Brigmanis: Starptautiskie aizdevēji vēlas tikties ar Lembergu

104

Komentāri (104)

gundega_heiberga 27.03.2011. 19.03

Ja pieminekļa apgānītājs atkal nemelo, Puzes arlekīnam atlikušajās nedēļās nopietni jāstrādā pie amplua nomaiņas.

+4
0
Atbildēt

0

janazakovica 27.03.2011. 18.15

vai krematorijaa

+2
0
Atbildēt

0

Valis, Pecis, Lampa 27.03.2011. 18.06

Starptautiskie aizdevēji vēlas tikties ar A. Lembergu ( cietuma kamerā ).

+6
0
Atbildēt

0

janazakovica 27.03.2011. 17.57

lemberg esi draugs nomirsti atraak…tauta prasa.visabak momentali.

+7
0
Atbildēt

0

Lidija Apsīte 27.03.2011. 16.47

Brigmanis runā par tikšanos ar “starptautiskiem aizdevējiem”. Bet, atvainojiet, nekur nepaspīdēja, ka tie ir tieši SVF veči. Jūs domājat, ka kremlim naudas nav priekš šitādiem ‘projektiem’?

+5
-1
Atbildēt

0

dro 27.03.2011. 16.06

Maxss… Tur jau arī ir traģēdija, ka svarīgākā ir nemitīga savstarpējā “ņemšanās”, realizējot individuāli savtīgas ambīcijas, bet ir nospļauties par kopējo virzību…
____________________________
“Savstarpēja ņemšanās” notiek jebkurā daudzmaz demokrātiskā valstī, bet “kopēja virzība” – totalitārās un autoritārās valstīs. Francijā tiesā Širaku, tas pats draud Berluskoni, ASV varu Zaudēja Niksons un republikāņi liek sprunguļus demokrātu riteņos un otrādi. Ģeniālā Kreituse 100. pantā kā pozitīvu piemēru minēja Ķīnu, kurā sabiedrība esot vienojusies!!! Interesanti kādā veidā? Zem tanku un lielgabalu stobriem?:) Kopēja virzība notiek arī zonā likumīgo zagļu vadībā. Pagaidām vēl saglabājusies cerība, ka Latvijā tā nenotiks.

+7
-2
Atbildēt

13

    modriss > dro 27.03.2011. 16.22

    Ino
    Tu LR saskati partiju programmu atšķirības un to reālu īstenošanu dzīvē? Normāla parādība, kad ietiek Saeimā iekļaujoties kādā sarakstā un tad kļūstot “neatkarīgais” deputāts (kā šobrīd Lācis), vai ne? Vairumā gadījumu visa aktivitāte ir tikai savtīgu interešu vadīta un tai apakšā nav ne ideoloģijas, ne vīzijas par valsts virzību. Tieši par to arī runāju Tevis izceltajā fragmentā nevis idealizēju totalitārismu.

    P.S> Starp citu LR vēl arvien dzīvs mīts par teiksmainajiem ulmaņlaikiem. Vai tad tas bij demokrātiskais režīms? :)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 27.03.2011. 16.35

    Maxss. Redzu atšķirību, pie tam ne to mazāko. Piemēram starp ubagu un laupītāju – vienā pusē Repše, pretējā – Šķēle, kuram pirmais darbņš valsts vadītāja amatā bija atcelt ievedmuitu margarīnam, Lembergs, Šlesers ar savu bandu.
    Neesmu apgalvojis, ka Ulmaņa režīms bija demokrātisks, ne ka tu atbalsti totalitārismu, gribēju pateikt, ka vilkam un kazai var būt “kopējs virziens” tikai vienā gadījumā – kad kaza bēg no vilka:))

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 27.03.2011. 16.58

    Ino!
    Nu gan labi pateici! super! Nenosmieties.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    modriss > dro 27.03.2011. 16.59

    Ino,
    Nesmīdini ar Repše analoģiju ar ubagu!? :))

    Savukārt pēc otrās analoģijas, kas liedz V kļūt par šo vajājošo vilku? Vismaz būtu loģiska virzība :))

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 27.03.2011. 17.50

    Par jautājumu žetons:) Sākšu ar to, ka es nevēlētos, lai V kļūtu par vilku ar kampēja politiku. Kurš vainīgs? Bez šaubām arī pati V, kura ar amatu dalīšanu pēc saeimas vēlēšanām pazaudējusi daudzus atbalstītājus un zaudē joprojām, piem. neatbalstot azartspēļu aplikšanu ar dubultu nodokli. Tomēr galvenokārt vainīgi paši vēlētāji, kuri dod priekšroku partijām, kuras noveda valsti līdz bankrotam. Protams, paliek jautājums kā uzvestos V, ja būtu ieguvusi 51 balsi saeimā?:))

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    modriss > dro 27.03.2011. 18.47

    Ino Nebrauc auzās! :) Metaforiskais tēls “vilks” šoreiz nebij domāts kā kampējs, bet gan aszobains radījums, kas var patramdīt dažus, kas tēlo labdabīgas kazas.

    Bet nemitīgā attaisnošanās, ka kaut kas netiek sākts darīts, jo redz kāds ir pie vainas, kļūst arvien smieklīgāka un kaitinošāka un nerada pārliecību, ka vispār kaut kas mainītos(izņemot personāžus dažādos amatos) pat, ja būtu iegūts 51% vai vairāk balsu

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 27.03.2011. 19.08

    Maxss. Ja necenties saprast tik īstu sarunu biedra tekstu, bet drillē savu iemīļoto plati, arī man zūd interese turpināt. Sorry:))

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    modriss > dro 27.03.2011. 20.04

    Ino
    Sorry, bet Tu ar tikai mal savu maļamo. Nezinu kādēļ visu laiku būtu jāvaino vēlētāji, ja tiem ir citādāki uzskati nekā Tev… Bet vispār tik tiešām nav vērts turpināt un tēma slēgta:))

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 27.03.2011. 20.34

    Kā gara nabagu Vienotībai nav paveicies ar dumju tautu un stulbu elektorātu! Varbūt Vienotībai pašeksportēties pie kādas citas tautas un vēlētājiem?

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 27.03.2011. 20.56

    Optiskais Tēmeklis. Kā gara nabagu Vienotībai nav paveicies ar dumju tautu un stulbu elektorātu!
    _______________________________
    Nu attīsti savu domu, gara gigant! Kas ir tie iemesli, kuru dēļ mēs tā atpaliekam ne tikai no Igaunijas, bet arī Lietuvas? Vai mūsu saeimu, valdību kāds uzspiedis no ārpuses jeb tomēr tā ir pasu izvēle? Nepatīk Vienotība, piedāvā gara nabagiem labāku. Nav? Nu tad beidz vaimanāt un nodrošini kaut savu labklājību jeb tev vienīgā cerība uz valsts pabalstiem?:)

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > dro 28.03.2011. 10.29

    OT lai arī es nebūt neesmu starā par V aktivitātēm, BET…(īstais Godmaņa BET)
    1. Nosaukt konkrētos kadrus V par garā nabagajiem ( tas nozīmē psihiski nepilnvērtīgiem, vārdusakot invalīdiem, handikapa personām) ir nekorekti pēc būtības parasti min argumentus ,lai šādu lietu piekabinātu.
    2. Tauta – elektorāts diemžēl ir dezintegrēta, bez konkrēta mērķa un konkrētas sapratnes par valstiskām vērtībām ( tur gan man būtu garš vēsturisks traktāts jānolasa, kas to pamato, bet ja gribi varu pa e-pastu nosūtīt)atšķirībā no EE un LT.
    3. Pamatproblēma nav vēlētāju stubums , to lieliski ilustrē Krilova fabula “Gulbis, vēzis, līdaka”, tāds mūžīgs padegu pilsoņu karš. No virspuses it kā nekas , bet zem augsnes viss gruzd un deg. Tāpēc jau tik daudz enerģijas valdošie novada savstarpējās iznīcināšanas akcijās.

