guncho > guncho 10.10.2011. 14.57

    Aizmirsu par ieteikumu Nr. 3.
    Parunājiet ar gudriem cilvēkiem, kuri zina, kas notiek Rīgas Domē!!! Vai tik Rīgai, SC un Šleseram turpinot tērēt rīdzinieku naudu, pēc dažiem gadiem nedraud maksātnespēja???

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > guncho 10.10.2011. 15.25

    > Ansis

    Piebalgas miljardieris

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Roberts Gūtšmits > guncho 10.10.2011. 15.28

    >> Ansis

    1) To neviens nav nedz aizmirsis, nedz atcēlis (kaut gan manuprāt vajadzētu !). Tik lietiņa tāda, ka politika ir tāds dancis, kurš jādejo kopā. Un, ja viens no partneriem (jenotība) nepārtrauti rīko cūcības un pats vēl nav izlēmis – grib dancot, vai ne – tad tā arī sanāk, kā šoreiz. Pievērs uzmanību – VISĀS iepriekšējās reizēs, sākot ar 2002. gadu, kad vien jenotība piedalās koalīcijas veidošanā, pats šis process neizbēgami pārvēršas par netīrās veļas mazgāšanas, ambīciju, savstarpējo apvainojumu un krēslu dalīšanas cirku. Un ne jau citu partiju dēļ.
    2) “visu smuki sarakstot, bilde būs diezgan skaidra”. Aha. No vienas puses – oligarhu pakalpiņi, brūni krāsotie NA populisti, vairāku valdību gāzēji un savā kabatā stūmēji, muldoņas un kašķa meklētāji, par ko viņi neaizmirst arī tagad vēl ik brīdi atgādināt. No otras – valdībā vēl nebijušie saskaņieši. Es viennozīmīgi esmu par otrajiem. Vēl jo vairāk, ka viņiem Perlamentā ir 2x vairāk balsu … :)
    P.S. Domāju, ka bijušais Prezidents kā arī Traumatoloģiskā institūta vadītājs ne par to vien ir dzirdējis. Tu būsi sašauts līdz savas naivās sirc dziļumiem, ja viņš tev pastāstītu, ar kādām analīzes metodēm tiek sīki un smalki izpētīts un kādi faktori ņemti vērā, lai pateiktu – operēt piemēram šo faktiski uz nāves gultas esošo pacientu jeb vēl ne … :)))

    +2
    -17
    Atbildēt

    0

    Roberts Gūtšmits > guncho 10.10.2011. 15.30

    >> Ansis

    “Vai tik Rīgai, SC un Šleseram turpinot tērēt rīdzinieku naudu, pēc dažiem gadiem nedraud maksātnespēja???”

    Nedraud gan.
    Šeit tusējošās visādas Bet-as, lamas, lno un citi jenotu apmaksātie IR skribenti pavisam noteikti nepieder pie tevis minētajiem “gudrajiem cilvēkiem” … :)))

    0
    -20
    Atbildēt

    0

    grislits > guncho 10.10.2011. 18.08

    @ Kurmītis

    Nu Kurmītis pie gudrajiem pieder vismazāk. Kurmītis pieder pie Demagogiem :)))

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > guncho 10.10.2011. 18.17

    Kurmi klau…runā ka oligarhu čaklākie trubadūri būs pirmie, kam stipendijas tūlīt sāks maksāt jaunajā trubasgala valūtā ventos.:P
    godīgi sakot no tavas smirdētprasmes tāds lēts purkšķis vien palicies..degradējies kopā ar saviem saimniekiem esi pamatīgi..

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > guncho 10.10.2011. 19.55

    Puzes krusttevam sak pietrukt skaidras naudas stipendijam, tapec turpmak par pakalpojumiem kur vares tur norekjinasies ar shim savdabigam kjilu zimem – gotinjpapirishiem.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    maruta_ludane > guncho 10.10.2011. 20.45

    >>>kurmītis
    Tev sanācis diezgan muļķīgs textiņš.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    baibakrastina88 > guncho 11.10.2011. 08.43

    > Ansi,
    tā analīze, par kuru visi ir dzirdējuši ir nevis SWIFT, bet SWOT analīze :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    guncho > guncho 11.10.2011. 08.53

    Ha, ha. :) Apsmējos par sevi. Tik tiešām SWOT – Strength, W – Weakness, O – Opportunity, T – Threat.

    Paldies par labojumu! ;)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Kā T Ā var būt?! > affa_ 10.10.2011. 14.48

    Paldies, izlasīju. Atkal jau kārtējā demagoģija no ZRP puses: “valstij patiesi izšķirošos brīžos ar vienu pašu latviešu balsīm nepietiek, un arī tagad jāmeklē cittautiešu atbalsts.”
    It kā par labējajām partijām būtu balsojuši tikai latvieši! It kā tajās būtu tikai latvieši! Nu, cik var?!

