Informētāju mērķis - lai 90% cilvēku jūtas zinoši un droši par pāreju uz vienoto valūtu
Ar kampaņas palīdzību informēs sabiedrību un centīsies sasniegt 60% iedzīvotāju atbalstu eiro
Reklāmas mākslinieks Voldemārs Dūdums (36) nominēts vienai no pasaules prestižākajām reklāmas balvām Webby Awards, ko var salīdzināt ar kino Oskaru. Viņš portālā Ir izdomāja zīlīti, kas knābā uz taustiņiem uzliktu speķi un tā raksta tviterziņas. Voldemārs domā, ka reklāmas tirgus pasaulē virzīsies uz aizvien oriģinālākiem risinājumiem, citādi tam «jāmirst»
Fredis vispirms ir jāredz: grupas Labvēlīgais tips koncerts Kurvis
Stendzeniekam aizvadītā ''Par labu Latviju'' kampaņa bijusi sarežģītākā mūžā
Rolšteins ar Pēdējo partiju turpina no tās vietas, līdz kurai pats palīdzēja degradēt politiku
Ja vēl neesi reģistrējies, ir.lv reģistrējies šeit vai ienāc spiežot uz sociālo mediju ikonām zemāk.
Aizmirsi paroli?
Ja jau esi reģistrējies, pievienojies šeit.
Piekrītu Pakalpojumu sniegšanas noteikumiem un Privātuma politikai
Piekrītu saņemt izdevniecības jaunumus un satura vēstkopas.
Uz Jūsu norādīto e-pasta adresi %email%, tika nosūtīts apstiprinājuma kods.
Ievadiet kodu
Lūdzi ievadiet saņemto kodu, lai apstiprinātu e-pasta adresi.Mirkli pacietības, lūdzu. Visbiežāk šis kods jums atnāks uz e-pastu uzreiz, tomēr var būt gadījumi, kad tas aizņem vairākas minūtes.
Lūdzu pārbaudiet e-pastu un pārliecinieties, ka ierakstījāt kodu pareizi.Nepieciešamības gadījumā pieprasiet jaunu kodu.
Kļūda. Mēģinat vēlreiz.
Paroles maiņa sekmīga!