Brigmanis: ja aizskars pensijas, jāvēlē jauns parlaments

127

Komentāri (127)

dro 12.02.2011. 10.38

Lelle. Kaut ātrāk te viss sabruktu…
_____________________________
Latvijas patriota politiskais testaments?:))

+2
-1
Atbildēt

1

    garausiitis > dro 12.02.2011. 11.56

    lno – iedomājies,ka tāda Lelle kadam ir arī sieva un šitā katru dienu piļī. Tad lūk gadās,kā tam tur kurzemē – nošauj suni ( lai tam ar nav jāmocās ) un pats ielaiž lodi pierē .

    +3
    0
    Atbildēt

    0

murnieks112233 12.02.2011. 00.58

Kaut ātrāk te viss sabruktu, daudziem vieglāk būt izšķirties par dzimtenes pamešānu. Lai nolādēta valsts izzadzēju un izsaimniekotāju banda! Kaut viņi un viņu bērni mirtu badā…

0
-4
Atbildēt

4

    andris902 > murnieks112233 12.02.2011. 11.51

    …Lelle…Tev, kā zvaigžņotai sievai vajadzētu zināt, ka lāsti vienmēr nāk atpakaļ….kas Tev tur zvaigznēs rakstīts?….

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > murnieks112233 12.02.2011. 12.23

    Lelle,
    tu esi energhetiskais vampirs. nokaunies un beidz laist destrukciju.
    iedzer kautko un triecies pret sienu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > murnieks112233 12.02.2011. 14.17

    Sveika,TS!
    Kā mums neveicas – tkko es aizeju, tā tu uzrodies, bet, kad atgriežos – tevis vairs nav:))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > murnieks112233 14.02.2011. 02.10

    @Betija
    aa, re kur tu biji, nu ja, samainijamies, man ari visadas citas saimnieciskas lietas bija daramas :))

    0
    0
    Atbildēt

    0

modriss 11.02.2011. 23.07

Pārlasot komentārus nez kālab radās sajūta, ka kaut kā padaudz Vienotības fanu ir savācies… Varbūt netīšām esmu iemaldījies tās sponsorētajā vietnē? Vai arī vairums no šeit komentārus uzrakstījušo nedzīvo LR vai arī atrodas citā dimensijā?

+1
-2
Atbildēt

0

Ieva 11.02.2011. 16.36

uz lno. Tavai zināšanai , ne Brignami, ne zzs neatbalstu, bet Tavu kritiku par muldēšanu nesaprotu- manuprāt izteicos pietikami korekti un pieklājīgi.

Un kritizētājiem lūgums- padomājiet, kam valsts institūcija ir, un kādas funkcijas tai ir jānodrošina. Ne tikai Latvijas kontekstā, bet filozofiskā. Dabūjot atbildi uz šo jautājumu, būtu jākļūst skaidram, kur sēžam, un kuru zaru zāģēt nevar.

+1
-3
Atbildēt

5

    ilmisimo > Ieva 11.02.2011. 17.07

    ..ne tikai Latvijas kontekstā, bet filozofiskā….
    ———————————————————-
    Filozofiskā- kās tā par valsti?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > Ieva 11.02.2011. 17.39

    lama, filozofiskā valsts ir Diogena muca.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Ieva 12.02.2011. 10.36

    Ķīps. Ne tikai Latvijas kontekstā, bet filozofiskā.
    ______________________
    Latvijas nākotne – Latvijas pensionāros:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > Ieva 12.02.2011. 12.19

    Latvijas nakotne ir teļos. – Karlis Ulmanis, 1937.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 13.02.2011. 00.47

    Es atvainojos komentētājiem par to ka nemāku izteikties. Man prātā neienāca, ka saskatīsiet šeit mucas un teļus.
    Vienkārši aicināju padomāt, ko nozīmē valsts institūcija kā tāda. Nesanāca…

    0
    0
    Atbildēt

    0

Aleksejs Dimitrovs 11.02.2011. 16.20

Man šķiet, ka pirms šī paziņojuma Brigmanis ir veicis socioloģisko pētījumu par to, kas Latvijā ir vēlētājs un konstatējis, ka lielākā vēlētāju daļa ir pensionāri, jo tikai viņi spēj gadu no gada atkārtot vienas un tās pašas kļūdas un pēc šāda paziņojuma Brigmanim būtu jaunā parlamentā garantēts vismaz Ministru prezidenta statuss.

+3
-2
Atbildēt

1

    ilmisimo > Aleksejs Dimitrovs 11.02.2011. 16.27

    pēc šāda paziņojuma Brigmanim būtu jaunā parlamentā garantēts vismaz Ministru prezidenta statuss.
    —————————————–
    ar Kaščeja pilnvarām.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

dro 11.02.2011. 16.15

andza. Nezinu par citiem, bet es neaizstāvēju:))

+2
-1
Atbildēt

1

    ilmisimo > dro 11.02.2011. 17.06

    Vai šie paši laudis, kas tagad brēc par pensiju samazināšanas nepieciešamību,ādreiz tikpat aktīvi neaizstāvēja māmiņu algu izmaksāšanu ‘…………
    ———–
    lno andza. Nezinu par citiem, bet es neaizstāvēju:))
    ——————————————————-
    Tuomēr- atzīsties ,ka brēc???

    +1
    0
    Atbildēt

    0

astra_ozo 11.02.2011. 16.06

Vai šie paši laudis, kas tagad brēc par pensiju samazināšanas nepieciešamību, kādreiz tikpat aktīvi neaizstāvēja māmiņu algu izmaksāšanu strādājošiem vecākiem un māmiņu algu izmaksāšanu bez jebkādiem max griestiem?

0
-2
Atbildēt

0

janazakovica 11.02.2011. 15.58

kad valsti gruti -savelk jostas visur ari pensijas-iznemot protams min.150 latu robezas lielas pensijas noteikti jaapgriez..zinu vienu izbijusu tresaa plana musu operas solisti kurai pensija ir 400 lati.jautajums par ko.?vai parastu polici kas pat latviski nemak ar 300 latu lielu pensiju ..tie desmitiem generalu un simtiem ierednu ka pensija ir virs tukstos latu…tie kas tagat sanem pensijas neko neatkarigai Latvijai nav devusi..LPSR laika stradaja kada bezjedzigaa iestade vai uznemuma un mums stradajosiem tagat viniem jamaksa mpensijas 1,5 miljardus latu minimali katru gadu kur vel visi parejie kas sez valstij uz kakla skolotaji policisti ieredni un t.t. kada ir vinu pievienotaa vertiba—..?

+1
-4
Atbildēt

0

vilcēns, madarīnmeit 11.02.2011. 15.37

Te ir kaut kāda politiskā pokera spēlēšana ar likmēm un blefiem.
Ja pensijas apgriezīs tāpat kā pirms kāda laika, tad FM ir no prāta izdzīvojuši, kam es neticu. Jo šai lietā jau bija Satversmes tiesas spriedums, visu nogriezto nācās atmaksāt atpakaļ. To atkārtot nozīmētu uzkāpt uz tā paša grābekļa otrreiz.
Tātad, runa var būt par “griestiem”, lielo pensiju kaut kādu ierobežošanu, piemaksām vai kaut ko tamlīdzīgu, ko Brigmanis populistiski pasniedz kā pensiju mazināšanu. Vai nu šoreiz kaut kas cits izdomāts, bet netiek teikts, tā ļaujot dažiem taisīt sev reklāmu.

+4
0
Atbildēt

0

baibakrastina88 11.02.2011. 15.27

izrādās Latvijas politiku diktē ne vien oligarhi, bet arī pensionāri – par viņu daudzskaitlīgajām balsīm cīnās daudzi, it īpaši SC (Ušakova personā ar savām Rīgas sab.transporta dotācijām pensionāriem) un kā redzam arī ZZS

+5
0
Atbildēt

0

vilcēns, madarīnmeit 11.02.2011. 15.18

Labi, atlaiž Saeimu. Be ar to NEKAS netiek atrisināts.
Kas ir pēc tam? Nu, iztērē naudu, ievēl visus atpakaļ, ar nelielām izmaiņām.
Tālāk?

Un ko Brigmanis tā uzreiz pie visas Saeimas atlaišanas ķeras? Nevis pie valdības demisijas, kas būtu daudz ātrāk un lētāk?

Gadījumā ne tapēc, ka ir parēķināts, ko ZZS iegūst vienā gadījumā un ko otrā?

+9
0
Atbildēt

1

    kdaljajev > vilcēns, madarīnmeit 11.02.2011. 18.19

    Tukša pļāpašana.ZZS neviens no SVF naudu nedos,zinot kas aiz viņiem stāv.Viņi vienīgi naudu varētu dabūt no Krievijas apmaiņā pret kaut ko interesējušu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

vilcēns, madarīnmeit 11.02.2011. 15.00

ZZS rosina papildu budžeta konsolidācijai nepieciešamo summu meklēt ēnu ekonomikā.

Tātad, apkarot kontrabandu, naudas “atmazgāšanu”, korupciju. Viss pareizi, tieši tas ir jādara.
Sakiet, Brigmaņa kungs, kā šai sakarā vērtējat savam “sadarbības partnerim” Lembergam uzrādītās apsūdzības? Un “stipendiātu sarakstu”?
Kā jūs, no vienas puses, aicinat cīnīties pret ēnu ekonomiku un no otras puses, par premjera amata kandidātu izvirzījāt cilvēku, kuram ir krimināllieta, saistīta arī ar šo pašu ēnu ekonomiku?

+6
0
Atbildēt

0

ilmars_slapins 11.02.2011. 14.51

ja aizskars pensijas zzs lūgs savu elektorātu iziet ielās.

+1
0
Atbildēt

4

    ilmisimo > ilmars_slapins 11.02.2011. 15.05

    ja aizskars pensijas zzs lūgs savu elektorātu iziet ielās.
    ==============================================================

    Pensionētā revolūcija!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ilmars_slapins 11.02.2011. 15.09

    Vai pensionari arī pirmkārt pie dzērienu veikalu izlaupīšanas ķersies?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmars_slapins 11.02.2011. 15.19

    Vai pensionari arī pirmkārt pie dzērienu veikalu izlaupīšanas ķersies?
    —————————————————
    Kā ta. Nekas cilvēcisks tak pensionāram nav svešs.Pieķers vēl klāt konditorejas un kulinārijas.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > ilmars_slapins 11.02.2011. 17.35

    Gastronomus arī. Uzkost desu ta vajag?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

anita_meistere 11.02.2011. 14.48

pašapmāns turpinās.
tiem, kuriem līdz pensionēšanās vecumam palika viarāk kā 15 gadi, par pensijām var aizmirst. tas nu ir vairāk kā skaidrs. par problemu nerunājam…tātad viņas nav…lol. populisti

+2
0
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 11.02.2011. 14.41

Vecais triks ar vēlēšanām.:)Kā minimmums zzs saņem saliedēto pensionāru plusiņus,un ja nu patiešām aizpēlējamies līdz ārkārtas vēlēšanam,atkal jau labi zināms kuri ir čaklākie balsotāji.Grozi kā gribi,hūtainie saņem bonusus.Lūk ko nozīmē partijas skola :)

+3
0
Atbildēt

0

andrejs_kirsis 11.02.2011. 14.40

Es pat komunistu laikā negulēju, ķepiņas gaisā turēdams, bet kopā ar kolēģiem nopelnījām LPSR valsts prēmiju par jauna materiāla izstrādāšanu un ieviešanu ražošanā. Jūtos savu pensiju (gandrīz 200 LVL) godīgi nopelnījis un neļaušu to sev atņemt.
Atsevišķi apskatāms šķiet jautājums par ēnu ekonomiku. Ja par katru sīko pakalpojumu sāks maksāt nodokļus, liela daļa ekonomiskās dzīves apstāsies. To vnk nevarēs samaksāt, piem., dzīvokļa remontu, ārējo durvju remontu utt. Kā jums liekas?

+4
-1
Atbildēt

0

kdaljajev 11.02.2011. 14.06

Nevajag neko griezt,bet pensionāriem izdod aizņēmuma obligācijas 10 ls apmērā.Gadā varētu ietaupīt 50 milj ls.Kad uzlabotos ekonomiskais stāvoklis atmaksātu valsts atpakaļ.Protams vajag revidēt arī valsts pārvaldi.Vajadzīgi Mūrniecei 7 padomnieki.Tāpat ar pabalstiem.Nav noslēpums,ka fiktīvi uzrāda lielas algas un tad aiziet bezdarbniekos un dekrēta atvaļinājumos,

+4
-4
Atbildēt

6

    ilze_zagare > kdaljajev 11.02.2011. 14.29

    “Tāpat ar pabalstiem.Nav noslēpums,ka fiktīvi uzrāda lielas algas un tad aiziet bezdarbniekos un dekrēta atvaļinājumos,”

    Salīdzinoši kaut vai uzrādot augstāku algu tas tāpat nesasniedz “normālas” eiropas valsts pabalstu. Takā tāda skaudība Tev vien ir. Lielākas naudas ar lielākiem tēriņiem aizies vairāk PVN nomaksās, ja vien par to netiks iegādāta nelegālā kandža un saļarka, kas atkal ir kārtējais akmentiņš valdības lauciņā.
    Un arī kamēr ir tik lieli nodokļi reālais attalgojums nemaz nevar parādīties. Vidēji no 40% nokļu vajadzētu aplikt ar 25% vai 26% un tad arī Latvietis varētu sacīt:”Gods kalpot Latvijai!”

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    baibabruvele > kdaljajev 11.02.2011. 14.43

    Atlaizam Murnieces 7 padomniekus – katrs uz algas 300 Ls – un ietaupam 2100 Ls, no 50 miljoniem paliek tikai 49 997 900 Ls. Labi. Un talak? Priekslikumi?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    kdaljajev > kdaljajev 11.02.2011. 15.18

    Valsts aizņemās no pensionāriem mēnesī pa 10 ls,izlaižot aizņēmuma obligācijas.Mēnesī 4,6 milj ls.Gadā 49 milj ls.Pensionāru skaits esot 460000 tūkst.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > kdaljajev 11.02.2011. 17.08

    300x12x7=25200 drusku(12 reizes) vairāk gan tā naudiņa iznāca :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > kdaljajev 11.02.2011. 17.10

    Dzintrux, tā nav saīsināšana, tas ir fiskāls defecīts, tikai vēlāk atmaksājams. Nav vairs sovoku laiki, kad rīdziniekiem no algas ”brīvprātīgi” atvilka rublēnus Pārdaugavas monstra celtniecībai !

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ilze_zagare > kdaljajev 11.02.2011. 17.57

    “kas nav aizliegts, tas ir atļauts” pret neētiskiem nodokļiem ar neētisku apiešanu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 11.02.2011. 13.56

clash_clash. Pensiju lielumam jābūt atkarīgam no nodarbināto skaita valstī….,
________________________
bet nodarbināto skaits nav atkarīgs tikai no tiesiskās paļāvības, bet diemžēl galvenokārt no dzimstības:))

+4
-3
Atbildēt

0

dro 11.02.2011. 13.15

Nav šaubu, ka jācenšas pēc iespējas nepasliktināt pensionāru dzīves apstākļus, bet arī pensionāri nav svētās govis, pie tam ne viens vien savu pensiju uzcepis treknajos gados, kad iespējas bija lielākas kā šobrīd, lai ko te muldētu ķīpas, knauķi ar Brigmani priekšgalā:)

+5
-2
Atbildēt

4

    dro > dro 11.02.2011. 13.34

    clash_clash. Ja nedzims bērni, var gadīties, ka pensijas nevarēs maksāt nemaz. Kam tad adresēsi pārmetumus?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    disassociative > dro 11.02.2011. 13.57

    Tiem cilvēkiem, kam pensijas ir zem 200 latiem, tiešām vairāk nav ko atņemt. Viņi knapi savelk galus, ar bērnu palīdzību nomaksājot par dzīvokli, nekustamo īpašumu nodokli. Bet lielajām pensijām varētu būt progresīvais ienākuma nodoklis.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 11.02.2011. 15.25

    Ja nedzims bērni, var gadīties, ka pensijas nevarēs maksāt nemaz. Kam tad adresēsi pārmetumus?
    ———————————————————-
    Imigrācijas dienestam.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ir_lv > dro 11.02.2011. 17.36

    to clash… 2.pensiju līmeņa autors, starp citu, bija Pasaules banka. Un trīs līmeņu pensiju sistēma – valsts, pašu sakrātais no atskaitījumiem, pilnīgi privāti krātais – ir pilnīgi normāls pasāciens, kurš pastāv daudzās valstīs. Gan jau tev kāds paziņa Īrijā strādā, pajautā, KĀ tur tiek veikti atskaitījumi pensijām un sameklē 2.pensiju līmeni.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Valdis Ādamsons 11.02.2011. 13.13

Brigmani par “prezidentu”!

+1
0
Atbildēt

0

Ieva 11.02.2011. 12.46

Pensionāri ir tie, kas ir strādājuši Latvijas labā, un šo pensiju TAD ir nopelnījuši. Tas, ka tagad proporcionāli viņi ir labākā situācijā, nav pensionāru, bet valsts vaina. Ja tagad apgriežam pensijas, kāpēc man tagad maksāt nodokļus? Šī principa neievērošana grauj valsts pamatus, jo priekš kam man tad tā valsts?
Tāpēc pensijām klāt ķerties nevar, lai kā sociālā taisnīguma sajūta to liktu darīt. Tie kas valsti noveda krīzē ir patreiz strādājošie, nevis tie kas jau ir pensijā.
Tāpēc pie lielās krīzes esi vainīgs Tu ,un esmu vainīgs es, ka negājām, nedarījām, nepārliecinājām, nevis tas, kas no aktīvas dzīves ir prom. Cienīsim cilvēkus gados, kas savulaik strādāja tai mūsu nākotne, kuru mēs sabojājām. Par to nevajadzētu viņus sodīt.

Atņemt pensionāriem viņu nopelnīti būtu tas pats, kas ieviest Kampara proponētos sodus godīgiem nodokļu maksātājiem – likt tiem maksāt citu parādus.

+9
-8
Atbildēt

7

    Jean > Ieva 11.02.2011. 12.52

    “Tad” var nopelnīt tikai 2. līmenī (vai 3.) pret ko daudzi šeit iebilst (manuprāt bez kompetences). Visas pārējās pensijas tiek pelnītas “tagad”.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Ieva 11.02.2011. 12.56

    Pilnīgi piekrītu. Vajag pacelt IIN uz 40% un sociālo nodokli uz 50%! Tad visticamāk sociālais budžets sastādīs nevis 35%, bet visus 70% no valsts budžeta tēriņiem! Un ziņa, ka kādā lauku miesta ir piedzimis 1 bērns pa visu gadu būs vēsture, jo tāda būs ikdienas realitāte arī pilsētās, jo visi darbaspējīgie cilvēki ar saviem bērniem būs devušies uz citām valstīm!

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 11.02.2011. 13.02

    Korelācija pastāv starp to, cik maksāju nodokļos tagad un cik lielu pensiju dabūšu. Fiziski naudu pelna patreiz strādājošie, bet tās daudzumu ir noteikuši paši pensionāri ar savu darbu.
    Sociālā aizsardzība ir viens no valstiskuma stūrakmeņiem, tāpēc nevar šai mājai bojāt pamatus.

    Es negribu, lai mana pensija pēc n-gadiem būtu atkarīga no finanšu ministra godaprāta, vai saeimas komisijas noskaņojuma. Valstij pensija ir jāgarantē, jo tā ir valsts, nevis šaraškinu kantoris, kuram kā sanāks, tā būs. Ticot savai valstij, es maksāju nodokļus. Nevajag šo ticību sagraut, jo tad vispār nebūs no kā maksāt.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 11.02.2011. 13.03

    uz Našing Špecial
    Pareizi! Un apšaut visus sliktos!

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Jean > Ieva 11.02.2011. 15.15

    Drīzāk ar to cik bērnus radījuši, kā tos audzinājuši un izglītojuši. Kāda šai jomā situācija domāju nav noslēpums.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ieva 11.02.2011. 15.16

    Tas, ka tagad proporcionāli viņi ir labākā situācijā, nav pensionāru, bet valsts vaina. .. Šī principa neievērošana grauj valsts pamatus, jo priekš kam man tad tā valsts?
    ___________________________________________
    un paaudžu solidaritātes principa neievērošana, tā negrauj?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ieva 11.02.2011. 15.24

    Sociālā aizsardzība ir viens no valstiskuma stūrakmeņiem, …
    ________________________________________________________
    tāpat kā obligātais karadienests.Tas jau gan izbeidzies.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 11.02.2011. 12.08

Situaacija, kura kaarteejo reizi paraada, ka Dombrovskis, Vilks, Kampars uc no Vienotiibas dara savu darbu ( skaita un reekjina) , bet – ko dara paareejaa Vienotiiba, “politiskaas zvaigznes” ?
Kur tad ir taas politiskais atbalsts premjeram, kur ir “darbs ar tautu,” kur ir ZZS “piesishana krustaa” visas tautas priekshaa, kur ir izliiguma mekleejumi ar VL/LNNK. Kur tas vis ir?

Taa vietaa varam lasiit par jaunas partijas veidoshanu, kaa prioritaati, par politiskaa liidzsvara “ietirgoshanu” uc briinumus

+12
-2
Atbildēt

12

    ievuliitis > buchamona 11.02.2011. 12.30

    Papildināšu par “darbu ar tautu”, ko lieliski pieprot nevienotības polittehnologi. Vakar ieslēgts radio LR1, raidījums, kam nosaukumā figurē vārds “pēcpusdienas”, neatceros vadītāja uzvārdu, atvainojos, šķiet Tālis Eipurs. Pirms tam ir aicināti klausītāji zvanīt un izteikties, ko domā par Dombrovska valdības pirmajām simts dienām. Tālāk samontēts materiāls no zvanītāju viedokļiem. Pēkšņi – labi nostādīta balss, pilna neviltota sašutuma – “ko labu var teikt par Dombrovska valdību, ja tā nākamajā dienā pēc ievēlēšanas paaugstināja sev algas?” !!!
    Es diezgan cītīgi sekoju politiskiem notikumiem valstī, bet neatceros, ka tagadējā valdība nākamajā dienā pēc ievēlēšanas vai kādā citā no nostrādātām 100, būtu sev paaugstinājusi algu. Kas mani pārsteidza, ka žurnālists, kam arī vajadzētu būt kompetentam un informētam, ne ar pušplēstu vārdu neieminējās, ka tā nu gan nav taisnība.
    Esmu pārdomās – rakstīt Kolātam vēstuli, vai žurnālists ir pelnījis samaksu par “labi padarītu darbu”? Sūdzēt Latvijas Radio tiesā par nepatiesu ziņu, kas aizskar utt… izplatīšanu? Jo šis nebija viedoklis. Tas Bija LR izplatīts apmelojošs un klausītāju viedokli veidojošs fakts par valdību.

    +19
    -3
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > buchamona 11.02.2011. 12.35

    Tā vietā dzirdam Āboltiņu, ka kompromisa vārdā mēs tā kā atgājām no saviem mērķiem. Man bail, ka šādi turpinot vienai daļai būs vienalga V vai SC, ka tik dzīvot normālu dzīvi :(

    P.S. Es nesaprotu, ko tā cepjas par šo konsolidāciju – bija nesen raksts, ka janvārī par 13%(!) pārsniegti ienākumi….inflācija protams savu artavu pielikusi, bet nu ja iet labi, tad vajag to bāzt acīs SVF !

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > buchamona 11.02.2011. 12.42

    Betij, uz priekšu! Jūtu Tevī politiķes potenciālu! Pie tam nav šaubu par Taviem uzstādījumiem.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 11.02.2011. 13.22

    Pirms īsa brīža ta pati enerģiskā balss piezvanīja uz “Atklāto mikrofonu” un stāstīja, ka politiķi – šoreiz Saeima par 90% paaugstināja sev algas un vēl dažādus izdomājumus. Tieši tāpat, kā mums te viens-otrs komentētājs svētā sašutumā par daudzām kļūdām un achgārnībām piepin klāt divtik puspatiesību un izdomājumu:( Gods, kam gods – Streips mierīgi un argumentēti sadalīja zvanītājas teikto pa sastavdaļām un pierādīja, ka tā nav taisnība.
    Kas attiecas uz tavām, Tīģeri, domām par manu iešanu politikā – nekāda labuma nebūtu – esmu pārāk emocionāla:))

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 11.02.2011. 13.29

    Klash-klash, man šķiet, ka zvanītāji uz radio jau nu zina gan to, kāda šobrīd ir valdība. Repšes valdība bija tomēr vēl pietiekoši nesen lai pieņēmums, ka zvana kāds sirmgalvis, kam spilgtas ir tikai bērnības un jaunības atmiņas, izklausītos aiz matiem pievilkts:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Valdemārs Valdemārs > buchamona 11.02.2011. 14.01

    Iespējams, ka “labi nostādītā balss” sajauca Dombrovska valdību ar Repšes valdību, kura tik tiešām ievērojami pacēla ministru algas, bet, ak, tu posts, liedzot tiesības ieņemt amatus valsts uzņēmumu padomēs. Rezultātā algas gan pieauga, bet ministru atalgojums varēja arī samazināties.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Jean > buchamona 11.02.2011. 15.12

    Ministri arī pirms tam nevarēja būt uzņēmumu padomēs. Tāds pat izdomājums kā tam radio kliedzējam.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 12.02.2011. 10.00

    Betij!
    Tajā “Brīvajā mikrofonā” teikto arī es dzirdēju šī klausītāja izteikto viedokli par algu pacelšanu it kā šajā valdībā! Domāju, ka Tev nav vērts rakstīt Kolātam, jo tas bija klausītāja viedoklis, pie tam izteikts radio šajā raidījumā ! Kolāts tur nav pie vainas! Es domāju, ka muļķu taču mūsu zemē netrūkst un demagogu tāpat it sevišķi jau PLL atbalstītāju! Tāpēc neņem vērā to izteikto komentāru! Algas mēģināja paaugstināt premjera kancelejas darbiniekiem, jo viņu skaits tika samazināts! tas ir pilnīgi loģisks un pamatots gājiens, bet demagogi un meļi to pasniedz lūk šādi: kladzinot un sagrozot faktus, jo tik daudz cilvēki jau nav informēti par sen pagājušo faktu! Bez tam tika jau paskaidrots, ka , piemēram, Ušakova birojā viņa padomnieki saņem lielākas algas nekā premjera padomnieki! Vienkārši šādi meli ir jāatspēko un jāzvana uz šo pašu raidījumu, ja vien izdodas sazvanīt!!!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 12.02.2011. 10.27

    Bet. Kolāts tur nav pie vainas!
    ________________________________
    Konkrētā gadījumā, protams, nav, tomēr es neesmu aizmirsis viņa Rīta vingrošanu. Interesanti, ka raidījumā ne reizi “netika vingrināti” kampēji:)
    Vienlaicīgi jāatzīst jāatzīst arī Kolāta profesionālisms.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 12.02.2011. 12.01

    Bet, tas nebija Brīvajā mikrofonā. Tur Streips normāli atbildēja – nav pretenziju. Tas bija iepriekšējā dienā, raidījumā “Pēcpusdiena”, kur tiek samontēti iepriekš atlasīti klausītāju zvani.

    http://www.latvijasradio.lv/program/1/2011/02/20110210.htm

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 12.02.2011. 14.19

    Betij, kāpēc domā, ka klausītāju izteikumus atlasa?
    Vismaz kad, nu pa retai reizei, kad iznāk laiks vai tēma interesanta, bet reti gan ,pazvanu un vienmēr mans viedoklis ir ticis pārraidīts. Domāju, ka tie kuri sazvana arī tiek pārraidīts viņu viedoklis!Bet protestēt jau var…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 12.02.2011. 15.54

    Bet, tu runā par Brīvo mikrofonu, bet es tev par Pēcpusdienu. Aizej uz arhīvu un noklausies – 10.februārī 16:36.
    Augšā ieliku adresi uz to datumu.
    Enerģiskās balss īpašniece būs štata zvanītāja, kas regulāri izplata melus, tapēc tu domā, ka arī esi dzirdējusi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

mxblack 11.02.2011. 11.57

Bet tas ka viņš ierosina vēlēt jaunu parlamentu nozīmē to, ka SC nonākšana pie varas nenotiktu arī valdības krišanas gadījumā. Vai tas ir reāli? Lai kā mums tas nepatiktu, arī viņi ir ievēlēti un viņus apiet būs ļoti sarežģīti. Tomēr iet kopā ar SC ZZS nedomā.

+1
-3
Atbildēt

0

mxblack 11.02.2011. 11.53

Ko tad šeit Brigmanis aizstāv? Daudzi pensionāri saņem tiešām pamatīgas pensijas un daudzi tās ir ieguvuši ne visai likumīgā veidā, piemēram pēdējos darba mēnešos saņemot lielu papildus atalgojumu. Tāpēc nebūtu nekas amorāls, ja šādos grūtos laikos tos pensionāru ienākumus nedaudz izlīdzīnātu, tāpat kā tos politiski atbildīgo personu un neaizvietojamo speciālistu ienākumus. Tas būtu tikai taisnīgi, nevis uzkraut visnabagākajai iedzīvotāju daļai ne tikai ienākumu un sociālo, bet arī vēl elektrības taupības un īres komunālo maksājumu nemaksātāju atbalsta nodokli. Pie kam tas elektrības taupības nodoklis ir balstīts uz absolūti sagrozītiem faktiem, tāpat kā parādu kompensācijas nodoklis īrniekiem.

+12
-2
Atbildēt

1

    austrisv > mxblack 12.02.2011. 09.49

    Opi!
    Piekrītu! Jāpalielina arī izdienas pensiju vecums. Piemēram policijas darbinieki, kuri nav pat policisti bet Policijas administrācija sēžot savos kantoros , vienalaga saņem izdienas pensiju! Vai tik armijā jau nav pensionēšanās vecums 45 gadi. Cik mūsu valstī jau nav saražots ģenerāļu skaits, kas sa’nems milzu pensijas, pie tam nemaksājot vai maksājot daudz mazāku soc. nodokli! Kur tad vēl pārslogotie diplomāti un pašdarbības pulciņu vadītāji, kuri arī par brīnumu saņem ātrāk pensijas! Tas viss būtu jāpārskata un Brigmanis , lai sstrādā šai jautājumā, jo ZZS atbildībā ir labklājības joma un tajā ir tik daudz ko darīt, lai to sakārtotu!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

disassociative 11.02.2011. 11.43

Vienotība sargā ierēdnīcību kā savu galveno balstu, ZZS pensionārus kā savu pamata elektorātu. Pa vidu esam mēs, strādājošie. Ko mums darīt? Emigrēt? Nez kas pēc tam to valsts pārvaldi un pensionārus baros? Brigmanis? Vai Hūte vilks laukā miljardu?

+6
-3
Atbildēt

0

putekliic 11.02.2011. 11.35

Oho!!! Tas jau ir Lemberga ultimāts un ZZS populisms sasniedz jaunas virsotnes! Jā, nu Vienotībā ir kārtīgi uz viņa āķa uzsēdusies. Būs interesanata izrāde. Diemžēl ne par brīvu – visi mēs maksāsim par to.

+7
-1
Atbildēt

0

lebronj2356 11.02.2011. 11.23

Brigmani nelej čugunu, ko vienmēr un visur dari ! Saeima tiešām ir vajadzīga jauna, jo izskatās, ka šī koalīcija un Saeima vispār nekam neder, jo nav ne jaunas vārsmas, ne reformas, ne kāda uzlabojuma – ir no vienas puses muldēšana, no otras nepārtraukti kāpjoši tarifi, dārdzība, bet tam visam pa vidu nekompetence, kas jau arī sāk no Vienotības spīdēt laukā(lielākoties pateicoties Kamparam). Ir jāsakārto pensiju lietas, piemaksas, utt. Griezt pensijas zem 200ls tiešām nav iespējams, taču zināmai daļai šīs pensijas ir nesamērīgi lielas gan attiecībā uz pārējām pensijām, gan vidējām darba algām valstī. Ir risinājums vispār likvidēt pensiju 2.līmeni vai arī to ieguldīt šeit uz vietas, pašreizējāis risinājums ir parodija un papildus kapitāls banku spekulācijām !

+7
-1
Atbildēt

16

    lebronj2356 > lebronj2356 11.02.2011. 11.42

    Nu bet tieši tā, SVF jau neļaus lai mēs nesponsorējam citu deficītus, piemēram tās pašas ASV, kas pagaidām par kkādu izdevumu samazināšanu i nedomā. Pensiju 2.līmenis pašreizējā formā ir kaitīgs Latvijai, jo no valsts nemitīgi izplūst nauda, treknajos gados vispār milzīgas summas bija un tas viss, kad pašiem ļoti trūkst.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    maija_trikule > lebronj2356 11.02.2011. 12.08

    “Griezt pensijas zem 200ls nav iespējams”. Ja varēja griezt algas līdz pat 50% un tās jau ir vidēji zem 200Ls, tad kāpēc pensijas ne? Pensijas jau maksā no nodokļu maksātāju naudas. Pensijas saņemējs šobrīd ir labākā situācijā, kā strādājošais ar kādiem nīkulīgiem 184LS uz rokas. Pensionāram ir kādi “bonusi”, strādājošajam, kas maksā to pensiju, tādu nav un viens otrs vai visu algu atdod alkatīgajiem siltum un enerģijas taisītājiem un transportam. Verzes kundzes bļāviens, ka piemaksas ir “viņu īpašums” ir galīgi nekorekts, jo tādā gadījumā arī manas algas nospertie 50% ir MANS ĪPAŠUMS!!! Tad cīnāmies visi kopā par saviem īpašumiem un tad arī kaut ka sanāktu! P
    Tagad piemaksas īpašums tiek maksāts no mana 50% apmērā apgrieztā īpašuma. Pārdale ir pietiekami netaisnīga, lai teiktu “jā” pensiju samazināšanai, ja jau kundziņi negrib likvidēt milzīgās administratīvās amēbas ar daudzajiem padomniekiem, vietnieku vietniekiem, referentiem, ekspertiem un citām liekēžu sugām un 90% apmērā samazināt algas radu un draugu silēs valsts uzņēmumu spicēs.

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > lebronj2356 11.02.2011. 12.30

    Ja tev par maz, sameklē labāk atalgotu darbu, tu to vari, pensionārs nē, tāpēc pensijas ir pēdējā vieta kur ķerties, sevišķi jau tāpēc, ka birokrāti un valdes vēl joprojām kaudzēm, nekas nav optimizēts ! Pensijas ir sava veida goda jautājums un sabiedrības barometrs – esam civilizēti vai rijīgi vilki ?! Bez tam ir jāatceras, kāds domino efekts būs mazām pensijām, jo pensionāri ir visgodīgākie nodokļu maksātāji mūsu valstī. Vienreiz jau apgrieza un zaudēja tiesā.
    Ja runājam par pensijā, tad tiešām vajag normatīvus par strādājošiem pensionāriem – resp., ka tie saņem mazākas pensijas, jo brīdī, kad tik daudz cilvēkiem nav darba strādāt un saņemt pensiju ir lieka greznība un absurds, jo, būsim godīgi, daudzi kadri ir pielipuši pie krēsliem un iesīkstējuši !

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > lebronj2356 11.02.2011. 12.41

    @Krix
    “Pensionāri ir visgodīgākie nodokļu maksātāji…”

    Kādu nodokļu? PVN? Akcīzes? NĪ?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > lebronj2356 11.02.2011. 12.44

    @Krix
    Ja katram pensionāram tiktu noņemti 15 sant. no pensijas, tad mēs jau ļoti lielai daļai māšu varētu nodrošināt bērnu kopšanas pabalstu līdz 2 gadu vecumam! Bet nu, kas kuram prioritāte!

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    tocelovskis > lebronj2356 11.02.2011. 13.01

    “Ja varēja griezt algas .. un tās jau ir vidēji zem 200Ls”

    2010. gada septembrī vidējā alga, skaitot kopā visus sektorus, bija 442 lati bruto un 315 lati neto. Un pa šo laiku tās noteikti nav tik dramatiski samazinājušās!
    Paskatieties paši: http://data.csb.gov.lv/Dialog/varval.asp?ma=DS0010m&ti=DS01%2E+STR%C2D%C2JO%D0O+M%C7NE%D0A+VID%C7J%C2+DARBA+SAMAKSA+PA+M%C7NE%D0IEM&path=../DATABASE/Iedzsoc/%CEstermi%F2a%20statistikas%20dati/Darba%20samaksa/〈=16

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Valdis Ādamsons > lebronj2356 11.02.2011. 13.02

    >Nasing spešal!.
    Ienākumu!
    Arī komunālos maksājumus pensionāri nomaksā!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > lebronj2356 11.02.2011. 13.14

    @stratēģis
    Neapšaubu godīgumu, bet strādājošo ieguldījums valsts budžetā ir ievērojami audzis laika gaitā, tajā pašā laikā arī izdevumi ir visvairāk auguši tieši pensijām.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    viesturs > lebronj2356 11.02.2011. 13.23

    Labi,šoreiz atkal noņemsim, un tālāk? Atkal viens otru apriesim,kam labāk ņemt nost : bērniem,pensionāriem un citiem neaizsargātajiem! Varbūt beidzot pieaicināt speciālistus ,kas izstrādā reālu valsts attīstības plānu? Un labi,ka SVF neizliekas neredzam šo māžošanos. Viņi tak visu laiku uzstāj uz strukturālām reformām ne primitīvu nost ņemšanu!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > lebronj2356 11.02.2011. 14.05

    @puaro
    Tāpēc ar ļoti lielām bažām ir jāskatās, vai varēs dabūt atbalstu tik ilgi muļļātajai pensionēšanās vecuma paaugstināšanas reformai no 2016.gada.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > lebronj2356 11.02.2011. 14.51

    Nasing spešal, es jau nesaku, ka tās pensijas ir akmenī kaltas, bet jābūt kaut cik loģiskam cenzam(piemēram 200ls), no kura sākt griezšanu vai arī ļoti atsveramas pretgarantijas – piem. 0 līdzmaksājumi medicīnā. Un, ja kādu vajag cirpt, tad strādājošos pensionārus gan. Pat soclaikos t.i. PSRS nebija iespējams strādāt un saņemt pensiju.

    P.S. Par maksājumiem biju domājis komunālos !

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > lebronj2356 11.02.2011. 15.32

    @Krix
    Es jau arī nesaku, ka jākaļ līdz viss sadrūp.
    Pensiju piemaksas ir jāpārskata – saņem tie, kas tiešām to ir pelnījuši, un pakāpeniski jāatsakās, jo sociālisma laiki ir jau lielā pagātnē, bet pa šiem 20 gadiem jau varēja labi ilgi nostrādāt.
    Pensiju vecums jāpalielina no 2016.gada līdz 65.gadiem
    Jāatsakās no daļas kategoriju ar priekšlaicīgu pensionēšanos, piem. sievietes, kas dzemdējušas vairākus bērnus utt.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    vilcēns, madarīnmeit > lebronj2356 11.02.2011. 15.59

    Pensionāri ir apzinīgākie rēķinu maksātāji. Visiem rēķiniem ir PVN.

    Izmaksas pensijām ir lielas, ja skatās tikai uz to % īpatsvaru. Īstenībā lielākai daļai no tās pensijas nekas daudz pāri nepaliek, viss aiziet atpakaļ, maksājumos, zālēs utt., tā ka patiešām jāskatās, kur naudas plūsmas cirkulācijā izveidojas “melnie caurumi”.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > lebronj2356 11.02.2011. 17.06

    Nasing,nu vairākbērnu mātes jau mums ir vajadzīgas kā ēst, par pārējām grupām varētu diskutēt. 65 gadi pieļaujams vecums, bet ar noteikumu, ka ne gadu virs, jo šeit tomēr nav Spānija ar cilvēkam optimālu klimatu, turklāt daudzi nenodzīvo līdz 60 gadiem. Es joprojām domāju, ka ir jāpārskata strādājošo pensionāru statuss un šis solis slēpj lielas ietaupīšanas iespējas.

    P.S. Ar tām nopelnīšanas iespējām pa šiem 20 gadiem gan ir kā ir, labi ja savs stūrītis ir, ja nē pliks un nabags, lielākoties.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    modriss > lebronj2356 11.02.2011. 22.52

    Vispār izskatās, ka esat uz mūžīgo jaunību nolemti… Cerat, ka tad kad pienāks pensijas vecums, tad būs godpilna attieksme, “eiropas līmeņa” ienākumi un iespēja apceļot pasauli? :D

    Arvien smieklīgāki paliek centieni idealizēt daudzbērnu māmiņas un nepieciešamību piešķirt visvisādus labumus. Tikai nez kālab netiek minēts cik ir tādu, kas savu bērniņu naudiņu nodzer ar saviem piedzīvotājiem un faktiski pārtiek tikai no dažāda veida pabalstiem. Dažai labai jau bērniņi paaugušies un turpina vecāku scenāriju – dzemdējot jaunu paaudzi, nodzeroties un pārtiekot no pabalstiem, ik pa brīdim formāli pastrādājot līdz NVA izmaksātajam simtlatniekam…

    Iznāk, ka tieši šīs kategorijas ir visatbalstāmākās, bet maitām pensionāriem jāsadot pa mici. Ideāla domu gaita tiem, kas cer palikt mūžīgi jauni :D

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > lebronj2356 12.02.2011. 09.39

    Nasing! Pensionāri maksā arī Ie. ienākuma nodokli no pensijas, kura pāri 165 Ls, kā arī strādājošie pensionāri maksā Ie. ien. nodokli no sākot no 1 Ls, kā arī soc nod. gan mazāku!
    Vaina ne jau pensionāros, bet piekrītu, ka varētu no katras pensijas noņemt mēnesī pa 1-10 Ls atkarībā no pensijas lieluma un būtu ietaupītas milzu summas!
    Par tiem pabalstiem bērniem? Nu nezinu, nezinu, vai ar naudu gan būtu jāpabalsta vecāki, vien tādēļ, ka nevar visu laiku tikai stimulēt ar naudu, jo tā izveido prasītāju slāni, kuri visu laiku prasa soc pabalstus!
    Arī soc pabalstu piešķiršana ir jāpārskata, jo vai tik tie liela daļa no pabalstu saņēmējiem paši nesaņem algas aploksnēs, līdz ar to iznāk it kā trūcīgie ar divām dārgām mašīnām! Liela daļa mūsu valsts iedzīvotāji vienkārši bezkaunīgi izmanto valsts soc palīdzību!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

ltvpanorama 11.02.2011. 11.22

cūcisks popūlisms,,,’vai Brigmanis ir iesniedzis un novedis līdz galam kādu reālu taupīšanas plānu?..daudz ērtāk tak ir uzbudināt Latvijas Avīzes auditoriju par dižaistāvi uzmetoties..(kā novēlējis dižais Hūte)

+27
-1
Atbildēt

0

viesturs 11.02.2011. 11.08

Ah tu vecais demagog-kumunist brigmani!ko tu te baidi un tricini vaigus!
nejēgas, viduvējības un lūzeri ar savu sīko vīreli priekšgalā…
100 gadus man nav vajadzīga šitā saeima, tava sapuvusī partija un tu brigmani.
vari kaut rīt pasludināt ārkārtas vēlēšanas…

+18
-1
Atbildēt

17

    aivarstraidass > viesturs 11.02.2011. 11.20

    Jā. Ja Brigmanis kā potenciāls valdības gāzējs gribēs panākt ārkārtas vēlēšanas, tad viņš tādas dabūs. To jau tāpat visi apzinās. Tikai vai no tā kādam paliks labāk?

    Krilovam ir tāda fabula “Kvartets” – par bezbēdīgo mērkaķi, ēzeli, āzi un līkķepaino lāci, kuri gribēja spēlēt mūziku, un lai labāk izdotos, visu laiku pārsēdās. Sk. http://www.stihi-rus.ru/1/krylov/5.htm . Ja nu PLL vairs Saeimā neiekļūs, jāizdomā, kā var pareizi sasēdināt Latvijā atlikušās 4 partijas.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    viesturs > viesturs 11.02.2011. 11.40

    ir pagājušas 100 dienas.par ko ir runāts:kravcovs nerunā latviski un partijas siekalām šķīstot apdāvina sevi ar amatiem!viss-ne reformas ne idejas nekā!pilnīgi nekā!

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > viesturs 11.02.2011. 14.00

    Lai cik tas nepatīkami skan, mūsu Saeima, tomēr, ir sabiedrības spogulis.
    Es saprotu, sabiedrība var kļūdīties vienu, nu divas reizes, bet, ja 20 gadus balso par vieniem un tiem pašiem, kas tikai nedaudz parotē un pamaina nosaukumus, tai pat laikā bļaujot, cik viss ir slikti, tad tā ir sabiedrības šizofrēnija.
    Nu, iespējams, izņemot tos 30%, kas nobalsoja par cerībām uz ;labāku politiku – V.
    Bet tas jau bija skaidrs, ka mūs nekas labs negaida, kopš tā referenduma, kur tautas vairākums iestājas ( balsojot vai neejot balsot, noticot Daudzes un Kaulīša propogandai) pats pret savām tiesībām atlaist Saeimu.
    Es otru tādu valsti nezinu, kur tauta nobalso pret savu tiesību paplašināšanu.
    Tā ka var rīkot tās ārkārtas vēlēšanas kaut katru dienu – pa lielam nekas nemainīsies.
    Un Saeima mums sen pārvērtusies par, faktiski, dekoratīvu orgānu, jo lielākā daļa vispār balso pēc īpašnieka komandas, visi nopietnie lēmumi tiek pieņemti citur.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > viesturs 11.02.2011. 14.10

    Ir jau ir spogulis.Ar piebildi,ka politmafija pa 20 gadiem savas pozīcijas labi nostiprinājusi.Jauniem ienākt,praktiski nav reāli to pašu vēlēšanu likuma,naudas atkarības,utt dēļ.Tā nu pat informētam pilsonim sanāk balsot par ” mazāko ļaunumu”,kas bieži vien ir deformēta izvēle :izmanīgs blēdis vai godīgs muļķis.Finālā sanāk nebaudāms rasols no abiem :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > viesturs 11.02.2011. 14.47

    Dzeri, Tu jau sāc atgādināt saplīsušu plati slavēdams V un peldams ZZS stāvot un krītot, ZZS ir uz austrumiem pārorientējusies kustība, kur Lembergam ir 51% akciju, tas tiesa, bet Vienotība savukārt izskatās pēc ķīseļa, no kura pēc Kampara stulbībām un Āboltiņas atklāsmēm sāk izplatīties nepatīkama smaka, kas bojā visu pasākumu kopumā. Reformas nav veiktas, joprojām lāpāmies ar nodoklīšu celšanu priekšā un pakaļā. Tad vēl FM ”feils” ar pilnīgi nepareiziem aprēķiniem inflācijas jomā(pēdējoreiz tik ļoti kļūdijās Godmaņa laikā prognozējot 5% IKP kritumu 2009.g.). Es nekādu dižu ieguvumu no šīs apvienības pagaidām nesaskatu, ja vien kā pretsvaru SC, bet no tā oreola ko Tu būvē gan nav pārāk daudz – ak jā bet tur jau ZZS vainīgi! :)

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    mary75 > viesturs 11.02.2011. 15.38

    1) Oreolu V galīgi nebūvēju, bet, salīdzinot ar ZZS un PLL tā, vismaz, ir partija, kas pārstāv nosacīti liberāli, demokratiski un prorietumnieciski noskaņotas sab, daļas interses. Ko pārstāv tās divas, visi zina.
    2)V ir apvienība, un nav nekāds biznessprojekts ar autoritāru kārtību, kur visi pakļaujas viena cilvēka komandai, taisni tāpēc tur, reizēm, izskatās pēc anarhijas, katram savs viedoklis, utt., bet, tā ir daudz labāk, vismaz ilgtermiņā, kā ZZS kalpošana vienam cilvēkam, kad vispār neko nevar prognozēt, kā tā rīkosies, ko tai pavēlēs.
    3) Ar visiem trūkumiem, arī dažu ministru neveiksmīgu izvēli, pārāk lielām ambīcijām – tās ir taktiskas kļūdas, stratēģiski V vienmēr virzīsies uz atklātu sabiedrību, liberālu ekonomiku, tiesisku valsti, ko nevar teikt par pārējiem, tāpēc, V pat salīdzināt nevar ar pārējām partijām.
    4)V ir sava ideoloģija, atšķirībā no pārējiem ( skast augstāk)
    5)V sastāv no dzīviem cilvēkiem ar saviem trūkumiem, bet, tie ir dzīvi cilvēki, nevis PLL un ZZS zombiji, kam vispār atrofējušās tās smadzeņu daļas, kas atbild par domāšanu un iniciatīvu, toties, hipertrofējušās daļas, kas pataisa cilvēku par paklausīgu izpildītāju, bez patstāvīgas domāšanas un spriešanas, ar atrofētu pašcieņu un pašapziņu, ko īsumā var nosaukt par pieres daivas iztrūkuma sindromu.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > viesturs 11.02.2011. 16.17

    Krix, liecinu, Dzeris ir Vienotības atbalstītājs, bet arī viens no pirmajiem, kas norāda uz kļūdām, nejēdzībām un neslēpj savu – atšķirīgu viedokli. Tāpēc vārdi par oreola būvēšanu izklausās vai nu pēc neinformētības, vai nu – pec apzinātas maldināšanas.

    “FM ”feils” ar pilnīgi nepareiziem aprēķiniem inflācijas jomā(pēdējoreiz tik ļoti kļūdijās Godmaņa laikā prognozējot 5% IKP kritumu 2009.g.)”
    Nesaprotu, kāpēc tagadējai valdībai jāatbild par Godmaņa valdības laikā pielaistām kļūdām?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > viesturs 11.02.2011. 16.26

    Paldies, Betij!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ilze_zagare > viesturs 11.02.2011. 16.26

    To Krix. Lai gan balsoju par Vienotību ar aprēķinu, ka ja mana balss neaiziet tiem, kas ir sipmpātiskāki, tad vismaz “mazākajam ļaunumam”, kas kaut ko var darīt valsts labā. Tavam viedoklim nākas piekrist.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > viesturs 11.02.2011. 16.37

    @Krix
    Jābeidz apelēt pie FM prognozēm par inflāciju 2011.gadā:
    1) inflācijas prognozes bija balstītas uz status quo situāciju uz 2010.gada oktobri;
    2) tajās nav iekļautas nodokļu izmaiņas, jo tad, izskatot katru budžeta variantu, būtu jākoriģē prognozes, kas būtu ellīgs darbs;

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    tocelovskis > viesturs 11.02.2011. 16.51

    Krix, vai Tu tiešām domā, ka 4 mēnešu laikā ir iespējams veikt nopietnas reformas?
    4 mēnešu laikā, labākajā gadījumā, varētu tikai tapt plāni šādām reformām.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > viesturs 11.02.2011. 16.56

    Reformas var sākt, par to neliecina pašreiz notiekošais, nu kaut vai Kampara zicideja iekasēt no vēl maksājošiem…Nasing, FM par to maksā un viņiem ir jāaprēķina iespējamās sekas uz ekonomiku nodokļu celšanai, jo uz mums attiecas arī Māstrihtas kritēriji inflācijā, tā var arī eiro neieraudzīt :(

    P.S. Par inflāciju, iespējams tā nebūtu tik liela, ja ZM kontrolētu produktu eksportu !

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > viesturs 11.02.2011. 17.00

    Dzeri, PLL gangrēnu es nekad neesmu apstrīdējis un tas priecē. ZZS drīzāk ir zombijelektorāts, kas neskatoties uz visiem mēsliem ko šie laukos ir sataisījuši intensīvi balso, laikam pionieris Brigmanis patīk :D V sava ideja ir, tiesa, pagaidām švakāk ar realizāciju, bez tam manas domas par SCP domājams jau zini.

    Betij, es biju domājis salīdzinājumā nevis, ka FM jāatbild par Slaktera prognozēm.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    murnieks112233 > viesturs 12.02.2011. 01.03

    Tu domā, ka JL labāki? Tas sāk ar uzviju pierādīties!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    murnieks112233 > viesturs 12.02.2011. 01.05

    Kādi 4 mēneši?! Dombrovskis pie varas jau 2 gadus un arvien straujāk viss uz leju ripo. Lauki nu jau ir pilnīgi tukši. Nez priekš kā viņi šo valsti atbrīvo? Priekš krieviem vai žīdiem?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > viesturs 12.02.2011. 15.27

    Lellīt, manu jauko Bārbij, dabon kādu labāku par V.D.! Viņš sev nekā kabatā nav iebāzis. Puzes rūķītis ar lielo Hūti pazīst tikai savu kabatu. Bet lauki ir pārapdzīvoti, to nevar noliegt. Ražošana būtu jānovirza uz novadu centriem, kuros jārada rūpniecība ar augstu PV.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    murnieks112233 > viesturs 12.02.2011. 16.53

    Vai tad es saku, ka V.D. sev kabatā bāž? Ar to ir par maz, lai vadītu valsti. Kur ir progresīvais nodoklis? Kur ir strukturālās reformas? Lauku skolu un slimnīcu likvidēšana nav strukturālās reformas, bet gan savas tautas iznīdēšana. Rīgas kantori sēž pilni joprojām ar oranžajiem korumpantiem un nevienam mats no galvas nekrīt. Gan jau tūliņ atkal Operas žagars sataisīs parādus, kurus mēs visi apmaksāsim, gribēja jau visu noslepenot.100 mūļi savas jostas nav savilkuši ne par milimetru, tikai turpina piepampt…

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 11.02.2011. 10.59

Tad jāaiztiek pensijas (pat ja tagad uzreiz nevajag!) par spīti tam, lai būtu jaunas vēlēšanas! Domājams, ka ZZS vēlētāji apdomāsies, vai ir vērts stutēt Puzes hercogu un galmu ar spožiem amatiem valsts uzņēmumu valdēs!

+11
-3
Atbildēt

14

    mary75 > Una Grinberga 11.02.2011. 12.57

    Neceri, Brigmanis par savu lumpeņelektorātu ir drošs.
    Un tas nemazināsies, lai tur kas, jo sastāv no Lemberga apbrīnotajiem un no Neatkarīgās lasītājiem, kā arī no tiem, ko fascinē vārds “zemnieku”.
    Pārsvarā, šai publikai nav internets, un par Lembergu viņi uzzina tikai no Neatkarīgās, pie kam svēti tic, ka Lembergs, ja arī ir ko zadzis, tad tā dara visi un jebkurš viņa vietā darītu to pašu, kā arī neieredz Sorosu, kaut neko par viņu nezina, ar aizdomām izturas pret liberalā, idejām, un ar daļējām simpātijām pret dzīvi PSRS.
    Man viens teica apmēram tā – nu, ja Brigmanis un Lembergs būtu muļķi, viņi tik augstus amatus nebūtu ieņēmuši, krievu laikos jau muļķus partijā augstos amatos nelika. Viņi nav bļāvēji, bet “darītāji””.
    Un šīs te lumpenizētas publikas daudzums pieaug, jo sabiedriskais mēdijs sen neveic galveno funkciju – auditorijas politisko un sabiedrisko izglītošanu un objektīvo analīzi att. par politiķiem.
    Ja kāds var balsot par šo partiju, kas vienmēr bija blakus TP un pārējiem, tad viņš domāt nav spējīgs, un viņam jāielej viss mutē ar karotīti.
    Tā ka ārkārtas vēl. ZZS varētu dabūt vēl vairāk balsis, kā darbaļaužu vienīgie aizstāvji.

    +17
    0
    Atbildēt

    0

    baibabruvele > Una Grinberga 11.02.2011. 14.38

    Finansu ministrijai saja situacija vajadzetu izstradat vairakus planus jeb piedavat vairakas iespejas, ka atlikuso summu ietaupit. Plans A ir optimalais – oficiala Vienotibas un Finansu ministra pozicija. Plans B, C un D ir alternativas, kur taupit, griezt, neaiztiekot socialo budzetu. Tad publiskot sos variantus, aizstavet savu planu A, nokritizet parejos planus un pateikt, ka Finansu ministrs, neko labaku izdomat nevar un nevares,t.i., lai ZZS izvelas vai dod ko labaku. Ja ZZS nak klaja ar kaut ko objektivi labaku Finansu ministrs atkapjas, bet tas ir maz ticams.Sabiedriba redzes, ka alternativas taupibas pasakumime socialaja budzeta ir vel trakakas, vienlaicigi tiks atmaskota ZZS nekompetence. Tikai ir viens minus – ZZS tapat ka parejie populisti no PLL vicina savu enu ekonomikas apkarosanas karogu, kur var atrast naudu pilnigi visam, ta ir pozicija, kuras stulbumu atmaskot publiski varetu but ljoti gruti.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > Una Grinberga 11.02.2011. 14.43

    Nu, varētu pieņemt, ka tieši ZZS un PLL vislabāk zina, ko var izdabūt no ēnu ekonomikas, par cik pastāv aizdomas, ka pašu fīreri ēnu ekonomikas krusttēvi vien ir.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    jessdrthomas > Una Grinberga 11.02.2011. 15.21

    @dzeris49

    “sabiedriskais mēdijs sen neveic galveno funkciju – auditorijas politisko un sabiedrisko izglītošanu”.

    Pirms dažām dienām visi mediji bija pilni ar Sausnīša atkklāsmēm PLL sakarā, un būtu bijis kaut viens, kur būtu atgādināts, ka šis pats Sausnītis, būdams AŠ-1 premjera padomnieks, zvanīja Latvenergo šefam Ginteram un draudēja viņu stīvu pataisīt.

    Un tas bija laikos, kad Latvenergo vadības cilvēki tiešām mira noslēpumainos apstākļos un arī pašam Ginteram bija baņģugas uz ielas draudējuši. Ar oranžās mafijas rociņām lieta prokuratūra tika skaisti norakta.

    Bet tagad medijos – “uzņēmējs Sausnītis”, kur civilizētā valstī viņš vispār uz ielas nevarētu parādīties, darbu atrastu labākajā gadījumā par vēdekļa plivinātāju virs krustēva šupuļkrēsla.

    Tas tā, par “mediju uzdevumiem”.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Una Grinberga 12.02.2011. 11.33

    Slima, Lelle, esi?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Una Grinberga 12.02.2011. 11.39

    …Betij, Tu esi pārliecināta, ka viņa kādreiz bijusi vesela?….cilvēks gadiem murgo un lād savu valsti, savu zemi….ienīst visu, kas līdzās….vai tāds cilvēks var būt garīgi vesels?…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Una Grinberga 12.02.2011. 11.45

    Zane- vai kāds nezin,kad ir pilnmēness?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Una Grinberga 12.02.2011. 12.07

    …Klusais…Lellei pilnmēness katru nakti!…:))

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Una Grinberga 12.02.2011. 12.30

    Izskatās, ka arī pa dienu:(

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Una Grinberga 12.02.2011. 14.51

    Kundzītes – paskatījos kalendārā pilnmēness 18-tajā ! Tā , ka šīs nav košākās pērles.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > Una Grinberga 12.02.2011. 15.13

    Lellīt, manu jauko Bārbij, vai tev nemaz sapņos nerādās I. Dzenis, kurš dzied:
    “Es vēlos mājās pārnākt,
    Kad ābeles ziedos plauks,…”

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    murnieks112233 > Una Grinberga 12.02.2011. 16.38

    Esmu veselāka par veselo…lauki jau ir tukši, atliek vēl Rigu izkvēpināt, tad pēdējais varēs nodzēst gaismu lidostā…Slimi ir tie, kas domā, ka šitā valsts, šitādā formā, kad korupcija un zagšana tikai pieaug, var pastāvēt…Vairums tautas nemaz nezina, kas te notiekas!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    murnieks112233 > Una Grinberga 12.02.2011. 16.44

    ululiņš. Nu vairums, kas aizbraukuši un iekārtojušies, nekad šurp vairs neatgriezīsies, jo viņu mājas jau ir tur. Man ir lērums pazīstamu, kas rietumos jau savas ģomenes mājas sabūvējuši, jau turienes pensijas nopelnījuši, viņu bērni tur izmācījušies un jau mazbērnus skolo….Sākumā viņi braukāja šurp ik atvaļnājumu, bet tagad viņi šos atvaļnājumus pavada siltās zemēs vai ceļojot, nu dzīvo kā baltie cilvēki atšķirībā no mums. Viņiem nauda kā problēma neeksistē.Pagājušājā gadā mans dēls ar ģimeni arī pameta šo muļķu zemi, kaut viņu ienākumi bija pat ļoti labi, pameta nesakārtotības un birokrātijas dēļ.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    murnieks112233 > Una Grinberga 12.02.2011. 16.48

    Izskatās, ka sakustināju $ūdumigu.Nu smirdiet vien tālāk labi zinot, ka man ir taisnība. Latvija tuvojas bankrotam.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam