virtuālais asistents
- Analīze
- 13.05.2025.
- Ilze Šķietniece
Ilūzija par zināšanām

- Labs bizness
- 06.06.2023.
- Ilze Šķietniece
Citu variantu nav!

- Pieredze
- 07.05.2023.
Digitālie ceļabiedri

- Viedoklis
- 25.08.2022.
Kāpēc izvēlēties Hugo.lv?

- Portrets
- 31.07.2022.
Būvēt ekoloģiski — dzīvot labāk!


- Analīze
- 13.05.2025.
- Ilze Šķietniece
Ilūzija par zināšanām
Mākslīgā intelekta vilnis skolās triecas ar lielu jaudu. Vai vajag stāties tam pretī?

- Labs bizness
- 06.06.2023.
- Ilze Šķietniece
Citu variantu nav!
Uzņēmumi, kas vēl neizmanto mākslīgā intelekta piedāvātās iespējas, efektivitātē atpaliek no tiem, kuri to jau dara

- Pieredze
- 07.05.2023.
Digitālie ceļabiedri
Pieredzējuši ceļotāji iesaka lietotnes, kas pašiem palīdzējušas braucienu plānošanā un atrodoties svešās zemēs

- Viedoklis
- 25.08.2022.
Kāpēc izvēlēties Hugo.lv?
Lai arī ikviens vēlas ieņemt vadošo lomu, attīstot mākslīgo intelektu, pagaidām vēl nevienā citā Eiropas valstī nav tik unikāla projekta kā Hugo.lv. Ar šo platformu, ko izveidojis Kultūras informācijas sistēmu centrs (KISC) sadarbībā ar valodu tehnoloģiju uzņēmumu Tilde, Latvija ir izvirzījusies par vadošo Eiropas valsti valodu tehnoloģiju lietojumā valsts pārvaldē un ar savu pieredzi var dalīties pat Eiropas līmeņa pasākumos.

- Portrets
- 31.07.2022.
Būvēt ekoloģiski — dzīvot labāk!
Arhitekte Gunita Kuļikovska-Ķiesnere Vidzemes Augstskolas Inženierzinātņu fakultātē attīsta ilgtspējīgas būvniecības studiju virzienu. Viņa cer Latvijas būvniecības kvalitātei iesvelt jaunu elpu

- Viedoklis
- 26.05.2022.
Kā virtuālajam asistentam iemācīt cilvēcību?
Mēs dzīvojam pieredzes ekonomikas laikmetā, kur organizāciju vai uzņēmumu veiksme atkarīga no tā, cik apmierināti ir viņu klienti. Cilvēki grib būt uzklausīti 24 stundas diennaktī septiņas dienas nedēļā un lai klientu atbalsta centrs pie viņu problēmas sāktu strādāt momentāni.

- Viedoklis
- 21.01.2020.
73% lietotāju ir apmierināti ar virtuālo asistentu darbību
Šā gada pirmajās janvāra dienās darbu testa režīmā sāka Valsts ieņēmumu dienesta virtuālais asistents Toms, kuram nācās saskarties ne tikai ar jautājumiem par nodokļiem, bet arī skaidrot, vai viņam ir jūtas un vai viņam garšo baltmaize. Toms nav pirmais šāda veida “darbinieks” valsts iestādē, viņa “kolēģe” Una darbojas Uzņēmumu reģistrā jau vairāk nekā gadu, tomēr sabiedrībā aizvien vērojama tendence mēģināt “salauzt” čatbotu.