    Risinājums? Diemžēl gubernātori. Ārēji ielikti ļaudis,kas vismaz vēl 20-30(Mozus ceļojums tuksnesī) gadus noteiks prioritātes Lv( saglabājot vismaz ārēju teritoriālo un politisko integritāti). Tas jau arī ir V, ne jau LV dvēsele, bet Rietumu izvēlēti ļaudis,kas nodoršinās LV iekļaušanos Rietumu sabiedrībā, spēlējo pēc Rietumu noteikumiem. Otra iespēja protams ir SC,PLL – Maskavas gubernātori.Tevi pašu Kremlini interesē?
    ZZS,VL/TBLNNK-vietējie,kam ir TIKAI statistu loma, pa kam ZZS īpašnieks ,kaut kā abu pušu gubernātoriem grib izsist maksimālo savu cenu, un tagad nodarbojas ar vairāksolīšanu, protams kaulējoties nevis ar Rietumu pārstāvjiem LV- V, bet pa taisno ar Saimniekiem. Skumji gan ka viņs nekaulējas par LV interesēm bet par savām un max. V-Pils interesēm.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 28.03.2011. 10.54

    WAT – SVF jau pilda nedaudz gubernatora lomu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > dro 28.03.2011. 11.08

    Drīzāk jau SVF ļaudis ir emisāri -Saimnieka pilnvarotie pārstāvji gubernātora kabinetā.
    Gubernātoram ir jāsēž uz vietas un jātur roka uz pulsā kā arī jāpazīst vietējās nianses,loģiski jāklausa augstākstāvošo norādījumi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

vilma_bauda 27.03.2011. 14.59

man ir vienaldzīgs Lembergs,bet mani uztrauc Vienotības gļēvā bezdarbība .Ktrs zaudētais mēnesis vēl dažus tūkstošus latviešu izdzen trimdā,vēl simti bezcerībā nodzeras.

+1
0
Atbildēt

8

    ievuliitis > vilma_bauda 27.03.2011. 15.05

    Pareizi, Rihard!
    Šmeiseri Dombrovskim rokās un apšaut visus sliktos. Uzreiz kļūs vieglak sarunāt budžeta konsolidāciju. Vai tev ir cits ģeniāls plāns situācijas risināšanai?
    :(

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    mxblack > vilma_bauda 27.03.2011. 15.30

    Šmaisers tur būs daudz par vāju. Tur labāk derētu Karl Gustav granātmetējs un labi daudz granātu ko spridzināt. Tikai tad tiešām ES mums liks maksāt to sodu par gaisa piesārņošanu, jo visa tā neķītrība ir koncentrēta ļoti mazā teritorijā Rīgā.Varbūt to varētu darīt pēc tam kad no Rīgas ielām bus izvākti tie ziemas putekļi.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    modriss > vilma_bauda 27.03.2011. 15.43

    Nu viss – Betijacelmale un Opis sāk aicināt uz vardarbīgu izrēķināšanos :)) Bet iepriekš vēl tēloja eiropeiski domājošos demokrātus :))

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Edzs > vilma_bauda 27.03.2011. 15.48

    Maxss,
    man ari liekas ka pashlaik vinju tikai begot var noshaut.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    modriss > vilma_bauda 27.03.2011. 16.10

    TanteSidra
    man savukārt liekas, ka drīz vajadzēs ieviest jaunu diagnozi – lembomānija. :))
    Bet ja izteikties galīg ciniski, tad vajadzētu sakomplektēt kādu lidmašīnu/kuģīti iekļaujot veselu virkni personu un sarīkot negadījumu ar letālām sekām, jo vienas personas likvidācija neko neatrisinās. Varbūt tad kaut kas arī mainītos šai valstī…

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    mxblack > vilma_bauda 27.03.2011. 16.24

    Bet varbūt Latvijā pieņemt Islāmu kristietības vietā un rīkoties kā šodien rīkojas tajās zemēs? Bet varbūt mums pašiem ir vienkārši jākļūst aktīvākiem, jāizlaiž nagi un jāsāk rīkties daudz aktivāk likumā atļautajās robežās? Kā mums šeit pietrūkst labu līderu, kuri varētu ko saorganizēt. Bet protams ir vajadzīgi arī butiski iemesli, kā Litusargu revolūcijas gadijumā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > vilma_bauda 27.03.2011. 20.29

    Betij… Ak.
    Nevis šmeiseri, bet Parker pildspalvu, un ierosinātu likumlabojumu, par ko Saeimai nobalsot, lai VID nebaidītu un nemedītu ārpus Latvijas strādājošos un nealktu pēc nodokļiem par darbu ārzemēs — pēc nodokļiem, ko valdība/”Dombrovska valsts” nekā nav nopelnījusi. Ja pildspalvu VD neņems, vēl vairāk nekā tagad ārstrādājošie paņems līdzi ģimenes uz neatgriešanos un — Dombrovska “vienotā” Latvija nedabūs ne nodokļus, ne to naudas plūsmu, ko ārstrādājošie iesūta un ar kuru Dombrovska valstī tiek uzturēti parspīlēta augstuma nodokļi, nodevas un tarifi. Ja abiem galvenajiem V reketiriem pietiktu prāta, vajadzētu priecāties par šo iesūtīto naudu un necensties tās ienākšanu mazināt: pie reizes to varētu nosaukt par kompensāciju ārstrādājošo izglītībai utuml., utt. … :)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > vilma_bauda 27.03.2011. 21.50

    Eu, beidziet! Man šķita, ka nekas absurdāks un neiespējamāks par Dombrovski ar automātu rokās nav iespējams, bet redz, ka dažiem tāds notikumu pavērsiens šķiet tīri kārdinošs. Tad jau nemaz nav tālu līdz kara laupījuma sadalei, un peļņas rēķināšanai no heroīna. Civilizējamies vēl joprojām.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

mxblack 27.03.2011. 13.14

Piekrītu Ino ka visticamak aizdevēji grib apspriest ar Lembergu iespēju Latvijas budžetu konsolidēt ar Afganistānas heroīna naudu. Nu ko gan citu viņi vēl varētu apspriest? Jā un tad vēl piesaistītu arī Irākas naftu un parādi būtu dzēsti. Lembergs ir ģēnijs, ne velti viņu neviens nevar notiesāt, visi viņu attaisno, bet daudzi vēlētaji viņu liek blakus Mildas simbolam, tikai drusku zemāk. Varbūt Gustiņam vajadzētu veidot Lemberga fanu kompāniju, Dūklavs varētu tiem piegādāt alu, bet citi partijas locekļi sacerēt viņam himnas un šūdināt karogus ar speciālo Lemberga simboliku, kurā noteikti būtu iekļautas arī sagraizītas magones uz Afganistānas kalnu fona.

+4
-2
Atbildēt

9

    modriss > mxblack 27.03.2011. 14.09

    Sorry, opi, nespēja notiesāt liecina nevis par Lemberga ģenialitāti, bet gan par tiesībsargājošo institūciju un tiesu sistēmas rīcībnespēju šādu situāciju atrisināšanā…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > mxblack 27.03.2011. 15.05

    Atceroties apkaunojošo gadījumu ar Lindermanu, kas tagad vāra ziepes šeit uz vietas, kā arī Laventa epopeju, sava taisnība Maxam ir !

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > mxblack 27.03.2011. 15.23

    opis _…Latvijas budžetu konsolidēt ar Afganistānas heroīna naudu… piesaistītu arī Irākas naftu… Lembergs ir ģēnijs, ne velti viņu neviens nevar notiesāt, visi viņu attaisno, bet daudzi vēlētaji viņu liek blakus Mildas simbolam, tikai drusku zemāk…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    tas bija labi. es vinju tagad redzu ne tikai Mildai blakus drusku zemak, bet smejoshu tai no muguras pa vidu apkjerushos, varetu teikt kukaraga.
    gan Maizitis gan tagad Kalnmeiers jau ir teikushi ka Latvijai kritiski trukst profesionalju kas varetu kompetenti stradat ar ekonomisko noziegumu lietam, tas ieguljas jo to izmekleshanai pietrukst jaudas.
    un, tas nav noslepums ka lietai nonakot tiesa tas procesa gaitu Latvija var ietekmet apsudzeta vai aizdomas turama nauda.
    nav Lembergs Nenotveramais Spidermans. Latvija ir viena no retajam vietam uz zemes kur atsaldenis varas bezspecibas delj shadu bezizmera bespredjelu var atljauties, sakartota valsti vinsh sen atrastos aiz septinjam atslegam muzha ieslodzijuma.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 27.03.2011. 15.39

    Bet protams.Tomer tādi vareni domu graudi, vai arbūzi tikai ģenijam varēja ienakt prātā, ka Latvija varētu saņemt no Afgaņiem daļu no peļnas par narkotikām. Varbūt viņam tur blakus Mildai otrā, augstu pacelta rokā, varētu but maisiņš ar heroīnu, lai visiem būtu skaidrs ka to izdomāja tiesi vinš. Esmu drošs ka ventspilnieki jau tgad viņam Vasarnīču ielas galā, vecajos padomijas armijas bunkuros, gatavo mauzoleju kā Ļeņinam.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > mxblack 27.03.2011. 15.40

    Piekrītu Maxitim, jo tieši likumi ir radīti tādi, ka arī tiesas ir bezspēcīgas kaut ko vērst par labu.
    Vai tad Tu, Opi,nezini, ka Lembi attaisnoja Grīnberga lietā ne jau par to, ka bija likumīgi nepieņemt Grīnbergu ostas padomē, bet, gan par to, ka nebija norādīts grīnberga personas kods! Lūk, attaisnoja ne jau pēc būtības, bet pēc…. velns zina kāda panta burta.
    Un arī tagad likumi ļauj burtiski Lembim izņirgāties ar saviem 4 advokātiem vismaz, par Latvijas valsts bezspēcību, jo likumdošana, ko paši sakārtojuši, to atļauj!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 27.03.2011. 16.12

    Arī tiesā, kā jebkurā citā darbā, ja tiesnesis negribēs tad nenotiesās. Vajaga tikai kādu visniecīgāko iemeslu, kā šajā gadījumā personas kodu, un viss. Būtībā jau viņam visus trumpjus iedeva pirmā Saeima pēc neatkarības atgūšanas, vai pat vēl agrāk kad viņš panāca to ka Ventspils osta un visa tās ionfrastruktūra kalpo Ventspilij, ne Latvijai. Tas arī viņam deva iespējas tikt pie tās milzu bagātības un pirkt visu ko iedomājas, arī brīvību ieguvušo veco padomijas tiesu ar vecajiem kadriem, kuri nu par lielu naudu bija gatavi darīt jebko, jo viņi bija kļuvuši neatkarīgi, tikai ne godīgi. Un tā tas turpinās arī šodien.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > mxblack 27.03.2011. 16.55

    Opi!
    Piekrītu teiktajam, jo , kā redzam arī deputātus Lembis pirka un gan jau maksā vēl arī tagad, bet tas notiek rafinēti, tā sakot zem ” kļičkas” Piemērs: zvaigznīšu brīdis, Pleskavas šoseja utt! Kā pierādīsi, ka maksāts ir jānim kalniņam vai kadam citam andrim Bērziņam utt? Zagšana arī ir mākslā, kā izrādās. vajag tik prast un visi gali ūdenī pie mūsu likumiem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > mxblack 27.03.2011. 20.22

    Lembergs jau izņirgājās ne jau par aplamiem likumime, bet par JL suvenīru tālaika vadoņa piekariņu — Kariņu, kam pietrūka prāta pašam izlasit dokumentu un apjaust, ka PK vajadzīgs. Ar tiesu varas bezspēku toreiz nekāda sakara.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > mxblack 28.03.2011. 10.37

    Optiskais!
    ne jau kariņš to dokumentu sastādīja, bet gan ierēdņi ekonomikas ministrijā. Bet gan jau pats to zina, kas raksta dokumentus ministrijās. Kariņš parakstīja, tas tiesa, bet ne jau pirmo reizi šis pats ierēdnis rakstīja šādu dokumentu!!! tas arī tika publiski paziņots, bet lemebrgam jau Grīnbergs bija kā ķīlis pakalā, tāpēc jau tika tajā reizē kariķēts šis dokuments. Vēlreiz saku, kāpēc tiesa neņēma vērā, ka ir precidents tādam pašam, līdzīgam dokumentam par EM nozīmētajiem valdes locekļiem, jo neba jau nu pirmo reizi nerakstīja personas kodu, bet Lembis bija pieņēmis arī bez tiem. Tātad šis kungs strādā tikai pēc principa: patīk vai nepatīk!!! Kā dzirdams, tad Mūrniece Lembim gan traki patīk. Interesanti, kāpēc?

    0
    0
    Atbildēt

    0

lebronj2356 27.03.2011. 12.40

Ņemot vērā, ka Lembergs rausta aiz aukliņas valdību un ZZS popularitāte pieaug(diemžēl, bet te arī ir V nopelns), savukārt šī valdība tiešām turas uz pašreizēja aprēķina un nepieciešamības, ja aizdevējiem ir savi avoti Latvijas politiskajā virtuvē, tad tā varētu būt, jo, ja šī valdība kritīs un tā visticamāk arī kādā brīdī būs, tad diez vai VD ļaus veidot vēl vienu valdību…

P.S. Pats Lemebrgs vēl bieži patēlo svēto NRA rakstiņos !

