Strīķe aicina Vilnīti atkāpties

73

Komentāri (73)

piziks 08.11.2010. 23.30

Vai tad tikai vienam vien nozagt saniezējās? Varbūt. Tācu bija otra, kas nozagšanu piesedza, kā minimums, turklāt paša KNAB-a slepenības nodaļā! Vai duma bija, vai =/IR neprofesionāla un duma, toties bija ar siltinātu jumtu? Kurš izskaidros, kā tas viss varēja notikt bez Vilnīša, pirms Vilnīša?! Ja Vilks un Strīķe tik valstiski godīgi, kādēļ viņi vēl nekad un nekur nav prasījuši MK naudu, ko atdot pašu — labi, savu bijušo kolēģu — apzagtajiem?! Manuprāt, tas būtu valstiski un profesionāli, — a Vilkam un Strīķei nez, kādēļ rūpes tikai par to, kurš būs nākamais priekšnieks, vai ne? Kaspar (Gasūn) un vēl dažie loģiski domājošie, ne jau V-fanātiskie?

0
0
Atbildēt

0

Ieva 08.11.2010. 17.51

Godīgi – jūs gribētu ar Strīķi strādāt? Es nē. Drošī vien jau labi māk korupciju apkarot, tikai vai tās kara metodes nav arī ieviestas birojā?
Tur nav pozitīvo vai negatīvo. Visi tur ir tās putras vārītāji.
Tāpēc piekrītu tiem, kas saka, ka tas kantoris ir jāizdzenā…

+1
-3
Atbildēt

7

    ievuliitis > Ieva 08.11.2010. 19.30

    Vai, kā jūsu viedoklis patiks visiem korumpantiem un kukuļņēmējiem! Ja šie biežāk IRā ienāktu, jums būtu kaudze plusiņu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Ieva 08.11.2010. 20.42

    >Betija

    Vai tas ir arguments pēc būtības par Strīķes kā administratora piemērotību?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Ieva 08.11.2010. 20.45

    >Absints

    Tā kā Tu tūlīt savāksi kaudzīti ar mīnusiņiem, kurā mans plusiņš pazudīs, nolēmu vārdiski izteikt savu atbalstu. ;)

    Vienīgi ar piebildi, ka, manuprāt, jātiek vaļā tikai no Vilnīša un dumpja aktīvistiem. Kad formālie un neformālie līderi būs prom, tad “vienkāršie darbinieki” ātri vien pārslēgsies atpakaļ pie ikdienas darbiem.
    Pluss, jāsakārto līdz detaļām KNAB likums, kā to norāda Maizītis. Patiešām gudrs un inteliģents cilvēks!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Ieva 08.11.2010. 23.49

    Absint, diemžēl Strīķes darbībās spožais PR & pašreklāmiskums +, vēl sliktāk, bērnišķīgs holivudisms un pārmēru daudz ar lieliem blīkšķiem ierosinātu, toties vēlāk tiesās klusināti zaudētu lietu. Un nevajag aizmirst arī KNAB-a veidošanas politvirzītāju JL, tā toreizējā Vadoņa psiholoģisko īpatnību dēļ. Kā JL iniciatīvas, labas teorētiski un jēdzieniski iniciatīvas, auglis KNAB tikai veidots JL gaisotnē, pēc JL Vadoņa personālatlases principiem: ciniski karjeristi, ar tieksmi uz vadonību, pakļaušanos Vadonim/vadoņiem, ar likumu izpildes prasīšanu visiem citiem, izņemot sevi un savējos. Šo ipašību kopums publiski vismazāk tika manīts vienīgi Vilkam. Tieši šī noteicošo KNAB-inieku atlases vēsturiskā principa dēļ KNAB-u jābūvē no jauna, — citādi tagadējai daudzstarainajai psihopātijai gals nav paredzams, jo, ja vinnēs Juta ar sev paklausīgajiem/piekļautajiem jefreitoriem, šantāža KNAB-a vadibas veidošanā tiks nostiprināta kā legalizēta metode.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 09.11.2010. 08.26

    Es te nedomāju likvidāciju, es te domāju pārformēšanu. Ja Juta ir pietiekami labs korupcijas apkarotājs, tas nenozīmē, ka viņa ir un būs laba kolēģe vai priekšniece. Šobrīd gan tas labi sapas un maskējas ar Vilnīša atkarībām Iepriekš tas bija Loskutovs, nākošais būs..
    Nu nav Strīķe Dievs un pārējie no miskastes izvilkti. Jeb, jautājums ir vienkāršs, ja Vilnīti nomainīs ideāls priekšnieks, vai iestāsies miers KNAB, un tas sāks strādāt. Uzdrošinos apgalvot, ka ne.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Ieva 09.11.2010. 12.46

    >Absints

    Tieši tā!
    Jebkurš priekšnieks tagad jau ir predeterminēts sākumā izturēt uzticības testu Strīķei. Ja viņa izlemj atlaišanu, tad viņa ir galējā instance, kura “apstiprina” KNAB (savus) priekšniekus.