    +27
    -2
    Atbildēt

    0

    janazakovica > affa_ 10.10.2011. 14.51

    too cudo-judo..razuks ari ir cekas maisos..un tagat izvilkts kaa gulosais kurmis ..,tapat ka valdis liepins dienejis mlitarajaa pretilukosanaa pec tam arstata FIB..kur zaudejis labo roku.saburskas tevs drosibas policijas virsnieks un skonto indriksona draugs..par kukuli un aiz vinas stavoso milzigo cekistu baru nemaz nerunasu..specdienesti pec oligahu komandas radija ZRP..ticeet vinu pazinojumiem par dombrovski ir naivi.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > affa_ 10.10.2011. 15.19

    Nu, cik var?!
    ____________________________
    Kamēr tankam degviela beidzas……….

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > affa_ 10.10.2011. 15.28

    SCientologa loģika:

    Zariņs, Lociņš, Blahers un Kociņš no SC valdībā -krievu pārstāvniecība.

    Ivanovs, Petrovs un Sidorovs no jebkuras citas partijas valdībā – latviešu pārstāvniecība.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

mxblack 10.10.2011. 14.39

Nu tad jau arī Dombrovskim būs visas iespējas noteikt kuras partijas valdīs Latvijā. Pretējā gadījumā valdību sastādīt būtu jāuzdod Zatleram. Vai tad Zatlers to nesaprata pašā valdības veidošanas sākumā? Tagad viņš nonāk “veco riepu” kaudzē, bet no turienes viņam izkļūt ir maz izredžu.

+12
-1
Atbildēt

0

silvija_vitina 10.10.2011. 14.35

Visvairāk es gribēšu redzēt, kāda izskatīsies ZRP frakcija pēc tam, kad beidzot beigsies viss inspirētais murgs un būs jāsāk STRĀDĀT. Jo kādam būs jāstrādā valdībā, bet kādam – jāraud kopā ar urbi par 1/3 neņemšanu pierē.

+34
-3
Atbildēt

9

    ilmisimo > silvija_vitina 10.10.2011. 14.40

    jāraud kopā ar urbi..
    ________________________________
    Tā arī izskatīsies.
    Uz katru Mk sēdi nāks nuoraudājušies ZRP ministri vaidēdami, ka šiem nav urbis un bez urbja nekas nesanāk. Un kuvaldu šie nevaruot pacelt.

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    inese zandersone > silvija_vitina 10.10.2011. 17.17

    28% nav 1/3!!!!

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    inese zandersone > silvija_vitina 10.10.2011. 17.20

    kurmītim tev kauns nemaz nav? jūdas graši jums tur birojā galīgi par zombojiem pataisījuši! Skaties labāk uz zatleru un vai šis tik nedzīsies pēc amatiem!

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > silvija_vitina 10.10.2011. 17.44

    STRĀDĀT? Kurš teica, ka ZRP iecerējuši ko tādu? Pavērojam viņu deputātus – kurus no tiem varam iztēloties par ministriem? (Kindersjurpraizus nepiedāvāt)

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > silvija_vitina 10.10.2011. 18.26

    kurmim…Šeit ir Latvija! Ja Āboltiņa būtu tāda sīvā cienītāja, kā “labākā” šīs dziesmas izpildītāja, tad jau sen būtu aizbraukusi uz valsti, kura tik mīļa tev, taviem domubiedriem un minētajai “vokālistei”? Bet tu turpini dziedāt ar zvaigzni:)

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > silvija_vitina 10.10.2011. 19.16

    …es tagad gribeešu radzeet , kaa urbis izsauks tautu uz ielaam, interfrontes revoluucuju , vai taa tik buus kaķa baidiišana ar puusli

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > silvija_vitina 10.10.2011. 19.28

    jus te kurmi pieminiet bet neredzu vinju, redakcija bus izcelusi ara, nelasiju bet speju iedomaties neformalo leksiku kada vinsh te ir laidis.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > silvija_vitina 10.10.2011. 20.51

    Par nespēju pacelt kuvaldu jāraud gan būs Lilitai, — ZRP ievēlētie deputāti paši Valdi izgrūstījuši, izskatās, rezultatīvi. Lilitai līdzi stenēt tauvas joslā varētu arī Sondoriene-Kukuliene.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > silvija_vitina 10.10.2011. 23.45

    Atkal jau problēmas un grūtības.
    ZRP nepiekrita strādāt kopā ar V un NA – nebija labi.
    Tagad it kā piekrita – atkal problēmas – kas nu būs, kā nu būs, ak un vai, ka tikai nav kaut kā ne tā, kā vajadzētu būt, a, varbūt, tā ir diversija?
    Pasarg dievs, ja viss būs labi, tā, kā katrs to labumu iedomājies, ko tad darīsim, par ko sūdzēsimies, par ko vaimanāsim, zudīs dzīves jēga!

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

ilmisimo 10.10.2011. 14.30

atlera Reformu partija (ZRP) un “Vienotība” pirmdien plkst. 16.20 atkārtoti tiksies, lai lemtu par nākamās koalīcijas aprisēm, un pēc tikšanās varētu aicināt Valsts prezidentu Andri Bērziņu valdības veidošanu uzticēt pašreizējam premjeram Valdim Dombrovskim (Vienotība
___________________________________________________________

varētu…..

+6
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam