Prezidentu vēlēs 2.jūnijā

39

Komentāri (39)

cyberprodigy 31.05.2011. 17.13

tā kā savos 20 gados neuzskatu, ka dikti daudz ko zinu par politiku, lai spētu aktīvi diskutēt un argumentēt, tad varu pateikt tikai vienu – manuprāt, zatlers tautai patīk, zatlers bauda tās uzticību, paskatoties uz bērziņu vien, vai kā top10 viņam trīs reizes uzdeva vienu jautājumu, līdz viņš pa pusei kaut ko atbildēja. nu nē. es viņam neuzticos, bet zatleram jau sākumā arī īsti ne, nu jau viņš sevi, manuprāt, pierāda.

0
0
Atbildēt

0

dakini 30.05.2011. 19.30

Uzskatu, ka Zatleram tagad ir jāatsauc sava kandidatūra gaidāmajām prezidenta vēlēšanām. Jāpiekrīt taukmūļiem, ka būtu mazliet dīvaini, ka viņš vēlētos, lai par viņu balso Saeima, kurai un kuras turpmākajiem lēmumiem (ieskaitot viņa paša pārvēlēšana uz otro termiņu) Zatlers ir izteicis neuzticību – tādējādi, ja Saeima viņu pārvēlētu, viņš pats savās acīs nevarētu būt īsti leģitīms un jelkādu uzticību baudošs. Otrkārt, ļoti ticams, ka Saeima viņu tiešām pārvēlēs, bet ne jau kādu augsti valstisku motīvu vadīta, bet gan tikai tāpēc, lai neitralizētu potenciāli visspēcīgāko konkurentu Saeimas vēlēšanās. Ja Zatleru pārvēl, amata pienākumu uzliktās neitralitātes ietvaros viņš atkal varēs tikai smaidīt un māt.

Tad jau labāk ļaut, lai teju atlaistā brandža ievēl jelkādu klaunu – nekādus šausmīgus mēslus pat vissliktākais prezidents līdz rudenim diez vai nepaspēs savārīt (pat ja kaut ko savārīs, gan jau būs iespēja tos labot), savukārt jaunā Saeima viņu varēs atcelt, un, jo sliktāks viņš būs, jo vieglāk būs pārliecināt 2/3 jauno deputātu viņu atcelt un ievēlēt kaut vai to pašu Zatleru.

0
0
Atbildēt

0

Dmitry 30.05.2011. 15.42

Veiksmi Zatleram!

+5
0
Atbildēt

0

bekijja 30.05.2011. 15.16

Pirms spriest par to, ko ieveles vai neieveles nakamaja Saeima, butu labi vel no sis izspiest maksimalu labumu. Esosajai Saeimai, pirmkart, vajadzetu sakartot noteikumus par deputatu imunitati, otrkart, izdarit attiecigas izmainas Satversme, lai prezidentu nakamreiz varetu velet tauta, un, treskart, piespiest CVK ieviest e-balsosanu lidz si gada beigam!

+4
-1
Atbildēt

0

kdaljajev 30.05.2011. 14.34

Būtu naivi cerēt,ka PLL būtu atbalstījuši Zatleru pat bez Saeimas atlaišanas.Ja netiktu Bērziņš ievēlētu Sudrabu vai Vīķi ar SC balsīm.Ne velti viņa pauda savu izbrīnu par prezidenta lēmumu.Zatlers izjauca visas shēmas ar savu paziņojumu.Ar SC var runāt tikai pēc ceturtdienas balsojuma,lai pierāda ar darbiem kurā pusē viņi ir.SC vēlētāji arī nav sajūsmā par sadarbību ar oligarhiem,kuru dēļ cieš visi iedzīvotāji.

+1
0
Atbildēt

1

    piziks > kdaljajev 30.05.2011. 14.47

    VVF, Dzintrux, nebija izbrīnīta, viņa bijusi šokā, — vien nepateica, ka par savām jau apsvērtajām izredzēm, atdodoties Urbanovičam & visam SC… :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

atispraulins 30.05.2011. 14.34

Galīgi nepiekrītu, ka Zatlera pārvēlēšana nav vēlama. Varbūt vienīgi gadījumā, ja neievēl arī Bērziņu. Lai arī nekādas dižās pilnvaras mums prezidentam nav, galīgi negribās prezidentu, kurš pūš Lemberga stabulē.

+2
0
Atbildēt

2

piziks 30.05.2011. 14.02

Aigarius!
Pašam Dr. Zatleram jāizvēlas, kas labāk, — turpināt kandidēt un testēt atlaisto Saeimu ar iespēju atriebties dr. Zatleru neievēlot un vēlreiz pārliecināt vēlētājus un visu publiku, ka deputātu vairākums ir sīki atRiebīgs un nevalstiski domājošs vai paprasti uztraukties, kā ieriebt SC? Šobrīd Zatlera pusē ir stipri daudz LR krievu pilsoņu un pat Latvijas krievu krieviski vienvalodīgie kā politiskas nevis sociālas integrācijas rādītājs.

Tautas partijas tikko pieņemtais lēmums dr. Zatleru neatbalstīt faktiski Zatlera nepieciešamības kandidēt loģiku apstiprina spilgti. Ko vēl vajag?! :)

+1
0
Atbildēt

0

Janis 30.05.2011. 13.10

Šī raksta kontekstā – aptauja: http://twtpoll.com/xy438d
Tā teikt, runa par “Zatleru tīrā veidā”, kā te daži izsakās. :)

0
0
Atbildēt

2

    Daiga Fišere > Janis 30.05.2011. 13.16

    Vienīgais, ko var cerēt, ka šāda tendence saglabāsies līdz Saeimas ārkārtas vēlēšanām un Zatlers tiešām būs savu partiju nodibinājis.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Janis > Janis 30.05.2011. 13.30

    Jā, vari sēdēt krūmos un cerēt, kā parasti.
    Neesi iedomājies kāpēc daži latvieši paši savu valsti sauc par “muļķu zemi”?
    Tāpēc, ka pilni krūmi ar “cerētājiem”!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Juris Millers 30.05.2011. 13.03

SC vēl var paplašināt savu ietekmi atbalstot Zatleru par prezidentu – tā viņi neko nezaudē, bet tikai iegūšt leģitimitāti arī latviešu vēlētāju acīs.

+6
0
Atbildēt

4

    Daiga Fišere > Juris Millers 30.05.2011. 13.09

    SC aprēķins ir loģisks un tā tas patiešām varētu būt. Tomēr SC balsojums Šlesera lietā ir kauna traips, ko nebūs viss tik viegli nomazgāt.
    Tautasprāt, saskaņā ar to kā redzams Delfos, ir tāds, ka maitas Saeimā ir pilnīgi visi. Diemžēl.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Juris Millers 30.05.2011. 13.10

    Kamēr SC vadīs Urbanovičs – nekas tāds nenotiks! Zatlers nav kompartijas biedrs, tādēļ viņam atbalsts nespīd. Ja partiju vadītu piem. Ušakovs, tad gan varētu cerēt uz kaut kādu kompromisu un tuvināšanos.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    putekliic > Juris Millers 30.05.2011. 14.25

    aigarius,
    gluži manas domas – lai SC garantētu sev uzvaru Saeimas vēlēšnās!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Juris Millers 30.05.2011. 20.32

    to aigarius
    Gribētos redzēt to latvieti, kas atzītu neostaļinistisko ekstrēmistu, kononova noziegumu mantinieku, SC, leģimitāti.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

putekliic 30.05.2011. 12.55

Zatleram jāatsauc sava kandidatūra un jākļūst par Vienotības vadītāju un V karogu priekšvēlēšanu cīņā. Pretējā gadījumā V Saeimas vēlēšnās paliek 3.v., bet uzvar SC. Jaunā koalīcija: SC+ZZS. Teiksiet nereāli?

+2
-2
Atbildēt

5

    Daiga Fišere > putekliic 30.05.2011. 13.06

    Bijušie PLL un ZZS vēlētāji, kā arī daļa V vēlētāju, kam V atrašanās valdībā asociējas vienīgi ar nodokļu nastas celšanu nebalsos par V pat tad, ja Zatlers kļus par tās biedru.
    Šiem cilvēkiem nepieciešams Zatlers tīrā veidā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > putekliic 30.05.2011. 13.26

    Dr. Zatlers aizvakar kļuva par vienu no lielākajiem labumiem, — kādēļ viņam jāraujas pie mazākā ļaunuma?! :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    putekliic > putekliic 30.05.2011. 14.21

    Tāpēc, ka dažu mēnešu laikā Zatlers nevar uztaisīt pilnīgi jaunu politisko spēku, kur nu vēl ar to uzvarēt vēlēšanās. Maksimums kas ir iespējams ir krietni attīrīt Vienotību (gan no dažām personālijām, gan no PS, kas varētu gribēt pievienoties VL, ja tiks spies uz koalīciju ar SC) un nosaukt jauno partiju (vai apvienību) citā vārdā.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Daiga Fišere > putekliic 30.05.2011. 14.37

    Attīrīt V var priekš tava prāta, bet vidējais vēlētājs, kā redzams Delfos, par nelieti uzskata jebkuru Saeimā pārstāvēto partiju.
    Šim vīlušajam vēlētājam Zatlers ir nepieciešams. Savādāk 11.Saeimas rezultāts ir neprognozējams.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > putekliic 30.05.2011. 20.29

    to Optiskais Tēmeklis
    Tiešām, viņam jāiet Rumpīša pēdās. Divi prezidenti noteikti pacels PLL nebijušos augstumos.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Daiga Fišere 30.05.2011. 12.28

Pēc maniem novērojumiem tautas noskaņojums sadalās sekojoši:
1.Vienotība – Intriganti un geju lobijs, varētu tik pārstāvēta 11.Saeimā ar 10% vēlētāju balsu
2.PLL un ZZS – noziedznieku kabatas partijas. Lidos un vairs neparādīsies.
3.SC – Maskavas roka. Varētu kristies atbalsts. Esmu novērojis, ka arī krievi ir pamanījuši, kāda veida pozīciju SC ieņēma Šlesera balsojumā.

Tauta kā allaž, gaida balto lāci, kautko jaunu. Un šajā situācijā, kad Zatlers tautas acīs ir kļuvis par nacionālo varoni, viņa pārvēlēšana prezidenta krēslā nebūt nav vēlama. Zatleram jāizmanto radusies situācija un jādibina jauna partija. Jo tikai tā spēs sniegt šabīgajam latviešu vēlētājam izmisīgi nepieciešamo glābiņa sajūtu.
Un tad patiešām ir reālas izredzes savākt demokrātisku un tautas interesēm atbilstošu koalīciju.

+3
-7
Atbildēt

7

    Una Grinberga > Daiga Fišere 30.05.2011. 13.06

    Tieši tā – Zatleram ar savu SAK ir visas iespējas savākt vismaz 50 godīgus un sakarīgus cilvēkus, ko piedāvāt vēlētājam. Mazā ļaunuma vēlētāji, kas atdeva savus 20% balsu par Vienotību, un savi 10% ZZS atbalstītāju, kas nebija iedomājušies par tik lieliem inkriminētiem Lemberga noziegumiem un savējo masveida bīdīšanu amatos, atdos balsi par kaut ko jaunu. Plus, 2-3% sakarīgu cilvēku, kas balsoja par PLL.
    Rezultātā: Zatlera partija (30%)+ Vienotība (15%)+ NA (10%)= Godīga valsts ar cerīgu nākotnes potenciālu.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Daiga Fišere > Daiga Fišere 30.05.2011. 13.13

    Jā, Tu mani saprati pareizi. Tā kā gaidam Zatlera paziņojumu par savas kandidatūras noņemšanu no balsojuma par prezidenta krēslu. Pamatot to nebūs sarežģīti, sak – vēlos pierādīt, ka mans lēmums atlaist Saeimu nekādā veidā nav bijis saistīts ar mnaām savtīgajām vēlmēm tikt pārvēlētam.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Janis > Daiga Fišere 30.05.2011. 13.15

    Piekrītu, Jūsu komentāra kontekstā – aptauja: “Vai Tu balsotu par Zatleru?”: twtpoll.com/xy438d

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Daiga Fišere 30.05.2011. 13.23

    @GyntHH
    Zatleram nav jānoņem sava kandidatūra, jo viņu tāpat neievēlēs! Šahs jau nebeidzās ar to, ka tiek pieteikts mats oligarhiem! Ir tāds variants, ka SC + ZZS ievēl tādu prezidentu, kurš būs gatavs atbalstīt šādu koalīciju pēc vēlēšanām. Tad būs līdzīga situācija kā Rīgas domē ar SC+PLL. ZZS spiedīs uz to, lai varētu savākt konkrētu balsu skaitu un vēl jau naudas rezerves Lambergam ir, kamēr Zatleram ir tikai plika vēlētāju uzticība!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > Daiga Fišere 30.05.2011. 14.25

    Manuprāt arī, stratēģiski pareizi Zatlerim būtu nekandidēt, bet, veidot jaunu partiju un iet uz saeimas vēlēšanām.
    Patreiz viņš ir populārs arī starp krievvalodīgajiem, un šī popularitāte pareizi jāizmanto.
    Šī partija varētu apvienot gan latviešus, gan krievus, savākt arī PLL , ZZS, V, SC un to cilvēku daļas balsis, kas neiet un nebalso.
    Stratēģiski svarīgāk iegūt nevis prezidenta posteni, bet, nekorumpētu un oligarhiem nekalpojušu Saeimas vairākumu.
    Kaut, no otras puses, ja viņu neievēlēs, viņš var to izdarīt tāpat.
    Bet, krievvalodīgajos viņš patiešām ir pietiekami populārs, interesanti, vai “ģēnijs” Urbanovics ar savu SC to atkal nepamanīs un atkal kļūs par oligarhu partiju jaunāko izpalīgu, atgriežot sev visas iespējas sadarboties ar civilizētiem spēkiem?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Daiga Fišere 30.05.2011. 20.00

    to dzeris49
    Kāpēc gan Zatleram nepalikt prezidenta amatā un pēc sava drauga Putina parauga neizveidot parķiju “Единая Латвия”, kas savāktu 102,7% balsu un nekļūt par “Лидер Нации”?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Daiga Fišere 30.05.2011. 20.19

    to Nasing spešal!
    Zatleru ievēlēs noteikti. Vienotība un Nacionālais bloks atradīs veidu, kā savu balsojumu padarīt atklātu un tad ZZS nebūs iespēju melot, ka viņi par Zatleru ir balsojuši bet sliktā Vienotība, noteikti nē. SC var nebalsot par Zatleru, jo viņu vēlētāju balsis ir kā klintī iecirstas, bet ZZS nevar atļauties būt “sliktie”, jo gaidāmas Saeimas vēlēšanas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam