patērētāju sabiedrība
- Dzīvesstils
- 10.03.2024.
- Alise Zita Zeidaka
Mums to nevajag, jo visa jau ir gana
Trīs stāsti par atbrīvošanos no liekā, lai rastu vietu jaunām idejām

- Viedoklis
- 18.08.2021.
Kā jauniešu ilgtspējīgas izvēles maina nākotnes sabiedrības uzvedību?
Patērētāju sabiedrības kults pastāv jau gadiem, tādēļ nav brīnums, ka mūsdienu jaunieši, kuriem ar šodienas un iepriekšējo paaudžu izvēlēm nāksies sadzīvot, arvien vairāk un kaismīgāk pievēršas ilgtspējas jautājumiem. Tiesa, jaunieši atduras pret atskārsmi, ka ilgtspējīgs dzīvesveids maksā diezgan dārgi – eko kategorijas produkti, vietējo ražotāju preces un augstas kvalitātes izstrādājumi nav pa kabatai daudziem. Taču tā ir tikai daļa no ilgtspējīga dzīvesveida, un ir virkne lietu, ko jaunieši var darīt bez lieliem tēriņiem pozitīvu pārmaiņu veicināšanai sabiedrībā, kas, protams, ir ikvienas paaudzes jautājums un atbildība.

- Eksperta viedoklis
- 08.04.2020.
Gribu atkal apskauties
Kas ir pandēmijas laika mācības? Ko nākotnē varam darīt citādi un labāk? Jautājam cilvēkiem, kuru domās ieklausās

- Viedoklis
- 28.01.2020.
Nopirku jaunu iPhone. Kāpēc neviens neaplaudē?
Nopirku. Papriecājos. Izmetu. Tie ir trīs atslēgas vārdi, kas raksturo mūsu civilizācijas attieksmi pret mantām, lietām, vidi, dažkārt arī cilvēkiem. Tie ir trīs atslēgas vārdi, kas ir pamatā lielākajam vairumam globālo problēmu, risku un nereti - pat katastrofu. Un ne velti - katra cilvēka individuālā attieksme un dzīves izpratne ir tā, kas veido lielo kopējo bildi. Šādai attieksmei pat ir sava krāšņa un groteska ikona - McDonalds kā pasaulē lielākais rotaļlietu izplatītājs. Kāpēc tā ir tik raksturīga? Tā kļūst atbilstoša tajā brīdī, kad atbildam uz jautājumu - cik bieži bērns pēc ēšanas paņem rokās Happy Meal mantiņu?

- Pasaulē
- 26.06.2013.
Krāvājiet somas!
Ķīnas valdība izstrādājusi plānu straujai laucinieku pārcelšanai uz pilsētām - 250 miljonus līdz 2025.gadam. Šādai paātrinātai urbanizācijai var izrādīties smagas sociālas sekas