+3
-1
Atbildēt

7

    austrisv > lebronj2356 27.03.2011. 12.56

    Kur Tu esi redzējis, ka ZZS popularitāte pieaug.
    Manuprāt, tā iet mazumā, jo pat šajā rakstā Brigmanis konstatē šo faktu, ka viņa elektorāts ir ap 13%, bet vēlēšanās tak nobalsoja par 19%. Tātad , ko konstatējam, ka ZZS atbalstītāji samazinās.Tāpēc arī ZZS lakstīgala tā nopūlās ar reklāmas trikiem.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    modriss > lebronj2356 27.03.2011. 13.10

    Bet, tie aptauju rezultāti atkarīgi no pasūtītāja, sen jau kļuvuši pietiekami neobjektīvi un tiek izmantoti publikas ietekmēšanai :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > lebronj2356 27.03.2011. 15.02

    Diez vai ZZS, kas ir aptaujas pasūtītāja, tīšām samazināja procentus:))

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > lebronj2356 27.03.2011. 15.04

    Bet, pēdējā Latvijas faktu aptauja…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > lebronj2356 27.03.2011. 15.35

    Krix. Vai Tu runā par to ZZS pasūtījumu?
    Bez tam, ir jau redzēts, kā atšķiras šis aptaujas atkarībā no pasūtītāja, jo , cik nu zinu, tad valsts vairs šādas aptaujas nepasūta!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > lebronj2356 27.03.2011. 20.14

    Aptajas veidotājiem ir iespējas ne kardināli, bet tomēr iespaidot aptaujas rezultātus. Padomājiet, kaut vai svaigais piemērs ar prezidenta kandidātiem. Uzdodot jautājumu, kur jāizvēlas tikai viena persona, rezultāts ir viens, jautājot vai jums patiktu viens, otrs, trešais, piektais, tad arī ir tāds murgains rezultāts, kā vakar pieredzētais.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > lebronj2356 27.03.2011. 20.18

    Nu ir jau ir vēl vienas aptaujas rezultāti zināmi, un tagadējā valdība ir nopietnā pakāpē nepopulārāka par Kalvīšlaika valdību, pret kuru protestēja lietusargu revolucionāri, tie paši, kuri tagad ir siltās vietās pie gana dāsnām silēm: Āboltiņa, Ēlerte, Kristovskis utml. …

    0
    -7
    Atbildēt

    0

anita_meistere 27.03.2011. 12.29

hahah…lembis pat nav deputāts:D:D:D nav pat ministrs, kaut kādas pseidopārtikušas pilsētiņās mērs. runās ar SVF kungiem??? :D:D:D

+2
-1
Atbildēt

0

modriss 27.03.2011. 12.18

Ļautiņi, kur Jums patīk no mušas izpūst ziloni :) Paši visu laiku veidojat tādu kā Lemberga kultu un piesaucat ikvienu mīļu brīdi. Nu tiksies šis ar SVF pārstāvjiem, nu un kas par to?:) Iespējamie rezultāti:
1) izrādās priekšlikumi ir darbotiesspējīgi un tas nozīmē, ka Vienotība ir izgāzusies;
2) izrādās priekšlikumi ir nekam nederīgi un tas nozīmē, ka ZZS ir izgāzusies;
3) notiek tukša pamuldēšana un nekas nemainās.
Tā kā visticamāk realizēsies 3.iespēja, tad par ko vispār komentāros paustā jezga pie šī raksta? :)

+4
-2
Atbildēt

5

    piziks > modriss 27.03.2011. 13.32

    Maxss, vai kāds no Taviem 3 variantiem ir pilnīgi neiespējams? :)
    Protams, šejiniešu tautteātrī apspriešana būtu visinteresantākā, ja realizētos pirmais variants… :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    modriss > modriss 27.03.2011. 14.03

    OT, uzrakstīju manuprāt iespējamo tipiskāko scenāriju virzienus, līdz ar to arī var realizēties jebkurš no tiem:) Ja paspēlēties ar skaitļiem, tad varbūt iestāšanās varbūtību starp variantiem varētu definēt šādi – 25:25:50

    Piekrītu, ka dīvainākais, bet interesantākais būtu 1. variants, kuru šejienieši visticamāk nodēvētu par SVF amatpersonu uzpirkšanu par “muciņu narkotiku” realizācijā iegūtajiem līdzekļiem, lai turpinātu iesākto valsts īpašumu piesavināšnos un izzagšanu…
    Bēdīgi, ka vairumam šejieniešu ir vēlme cīnīties pret kādu, nevis par kaut ko… Bēdīgi, ka to vēl nodēvē par “eiropeisku domāšanu”…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > modriss 27.03.2011. 14.40

    Nē, bēdīgākais ir tas, ka Latvijā nav valdības un nav vienotas politikas, ja jau divas it kā valdību veidojošas partijas ar SVF sarunajas atsevišķi.
    Tad kam mums premjers, kam finanšu ministrija, tātad, tiem ir tīri dekoratīva nozīme?
    Tāda valdība nav darbotiesspējīga, un tas valstij ir bīstami.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    modriss > modriss 27.03.2011. 15.39

    Dzeri, apmēram to pašu domu noformulēji tikai citos vārdos
    Tur jau arī ir traģēdija, ka svarīgākā ir nemitīga savstarpējā “ņemšanās”, realizējot individuāli savtīgas ambīcijas, bet ir nospļauties par kopējo virzību

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > modriss 27.03.2011. 19.55

    1. variants varētu realizēties pie nosacījuma, ka ZZS ir azotē paslēpti kādi līdz šim nezināmi ģeniāli risinājumi, kas nav ienākuši prātā arī SVF ekspertiem.

    Notikt jau var visādi, bet drīzāk beigsies tāpat kā ar TP – ZZS rakstīs garantijas vēstuli SVF par savu atbalstu valdības stabilitātei un sadarbībai ar SVF turpināšanu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

ltvpanorama 27.03.2011. 12.00

wo wo Rihard.. es Hūtes vietā neietu..mani ir aizdoma ka pats briesmīgais Soross tur ieradīsies valūtas fonda vietā , un ar avīzi sasitīs pa šī viltīgo komunistu feisu ..oi oi oi…tur viss ir smalki izplānots

+10
-1
Atbildēt

0

vilma_bauda 27.03.2011. 11.21

Lai kā nepatiktu Lembergs,tomēr pie vainas ir Dombrovska un Vienotības gļēvā bezdarbība,redzot kā valsts ripo bezdibenī.Neredzu radikālu rīcību,atbilstošu krīzes smagumam,vispār nav RĪCĪBAS !!!!Tikai muldēšana.
Jāapspriež ir visi priekšlikumi,arī Lemberga,jo savi racionālie graudi tur ir.P.S.divi fantastiskie scenāriji:
-Kad Lembis brauc uz tikšanos,atlido melns helikopters,un ar mazu raķetīti trāpa Lembja auto-Kā Lībijā.
-Aizdevēji uzmet uz galda mapi ar Lembja slepenajiem kontiem un pārējo kompromatu,un saka:TURI MUTI !!!

+3
-8
Atbildēt

3

    austrisv > vilma_bauda 27.03.2011. 12.51

    Bet, manuprāt, šie konti jau ir zināmi un atspoguļoti Lato Lapsas grāmatā: Kā nozagt miljardu! Visiem jau zināms, kas Lembergs par putnu, tikai tas ZZS elektorāts atzīst šo zagli, ka tā tik vajag apčakarēt valsti. Tad jau nav ko brēkt!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > vilma_bauda 27.03.2011. 14.58

    Rihard Popov! Arī esi kombinētājs? Pret Lembergu ar Lemberga ierochiem? Ar ko tad esam labāki? Kamēr katrs no mums nesapratīs, ka šmaukties ir slikti, ka ar to mēs nodaram ļaunumu – pirmkārt – jau sev, tikmēr nekādi kardināli uzlabojumi valstī nespīd.
    Vēl joprojām ejam cauri tuksnesim:(

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    tu esi tik droša par lato lapsas grāmatu.es ne.ja tas ta butu tad sen viņš butu vainu cietuma vai kautkur pasaule ar savu naudu.un secinajums ir pašlaik tads man viņa ietekme ir ne tikai latvijā.dambrovskis tikai pateicoties viņam vel ir pie vadibas stūres.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Līna Kārkliņa 27.03.2011. 11.12

Par to zzs tikšanos ar aizdevējiem – grūti iedomāties, ka aizdevēji ir nolēmuši pārrunāt to murgu, ko liek priekšā zzs un Lembergs. Visdrīzāk no pirmavotiem Lembergam tiks izskaidrotas sekas kādas var būt, ja turpināsies ši zzs spēlēšanās ar valsts attīstību. ja runājam par zzs bravūru vispār un to kā viņus ar visu viņu pāķu elektorātu nolaist uz zemes, manuprāt pēc šīs budžeta konsolidācijas ir ļoti steidzami jāgatavo 2012.gada budžets, tāds kas atbilst valsts interesēm un beidzot pieliek punktu zzs populismam. Ja zzs torpedē šādu budžetu, par sekām lai atbild paši. Visdrīzāk sekas būs koalīcija ar sc un iespējams pll, kuras balsts būs kremļa resursi. Nu ko, ja tā tad 2 gadi būs ar to jāsamierinās, ja vien tautas aktīvākā daļa šo kangaru bandu nepatrieks ātrāk.

+8
-1
Atbildēt

0

Elīna Barkovska 27.03.2011. 11.06

Tukša ziņa, jo neatkarīgi no sarunu satura, Brigmanis presei atreferēs visu sev vēlamā gaismā, un nebūs ne viena, kas spēs to noliegt, vai pateikt patiesību. Dāmas UN KUNGI FARSS Turpinās

+8
-1
Atbildēt

0

dro 27.03.2011. 10.32

Par ko pārdzīvojam? Lembergs noslēgs vienošanos ar aizdevējiem par heroina un hašiša piegādi, valūta vairs nebūs jāaizņemas un visi būs apmierināti. Ja šie nepiekritīs, Latvijas militārais kontingents tiks novirzīts kārtības ieviešanai Kaukāza karstajos punktos un rietumi varēs kost elkonī, ka laikus nav sapratuši, kāds ģēnijs ir izaudzis Latvijā. Bet latvieši, kuri desmitgadēm “nostaļģēja” par Ulmani, būs dabūjuši jaunu vadoni un varēs draudzīgi sagaidīt jauno Kremļa laupītāju ģenerāciju. Nav nekā jauna šajā pasaulē un ja būs, tad IR apskatnieks Ozoliņš mums to paziņos.
Šobrīd priecāsimies par pavasari:))

+10
-1
Atbildēt

0

Elīna Stepanova 27.03.2011. 10.08

Ja aizdevēji pārtrauktu sadarbību, tad sociālo budžetu mēs paši vienā mirklī sabalansētu. Valūtas kursu “palaistu brīvībā” un ekonomika atgūtu konkurētspēju. Valūtas kursu dabiski nosaka tirgus, nevis iedomas.

+1
-6
Atbildēt

1

    cheszz > Elīna Stepanova 27.03.2011. 13.20

    Svaigs kekss, bet runā kā veca šķēle. Kamēr ekonomika atjaunosies, 80% Latvijas kredītu ņēmēju, kam ienākumi latos, bet kredīti eiro, pie brīvā valūtas kursa būs jau bankrotējuši. Un tad sociālajam budžetam būs vāks uz ilgu laiku.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

Elīna Stepanova 27.03.2011. 09.56

Vajadzētu cenzūras padomi izveidot, ja? Un neļaut Lembergam un Urbanovičam runāt ar ārzemju viesiem. Citādi “es tā nespēlējos”.

+1
-4
Atbildēt

1

    austrisv > Elīna Stepanova 27.03.2011. 10.03

    Man gan liekas, ka labi, ka šie var tikties ar SVF, lai tad paskaidro un liek priekšā savus neesošos priekšlikumus budžeta sabalansēšanai! Kurš gan šiem aizdos naudu, ja nu vienīgi Krievija, jo naftas cenas jau iet uz augšu un runāt arī šie abi nosauktie prot tikai krieviski, jo kā nekā bija Kompartijas 1.sekretārs Ventspilī un VĻKJS 2.sekretārs Latvijā. Īstie kolabrocionisti.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

Life Quality Managem 27.03.2011. 09.52

Lembergs: “Cienījamais valūtas fond, pensijas ir mūsu pilsoņu īpašums.”
SVF: “Johaidī! Ka mēs to uzreiz nepamanījām? Atvainojamies Lemberga kungs. Labi, ka jūs mums to atgadinājāt. Tagad skaidrs, Latvijai ir risinajums kā atdot paradu. Paldies vēlreiz Lemberga kungs.”

+10
-1
Atbildēt

0

ronalds_vuskans 27.03.2011. 09.51

Aizdevēji tiksies ar ZZS,labi. Bet pārējais, jau ir Brigmaņa “piedevas” iespējamam faktam.
Brigmanis, cilvēks ar attiecīgo izglītību un pietiekoši ilgu rajona pirmā sekretāra pieredzi, zina, kā jāpasniedz vēlamo par baltu patiesību, ko jāpiemet, lai sētu šaubas.
Vaina mūsos, ka ņemam nopietni, piedodiet, katra diedelnieka izteikumus, bet krietna valstsvīra paveikto nenovērtējam. Par maz atbalsta premjeram un par daudz goda neapšaubāmi izveicīgam (vai krietnam?)varas kārotājam.

+18
-2
Atbildēt

3

    dro > ronalds_vuskans 27.03.2011. 10.35

    keilajoa. Visu cieņu, ka vismaz dažiem skaidra galva un nekrīt histerijā!:)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > ronalds_vuskans 27.03.2011. 11.28

    Dombrovska nopelnus jau neviens nenoliedz, bet, mēs jau varam viņu atbalstīt, cik tik gribam, situācija Saeimā nosaka to, ka Lembergam rokās ir visi trumpji, un vaina tur nevis mūsos, bet tajos, kas tādu Saeimu savēlēja, vai negāja vēlēt vispār.
    To sauc par politisko bezatbildību.
    Tie, kuri fano par Lembergu vai SC, tie jau nu aizgāja vēlēt visi, droši.
    Es te jau rakstīju – vajadzētu atņemt vēlēšanu tiesības tiem, kas nemaksā nodokļus, tad tādi populisti, kā Lembergs, nekad nedabūtu tik daudz balsu.
    Es jau saprotu, ka tā nekad nebūs, bet, ideja nebija slikta, tā kādreiz esot bijis Lielbritānijā, tad, kad tai piederēja pus pasaule.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    aizbrauc durik uz ventiņiem un pasaki to skaļi visiem ventiņiem .

    0
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 27.03.2011. 09.39

No malas izskatās, ka ZZS nupat piemeties visvarenības un visatļautības sindroms. Nu gluži tāpat, kā tas bija TP ar Kalvīti priekšgalā. Domāju, ka ši ir ZZS varas kulminācija un, ja viņi turpinās tādā pašā garā, tad iestāsies viņu partijas noriets un pie tam drīz vien, jo no nacionālas politikas viss izčākst gluži tāpat kā tas bija ar TP un šo pērno sniegu.

+6
-2
Atbildēt

10

    putekliic > austrisv 27.03.2011. 10.12

    Atvainojos, bet atļaušos nepiekrist. Spriet par Lemberga “nāves” tuvošanos ir stipri pāragri. Viņš vēl paspēs “saaugstēties arī Urbanoviča “bērēs””, kuras pats ar laiku arī noorganizēs.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > austrisv 27.03.2011. 10.12

    TP vēlētāja un arī pašas TP vispārējais intelekta un izglītības līmenis bija nesalīdzināmi augstāks par ZZS, lai ko tur neteiktu.
    Arī populisms TP nebija tik primitīvs un atbaidošs.
    Tāpēc TP elektorāts, tomēr, spēja izdarīt kādus secinājums.
    ZZS elektorāts uzķeras uz visprimitīvāklo populismu, norij visprimitīvākos melus, absolūti nav spējīgs uz kādu analīzi, tie ir absolūti politiskie analfabēti, vismaz, cik es tādus pazīstu.
    Šādu elektorātu izglītot un pastāstīt, ko reāli nozīmē Lemberga populisms, un kādu ļaunumu viņš nodara, būtu sab. radio un TV uzdevums, tā ka situācija tur ir zināma, tad ZZS tuvākā laikā nekas nedraud.
    ZZS panākumi mazāk atkarīgi no ZZS, vairāk no Latvijas vēlētāja kvalitātes.
    Tāpēc par ZSS balso arī krievvalodīgie, jo primitīvs populisms pievelk visus, lumpeņiem nav tautības.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 27.03.2011. 10.24

    Bet, vai tad nepamanīji rakstā, ka Brigmanis konstatējis daļu TP vēlētāju pārmešanos pie ZZS! Tātad nav tie daudz gudrāki par ZZS vēlētājiem. Dažus TP vēlētājus pati zinu un ne par matu tie nav gudrāki par ZZS vēlētājiem: abiem patīk populisti ar izrieztu krūti. It kā jau nu Kalvīša intelektuālais potensiāls būtu augstāks par Lembja, vienīgi tās lupatas laikam Kalvīti ne īpaši, jo izmērs jau arī tā kā par lielu, taču medībnieki ir abi un ne tikai.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > austrisv 27.03.2011. 11.06

    Nu jā, nesaku jau, ka tai TP bija kādi ģēniji, bet, vismaz tādas muļķības, kā no Lemberga, sevišķi attiecībā uz starptautisko politiku tur jādzird nebija, viens – otrs tur bija arī tīri sakarīgs cilvēks, bet skaidrs, arī tādi bija tādi, kam vajadzīgs tas vadonis, tie jau pārmetās pie tā Lemberga.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 27.03.2011. 12.46

    Vai TP sakarīgs cilvēks ir Kampējs, vai Krauklis, vai Muižniece, vai Nasing Spešl, bet varbūt Gundars Bērziņš vai Pitkevičš utt? par mūzikas cilvēkiem nemaz nerunāsim.
    AUn kur tad vēl jaunie karodziņu uzmetēji, kas faktiski gribēja tikt pie valsts pīrāga.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > austrisv 27.03.2011. 13.27

    Tu nepārproti, es te neaģitēju par TP, vēl jau tu pie “sakarīgākajiem” varētu minēt Segliņu, bet, neviens pat no šiem “labākajiem no labākajiem” nekads nepateiktu tādu muļķīb8u, kā Lembergs attiecībā uz to “laupījuma dalīšanu”, utt.
    Bez tam pirmā Šķēles uznākšana pēc Birkava iesākumā deva pozitīvus rezultātus valstij, un ļāva kaut cik sakārtot budžetu, utt., kas notika tālāk, tas jau ir cita lieta.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > austrisv 27.03.2011. 14.45

    …par TP elektorāta pārmešanos pie ZZS – atļaujiet pasmaidīt!…pašvaldībnieki, kuri sapratuši, ka TP pie naudas dalīšanas netiks…pārmetās pie tā, kuram iespējas to krānu grozīt…viņiem vienalga kādā krāsā – galvenais nauda un valsts pasūtījumi…un it kā nav jau jēgas viņus nosodīt, mūsu valstī tā jau gadiem iegājies, ka izdzīvo tās pašvaldības, kuru partijas ir ietekmīgas…tas ir kretīniski, bet vietējie balsos par aktīvajiem…tā kā ar ideju šeit nav nekāda sakara!…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > austrisv 27.03.2011. 15.16

    Tu runā par TP biedru pāriešanu uz ZZS pašvaldībās, kur uzvarēja ZZS, tā ir parasta lieta, skaidrs, kaut kā jāizdzīvo, jo tā jau arī ir politiska korupcija, kad naudu piešķir tikai “savējām” pašvaldībām, bet es runāju par vēlētājiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 27.03.2011. 16.22

    Džeri!
    vai tu runā par to, ka Šķēle uz toreiz strādājošo pensionāru rēķina sataisīja bezdeficīta budžetu, bet ST lika atdot tiem strādājošiem pensionāriem viņu atņemtās pensijas. Tikai tas skāra citas valdības un pamazām citu premjeru budžetus skāra šī attiesātā un ieturētā pensiju izmaksa, kura vilkās gadiem ilgi un bija noēsta tā ieturētā pensija inflācijas dēl. to atceros, jo manam kaimiņam bija jācieš no ši , tavuprāt, labā Kampēja bezdeficīta budžeta, izmēginājuma varianta. Atceros, kā mans kaimiņš žēlojās, ka tas , ko tagad atmet pēc tik daudz gadiem ir zaudējis vērtību. Tā kā Džeri, nevajag slavēt Kampējus, ka suz citu rēķina sabalansē budžetu, bet atmaksāja citas valdības , kurām tā budžeta deficīta nasta tādējādi palielinājās ne jau pa jokam, jo strādājošo pensionāru bija diezgan daudz

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > austrisv 27.03.2011. 19.58

    …Dzeri…un aiz TP biedriem nestāv viņu vēlētāji?…viņiem vienalga kādā partijā sastāv pašvaldību Miķelis, galvenais – lai dabon naudu!…tāpēc jau teicu, ka tas ir kretīnisms!…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

mary75 27.03.2011. 09.38

Nevaru iedomāties nevienu politiķi vai partiju visā Eiropā, kurš varētu pateikt ko līdzīgu attiecībā uz to “laupījuma daļīšanu” ( tādu uzskatītu par neveselu, un nākotne viņam nebūtu), ka Latvijai nav jāatdod savi parādi, utt., kurš būtu apsūdzēts tik smagos noziegumos un turpinātu staigāt brīvībā un valdīt gan savā pašvaldībā, gan, faktiski, arī valstī, demonstratīvi ignorējot tiesas aizliegumus.
Latvija ar Lembergu ir priekšā ļoti daudzām eksotiskām Āfrikas un salu valstiņām.
Skaidrs, ka aizdevēji redz, no kā te viss ir atkarīgs, viņiem, principā, vienalga, kādus līderus sev izvēlas apgarotā latvju tauta, tāpēc runās arī ar Lembergu.
Un V neierašanās uz to ZZS kongresu neliecina ne par ko citu, kā par gļēvumu, ja jau kopā strādā valdībā, pats par sevi bija jāapmeklē arī kongresu, smalkais tonis to prasa.
Vispār, Lemberga fenomens parāda Latviju visā košumā un visos griezumos – vēlētāju muļķība, aprobežotība un jebkuru ētsku kritēriju trūkumu izvēlē, ilgas pēc “saimnieka”, politiķu vājumu un mazspēju, valsts institūciju mazspēju, ko mākslīgi veicina politiķi.
Tā vietā, lai Lembergu sen tiesātu un vai nu notiesātu vai attaisnotu, viss tiek vilkts garumā un Latvija tiek pataisīta par starptautiskā apsmiekla objektu, toties Lembergs par tādu varoni, jo “zog jau visi, kāpēc tad tikai Lembergs vainīgs? Viņš kaut Ventspili sakārtojis” tā pateiks katrs otrais.
Un partija, kura gūst uzvaru vēlēšanās, veido vissliktāko no visiem iespējamiem koalīcijas variantiem, pilnībā pagūloties zem tāda cilvēka, tā vietā, lai veidotu pēc iespējas plašāku koalīciju, vai nu kopā ar VL un PLL, paņemot arī ZZS, vai nu kopā ar ZZS un SC, vai nu tikai ar SC, jebkura koalīcija būrtu labāka par šo “draudzēšanos” ar Lembergu divvientulībā, kurš smiedamies pilnībā pakļāvis V politiķus un manipulē ar tiem, kā tikai grib.
Un man arī rādās, ka aizdevēji jau saskataLembergā vai kādā no viņa šestjorkām iespējamo nākamo valdības vadītāju.
Un varētu būt, ka tā būs valdība bez V, lai nemaisās pa kājām, pie naudas dalīšanas, tāds būs rezultāts V “līderu” muļķībai un egoismam, vai tad pie valdības stādīšanas tiem galvenais mērķis nebija iegūt katram sen kāroto amatu, vismaz, man tā izskatijās.

+16
-3
Atbildēt

5

    putekliic > mary75 27.03.2011. 10.01

    100% piekrītu teiktajam. Ar šo valdību ir cauri un V un Dombrovskis to lieliski apzinās, tāpēc V tagad atgādina izpūtušos, krunkainu gaisa baloniņu, kas, ļengani nokarājies, šupjojas Lemberga pūstajos Rietumu vējos.
    Skumja aina. Tā vēl būtu pusbēda. Vissliktākais ir tas, ka nav jau arī veselīgas opozīcijas alternatīvas – OK, šie ir nodzīti, tiem vajadzīga pamatīga rehabilitācija, lai iet, atpūšas, krāj spēkus nākamajam ciklam. Tagad kārta citiem – veselīgiem, enerģiskiem, ar idejām utt. Bet ko mēs tur redzam? Urbanovičs, Šķēle…protams Lembergs. Grimstam totālā politiskā purvā.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > mary75 27.03.2011. 14.34

    …Dzeri…vai Tu redzēji Vienotībai adresētu ielūgumu?…tā taču nav vārda dienas ballīte, kur var ierasties neaicināti…:))

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 27.03.2011. 15.09

    Nu, ja pat ielūgums nebija, tad pavisam bēdīgi.
    Ar aizdevējiem sarunājas katrs atsevišķi, politika katram atsevišķa, gan iekšpolitika, gan ārpolitika, vispār nekas kopējs nekur, un to sauc par valdību un koalīciju?
    Tad priekš kam tāda acu aizmālēšana?
    Lai Lembergs varētu darīt, ko grib, bet visa atbildība gultos uz V?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > mary75 27.03.2011. 19.52

    …Dzeri…Tu tāds prātīgs vīrs izskaties, bet brīžiem “sacepies” ne pa tēmu. Tas, ka beidzot SVF dūži tiksies ar mazo vīreli – ir liels solis uz priekšu. Kāpēc? Koalīcijā notiek sarunas, vienošanās, saskaņoti budžeta konsolidācijas priekšlikumi…un tad parādās vīrelis, kam galvas vietā hūte un paziņo, ka ZZS ministri ir spriestnespējīgi un analfabēti, un viņiem nav tiesību akceptēt, bet vīrelis lūr aiz sētas mietiem – kā zaļo gurķi…:))…berzē rokas nevainībā un laiž populisma miglu…tagad ZZS hūtainim būs iespēja izteikties un nevis sava elektorāta priekšā, bet cilvēkiem, kuri nav ar slapju lupatu sisti….:))
    …tagad vairs nevarēs baurot, cik viss ir noslēpumains,bet sarunu laikā ZZS ministri iespundēti Saeimas pagrabā…:))
    …tā ir tā atbildība, kas jādala visai koalīcijai…nevis viss jāuzņemas tikai Dombrovskim un Vilkam…
    …iespējams, pēc mazā vīreļa izpausmēm arī SVF sapratīs, kāda ir patiesā situācija un cik daudz var iespēt izdarīt ar šādu koalīcijas partneri…
    …gaidīsim rezultātus!…:))

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 27.03.2011. 20.35

    Man gan liekas, ja tie aizdevēji nav kurli un akli, par Lembergu tiem viss tāpat skaidrs.
    Nu, var jau būt, lai jau parunā, tikai, baidos, mēs tāpat uzzināsim par tām sarunām tikai tik daudz, cik hūtainis gribēs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

valdis 27.03.2011. 09.14

Viss taču kārtībā, arī Z.Caune savā amatā. Problēmu nav. Dziesmiņa lielā pacēlumā nodziedāta, gandrīz vai simboliski. Acīmredzot, iedzīvotāju atbalsts uz mūžu ievēlētajiem.

+2
-1
Atbildēt

0

maija_br 27.03.2011. 09.09

Tikšanās temats varētu būt par to, kā ZZS kopā ar LPP, TP un TB kopā izsaimniekoja valsti.

+8
-1
Atbildēt

0

mxblack 27.03.2011. 08.59

Kā redzam tad ZZS ir grandiozi plāni attiecībā uz mūsu valsti, ja jau viņi gatavojas pārņemt arī Ārlietu, Iekšlietu, Aizsardzības, Finanšu un pārējās ministērijas, bet Lembergs pārņems stafeti no Dombrovska sarunās ar aizdevējiem. Es tikai nezinu vai pirkt mēslu dakšu ar gartākiem zariem, vai krāt naudu biļetei uz kādu citu valsti. Liekas ka Urbanovičš viņiem ir apsolījis pat Kremļa, ne tikai savējo atbalstu, lai tikai tiktu pie siles.

+7
-1
Atbildēt

0

Aivars Krauklis 27.03.2011. 07.23

Tūristi pat naudu maksā, lai eksotiskās zemēs aplūkotu kādu vietējo tamburīnu daudzītāju, autoritatīvāko šamani, sēņēdāju pravieti un citādus ērmus. Bet te aizdevēji bez piemaksas pamatoti cer ko iespaidīgāku redzēt, tas nekas, ka bez tam-tama un krokomota zobu krellēm, toties ar kabatas partiju! Un ar specifisku viedokli par ekonomiku, par parādu atdošanu un citām smalkām lietām, kas zemēs uz rietumiem no Pleskavas pavisam eksotiski.

+11
-1
Atbildēt

0

Janka, Janic 27.03.2011. 05.26

starptautiskie aizdeveeji ir nesaprašanaa , kaa noziedznieks ar 140 kriminaallietas seejumiem var buut populaaraakais politiķis valstii ,kaadeeļ viņš neseež aiz resteem pie parašas , bet kaarto valstii ekonomiskos un politiskos jautaajumus , kaa no šaada subjekta var buut atkariiga valdiiba , veel Lembe jau gadu atpakaļ virziija teezi , ka aizņemtaa nauda nav jāatdod un taa visa deeļ beidzot aizdeveeji sapratuši , ka visa štelle Latvijaa atkariiga no viena karaatavu putna , par ko staraa ir partijas sekretaars pieminekļu apgaaniitaajs Brigmans …. ja te runa par kongresu , tad vakar dzirdot no viena sievišķa uzstaašanos tribiinee , par to ka vairaak partijaa jaalaiž pie šprices sievas , jo taas esot taas kuras piedzeerušam viiram vakaraa novelkot bikses …. uzreiz atcereejos saraiņo , kurš akuraat to pašu teica par piedzeeruša buuvbrigadiera savaldiišanu , peee sapuvusi šii partija , visas šo pseidosaimnieku partijas uz vienu šniti , nekad nedomaaju par taadaam balsot

+15
-2
Atbildēt

0

buchamona 27.03.2011. 04.23

Ja kongresa gaitas pārstāsts ir precīzs, tad, štrunts par aizdevēju vēlmi tikties ar Lembergu, man daudz būtiskāk liekas fakts, ka ZZS kongresu nav “aciemojis” neviens Vienotības pārstāvis un tas varētu nozīmēt tikai to, ka pretrunas koalīcijā ir daudz dziļākas, kā mēs gribētu to redzēt. Tas vnk nozīmē to, ka Dombrovska valdībai patiesībā nav nekādu pamatu. Tā turas tikai uz ZZS “goda vārda”.

+9
-1
Atbildēt

1

    ievuliitis > buchamona 27.03.2011. 11.22

    Ne viņiem gods, ne vārds, kas ir apstiprinājies daudzkārt. Tikai plikas savtīgas intereses. Kad no šīs situācijas (valdības), vairs neko nevarēs izspiest, nomainīs pret citu. Mugurkauls ZZS ir izcili lokans. Pielāgosies jebkurai ideoloģijai un jebkuram partnerim.

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

oskaar 27.03.2011. 02.34

Ja nu reiz vēlas tikties- lai tiekas.
T.i.- tas laikam nozīmē, ka starptautiskie aizdevēji Latvijas vadītāja amatā redz Lembergu. Ja viņi tā uzskata, tad droši vien tas tā arī ir. Laikam taču viņiem labāk redzams- kurš te diriģē pasākumus…
Vai tik tiešām vēlas un tiksies, to mēs droši vien redzēsim tuvākajā nākotnē. Vai mazums kādus brīnumstāstus nevarētu izplatīt Brigmanis? Bet varbūt nemaz nevēlas un arī negrasās tikties?…

+4
-1
Atbildēt

0

janazakovica 27.03.2011. 01.30

meli..to vini aizdeveji ir piekritusi.. pec zzs iebildumu vestules kuraa ari noradita vajadziba it ka pec tadas tiksanas..pec ntajam zzs vestulem parasti aizdeveju dezurejosie ieredni aiz pieklejibas piekrita..noklausities zzs neizglitoto penteri.kurs runas lembis vai brigmanis ar komunistiskas partijas skolas diplomu.ko teiks ..ja..ne..karsts auksts gribam negribam.jo mums ir veletajiem izkraptas 22 balsis.garanteju ka zzsaa nav neviena ar ekonomisku vai finasu izglitibu…ta kaa gaidamss kartejais letu ultimatu vel letaks tirgus.

+14
-2
Atbildēt

3

    ievuliitis > janazakovica 27.03.2011. 11.16

    Kā tad nav? :))
    Un kur tad palicis “spīdeklis”, ja nemaldos – Smirnovs – no Ventspils augstskolas:))
    Protams, ka viņu pie izglītotas publikas laist nevar. Der tikai neizglītotu ļautiņu biedēšanai.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    janazakovica > janazakovica 27.03.2011. 11.52

    smirnofs kliedza ka bus defolts bet izgazaas.kad uzbrukumi un pazemojumi turpinajas iestajas zzs par ierindas biedru-domaja tur neaiztiks.neaiztiek jau ari jo nevienam vins nav vajadzigs..varbut tani jocigaa augstskolaa kur vins parstaasta par ekonomiku izlasitas gramatas.un ta ka vins ir krievs zzs sava burzinaa vinu nelaidis…taa ka zzs biedra karte vinu varess sildit biksu-krusu kabataa dzilaa vienatnee.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    ivetao2007 > janazakovica 27.03.2011. 13.11

    IR redaktorsi, nesmīdiniet savus lasītājus, publicējot tādu “fufeli”, piemēslojot solīdu izdevumu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

bebiekste > bebiekste 27.03.2011. 02.23

Kraujiet apelsīnus, tpu, heroīnu mucās!

+5
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam