Smart
- Viedoklis
- 28.07.2021.
Ko stāsta telefonkrāpnieki? Trīs gadījumi

- Cilvēki
- 18.05.2011.
Minerālmēslu mohikānis

- Viedoklis
- 28.07.2021.
Ko stāsta telefonkrāpnieki? Trīs gadījumi
Pēdējā mēneša laikā būtiski pieaugusi krāpnieku aktivitāte – katru dienu SEB bankas Klientu centrs saņem vidēji 35 zvanus no klientiem, kuriem zvanījuši krāpnieki, lai iegūtu viņu datus. Vēl pirms mēneša šādu zvani bija divreiz mazāk. Izpaužot krāpniekam kartes numuru, internetbankas pieejas kodu, personas kodu vai ievadot Smart-ID PIN kodus, klients būtībā atļauj krāpniekam brīvi rīkoties ar saviem līdzekļiem. Taču vairumā gadījumu krāpnieki vadās pēc vienotas shēmas, tāpēc apkopojām trīs reālus gadījumus, kas ļaus atpazīt krāpnieku izmantotās metodes.

- Cilvēki
- 18.05.2011.
Minerālmēslu mohikānis
Pirms pusgadsimta sācis darbu minerālmēslu ražotnē un uzdienējis līdz direktora postenim, Bronislovs Lubis (72) pēc Lietuvas neatkarības atjaunošanas kļuva par deputātu un premjerministru, bet tad atgriezās biznesā un uzbūvēja savu impēriju
