tranzīts
- Komentārs
- 08.01.2025.
- Aivars Ozoliņš
Atkarības pārvarēšana

- Analīze
- 17.04.2024.
Rubļa rijēji. Turpinājums

- Aktuāli
- 15.02.2024.
- Pauls Raudseps
Šķiltava nr.203: Kas cīnās par vietu EP? Cik reāli ir atteikties no Krievijas graudiem? Kulakovs turpinās grandēt




- Komentārs
- 08.01.2025.
- Aivars Ozoliņš
Atkarības pārvarēšana
Krievijas gāzes tranzīta izbeigšana caur Ukrainu stiprina Eiropas drošību

- Analīze
- 17.04.2024.
Rubļa rijēji. Turpinājums
Re:Baltica pirmo reizi publicē Krievijas resursu lielāko importētāju sarakstu Latvijā kopš Krievijas pilna mēroga iebrukuma Ukrainā. Dominē graudi, naftas produkti un metāla sakausējumi

- Aktuāli
- 15.02.2024.
- Pauls Raudseps
Šķiltava nr.203: Kas cīnās par vietu EP? Cik reāli ir atteikties no Krievijas graudiem? Kulakovs turpinās grandēt

- Viedoklis
- 20.12.2023.
Vai graudu tranzīta aizliegums ir šāviens savā kājā?
Sākoties karam Ukrainā, pasaule mainījās. Pārmaiņas daudzās nozarēs sākās, kad tika ieviestas sankcijas. Viena no svarīgām, gandrīz visiem nepieciešamajām lietām, kam esam tranzītvalsts, ir graudi. To pārvadāšanai izmantotas gan ostas, gan dzelzceļa satiksme, taču tranzīta ierobežošana var radīt gana daudz problēmu.

- Ziņa
- 30.05.2017.
Kučinskis: koalīcijai nākamnedēļ jāpieņem lēmums par veselības finansējumu
Premjerministrs noraida, ka notiktu draudīgs Krievijas tranzītkravu samazinājums

- Ziņa
- 24.04.2017.
"Rail Baltica" prognozētās izmaksas - 5,8 miljardi eiro
Projekta vadītāja Rubesa pārliecināta, ka ieguvumi pārsniegs izdevumus


- Ziņa
- 24.10.2016.
Šlesers gaida valdības atbalstu, lai no Lietuvas pārvilinātu Kaļiņingradas tranzīta kravas

- Radars
- 18.08.2015.
Pēdējais brīdis mazināt atkarību no Krievijas



- Tēma
- 12.11.2014.
Iespēju te daudz!

- Tēma
- 01.02.2017.
Prom ir
19 gadus viņš bijis neatlaižams Rīgas brīvostas pārvaldnieks. Neraugoties uz pieļauto izšķērdību un pārkāpumiem. Lielāks par likumu. Saimnieks vairāk krievu oligarha, nevis Rietumu vadītāja stilā. Tomēr tagad Leonīds Loginovs dosies pensijā. Savu lēmumu sīkāk neskaidro un uz aicinājumiem uz intervijām neatsaucas, bet 10. martā viņa laikmets Rīgas ostā beigsies. Kāds tas ir bijis?

- Ziņa
- 24.10.2016.
Šlesers gaida valdības atbalstu, lai no Lietuvas pārvilinātu Kaļiņingradas tranzīta kravas
Ekspolitiķim pieder daļas Latvijas un Krievijas kopuzņēmumā

- Radars
- 18.08.2015.
Pēdējais brīdis mazināt atkarību no Krievijas
Transporta un loģistikas nozarei jāizmanto iespējas Ķīnas virzienā

- Radars
- 14.08.2015.
Matīss: paziņojumi par kravu tranzīta pārtraukšanu ir pārspīlēti
''Krievijas dzelzceļš'' paziņo, ka kravu pārvadājumi Latvijas virzienā rit plānotajā apjomā

- Radars
- 13.08.2015.
Krievijas kravas Latvijas virzienā samazināšot sliežu remonta dēļ
Oficiāls apstiprinājums tranzīta pārtraukšanai, jo īpaši Magoņa aizturēšanas dēļ, nav saņemts

- Tēma
- 12.11.2014.
Iespēju te daudz!
Latvijas ekonomika atgūstas, ne tikai pateicoties mūsu uzņēmēju eksportspējai, bet arī tiem eiro, mārciņām un rubļiem, ko iegulda ārzemju uzņēmēji. Ir izpētīja, kas tad ir reālie investori, kas pēc krīzes ieradušies Latvijā attīstīt biznesu, kāpēc izvēlējušies tieši mūsu zemi, un ko domā par šejienes tikumiem pēc tuvākas iepazīšanas
