Līdz ar Martina Gausa atlaišanu un vētru starptautiskajos akciju tirgos airBaltic iziešana biržā uzlikta uz pauzes. Kompānijas pagaidu vadītājs Pauls Cālītis stāsta, kā uzņēmums virzīsies cauri šai turbulencei
Vairāk turbulences lidojumos, lielāka saslimstība ar Laimas slimību. NASA galvenā zinātniece Keita Kelvina stāsta, kā mūs ietekmēs globālā sasilšana un vai glābiņu mēs varētu rast citur kosmosā
Vai valstij turpināt ieguldīt desmitiem miljonu latu uzņēmumā, kurā pieder vairākums, bet pilnībā zaudēta vadības kontrole, vai - pārdot daļas? Uz šādu jautājumu šogad nāksies atbildēt valdībai, kad būs saņemts neatkarīga auditora slēdziens par nacionālās lidsabiedrības airBaltic stāvokli. Nosauktas dažādas summas, kas nepieciešamas, augšējai robežai sasniedzot 90 miljonus latu. Pircēji atrastos - kāju durvīs ir ielicis krievu investors, interese ir arī ķīniešiem. Taču pašlaik valdībai nav pat īstas skaidrības par uzņēmuma stāvokli. Pētām, kā tas var būt
Ja vēl neesi reģistrējies, ir.lv reģistrējies šeit vai ienāc spiežot uz sociālo mediju ikonām zemāk.
Aizmirsi paroli?
Ja jau esi reģistrējies, pievienojies šeit.
Piekrītu Pakalpojumu sniegšanas noteikumiem un Privātuma politikai
Piekrītu saņemt izdevniecības jaunumus un satura vēstkopas.
Uz Jūsu norādīto e-pasta adresi %email%, tika nosūtīts apstiprinājuma kods.
Ievadiet kodu
Lūdzi ievadiet saņemto kodu, lai apstiprinātu e-pasta adresi.Mirkli pacietības, lūdzu. Visbiežāk šis kods jums atnāks uz e-pastu uzreiz, tomēr var būt gadījumi, kad tas aizņem vairākas minūtes.
Lūdzu pārbaudiet e-pastu un pārliecinieties, ka ierakstījāt kodu pareizi.Nepieciešamības gadījumā pieprasiet jaunu kodu.
Kļūda. Mēģinat vēlreiz.
Paroles maiņa sekmīga!