    Šobrīd Strīķe šantažē Latvijas valsti – es vai Vilnītis. Tālāk vairs nav, kur iet. Būtībā sanāk, ka viņa grib nolikt uz ceļiem ne tikai Vilnīti, bet pat visu valsti. :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Ieva 09.11.2010. 12.48

    >Optiskais tēmeklis

    Ja izlaiž to daļu par JL vadības garu (tas viekārši izklausās mazliet par sarežģītu un fantastisku), tad visumā piekrītu, ka KNABa darbībā ir iezīmējušās daudzas problēmas, kas nemaz netiek skatītas pēc būtības, bet tiek norakstītas kā “labajiem” piedodamas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

kdaljajev 08.11.2010. 16.51

Vispār tas KNAB ir Repšes koka zobens,kāds ir sausais atlikums.Vairāk kņadas nekā labuma.Reāli nekas nenotiek,muļļā pozitīvisma kampaņu tik ilgi.Velti tērē naudu.Valdis.

+2
-2
Atbildēt

6

    andris902 > kdaljajev 08.11.2010. 17.26

    …ja Eiropa nebūtu uzstājusi…tad tāds KNAB nebūtu izveidots līdz šai baltai dienai…nejauc notikumus un faktus…nevienam no treknajiem runčiem tāda iestāde nav vajadzīga….

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > kdaljajev 08.11.2010. 18.33

    @zanE
    Zane, ko vari teikt par to ka Aboltinja un Murniece velas Vilnitim kritot ari Strikjes un Vilka atlaishanu?
    uz to shodien LR1 atsaucas Klementjevs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > kdaljajev 08.11.2010. 18.55

    ….TanteSidra…
    …o,jā!…dzirdēju raidījumu…Klementjevs to pavērsa, kā konkrētu argumentu…bet…bija arī Maizīša, gan Kažokas, gan Loskutova viedoklis, ka pastāv arī tāds risinājums šīs nenormālās situācijas novēršanai…ir svarīgi, kā pēc tam tiek meklēts jaunais KNAB vadītājs…vai šiem cilvēkiem būs iespējas piedalīties konkursā uz vakantajām vietām?…reizēm, lai ārstētu gangrēnu, jānoņem kāja ne tikai līdz celim…:))
    …mans personīgais viedoklis – Vilkam un Strīķei jāpaliek KNABā…kā jau teicu reiz…šai iestādei ir svarīga sabiedrības uzticība…ja būtu jāvēršas KNABā…tad to darītu vēršoties pie Strīķes vai Vilka….bet, ne pie Vilnīša…
    …Mūrniece un Āboltiņa izteica tikai iespēju…šobrīd tas tiek pārvērsts jau par pieņemtu faktu…pāragri!…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > kdaljajev 08.11.2010. 19.13

    @zanE
    …bija arī Maizīša, gan Kažokas, gan Loskutova viedoklis…
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    jaa Zane, bija un tas bija pretejs Mūrnieces un Āboltiņas viedoklim, tu gan saki, vinjas “…izteica tikai iespēju…”.
    ja Vienotibas biedri neatradis sevi speku laikus atbrivoties no ietekmigiem kurmjiem organizacijas iekshpuse to un tas labticigo elektoratu sagaida bedigas beigas, apmeram ta ka tu saki cita konteksta – “…jānoņem kāja ne tikai līdz celim…”.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > kdaljajev 08.11.2010. 19.25

    …TanteSidra…
    …piekrītu Tev…nav paveicies Vienotībai ar tiem sievišķiem!…:))…un neredzu nevienu, kurš varētu uzsaukt tām – aizver muti!…:))
    …nezinu,godīgi pasaku – nezinu…kā ar tiem sievišķiem galā tikt!…un, zini, kā vēl žēl?…izstrādājas stereotips ar nievājošu pieskaņu …sieviete – politiķe…:(

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > kdaljajev 08.11.2010. 20.09

    Zane – nevienkarshosim, tas nav sievu karsh, tas ir daudz nopietnak.
    piekritu ka no ta ka sheit aprunajamies nekas nemainisies.
    Murniece nedriksteja atkartoti tikt apveltita ar varu ieceljot to atkal par Iekshlietu ministru, ta ir Vienotibas kljuda par ko tai naksies dargi maksat, bet – gan jau tu pati ari to zini vai juti.

    0
    0
    Atbildēt

    0

piziks 08.11.2010. 16.38

E-ei, nu! Cik nu smalki?! Atlaidēji Jakānam taču pirmajā instancē tiesu jau zaudēja.

0
0
Atbildēt

0

andrejs_kirsis 08.11.2010. 15.06

Jutai piemīt kaut kas no foxterjera… Nāvīgs kodiens un viss… Tādu tik vnk nenoangažēsi…

+2
0
Atbildēt

2

    piziks > andrejs_kirsis 08.11.2010. 16.47

    Ululiņ! Ar Striķi jau nelaime tā, ka sakodien jau gan fox-terjerīgs, bet angažētība un pašreklāmisms tikpat spilgti un izteikti.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > andrejs_kirsis 08.11.2010. 17.08

    Patiesībā tas, kas kvalitatīvi atšķir Strīķi no visiem pārējiem konfliktā iesaistītajiem, ir veiksmīgs PR. Vilnītis tajā ziņā ir vienkārši 0. :) Citādi jau metodes ir nepieļaujamas no abām pusēm – Vilnīša un Strīķe-Vilka.

    Ok, viņai noteikti ir arī citas darbā noderīgas īpašības, bet arī trūkumi sāk kļūt nekontrolējami.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Mareks Balmanis 08.11.2010. 12.09

Knābim kādreiz tikt pie laba vadītāja ir tikai 2 iespējas:
1. iecelt Jutu par priekšnieci;
2. izcelt Jutu no knāba un nozīmēt par vadītāju “tad jau vienalga ko”. :)

+5
0
Atbildēt

0

sandramarciap 08.11.2010. 09.21

Mēs par Strīķi.
ļoti skaidri pateica,kas tagad vada KNAB
Dombrovskim arī vajadzētu atbalstīt Strīķi,un likt demisionēt Vilnītim.
lai strādā tie,kas saprot ko dara,nevis tāds kuru regulē no malas,zaļie un oranžie!

+8
-1
Atbildēt

5

    piziks > sandramarciap 08.11.2010. 16.44

    > Meklēju atbildes… Ja meklē atbildes, tad jautājums ir: kādēļ nekritiski ticēt visam, ko saka Strīķe? Ja es meklēju atbildes, tad analizēju abu pušu/visu dalībnieku darbības. Uzklausīt — jā, bet ticēt?! Ja nekritiski ticēsi jebkuram no šajā konfliktā iesaistītajiem, tad pie skaidrības nu gan netiksi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > sandramarciap 08.11.2010. 17.05

    >Optiskais tēmeklis

    Labais! ;)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Diâna Antipova > sandramarciap 08.11.2010. 18.48

    Kaspar, kā analizēt darbības, ja publiski ir tikai PR retorika?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > sandramarciap 08.11.2010. 20.40

    >ķurķulis

    Manuprāt, šis ir pats labākais jautājums – un arī problēma!

    Nu nav jau tā, ka galīgi nekas nebūtu zināms. Fakti par Vilnīša personālvadības “metodi”, viņa grūti vai vispār neizskaidrojamās reformas un aizgājušo skaits viennozīmīgi norāda, ka viņš ir vismaz daļa no problēmas.

    Bet attiecībā uz Strīķes un Vilka darbību mums patiešām atliek vairāk minējumi. Tomēr nav jau tā, ka pa šiem gadiem nekas nebūtu izskanējis uz āru. Piemēram, ir nostiprinājies viedoklis, ka Strīķe ir faktiskā biroja vadītāja; teiksim, ar specifisku raksturu un prasībām pret saviem oficiālajiem priekšniekiem. :)
    Arī pašas šīs PR izdarības ir gana daiļrunīgas. Šantāža “es vai Vilnītis” vien ir ko vērta. Ja iepriekšminēto Strīķes tieksmi pēc varas ievietojam šo PR izdarību kontekstā, tad ir iespējami Strīķei nebūt ne viennozīmīgi glaimojoši secinājumi.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > sandramarciap 08.11.2010. 20.41

    Man tas izskatās ar mērķtiecīgu manipulāciju ar PR, lai stiprinātu savas pozīcijas. Labas vai sliktas – tas ir filozofisks jautājums, bet pilnīgi noteikti ļoti nekorektā veidā. Sanāk, ka Strīķe ir tā, kas galējā instancē apstiprina biroja vadību. Un tas nav normāli!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

disassociative 08.11.2010. 09.17

Kam ir izdevīgs šis bardaks KNABā? Visiem tiem, kam KNABs bija vai ir uzminis uz papēžiem. Jo ilgāks bardaks, jo daži ļautiņi vai dažu ļautiņu grupas var mierīgāk gulēt. Kā radīt vislielāko bardaku? Salaist matos priekšnieciņus. Nu un šeit nu mačs iet uz pilnu klapi. Kā atrisināt šo situāciju? Aizvākt tos, kas klopējas? Katram no viņiem, droši vien, ir savi atbalstītāji, kas ir viena vai otra pusē un tikai priekšniecības aizvākšana nez vai atrisinās situāciju. Tad nu jāpieņem lēmums, ka KNABs vispār kā atsevišķa struktūra jālikvidē. Nu un kurš vai kuri to gribēja un kam tas ir izdevīgi? Atbildot uz šo jautājumu, ir skaidri situācijas pasūtītāji un skaidrs, kāds būs balsojums Saeimā. Faktiski KNAB varam norakstīt zaudējumos.

+2
-1
Atbildēt

1

    a_oleinika > disassociative 08.11.2010. 17.04

    Piekrītu, ka šī ir prasta priekšnieciņu klape, nevis cīņa par taisnību!
    Es gan palieku pie tā, ka jāatlaiž tikai Vilnītis un Strīķe-Vilks.

    Un attiecīgo priekšnieku “karsēji” pēc vadoņu atlaišanas kļūs gluži mierīgi. Varbūt pāris aizies, bet kopumā kolektīvi mēdz ātri pieslieties jauniem vadoņiem… ja ir kam. :)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

piziks 08.11.2010. 08.40

Ivar, vari būt vienīgi laimīgs, ka ar tagadējo KNAB-a, VID-a utml. spēka struktūru attieksmi pret savu darbu — politangažētību, profesionālo nepietiekamību, ētikai pretimstāvošo cinismu utt. — neesi kā likumpaklausīgs pilsonis netīšam trāpījies nepareizā vietā un nepareizā laikā. Vari, protams, dzīvot, ilūzijās, ka tā var gadīties arī turpmāk.
Ivar! Kā zināms, nezināšana neatbrīvo… Tomēr — zvērinātais advokāts Saulvedis Vārpiņš ir Latvijas Kriminālietu advokātu biedrības valdes līdzpriekšsēdētājs, LR Zvērinātu advokātu kolēģijas biedrs… Piederība biedrībām, protams, maz ko izsaka un ne vienmēr nozīmē kaut ko labu, bet arī starp advokātiem ir pietiekami profesionāli cilvēki, kas nopelnījuši tiesības izteikties vismaz par operatīvās darbības veicēju attiecībām ar LR likumiem vai… ši attiecību nepietiekamību. Vai viņu var vismaz neuzklausīt, ja viņš nav Vienotības sponsors, atbalstītājs un fans?

+1
-9
Atbildēt

2

    ::Vai cis :: > piziks 08.11.2010. 09.19

    Cik var spriest pēc Google, Saulvedis Vārpiņš ir hiperaktīvs blēžu varzas Par izzagtu Latviju atbalstītājs un fans. Vēlēšanu rezultāti liecina, ko cilvēki domā par šo varzu un tās atbalstītājiem, tāpēc laikam gan Saulveža Vārpiņa čiepstieniem KNAB sakarā būs mazs svars.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > piziks 08.11.2010. 17.00

    Uz PLL pavelkas arī daudz sakarīgu cilvēku, kuriem nav pieņemamas tās Vienotības īpašības, kas ļoti spilgti afišējās, piemēram, šīs valdības sastādīšanas procesā. :)

    Protams, partejiskums mazina ticamību, bet nepadara par pilnīgi neticamu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

krizdolelv 08.11.2010. 08.13

Destrukcija KNAB`ā ir proporcionāla sabiedrības destrukcijai.
Tas, ka specdienesta netīrā veša tiek skalota publiski, maigi izsakoties
NAV NORMĀLI.
Tiem 142 specdienesta darbiniekiem vajadzēja rīkoties pēc Donas kazaku principa- sēdēt upes malā, spriest un balsot, ja nepieciešams sadzert un izkauties tik ilgi, kamēr visiem izveidotos viens- dzelžains viedoklis.
Skumīgi protams ir tas, ka arī šī destrukcija ir profesionāli indoktrinēta.

+4
0
Atbildēt

2

    kika,kiki,banija > krizdolelv 08.11.2010. 11.07

    KNAB nav specdienests. KNAB nav priekšnieka vai kādas partijas īpašums. Valsts amatpersonas pienākums ir reagēt, ja ir aizdomas par negodprātīgu rīcību. KNAB ir jāatskaitās savas valsts pilsoņiem kas notiek, tostarp pašā KNAB.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    krizdolelv > krizdolelv 10.11.2010. 17.39

    KNAB ir Ministru kabineta pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kurai saskaņā ar Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja likumu noteiktas konkrētas funkcijas korupcijas novēršanā un apkarošanā, kā arī politisko organizāciju (partiju) un to apvienību finansēšanas noteikumu izpildes kontrolē.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 08.11.2010. 07.19

… aicinaat var ,bet leemumu pieņemt nevar , tos pieņem pie lopaarsta Veldres maajaas pie dessu grilleešanas , kur sanaak viedie lablatvieši- teepisti, ja buus nepieciešams tad jauno ar no turienes izzbiidiis , bet pagaidaam šiem labi kaa ir , arii Lembee apmierinaats , taakaa nekas nemainiisies, vismaz šiis saeimas laikaa.

+4
-1
Atbildēt

0

kkristaps 08.11.2010. 05.09

Es nezinu, kas ir advokāts Vārpiņš, taču zinu, kas ir advokāti Grūtups, Tihonovs, Loze utt., tāpēc advokāta, gluži tāpat kā Šķēles, Lemberga un citu odiozu personu, viedokļa piesaukšana jautājumos par tiesībsargājošo iestāžu darbu ir smieklīga. Nav šaubu, ka Vilnītim KNAB vadītāja un vispār jebkāda vadītāja amats piepas gluži tāpat kā govij segli vai ēzelim augstpapēžu zābaki.

+15
-4
Atbildēt

3

    a_oleinika > kkristaps 08.11.2010. 16.55

    Advokāti ir persona non grata?

    Patiešām visi uz revolucionāro noti pavilkušies – izmeklētāji un komisāri vienīgie kārtīgie cilvēki! :D

    Nez kādēļ pat svētajā KNABā vienam prasti noniezēja nagi zagt naudu…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > kkristaps 08.11.2010. 23.29

    Vai tad tikai vienam vien nozagt saniezējās? Varbūt. Tācu bija otra, kas nozagšanu piesedza, kā minimums, turklāt paša KNAB-a slepenības nodaļā! Vai duma bija, vai =/IR neprofesionāla un duma, toties bija ar siltinātu jumtu? Kurš izskaidros, kā tas viss varēja notikt bez Vilnīša, pirms Vilnīša?! Ja Vilks un Strīķe tik valstiski godīgi, kādēļ viņi vēl nekad un nekur nav prasījuši MK naudu, ko atdot pašu — labi, savu bijušo kolēģu — apzagtajiem?! Manuprāt, tas būtu valstiski un profesionāli, — a Vilkam un Strīķei nez, kādēļ rūpes tikai par to, kurš būs nākamais priekšnieks, vai ne? Kaspar (Gasūn) un vēl dažie loģiski, ne jau V-fanātiskie?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > kkristaps 09.11.2010. 12.38

    >Optiskais tēmeklis

    Nu tur tālāk mēs varam tikai minēt. Bet idealizēt operatīvos dienestus noteikti nevajag – tā vide un paņēmieni, ar kādiem viņi strādā, uzliek savu zīmogu. Cik tur piesegšanas, cik cilvēciskas uzticēšanās kolēģiem (es nedomāju konkrētos pārkāpējus, bet vispār vidi KNAB), to grūti pateikt. Man arī nav pamata pieņemt, ka viņi ir palikuši par “sliktajiem kovbojiem”.

    Ja KNAB personāls un konkrēti Strīķe ir sākuši slimot ar visatļautības slimību, tad patiešām tas birojs ir tā kārtīgāk ir jāizsvēpē. Vismaz Strīķes pēdējais gājiens “es vai viņš” klasificējas kā šantāža un sava priekšnieka pieņemšanas/atlaišanas varas uzurpēšana.

    0
    0
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 07.11.2010. 23.21

KNAB uzdevums ir nodrošināt, ka nekad nevar zināt, kuros ierakumos kritīs granāta. No ārpuses (no ierakumiem) svarīgi paredzēt, ko darīs KNAB. Kurā pusē nostāsies Valži !? Tiksies mežā …?

+6
-2
Atbildēt

0

Liga Riga 07.11.2010. 22.56

Biedrība “Par godīgumu tiesu varas sistēmā “Temīda” ilggadējā darbībā jau sen pievērsusi Latvijas valdības vadītāja uzmanību, ka no KNAB ļoti daudzām atbildēm izriet (kuras dažādos laikos parakstījuši gan Strīķe, gan Vilks, gan Loskutovs un Vilnītis)no noziedzības cietušajiem cilvēkiem KNAB vietā būtu jāveic bez maz vai izmeklēšana par iespējamu korupciju. Diemžēl daudzas KNAB atbildeS neatbilda ne Satversmes 104. pantam, ne Kriminālprocesa likumam, ne arī tiem normatīviem aktiem, kas regulē KNAB pienākumus. Tas vien liecina, ka KNAB neievēro tos principus, kas jāievēro jebkuram godīgam juristam. Citiem vārdiem runājot, mūsdienu KNAB ir mafiozo partiju ielikteņi. KNAB vadībā tiek iecelta persona, atkarībā no tā, kurš mafijas grupējums valda Saeimu un valdību.

+7
-5
Atbildēt

2

    piziks > Liga Riga 07.11.2010. 23.31

    Tieši par to jau ir stāsts, Vilor! Kāda jēga ne tikai no Vilnīša, bet arī no Strīķes un Vilka KNAB-a, ja neviens par KNAB-u atbildīgais ne no viena “knābēja” neprasa godīgumu, ko šie it kā aizstāv?! Nu nemācēja vai nevarēja, vai vienkārši aplauzās, jo nebija, par ko KNAB-s vinnēt tiesu savulaik pret advokātu Kvēpu, tiesa attaisnoja viņu, bet vēl līdz šai baltai dienai Ls 3000, ko Loskutova — ne Vilnīša! — KNAB-s salasīja pa Kvēpa mītnes plauktiem kratīšanas laikā, Kvēpam neviens nav ne atdevis, ne spiedis atdot! TV sarunā Strīķe ar aizkustinoši vēsu seju teica: nu nav mums tagad tādu līdzekļu… Kur vēl labāks Vienotības stila piemērs?! Repše šopavasar Domburšovā par Jakāna lietu: Es par to atbildēšu! Domburs: Un kĀ-ā?… Protams, kā var nesolīt atbildēt?! Toties var klusi aiztīties…

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    Laumiņa > Liga Riga 08.11.2010. 14.15

    Biedrībai būtu darbiņš. Sk. http://www.krapnieki.wordpress.com Pilnīgi reāls tikko norisinājies notikums, tur apakšā ir konkrēti tiesneši, juristi, advokāti, ja grib, vienkārši noskaidrot…. Un pēc šitā kāds vēl grib, lai uzņēmēji maksā nodokļus.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

boss 07.11.2010. 22.34

Bijušais ģenerālprokurors domā, ka KNAB kolektīva neapmierinātība nav saistīta ar Vilnīša iecerēto biroja reformu, bet gan tai ir pavisam citi iemesli. “No malas raugoties, diez vai KNAB struktūra, vai kādai tai jābūt, ir konflikta cēlonis, tas noteikti ir meklējams kaut kur dziļāk, tas sabiedrībai netiek izskaidrots un mēs par to nezinām,” pieļāva Maizītis.
===
Kautkāda info jau tāpat izsūcas cauri. Un Jutas Strīķes “De facto” teiktais par Vilnīti skaidrāk par skaidru atklāj īstos nesaskaņu iemeslus – Vilnītis dara to, ko viņam liek cilvēki ārpus KNAB(a).
Vai tā ir taisnība, ka Vilnītis iejaucas KNAB izmeklētāju darbā, interesējas par izmeklētāju rīcībā esošo informāciju, dod norādījumus, kā lieta būtu virzāma? Vai tā ir taisnība?
Vai atceraties vēl skandālu par to, ka Vilnītis tiekas mežā ar kautkādiem cilvēkiem un viņa skaidrojumu šiem faktiem???

+28
-2
Atbildēt

2

    mary75 > boss 07.11.2010. 23.03

    Jā, tā ir taisnība.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > boss 08.11.2010. 16.37

    Manuprāt, Maizītis teica kaut ko gandrīz diametrāli pretēju (nu ok, par 90 grādiem :) ). Viņš pavisam skaidri runāja par vadītāja mazspēju, un tas apslēptais, mans minējums, varētu būt cīņa par varu un personāla kari KNABā.

    Kaut gan no aktuālajiem tieši viņa viedoklī uzskatu par vislietderīgāko ieklausīties, nez kādēļ pūlis izrīkojas ar viņa viedokli visai vardarbīgi un reducē tā fragmentus uz savējo / preses mītu.

    Strīķei ir izdevīgi uzturēt mītu par Vilnīti kā “slikto” ielikteni, tādēļ tas nav objektīvs rādītājs.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

kika,kiki,banija 07.11.2010. 22.21

Advokāts Vārpiņš ir tas, kura biroja strādā Vilnīša bez konkursa darbā pieņemtās izcilās juristes miss bikini vīrs?

+14
0
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 07.11.2010. 21.56

Vienotība viena šito izlemt nevarēs,zzs “partneriem” Vilnītis tīri labi varētu patikt.Finālā sanāks Zālamana lēmums-visus prom,un tādu apgreidotu Vilnīti Nr 2 -vietā. Kamēr pilsoņi sapratīs kas kā,korumpantiem atkal kāds gadiņš mierīgas dzīves nodrošināts.

+16
-1
Atbildēt

0

piziks 07.11.2010. 21.48

Šāvakara TV pētnieki — De Facto, Nekā Personīga? — aprunājās gan ar vienu no bijušajiem priekšniekkandidātiem, gan ar Loskutovu: abi gana pamatoti sprieda un māja gan tieši, gan starp rindām, — Vilks ar Strīķi nav tik balti, kā izliekas un publikai izrādās, ir spaidījuši arī Loskutovu. Tādēļ it kā loģisks ir aicinājums nomainīt visus 3, bet Maizītis norādīja vienkārši, — visi labi apzinās, ka to izdarīt ir procedūriski tik sarežģīti, ka… Ja, vinnē Vilks un Strīķe, turpināsies “bezpreģels”, par kuru runāja advokāts Vārpiņš, — revolucionārā sirdsapziņa, tiesnešu krāpšana, izprasot sankcijas vienām, realizējot citas, stiprākas… Ne tā, ne šitā, ne zivs, ne gaļa un hrens vai 2 hreni nav saldāki par reģku.

+8
-18
Atbildēt

6

    martins_kibilds > piziks 08.11.2010. 00.12

    Who is advokāts Vārbipņš, kurš tiek citēts kā autoritāte KNAB lietās?

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 08.11.2010. 00.23

    Kādēļ lai advokātam — arī Vārpiņam — nevarētu būt pietiekams priekšstats un savs viedoklis par KNAB-a metodēm, kam maz sakara ar likumīgu varas izmantošanu? Viņa minētais piemērs par KNAB-a izmeklētāju tiesnešu mānīšanas metodēm bija gana ticams un publisks: pieprasīta un dabūta sankcija skaņas rakstīšanai, bet telpā “iesēdināta” videokamera, kas ir juridiski daudz smagāks paņēmiens, — ja krāpti tiek tiesneši ar tādu revolucionāro parliecību, ar “kingu mētāšanu”, kādēļ likumpaklausīgajiem pilsoņiem būtu jāmeklē taisnība tādā spēka struktūrā? Uzticamība nav vajadzīga? Drošības un taisnīgas cīņas ar korupciju izjūtas uz augšu palēkušās?! Ja valsts iestāde rīkojas nelikumīgi, tad tādas divcīņas ir 2 nelikumīgu grupu kari, ne vairāk.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > piziks 08.11.2010. 03.22

    Atslābsti un nelauzies atvērtās durvīs.
    Par šādu advokātu dzirdu pirmo reizi, tāpēc arī jautāju. Citādi – kāpēc lai es ticētu kaut kāda advokātam Vārpiņam, kuram, taču, arī kaut kādas savas intereses ir, vai ne? Ja reiz ir bijis šāds gadījums, tad man gribas zināt – vai par to kāds ir sodīts? Un vēl – nesaprotu arī to sparu ar kādu no viena gadījuma (cik saprotu, tad Vārpiņš tiek piesaukts saistībā ar vienu gadījumu) tiek izdarīti secinājumi par KNAB darbību kopumā.
    Vārpiņam, protams, var būt visādi viedokļi, bet jautājums ir – kāpēc man tiem uzticēties?

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 08.11.2010. 08.38

    Ivar, vari būt vienīgi laimīgs, ka ar tagadējo KNAB-a, VID-a utml. spēka struktūru attieksmi pret savu darbu — politangažētību, profesionālo nepietiekamību, ētikai pretimstāvošo cinismu utt. — neesi kā likumpaklausīgs pilsonis netīšam trāpījies nepareizā vietā un nepareizā laikā. Vari, protams, dzīvot, ilūzijās, ka tā var gadīties arī turpmāk.
    Tomēr — zvērinātais advokāts Saulvedis Vārpiņš ir Latvijas Kriminālietu advokātu biedrības valdes līdzpriekšsēdētājs, LR Zvērinātu advokātu kolēģijas biedrs… Piederība biedrībām, protams, maz ko izsaka un ne vienmēr nozīmē kaut ko labu, bet arī starp advokātiem ir pietiekami profesionāli cilvēki, kas nopelnījuši tiesības izteikties vismaz par operatīvās darbības veicēju attiecībām ar LR likumiem vai… ši attiecību nepietiekamību. Vai viņu var vismaz neuzklausīt, ja viņš nav Vienotības sponsors, atbalstītājs un fans?

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    Laumiņa > piziks 08.11.2010. 14.07

    Arī pie šādiem notikumiem piedalās advokāti un juristi. Sk. http://www.krapnieki.wordpress.com

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > piziks 08.11.2010. 16.50

    >Optiskais tēmeklis

    Man visdziļākā piekrišana, ka “revolucionārā sirdsapziņa” ir pārņēmusi gan KNAB, gan pūli… pūlim patīk asinis, tādēļ tas vienmēr pavelkas tur, kur tās šķīst.

