vēstures grāmata
- Viedoklis
- 04.10.2024.
Kā rosināt skolēnu interesi par vēsturi?

- Radars
- 27.12.2013.
Vēlreiz par Molotovu un Ribentropu


- Radars
- 30.05.2013.
Šodien bezmaksas debesmanna, rīt tukšs vēders

- Pusdienās
- 22.05.2013.
Kriminālnoziedznieks

- Viedoklis
- 04.10.2024.
Kā rosināt skolēnu interesi par vēsturi?
Vēsture kā mācību priekšmets skolā daudziem no mums asociējas ar plašiem tekstiem un dažādiem faktiem vai gadskaitļiem, kas bija jāzina no galvas. Tomēr vēsturi var apgūt arī daudz saistošākā un interaktīvā veidā. Īpaši pamatskolā ir svarīgi, lai mācību stundās vēsture atdzīvotos, tāpēc nepieciešami aizvien jauni veidi, kā piesaistīt skolēnu uzmanību, rosināt interesi par vēsturi un palīdzēt iegaumēt lietas, notikumus un personības. Vēsturi var mācīties, “sarunājoties” ar vēsturiskiem personāžiem, spēlējot spēles un risinot burtu šifrus, kā arī skenējot grāmatā ietvertos kvadrātkodus (QR Code), kas aizved uz ārējiem resursiem un attiecīgo tēmu atklāj interesantos video vai virtuālās ekskursijas.

- Radars
- 27.12.2013.
Vēlreiz par Molotovu un Ribentropu
PSRS un Vācijas ārlietu ministru sarunas vāciešu okupētā Ukrainā 1943.gadā

- Radars
- 27.06.2013.
Liepājas vēstures skolotājs atvainojas vēsturniekam Klišānam
Starp apgādu un Liepājas skolotāju noslēgts izlīgums

- Radars
- 30.05.2013.
Šodien bezmaksas debesmanna, rīt tukšs vēders
Replika par Liepājas skolotāja Pāvela Jura rīcību un izteikumiem

- Pusdienās
- 22.05.2013.
Kriminālnoziedznieks
Skolotājs Pāvels Jurs, kuram draud cietums par neatļautu grāmatas publicēšanu internetā, atvainojas valstij, ka izņēmis «pamatakmeni» no tās ekonomikas
