Pēdējo divu gadu laikā KNAB ievērojami zaudējis sabiedrības uzticību
41Saistītie raksti
Intervija /
6. novembris
Mums ir laba riska apetīte
Viedoklis /
23. oktobris
Ar inovāciju pret ārstu deficītu: kā motivēt, nevis piespiest?
Analīze /
28. augusts
«Pavisam elementāri»
Pusdienās /
21. augusts
«Esmu novērtēts»
Komentāri (41)
Uldis Šneiders 15.09.2014. 11.24
Būtu interesanti salīdzināt – kā un cik argumentēti līdzīgu institūciju darbību vērtē igauņi, somi, dāņi, zviedri… Vai tur arī ir ņigu ņegu vai tomēr reālas darbības un cita sabiedrības domāšana.
Piesardzīgu rada viens moments – ik pa brīdim pavid doma, ka Jaroslavs nav angažēts un viss notiek “tāpat vien”… Ja valstī pastāv reālas iespējas (ko neslēpj!!!!!!), ka ar administratīviem resursiem var panākt ļoti daudz, kur ir problēma saņemt vienu nieka uzdevumu? Neko vairāk nevajag!
Otrs – būtu tomēr svarīgi saprast to, ka sabiedrības domāšanai būtu jāatrodas vienā līmenī ar likumiem… Ir jocīgi (vēl jocigāk, ka tas nevienu neuztrauc) lasīt mediju līksmi, ka par sīknaudu aizturēts kāds autovadītājs… Valsts sistēma 24 gadus ir cītigi strādājusi, lai būtu skaidrs – neoficiāli var sarunāt visu! Tas notiek arī vēl tagad, aizslepenojoties ar dokumentu slēpšanu… Kur ir loģika? Lielās lietas tāpat “stāv”… Cik līdzekļu no nelietderīgi tērētajiem mēs esam atguvuši? TAS ir daudz svarīgāk nekā parādes stila tiesas process….
0
Ojārs 15.09.2014. 09.24
heinrihs Īsi sakot, krievu virsnieka atvase Aņka Potapova alias Juta Strīķe kopā ar SC un NA ir panākusi savu. Nožēlojamie Latvijas “žurnālisti” un “sabiedriskās domas pētnieki” tagad ries Streļčonoku ar putām uz lūpām
—————-
genrihs parāda savu īsto dabu….
0
aigarsaboltins 15.09.2014. 07.09
Īsi sakot, krievu virsnieka atvase Aņka Potapova alias Juta Strīķe kopā ar SC un NA ir panākusi savu. Nožēlojamie Latvijas “žurnālisti” un “sabiedriskās domas pētnieki” tagad ries Streļčonoku ar putām uz lūpām – ēst ta’ gribas un kāds drēbes gabals arī jānopērk.
7
Alise > aigarsaboltins 15.09.2014. 09.27
Kaut ko jaucat heinrih. Strīķe (Potapova) ir Vienotības draudzene, un īpaši tuvās ģimeniskās draudzības attiecībās ar Viņķeļu ģimeni.
0
aigarsaboltins > aigarsaboltins 15.09.2014. 09.58
Robčik, vienota fronte ar lauku muļķīti “andreju” un deģenerātu “rostiņu” neko labu par Tevi un Tavu saprātu neliecina. P.S. Nedēļu pirms vēlēšanām internetā parādīsies rostiņa un andreja komentāru popūrijs ar virsrakstu “Tā ir NA”. Efekts uz galvošanu būs graujošs:):):)
0
Alise > aigarsaboltins 15.09.2014. 10.36
Kāds tur sakars ar vienotām frontēm? Nepatīk, ja cilvēki melo vai dzen propagandu. Un Strīķei jau nu sakara ar NA nav nekāda, toties ar Vienotību daudz sakaru. Par sakariem ar SC nezinu, nepateikšu.
0
Aivars Krauklis > aigarsaboltins 15.09.2014. 10.54
Austras koks – piekrītu. NA kopā ar SC dara citus nopietnus darbus (nupat izskanēja aizkustinošs duets par bankām), sv.Juta ar V svētību – savus.
0
Alise > aigarsaboltins 15.09.2014. 12.57
Biotiops, tomēr nepiekritīšu par Citadeli. Nezinu par SC interesēm, bet Citadeles pārdošanas process Vienotības izpildījumā ir absolūts farss un absolūti neizdevīgs Latvijai kā lielākajam akcionāram. Neviens normāls akcionārs uz tādiem noteikumiem savas akcijas nepārdotu brīdī, kad banka strādā ar labiem rezultātiem. Tas, ka līgums ar Eiropu nosaka pienākumu pārdot – tas viss ir runājams un maināms (ka tā nav, īpaši šajā ģeopolitiskajā situācijā – mani neviens nepārliecinās), bet pārdot par +/- 100 mio ir absolūta bezjēdzība.
Bet par to, ka Citadeles pārdošanas pretiniekos ierakstījušies visādi antiglobālisti, Rubiki, izbijuši sociķi un visādi citādi murgaini margināļi, es varu sacerēt tikpat ticamas sazvērestības teorijas kā jūs par SC un NA kopējo darbību – ka Vienotība veicina visādu šādu margināļu piedalīšanos, lai diskreditētu bankas pārdošanas pretiniekus, un panāktu rezultātu kā nepieciešams. Tik pat labi veicināt visādu margināļu protestus bankas pārdošanas pretinieku diskreditācijai un marginalizēšanai var reālie bankas pircēji, kas stāv aiz tā amerikāņu fonda. A tur var būt jebkas – sākot no īstiem amerikāņiem, līdz pat īstiem kremļa krieviem un līdz pat bijušajiem saimniekiem – KK.
Jūs pats visu laku pielīdzinot NA un SC ļoti labi darbojaties kremļa propagandas stabulē. Nu nepatīk NA, balsojiet par gazpromizatoriem un kolonizācijas turpinātājiem Vienotību, bet nevajag ar demagoģiju tomēr nodarboties.
Saprotu, ka jums kaut kad pagātnē kaut kas greizi nogājis ar tebešņikiem vai LNNK vai kaut ko neesat sadalījis ar viņiem, bet tas nenozīmē, ka visa NA pār vienu kārti metama. Tur no 90. gadu cilvēkiem ir ļoti maz kas palicis.
0
ILZE > aigarsaboltins 15.09.2014. 13.39
J.Biotops
Austras koks – piekrītu. NA kopā ar SC dara citus nopietnus darbus
_____________
Vai tiešām tu esi tāds plānprātiņš, ka nemani, ka visos valstij nozīmīgākos balsojumos jobanās kremļa maukas, ZRP(v), ar SC sapas kā cimds ar roku? Ja tie ir sataisījuši kādu afēru, kā piemēram LM atsavināšana galvenam kreditoram(valstij), vai Citadeles pārdošana pašiem sev un nav padalījušies ar sugas brāļiem, tikai tad ir nesaskaņas.
0
Aivars Krauklis > aigarsaboltins 15.09.2014. 13.54
Austras koks – „…Saprotu, ka jums kaut kad pagātnē kaut kas greizi nogājis ar tebešņikiem vai LNNK vai kaut ko neesat sadalījis ar viņiem, bet tas nenozīmē, ka visa NA pār vienu kārti metama. …„
– lūk, te jau viena būtiska nianse – salikāt kopā TB un LNNK. Laikā, kad no TB vēl nebija ne smakas, ar LNNK esmu sadarbojies daudz, publiski un produktīvi, kaut iestāties tajā neredzēju praktisku vajadzību. Greizi man tiešām nogāja ar PK, 1989.gada vasaras sākumā laicīgi neapjēdzu, kādi ļaudis tur kādu uzdevumu pilda.
Par to, kā radās TB, te anonīmi neklāstīšu – kas zina, tiem nevajag, kas nezina – vienalga neticēs. Jo vairāk, ka dokumentu ar parakstiem man tiešām nav.
Vai metama visa NA pār vienu kārti – „pēc viņu augļiem jums būs viņus pazīt”.
I netaisos apgalvot, ka NA tagadējie vadoņi pēc direktīvām un algas skrien uz zināmo vēstniecību (to nedara arī SC tovāršči). Abu šo brigāžu mijiedarbība ir krietni sarežģītāks daudzdimensiju process un arī modificējies laika gaitā. Bez tiem kopīgajiem faktoriem, ko pie attiecīgas gribas var apzīmēt arī kā „sazvērestību teoriju” ir vēl vismaz viens vērā ņemams aspekts – aktīvistu un elektorāta uzskati par attiecību trīsstūri sabiedrība – valsts – indivīds. Diemžēl to aprakstīt īsā komentā man laikam par smagu.Gan jau daļu no tā mazliet groteskā formā ilustrēs rostins un co.
Par banku – ideja, ka tā būtu pārdodama publiski man šķiet absurda. Par iespēju panākt pārdošanas atlikšanu neko nezinu, bet izskatās maz ticami.
0