    Protams, informācijai par nelikumībām un nekorektu darba organizāciju tiesībsargājošās un drošības iestādēs ir objektīvi grūti izkļūt ārpusē. Tādēļ, ja šāda informācija parādās no uzticama avota, tā ir ļoti vērtīga. No otras puses, audio noklausīšanās aizstāšana ar video, manuprāt, nav tik būtiski pretlikumīga. Drīzāk problēma ir tieši šī “revolucionārā sirdsapziņa”, kas nostādīta pāri likumam, kā arī pāris padotie, kas nespēj ievērot normālu hierarhiju. (Un predeterminē priekšnieku uz pakļaušanos, varas pārdali vai konfliktu.)

    Ja vietniece šantažē valdību ar savu aiziešanu, lai izspiestu priekšnieku, tad tālāk vairs nav, kur iet! Es tomēr maksimāli spiestu uz risinājumu atlaist gan Vilnīti, gan Strīķi-Vilku, jo citu īsti kā risinājumu neredzu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

dro 07.11.2010. 21.47

Jā, nu šoreiz jāpiekrīt Putnim /ar piebildi/, ko nepanāca Emsis un Kalvītis, to gatava akceptēt āboltiņa /nevis Dombrovskis!/. Nav diezgan ar Biškekas pieminēšanu, tagad kundze gatava upurēt Strīķi un Vilku. Tādā gadījumā man būtu priekšlikums saeimas karoga mastā 18. novembrī valsts karoga vietā uzvilkt balto:))

+24
-6
Atbildēt

1

    Edzs > dro 08.11.2010. 16.51

    interesants raksts.
    ne ar vardu nav pieminets ka Aboltinja un Murniece velas lai kritot Vilnitim tiktu atlaisti Strikje un Vilks.
    uz to LR1 Krustpunktos atsaucas Klementjevs – ir jarespekte tas ka divas augstas amatpersonas velas Strikjes un Vilka atlaishanu. (atstastijums aptuvens)

    0
    0
    Atbildēt

    0

mary75 07.11.2010. 21.36

„Par to var lēmumu pieņemt arī pats Vilnītis, ja, protams, viņš var atļauties pats pieņemt lēmumus,…”.
—————————————————————-
Tur jau tā lieta, ka cilvēks ar miļjonu parādsaistībām pats nevar pieņemt nekādus lēmumus.
Viņš tiek turēts īsā saitītē, un arī ar uzpurni.
Tāpēc lēmums jāpieņem Saeimai.
Un tas būs rādītājs, vai V vispār ir spējīga īstenot kādus lēmumus, vai visu noteiks Lembergs un Co.
Ja V nespēs panākt pat šā te klauna atstādināšanu, tad nekas nav mainījies, visu turpina noteikt polimafija, un tas būs simptoms, ka valsts turpinās iet uz grunti.

+36
-4
Atbildēt

2

    buchamona > mary75 08.11.2010. 08.46

    Ja V nespēs panākt pat šā te klauna atstādināšanu, tad nekas nav mainījies+++ Vienotiibai ir tikai 33 balsis, ja nemaldos. Ja pieskaita klaat Tevis niistos VL/LNNK, tad 41.
    ZZS neertaas situaacijaas, kaa vienmeer ~ briivais balsojums~. Taads ir speeku sameers netikai jautajumos, kas skar KNAB.
    VL/LNNK + ZZS ~ briivais~ balsojums ir noteicoshais faktors muusu iekshpolitikaa, taa kaa – briizhos, kad atkal saaksi lamaat VL, vajadzeetu Tev to atcereeties un ~ politkorektuma delj~ (Tava miiljaa fraaze :)) ) varbuut noriit savu nepatiku pret pasha sabiedrotajiem :)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Kārlis Pozņakovs > mary75 08.11.2010. 15.19

    Vilnītis ir jāatbrīvo un jāpārbauda,ko viņš paspējis sastrādāt sava saimnieka uzdevumā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ibiorio 07.11.2010. 21.24

Ko nepanaca Emsis, ko nedabuja gatavu Kalvitis, to nokartos Dombrovska valdiba… :(

+10
-13
Atbildēt

3

    mary75 > ibiorio 07.11.2010. 22.23

    Būtu gan jāzin, ka Dombrovska valdība var rīkoties tikai likumu robežās, varat ticēt vai neticēt – Latvija ir puslīdz tiesiska valsts

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > ibiorio 08.11.2010. 00.09

    Nevajag izplatīt labskanīgu histēriju. Dombrovskis var izdarīt tikai to, ko paredz likumi. Tas pat Klavītim bija skaidrs, kur nu vēl Dombrovskim.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Edmunds Zālīte > ibiorio 10.11.2010. 20.20

    interesanti, kā ir ar referendumiem. vai nevarētu kāda nevalstiskā organizācija iniciēt parakstu vākšanu referendumam par vilnīša izmešanu no knab un tp blondīnes no satversmes tiesas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

vismantsk > vismantsk 08.11.2010. 11.20

Cik reizes atkārtosi vienu un to pašu tekstu?

+2
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam