Zatlers: problēma nav balsošanas formā, bet balsotājos

32

Komentāri (32)

Lauris 23.04.2010. 19.44

Saeimā jāpieņem likums, ka aizklāta balsošana pilnīgi likvidējama. 4. maijā Augstākā padome, tajos laikos pat riskējot ar dzīvību, balsoja atklāti par Latvijas neatkarības atjaunošanu un mēs zinām kurš bija par (dabūja ordeni) un , kurš bija pret un nekas ar viņiem nenotika. Vienkārši tauta zina savus varoņus.
Šajā balsojumā, ja tas būtu atklāts izgaismotos viens otrs stipendiāts.

0
0
Atbildēt

0

vilnissk 20.04.2010. 12.14

Man īsti nav skaidrs, ka uz vēlmes noskaidrot nelietīgo deputātu uzvārdus nekādi žurnālsitiski netiek apspriesta 2 Saskaņas centra deputātu – Cileviča un vēl kāda deputāta nenobalsošana par Maizīti. SC popularitātes izmaiņu trūkumus ir žurnālsitikas kvalitātes pārbaudes akmens šoreiz.
Kā labi zināms , rezultāts bija 45/47 un SC prezentējas kā labie tēli.

+1
0
Atbildēt

0

Daina Ūpe 20.04.2010. 10.45

Šī balsojuma rezultātu var aplūkot arī no cita aspekta. Šāds rezultāts var arī liecināt par pārmērīgo diktātu partijā un frakcijā, kas šiem brīvdomātājiem var negatīvi atsaukties, kā uz karjēru, tā arī uz naudasmaka saturu, ja tie atklāti izteiktu savu, atšķirīgo viedokli.
Esmu pārliecināts, ka nospēlēja arī zaķupastalu sindroms. Vairāk aizklāto balsojumu, tad deputāti varētu brīvāk iespaidot procesu un vadīties pēc sava saprāta un sirdsapziņas, ja tāda ir.
Un vispār vētra ūdensglāzē par jautājumu, kas ikdienas dzīvē ir galīgi mazsvarīgs jautājums kāda persona ieņem tīri reprezentatīvu posteni.
Jānis Danoss

0
0
Atbildēt

0

gundega_heiberga 19.04.2010. 21.35

Kad vadzis lūzīs, Saeimas kārtības rullī nevarēs atrast skaidrojumam vajadzīgās rindiņas.

+1
0
Atbildēt

0

Agnese Lûse 19.04.2010. 18.59

Būtu labi ja varētu uzzināt kur mēs varētu parakstīties par Maizīti !

0
0
Atbildēt

0

dagne7 19.04.2010. 18.00

Ja jau, spēlējam demokrātiju, tad droši vien spalvaskāts ir pietiekoši svarīgs instruments. Būtu tikai labi, ja vairāk cilvēkiem vispār būtu savs viedoklis, un viņi būtu gatavi to paust.

+5
0
Atbildēt

0

dagne7 19.04.2010. 17.35

Iesaku vismaz izlasīt un varbūt parakstīt:
http://www.ipetitions.com/petition/partiesiskuvalsti/

+1
0
Atbildēt

1

    Ģirtmens > dagne7 19.04.2010. 17.41

    nu izlasiiju nu un ko taa parakstiishana dod…. to, ka mums 2000 cilveku lieto internetu, bet ja japacel pakala jaaiziet uz vietu, kur reali japarakstaas un kad tas paraksts var kaut ko ietekmeet, tad nekas, drizak izskataas pec VVF publicitaates celshanaas, butu vel kadu reklamas baneri ielikushi, tur tam ir vietas :)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

Miķītis, Džeikobs ॐ 19.04.2010. 17.19

Paldies V.Zatleram par viedokli. Tomer shi nav pirma reize, kad problemas ir ar ”balsotajiem”, un prezidenta pazinojums netieshi norada uz prezidenta kancelejas kludainu situacijas novertejumu no 2007.07-2009.03 un shadi V.Zatlera nespeju izmantot 48. panta tiesibas Satversme noteiktaja kartiba… .

Kad iespejas veikt un racionalas izmainjas Saeimas sastava ir noguletas, un neuzticiba demokratijai ir nokritusi nekurienee atsaukshas uz tiesiskumu vairaak izklausaas peec sauceeja balss tuksnesii.

