preces

- Viedoklis
- 23.04.2024.
Pērkam preces vai sajūtas?


- Viedoklis
- 05.07.2023.
Rūpniecība uz ekonomikas altāra

- Viedoklis
- 19.09.2024.
Piekļūstamība kā konkurences priekšrocība un sociāli atbildīga rīcība
Esam ļoti dažādi. Lielākā daļa no mums var izmantot visas savas maņas – dzirdi, redzi, tausti, lai iepirktos, pieteiktu vizīti pie ārsta vai iegādātos transporta biļeti. Taču ne visi to spēj. Eiropā ir vairāk nekā 100 miljoni cilvēku ar invaliditāti, bet Latvijā tādu ir ap 200 tūkstošiem jeb 10% no iedzīvotājiem.

- Viedoklis
- 23.04.2024.
Pērkam preces vai sajūtas?
Te pasūtījums internetveikalā, te norēķināšanās ar viedtālruni iepirkšanās centrā – apmaksas veikšana par preci arvien biežāk kļūst tikpat kā nemanāma. Paaugstinoties preču pieejamībai un sabiedrības labklājībai, pamazām piezogas un par ikdienas sastāvdaļu kļūst arī regulāras iepirkšanās paradums. Tomēr gana bieži mirkļa emociju ietekmē iegādātās preces cilvēkam nav primāri nepieciešamas, bet, pat ja atrodas iemesls iepirkties, reti kurš apsver videi un maciņam draudzīgāko alternatīvu – otrreizējas dzīves piešķiršanu precei, to labojot vai iegādājoties lietotu modeli. Kas ierauj mūs iepirkšanās azartā un kā izkļūt no apburtā loka?

- Viedoklis
- 22.08.2023.
Vai skandināvu pircēji gaida Baltijas valstu pārdevējus?
Lai šodien attīstītos un augtu e-komercijas nozarē, uzņēmējiem ir jāsper drosmīgi soļi un jāiet jaunos tirgos. Līdz šim tas veiksmīgi ir izdevies kaimiņvalstu tirgos, tomēr ar Baltijas valstu tirgu biznesa iespēju stāsts nebeidzas. Cik viegli ir ieiet Somijas tirgū un, vai mūsu uzņēmēji tajā var izturēt konkurenci un pircēju prasības?

- Viedoklis
- 05.07.2023.
Rūpniecība uz ekonomikas altāra
Aizvadītajos trīs gados pasaules ekonomiku vajāja likteņa radītas likstas – pandēmija un karš. Šobrīd lielākās galvassāpes preces ražojošajai ekonomikas daļai sagādā ekonomiskā politika – procentu likmju celšana. Mērķis ir cēls, bet tūlītējās sekas nepatīkamas.
