skrejritenis
- Viedoklis
- 06.06.2025.
Vai nepilngadīgie elektroskrejriteņu īpašnieki drīkst patstāvīgi slēgt OCTA līgumu?


- Veiksme
- 02.08.2023.
Veiksme aizkadrā

- Tēma
- 20.07.2022.
- Agnese Meiere
Skrien kā vējš…


- Viedoklis
- 06.06.2025.
Vai nepilngadīgie elektroskrejriteņu īpašnieki drīkst patstāvīgi slēgt OCTA līgumu?
No šā gada 1. jūlija Latvijā visiem reģistrētajiem elektroskrejriteņiem būs nepieciešama obligātā civiltiesiskā apdrošināšana – OCTA. Jaunieši no 16 gadu vecuma var būt šādu transportlīdzekļu īpašnieki, bet vai viņi drīkst arī patstāvīgi noslēgt OCTA līgumu?

- Viedoklis
- 18.04.2025.
OCTA elektroskrejriteņiem – vai tiešām uzlabos ceļu satiksmes drošību?
Gada otrajā pusē spēkā stāsies grozījumi, kas paredz obligātās civiltiesiskās atbildības apdrošināšanu (OCTA) visiem elektroskrejriteņiem. Taču grozījumos ir pieļautas vairākas nepilnības, kas liek vaicāt gan par to pamatotību, gan arī, kā lielāka zaudējumu atlīdzība palīdzēs risināt reālo problēmu – ceļu satiksmes negadījumus.

- Veiksme
- 02.08.2023.
Veiksme aizkadrā
Pirms pieciem gadiem ATOM Tech varēja sākt biznesu pēc uzvaras konkursā Atspēriens. Šodien uzņēmums pārdod programmatūru visā pasaulē un pats rīko konkursus jauno uzņēmēju atbalstam

- Tēma
- 20.07.2022.
- Agnese Meiere
Skrien kā vējš…
Pieaugot elektrisko skrejriteņu popularitātei, ik dienu Rīgas slimnīcās nokļūst braucēji, kuri lauzuši roku vai kāju. Smagākos gadījumos — kaklu vai galvaskausu. Vai situāciju uzlabos bargāki sodi par noteikumu pārkāpšanu?

- Viedoklis
- 13.06.2019.
Elektriskais skrejritenis uz ietves – risks saņemt boksera sitienu
Elektriskie skrejriteņi kļūst arvien populārāki ne tikai Eiropā, bet arī Latvijā. Kamēr pie mums tiek diskutēts, vai to lietošanai nepieciešams izstrādāt regulējumu, Parīzes varasiestādes aizliegušas atstāt elektriskos skrejriteņus uz ietvēm, kā arī braukt ar tiem parkos un dārzos. Patlaban spēkā nav specifisku noteikumu, kas regulētu pārvietošanos ar šādiem transportlīdzekļiem, tāpat kā nav vienotu ceļu satiksmes noteikumu, kā tas ir velosipēdiem. Tos skrejriteņus, kuru maksimālais ātrums pārsniedz 25 km/h, jāpielīdzina mopēdiem ar atbilstošu kārtību, kā var iegūt atļautu, lai piedalītos satiksmē.