Prezident V.Zatler – paredzu, ka Jums bus jarikojas neparedzeti, jo no shii stuura, kuraa LV politiskais ”zieds” sevi ir iekrasojis var tikai ”izlidot” vai arii iznaakt sasmeereejies… Shobriid bumba ir Juusu laukuma pusee!:)

+7
0
Atbildēt

0

Ģirtmens 19.04.2010. 16.31

Šī balsošanas forma civilizētās valstīs ir domāta, lai pasargatu deputātus būt ietekmējamiem, tikai pie mums tas ir domata, lai deputātu varētu ietekmēt ar maciņu, nevis ar tautas domām …. banaanu republika :)

+13
-1
Atbildēt

0

austrisv 19.04.2010. 16.17

Tādiem deputātiem kā mūsu valstī problēma ir ne tikai balsotājos, bet arī balsojuma formā, jo acīm redzot gļēvuļi baidījās par atbildību tautas priekšā par savu balsojumu!

+11
-1
Atbildēt

0

mary75 19.04.2010. 16.05

Problēma ir vēlēšanu sistēmā, kad deputāti vairāk baidās no atbildības frakciju vadītāju, nevis vēlētāju priekšā.
Saprotams, mažoritārai sistēmai arī savi mīnusi, tur arī liela ietekme naudai, toties katram jācīnās par savu vietu Saeimā savā vēlēšanu apgabalā konkurences apstākļos,tur nebūs beztbildīgu pelēcīgu izpildītāju, katrs būs atbildīgs savu vēlētāju priekšā, pie kam savos vienmandātu apgabalos neviens neliedz izlikt savus kandidātus arī partijām, un lai tie pēc ievēlēšanas veido frakcijas.
Ņemot vērā katastrofali zemo saeimas reitingu, iespējams, Latvijai šī sistēma būtu labāka.

+5
-5
Atbildēt

2

    ievuliitis > mary75 19.04.2010. 16.13

    Būtu jau vēl kaut cik pieklājīgi, ja – frakciju vadītāju. Bet mēs tak zinām, ka īstie balsojumu pasūtītāji tikai retu reizi iegriežas Saeimā. Bet fakts, ka par vēlētājiem un partijas solījumiem pārstāj domāt jau pēcvēlēšanu rītā, tas gan ir taisnība

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 19.04.2010. 16.16

    Jā, piekrītu, bet frakciju vadītāji jau bieži arī ir tie, caur kuriem tiek “bīdītas lietas”.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Ģirtmens 19.04.2010. 16.02

Reāli banānu republika, 100 cilvēkus mūsu valstī nosauc par meļiem un viņiem viss vienalga, turpina darīt ko grib :) Normālās civilizetās valstīs parlaments jau sen būtu atlaists un šis cirks būtu izbeigts …. sutiet visus 100 pie manis uz turciju :)

+8
-4
Atbildēt

14

    mary75 > Ģirtmens 19.04.2010. 16.09

    Tāpēc jādod iespēja prezidentam atlaist saeimu bez referenduma, jo katrs prezidents baidās zaudēt savas privilēģujas un amatu, bez tam tāds saeimas atlaišanas mehanisms ir grandiozi garš un grūti īstenojams.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Scipcinskis > Ģirtmens 19.04.2010. 16.10

    Pilnīgi piekrītu. Tas ir augstākā mērā nepieņemami. Saeimas atlaišana ir obligāta pat par spīti ekonomiskajai nestabilitātei.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > Ģirtmens 19.04.2010. 16.25

    Ja šodien tiktu izsludināts referendums par Saeimas atlaišanu, šis referendums ar blīkšķi izgāztos. Ir jau bijuši precedenti. Vispirms ir jāmainās pilsonim parastajam, no aitu bara locekļa jākļūst par domājošu būtni ar savu gribu un savu viedokli, tad ir jēga referendumiem, mažoritārajai vēlēšanu sistēmai un vēl vairākām kardinālām lietām. Pietiktu papucim Šķēlem vienā TV raidījumā izmest domu, ka, ja atlaidīs Saeimu tagad, samazinās pensijas un pabalstus un Saeima paliktu sēdēt, bet Zatlers lidotu.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Scipcinskis > Ģirtmens 19.04.2010. 16.31

    Sanāk riņķis – bet Saeima taisa kārtējos mēslus, bet mainīt neko nevar, jo vēlētājs parastais ir pārāk stulbs. Nonākam pie tā paša jautājuma – ko darīt?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > Ģirtmens 19.04.2010. 16.36

    Gaidīt nākamās Saeimas vēlēšanas, kas ir nu jau ļoti tuvu un vēlēšanu rezultātus. Tad arī varēs nomērīt, kāds šobrīd ir vidusmēra elektorāts. Ja cilvēki no šīs krīzes neko nav mācījušies, nu tad tiešām – paši vainīgi, ka miskastē jādzīvo.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Scipcinskis > Ģirtmens 19.04.2010. 16.41

    Gaidīt jau var, bet visdrīzāk tādā gadījumā mums uz 5 gadiem būs aukliņās iekārts ģenerālprokurors.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ģirtmens 19.04.2010. 17.07

    Saeima paliktu sēdēt, bet Zatlers lidotu..”
    ja sēd aiz zviedru gardīnēm, tad jau glauni.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    terauds123 > Ģirtmens 19.04.2010. 20.27

    Sū,, jau tādi ka izmaiņas vēlēšanu sistēmā var veikt tikai pats parlaments:)..situācija apmēram tāda, ka tēlaini izsakoties un iztēlējoties ASV kriminālkodeksu 30 ajos gados sarakstītu Al – Capone..man bail ka mēs esam tiktālu purva akacī iegrimuši, ka diemžēl bez palīdžības no ārpuses ārā netiksim..cerams ka tā nebūs Puķina vertikālās krievijas palīdzība..

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Inese Birzniece > Ģirtmens 19.04.2010. 22.22

    Toreiz 13.janvārī bezpersoniski akmeņi lidoja Saeimas ēkas logos (ēka to nebij pelnījusi), šoreiz derētu mērķim izvēlēties konkrētu objektu…piem.,bedri šosejā pie Lilastes, vai priedi Upes ielā Jūrmalā, akmeni pie Puzes ezera. Bandīti parastu valodu nesaprot, tos biedē spēks vai soda neizbēgamība.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    v-auto > Ģirtmens 20.04.2010. 11.25

    Labaak jau piedaavaa uzreiz ieviest diktatuuru, kur labs diktators buus tavs diktators – demokraatijas un tiesiskuma garants.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    v-auto > Ģirtmens 20.04.2010. 11.45

    Esmu parastais veeleetaajs, taatad stulbs peec tavas (neparastaa veeleetaaja- domaataaja) definiicijas, kas nenomokaas ar muusu kaiminu muuhziigo jautaajumu “ko dariit?”, es vienkaarshi daru. Un ne taadu kaa es deel nav iespeejams kaut ko paveikt, bet taadu kaa tu, kuri visas nelaimes sakni vienmeer meklee citos.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Scipcinskis > Ģirtmens 20.04.2010. 11.55

    Darīšana bez domāšanas? Ja Tev tā ērtāk…
    Tas, ka tiesiskums Latvijā gandrīz pilnībā ir sagrauts, nav mana vaina. Es iepriekšējās Saeimas vēlēšanās nebalsoju par tiem, kuri noņēma Loskutovu un tagad cenšas arī Maizīti dabūt nost no ceļa.
    Tāpēc, lūdzu, bez apvainojumiem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    uldis_erglis > Ģirtmens 20.04.2010. 13.49

    @ralfs
    Svarīgi ir jau “ko” un “kā” tu dari, nevis “ka” dari. Un izskatās, ka tieši tu nelaimes sakni meklē citos, kamēr Mārtiņš norāda uz tām problēmām, kuras viņš saskata, un vienkārši jautā, kā lauzt to ciklu, kurā bezatbildīgi un neizglītoti vēlētāji turpina ievēlēt bezatbildīgu un nekompetentu Saeimu. Un, diemžēl, tieši šādā ciklā ir iestrēgusi Latvija.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    v-auto > Ģirtmens 20.04.2010. 14.19

    Ar kaadaam metodeem juus nosakaat stulbumu, nekompetenci, nezinaashanu? Un kaapeec juus domaajat, ka dariit noziimee nedomaat? “veeleetaajs parastais ir stulbs” juusupraat liecina par tolerantu skatiijumu un objektivitaati?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam