Zatlers vēlas balsojumu Saeimā par savu kandidatūru
70Saistītie raksti
Radars /
7. jūnijs 2023
Radars Latvijā
Personība /
7. jūnijs 2023
Neievainojamais karjeras ceļš
Komentāri (70)
andris902 21.04.2011. 17.34
….hmmm…kam tagad sūtīt pieprasījumu pēc izziņas…JL vai visām partijām pēc kārtas, lai uzrādītu Jums apliecinājumu, ka neesmu nevienas partijas biedrs?…pat nevienas partijas fanu krekliņu nenēsāju!…tikai LV hokeja izlases – PČ spēļu laikā…:))
….noliekot jokus pie malas…mani apbēdina neapzināta (apzināta?) cilvēku spēja pakļauties bara instinktam, nespēja saprast likumsakarības, nespēja saskatīt cēloņus, nespēja domāt…šobrīd notiekošais atgādina sējas vārnu uzlidojumu, kas melnā barā metās knābāt pirmos zaļos asnus un malā stāvošo prieku par melnajiem, krāšņajiem putniem, kuri izknābā nezāles…bet nepamana, ka aiz viņām paliek melns, nedzīvs lauks….
…pirms kādu kritizēt…ir tomēr jāiedziļinās un jāsaprot,kāpēc lietas notiek tieši tā un ne citādi,kāpēc nevar panākt rezultātu tūlīt un tagad…tas prasa piepūli?…atsvaidzināt atmiņu?…loģiski domāt?…tieši sabiedrības nespēja analizēt likumsakarības, cēloņus un sekas – noved pie emocionālas reakcijas – sitam savējos!…apkarojam viens otru un neredzam, kas aiz tā visa stāv un kurš no tā iegūst…barojamies no puspatiesībām un pieņēmumiem…bet…vajag tikai tādu nieku – sākt domāt!…:))
…lai, Jums, visiem veicas!…:))
0
dro 21.04.2011. 15.51
TanteSidra -:)
0
Edzs 21.04.2011. 15.49
lno
OK, piekritu, tiesham jabeidz apspriest jo tas var slikti beigties, kaut ari mes tiesham visu to labako.
0
dro 21.04.2011. 14.49
TanteSidra. Bija Beta un beta, es par pēdējo. Laikam jābeidz, nav smuki apspriest, personas prombūtnē, lai gan mēs jau to labāko:)
0
Edzs 21.04.2011. 14.41
lno. atceros ka Delfos pirms paris gadiem bija tada Bete, bet ta nevienu man te neatgadina jo bija nervoza un neiecietiga.
Delfu komentus tagad ir gruti apskatit, lai atrastu ko interesantu ir jarokas ka pa samazgu spaini. nu bet vel trakak jau ir TVnet, tur liekas ka tuse vieni vienigi daunji un narkomani.
0
dro 21.04.2011. 14.32
TanteSidra. Protams, katrs aizstāv savu pārliecību.Man Zane ļoti atgādina betu, ja atceries, kura stāvēja un krita par Repši. Arī bija gudra sieviete, bet kopā ar dzeri un kluso aģitēja par koalīciju ar SC. Apsmēja mani par plakanu domāšanu, kad es iebildu un izteicu šaubas, ka šie uzvarēs vēlēšanās…Tagad rādās, ka koalīcija ar SC ir ļoti iespējama, jautājums, kuri būs SC partneri:)
0
Edzs 21.04.2011. 14.26
lno
jaa, ta ari varetu but ka patiesiba vinja koresponde no biroja kur prieksha uz galda shkjivis ar zaljiem aboliem, pa kreisi cukurvates automats un aiz muguras krasaini karodzinji, zimulishi un baloninji.
nu bet tas tak nekas.
0
dro 21.04.2011. 14.00
TanteSidra. Es Zanei copy-paste šādas rindas:
Nomet sagšu, eņģel balto,
Parādies, kā lil’jas zieds
Un caur margu čugunkalto
Daiļkājiņu laukā liec!
Jo man labāk patiktu, ka viņa atzītos, ka saistīta ar JL kā Markoni, tad es noņemtu pārmetumu par emocijām:))
0
Edzs 21.04.2011. 13.56
Bet, lno
Zane ir super, to visi zinam, gan Bet, gan es gan lno. vinja daudzas lietas ir zinoshaka par mani bet mana draudzene ar ko es lepojos un vienmer rekjinos, un – pasaule mums ir skaista ar to ka visi te neesam vienadi.
varbut ar maigu kritiku drusku sabiezinaju krasas, bet domaju ka tie ko augsti verteju uz mani neljaunojas.
0
dro 21.04.2011. 13.38
Bet. Ja uzskati, ka zanE balstas tikai uz informāciju, tad izlasi pēdējos Ozoliņa rakstus IRā. Es arī simpatizēju PS, ja kas, bet tas nenozīmē, ka viņi man Dieva vietā kā Zanei JL:))
0
austrisv 21.04.2011. 13.31
Tante Sidra
“. vinjai liekas ka elektoratam vajag dzivot pec principa neko neredzu neko nezinu jo viss nav ta ka izskatas. un istiem faniem pieklajas savai komandai dziedat tikai odas, himnas un diterambus, tapec skrien ka ugunsdzesejs lai neatbilstoshas runas slapetu jau sakne. skeletus gruzh skapi bet tie krit atpakalj”
Nu šitais noteikti nav par Zani. Viņa vienmēr balstās tikai uz informāciju un sniedz arī to citiem. Viņa nav nekāds strauss, kas iebāž galvu smiltīs( tas attiecībā par Vienotību)
Tu taču nekomentēji par Jēkabpils policistiem, kur viņa balstījās tikai uz informāciju un veselo saprātu nevis emocijām. Pie tam viņai ir loģiska dmāšana, un tas ir super! Arvien vairāk cienu Zani. Super gudra meitene!
0
austrisv 21.04.2011. 13.25
Ino!
Ko lai dara, jo katram savi uzskati, arī man. protams, ka simpatizēju PS, bet redzu, ka Vienotību vienkārši čakarē tas pats Lembergs. Zinu jau zinu, ka ne tikai Kampars var iespējams būt viņa ietekmes zonā, bet Linda jau no noteikti kā dzirdēts.
Zanei cepuri nost. Ļoti cienu šo cilvēku, jo viņa izmanto tikai informāciju, ne emocijas. Tas, ka uzskati dalās jau nenozīmē, ka uzreiz var Zane kaut ko ne tā. Bet par Jēkabpils policistu pabalstiem vai cita veida ziedojumiem vai dāvanām, viņai 100% taisnība, jo vajag tik paskatīties tos dokumentus, kad un kur tie ceļoja un pie kā beigās tika aizfutbolēts, lai atrastu vainīgo. Cīņa notiek ar pilnu klapi. Nabaga VD! šausmīgi, ja viņš neizturēs…
0
dro 21.04.2011. 13.11
TanteSidra. Tev taisnība. Ja V politiķi nejutīs, ka viņus patstāvīgi uzmana, kļūs tādi paši kā PLL ātrāk, ka mēs to domājam.
0
Edzs 21.04.2011. 13.05
lno _Bet….Kas Tevi nobūra – Āboltiņa vai gudrās /bez ironijas/, bet pārlieku emocionālās Zanes jūsma par Vienotību?:)_
~~~
Zane ljoti satraucas par shadam runam. vinjai liekas ka elektoratam vajag dzivot pec principa neko neredzu neko nezinu jo viss nav ta ka izskatas. un istiem faniem pieklajas savai komandai dziedat tikai odas, himnas un diterambus, tapec skrien ka ugunsdzesejs lai neatbilstoshas runas slapetu jau sakne. skeletus gruzh skapi bet tie krit atpakalj. es nedomaju ka ta ir vienmer pareiza riciba, jo neizlaizhas tas kas tiek regulari sists un mercets, savadak – pirmais nedarbs kad ir veikts tulit nakamais tiek steigts.
par Krapani, – vinja noteikti labi zina ko runa.
0
Edzs 21.04.2011. 12.36
@Bet _…Tāpēc jau viņš prasa , to ko prasa, lai saeima atklāti vai nu atbalsta vai neatbalsta viņa kandidatūru pirms vēlēšanām, vai atklāti noraida, jo slepus spēlītes ir gaidāmas…_
~~~~~~~~
milja Bet, nu es tak to pashu saku. :)
mes tik te citadi uz lietam skatamies, tu man saki: _…Ne viss ir tā, kā tas izskatās!…_
tam piekritu, bet man liekas ka medz but ari ta ka izskatas, ja kautkas izskatas pec sunja, skrien, rej un kozh ka suns visdrizak tas ir suns.
ja nebutu ta ka izskatas sen shis jautajums kas nesot vienus reitinga minusus noed reputaciju butu nonjemts no apsprieshanas neparprotami izvirzot kandidaturu.
mazliet cita tema kas dod lidzigu efektu – Kampars. sen vinsh vareja ienest skaidribu nosaucot savu labveli, ja vinsh to nedara tad iespejams ka ir ta ka izskatas un investors ir tas pats kas Bendratei. un pat ja ta, labak butu laicigi atzities un sho lietu izskaidrot, cilveki varbut to saprastu un nenjemtu smagi. daudz sliktak ir grust nesmukas lietas skapi vai zem gultas ceriba ka publika tas aizmirsis vai zudis par tam interese.
0
dro 21.04.2011. 12.31
Indra Sprance. Viss ir skaidrs, bet mums kā kārtīgiem latviešiem gribas piekasīties un katram parādīt savu saprašanu:))
0
dro 21.04.2011. 12.19
Vēsture rāda, ka sievietes vīriešu ielenkumā tomēr spēj pieņemt patstāvīgus lēmumus, bet vīrieši, kas atrodas sieviešu ielenkumā, nē. Kā piemēru varu minēt Katrīnu otro vai mūsu pašu VVF. Ja Zatlera Lilitai pretsvars ir kancelejas vadītājs, tad Dombrovskim ir pavisam cita situācija. Protams, vienmer atrodas izņēmumi.
7
ilmisimo > dro 21.04.2011. 13.08
…vīrieši, kas atrodas sieviešu ielenkumā,…
——————————————pazudinās matriarhāts?
0
dro > dro 21.04.2011. 13.13
lama. V každoi šutke jestj doļa šutki:)
0
ilmisimo > dro 21.04.2011. 14.08
“V kazhdoi skazke krojetsja biļ” V.I.Lenin
0
dro > dro 21.04.2011. 14.18
И вновь продолжается бой,
И сердцу тревожно в груди.
И Ленин – такой молодой,
И юный Октябрь впереди!
0
ilmisimo > dro 21.04.2011. 16.26
Un Krupskaja? Kuo tā?
0
ievuliitis > dro 21.04.2011. 16.31
…un Iņessa Armand?
0
Aivars Krauklis > dro 22.04.2011. 06.33
Betij – Liksim nu mieru nabaga Iņessai – hrononoloģija nesapas.
Samērā ticams, ka leģenda uzturēta, lai piesegtu t nianses, kas izriet no revolūcijas vadoņa vēstulēm „mīļajam Geršenam” (Grigorijs Zinovjevs, alias Geršen Radomisļskij), kopīgām atmiņām par „toreiz mūs pārsteidza tā briesmīgā sieviete” (nuja, tā pati Naģežda), un taisnošanās – „ar Leibu jau tikai vienu reizīti jūtu mulsumā”.
Partijas slavai bija labāk izplatīt basņas par vējainu Armandu nevis to, kas Razļivas slavenajā būdā divatā gulēja.
0
dro 21.04.2011. 12.09
Bet. Tu taču vienmēr esi domājusi ar savu galvu, kas tagad noticis? Kas Tevi nobūra – Āboltiņa vai gudrās /bez ironijas/, bet pārlieku emocionālās Zanes jūsma par Vienotību?:)
0
dro 21.04.2011. 12.05
TanteSidra. No Ozoliņa raksta par Krapāni: Vaicāta, vai iemesls ir dažu ambīcijas pašiem tikt augstākajā amatā, viņa lūdz neminēt konkrētus vārdus. «Saki, ka ir politiķi no esošajiem, kuriem noteikti ir ambīcijas.» Un piebilst: «Bet tad ir jautājums par nākamās valdības modeli. Visticamāk, ka tas modelis tad ir ar Saskaņu… Nevis visticamāk, bet acīmredzot.» Vai tas nozīmētu Vienotības galu? «Tas arī to var nozīmēt.»
0
austrisv 21.04.2011. 09.53
Tante Sidra! nestreb karstu! Tas, ka Āboltiņa ir pateikusi tikai to, ko viņa redz saeimā, tas nebūt nenozīmē, ka Āboltiņa neatbalsta Zatlera pārvēlēšanu!
Tas rižais purns ir pavisam citur un tieši to rižo purnu ar trako acu skatu ievēlēs blēži no kremlinu partijām kopā ar meļiem no ZZS!
Ne viss ir tā, kā tas izskatās! kaut kur esmu dzirdējusi šo teicienu, un tas lieliski pašreiz atspoguļo situāciju saimā un to zini arī Tuun par laimi, zina arī Zatlers. Tāpēc jau viņš prasa , to ko prasa, lai saeima atklāti vai nu atbalsta vai neatbalsta viņa kandidatūru pirms vēlēšanām, vai atklāti noraida, jo slepus spēlītes ir gaidāmas. Piemini manus vārdus.
Vai tad Maizīša ievēlēšana , tāpat Jansona ievēlēšana neliecina, ka koalīcija nemaz nav ZZs+Vienotība, bet gan SC+ZZS+PLL!
0
inesite15 21.04.2011. 09.22
Oruela motīvs – KĀDA RUNA !
2
dro > inesite15 21.04.2011. 12.23
salamandrs. Vai Orvela sacerējumi ir vienīgie, kurus tu esi lasījis?:))
0
inesite15 > inesite15 22.04.2011. 19.13
– ēst, par piemēru, arī nācies daudz ko, bet ATTIECĪGOS BRĪŽOS organisms PRASA KAUT KĀDU NOTEIKTU BARĪBU :) –
– pēc 20 gadu garumā ilgstošas otrā, trešā un ceturtā svaiguma izbrāķetu standartpelmeņu lietošanas,
…. pie nemitīgām
procesu pavadošām reklāmām “Garšīgi!” un “Žēl, ka man nav pelmeņu !”
…
negribas ne Elīnu Zālīti, ne Ficdžeraldu vai Bredberiju vairāk –
Bulgakova Šariks, sofistikas īsais kurss un Oruela lopiņi pilnībā nosedz
0
Pauls Lielmanis 21.04.2011. 08.25
Aprobežotība un naudas kāre -šo īpašību dēļ Zatleram labāk vajag atgriezties ārsta darbā.Zatlers kādā intervijā sacīja-,,Hipokrāta zvērestā jau nav teikts,ka jāārstē par velti…,,Labāk ,lai turpina radīt ,,kreisās,,SIA ,ņemt naudu no pacientiem un zāģēt kaulus!
0
Janka, Janic 21.04.2011. 07.12
Indrai , es Juus cienu kaa žurnaalisti un Juusu raksti ir saistoši , šoreiz paaraak samukļiijaat virsrakstu ar tekstu kopumaa , uzreiz jau radaas aplams priekšstats , gribeeju jau tuuliit peec sava viedokļa atvainoties , ka neesmu Juus sapratis , bet pamaniiju ka neesmu vieniigais , nekas , ar labu riitu un veiksmiigu dienu
0
piziks 21.04.2011. 05.55
Varbūt, ka tā…
Perfekta, precīza eseja!
0
Edzs 21.04.2011. 01.24
ta ir ka tu saki par Vienotibas apnjemshanos – kaa var nesolit..
kas kur ko ir apnjemies tas viss ir ar daksham pa udeni jo fakts ir tads ka Zatlers nav izvirzits un notiks ta ka apnjemsies lapsa Alise jo to pashu apnjemsies Buratino.
ko uzklupi nabaga zhurnalistei? kad afigeni liderigas personas spelejot shahu aizkombinejas tad apkart visi meghinot kautko saprast par muljkjiem paliek.
zhurnaliste gribeja mazliet lielaku skaidribu tumshas lietas.
0
Edzs 21.04.2011. 00.56
nu jau visi kam vien tas interese un ari Zatlers labi redz kam ir uzdots vinju norakt, dabiski ka ari es to redzu, – varda nemineshu, bet izskatas pec lapsas ar rizhiju purnu.
nezileshu te kas lapsai alisei par interesi, nezinu kam vinja ko ir parada bet nav vinja rimusies. vispirms tika aicinati alternativi kandidati esosho prezi piemirstot, kad tai par tadu tika atgadinats tad vinja atvaicaja kur tad vinsh ir ja vel nav pieteicies, kad shis pieteicas tad vinja pazinjoja ka tadu nebus verts virzit jo shis nesavaks 51 balsi.
shis itka baigi viltigi ieceretas bet tizli izpilditas darbibas redzot Zatlers censhas pec iespejas neparprotami, ta lai noverstu jebkadas patvaljigas fakta interpretacijas apliecinat ka ir gatavs kandidet uz otru terminju.
ta es to saprotu un domaju ka man viss ir skaidrs.
0
lailabidzane 21.04.2011. 00.05
.
Aha – aha! Krita divi bumbieri – viens zaļš, bet otrs no koka! Kas gan tur var nebūt skaidrs?!
Daži misēkļi, maigi sakot:
” Vienotība ir apņēmusies” tā īsti par juridisku kategoriju nenosauksi. Īpaši, zinot, ka no šās anštaltes dzīlēm nāk atziņa “Kā var nesolīt!”.
“Zatlers uzskata, ka balsojumam par viņa kandidatūru jānotiek”. Viņš var uzskatīt. Gan zaļš, gan no koka. Bet viņš vēl nav “kandidatūra”. NAV.
“..informēja Valsts prezidenta kancelejas amatpersona..”. Ak tad tagad Valsts Prezidenta viedokļus pauž vārdā nenosauktas amatpersonas? Un kāda žurnāliste tad tic tam kā akmenī iekaltam? Nu, nu.
Un, ja nu atgriežamies pie versijas, ka kādam, kāda cita interesēs, tiek nodota ziņa, izmantojot pakalpot gatavus medijus, vai vismaz to pārstāvjus. Tad nevaram nepamanīt, ka ziņas adresāts ir kundze ar sarkano frizūru. Un te nu attopamies, ka tieši šī kundze lielā mērā ietekmē to augstākminēto Vienotības apņemšanos. Vai tomēr NEapņemšanos.
Bet tie jau vien sīkumi, kas kādai žurnālistei netraucē nemaz. Viņai viss te ir skaidrs.
0
mary75 20.04.2011. 22.05
Es arī tā īsti nesapratu, ko Zatlers ar to gribēja pateikt.
Ja viņš oficiāli nav izvirzīts, vai tad viņš drīkst pats pieprasīt balsojumu?
Varbūt, Lilita mājās uztaisījusi skandālu – gribu vēl 4 gadus būt pirmā lēdija, un cauri, marš, uz priekšu, un dari, ko vari, nebūsi prezidents – mājās nerādies!
Bet, ja nopietni, nekas labāks par Zatleri pie šīs Saeimas tāpat nespīd, tā ka V jau sen bija viņš oficiāli jānosauc, un Āboltiņas izturēšanās liecina par kārtējām intrigām un politiskām spēlītēm, kur V Lembergam atkal zaudēs.
18
GunarsCaune > mary75 21.04.2011. 01.55
Vispaār reti prātīgi teikts par to ko visi tik cieši apbrīno – karalim ir burvīgs tērps, bet tomēr kāds arī atļaujas pateikt ka karalis ir pliks.. man liekas ka mūsu prezidentu vada padomnieku brigāde ar Lilitu priekšgalā.. Bet neskatoties uz padkablucnik.com pirmās vietas ieguvēju – nav variantu būt vel uz 4 gadiem, ja vien tiešām atlaidīs saiemu līdz prezidenta vēlēšanām… bet nu tā tiešām ir “fantastiskā versija”
0
janazakovica > mary75 21.04.2011. 02.00
podkablucniks un vel staigaa ar ieliektiem celiem…lupata ne virietis..izgazis.
0
Aivars Krauklis > mary75 21.04.2011. 06.59
dzeris49 – Piekrītu (gandrīz).
Par Lilitas lomu politikā man nekādu īsti drošu ziņu nav (neta komenti neskaitās, atvainojiet), i bez tā Zatlers sevišķu sajūsmu neizsauc, brīžam šķiet pat lamājams (Gruzijas krīze), tomēr – pašlaik neko labāku neredzu. Atkārtojas situācija ar Saeimas vēlēšanām – par derīgu jāņem tas, kurš ir mazāk slikts. Ja tikai Vienotības primadonnas neizdarīs kārtējo pakalpojumu milzu lembim vai mākoņtēvam. Diemžēl abu šo personāžu cerības ir pamatotas.
0
mary75 > mary75 21.04.2011. 10.30
Tas jau Latvijai tipiski – izvēlās nevis labumu, bet, mazāko ļaunumu.
Tāda sistēma ir politiķu radīta, un tādus politiķus radījusi brīnīšķīgi saprātīgā latvju tauta.
0
Aivars Krauklis > mary75 21.04.2011. 10.40
Nuja – kāda tauta, tādi valdnieki. Pret šo gan parasti brēc, nepatīk spogulī skatīties, īpaši mums – sirdsgudriem, daudzcietušiem, bāreņu tautai, kam visi citi gauži darījuši… Un tā joprojām konsekventi vingrojam ar veco grābekli.
0
dro > mary75 21.04.2011. 10.40
levins. Jūs dotu priekšroku Sudrabai ar padomniekiem no Kremļa vai jaunām vēlēšanām ar SC uzvaru?
0
dro > mary75 21.04.2011. 10.44
dzeris. ja nebūtu jārēķinās ar ivaniem bezrodnijiem, iespējams vēlēšanu rezultāti būtu saprātīgāki, un mums ar Tevi būtu pilnīga saprašanās?:))
0
GunarsCaune > mary75 21.04.2011. 11.04
Jautājums ir pārāk retorisks.. Attiecība par Sudrabu – mana skatījuma no vilka mūkot pie lāča nokļūtu.. Kaut gan – varbūt arī nē.. Lielāko stabuli tomēr padomnieki spēlē.. Valdi TP ielika bet Valdis TP maigi izsakoties “pačakarēja” ne pa jokam.. protams arī TP ir paši vainīgi – bet tas jau cits jautājums..
Bet SC – domāju ka bez ZZS nu nekādi viņiem neiztikt.. Nu nebus 51 balss SC.. Tad Lv tiešām apvērsums ir vajadzīgs..
0
ilmisimo > mary75 21.04.2011. 11.23
..mums – sirdsgudriem, daudzcietušiem, bāreņu tautai, kam visi citi gauži darījuši..
————————————-
Daudzveidīgi vienveidīgās mūsu sabiedrības “”augšas” daudz strādājušas, lai šādu stāvuokli uzturētu.
Pašapzinīgu tautu grūti valdīt. Trakie puoļi reiz pat ievēlēja Kačinski. Par šausmām visai progresīvajai cilvēcei!
0
dro > mary75 21.04.2011. 11.25
Labs!:))
0
dro > mary75 21.04.2011. 11.31
Ievins…Bet SC – domāju ka bez ZZS nu nekādi viņiem neiztikt.. Nu nebus 51 balss SC..
________________
Kam SC vajadzīga 51 balss, ja ir ZZS?:)) Daudz svarīgāk atcerēties, kāds reitings ir šobrīd V, kuras SCP būtu gatava kaut rīt vienoties ar SC un to apsveiktu viena otra IR žurnāliste:))
0
ilmisimo > mary75 21.04.2011. 11.36
Jūs dotu priekšroku Sudrabai ar padomniekiem no Kremļa vai jaunām vēlēšanām ar SC uzvaru?
——————————————
Variantam abi divi vienā- ar nuoteikumu, ka viss nuotiek Sarkanajā laukumā un arī turpmāk visi augstāk minētie paliek uz dzīvi aiz Kremļa sienas.
0
dro > mary75 21.04.2011. 11.45
dzeris49 Tas jau Latvijai tipiski – izvēlās nevis labumu, bet, mazāko ļaunumu.
___________________________
Vai tad Latvijā tāda iespēja – “izvēlēties labumu” pēc Atmodas ir bijusi? Rādi redzēt:)
0
mary75 > mary75 21.04.2011. 12.16
Ideāls jau nav neviens, bet, Repšes valdība un arī V, ar visām atrunām, būtu normāla Austrumeiropas līmeņa valdība.
Bet, tauta taču pēc Repšes izvēlējās taisni Jūrmalgeitas figurantus – PLL, tas bija vispār šizofrenisks gājiens, un arī tagad – tik daudz balsis par ZZS nenorāda uz veselā saprāta dominanti Latvijā.
Par SC tur viss skaidrs, pārsvarā, balso krievvalodīgie, bet, par ZZS, PLL taču balso pašu bāliņi?
0
Aivars Krauklis > mary75 21.04.2011. 12.33
lama – “apakšas” strādājušas ne mazāk, bez tām “augšas” pie tāda rezultāta netiktu. Spogulī skatos…, bet nejūtos vientuļš :(
0
dro > mary75 21.04.2011. 12.34
dzeris49. Vienotība jau arī galu galā ir mazākais ļaunums:)
0
ilmisimo > mary75 21.04.2011. 13.05
..”apakšas” strādājušas ne mazāk..
——————————-
apakšas” uzķērās uz “”tiesībām raudāt”(I.Lehmusas 1989. gada formulējums) un palika karājāmies uz tā āķa.
Visādi citādi uzreiz pēc 1991. gada zociums atkrita Brežņeva laikmeta apziņas stāvuoklī.
0
Edzs > mary75 21.04.2011. 16.06
J.Biotops _…kāda tauta, tādi valdnieki. Pret šo gan parasti brēc, nepatīk spogulī skatīties…_
~~~
nuja ka nepatik. videja statistiska latviesha psihologhiskais portrets – 700 gadu pie Dzintarjuras no vacieshiem kasts un drazts serdienis, kleptomans un piromans. fundamentali atshkjirigs no igaunja kas 700 gadu dzivo Eiropa.
0
gundega_heiberga 20.04.2011. 21.49
Tu zini, ka es zinu, ka Tu zini, ka es zinu, ka Tu zini …
0
lailabidzane 20.04.2011. 19.43
.
Muļķība? Vai tomēr ļoooti specifisks ziņas nodošanas veids? Nodošanas kādam, kāda cita uzdevumā vai interesēs.
Ko tad grib Zatlers (vai tā vārdā nenosauktā VK amatpersona)???
Balsojumu par to, vai Saeimas vairākumam ir pieņemama Zatlera kandidatūra? Interesanti, bet VP kandidāta izvirzīšanas procedūra tādu balsojumu neparedz.
Balsojumu par Zatleru, kā prezidenta kandidātu? Par kandidātu balsos, to procedūra paredz. Tikai Zatlers vēl nav izvirzīts. Un vēl nevar būt izvirzīts, jo procedūra tam paredz konkrētu laiku.
Par ko tad ir stāsts?
Vai par to, ka čalošana ap VP kandidatūrām ir nepieklājīgi pieklususi?
Vai atgādinājums par to, kurš būs atbildīgs ja neievēlēs?
Vienkārši vārdā nenosauktās VK amatpersonas pašdarbība? Nez’, nez’.
Vai žurnālistes centieni radīt “notikumu”? Tad stipri muļķīgi tomēr.
0
Janka, Janic 20.04.2011. 18.02
tas ir stulbi, balso tak par prezidentu , ne kandidaatu , tad jau Lembe sen vareetu pieprasiit balsojumu par viņu kaa kandidaatu….
3
piziks > Janka, Janic 21.04.2011. 06.00
Tiešām, ku’ stulbi?! Vienotības odernieku intrigām kāds ir sekojis līdzi un pamanījis, ka organizē “kārtējo savu savtību un pret citiem cūcību”?
0
austrisv > Janka, Janic 21.04.2011. 09.45
OT
Ne jau Vienotībā ir intrigas par prezidentu VZ, bet gan kā jau parasti ZZS, par pārējām kremlinu partijām nemaz nerunājot, jo tās gan jau savu prezidenta kandidātu ir atradušas un tas ir Sudraba prezidents, bet Stepašins viceprezidents.
0
kdaljajev > Janka, Janic 21.04.2011. 13.52
Pie pašreizējās Saeimas var draudzīgi nobalsot par kandidātu un nenobalsot par prezidentu.
0
janazakovica 20.04.2011. 17.16
dakter nac majas …kliedza slimnieki un arsti baltos halatos un zoo darza darbinieki nomuletaas drebes sapulcejusies protesta akcijaa pie prezidenta pils
0