narcisisms
- Viedoklis
- 17.10.2024.
Iemīlējušies savās fasādēs – narcisisms kā biznesa risks
Narcisisms mārketingā ir izplatīta, saprotama un kaut kādā mērā arī dabiska parādība. Spilgti satura radītāji mēdz būt personības ar izteiktu pašpārliecinātību un superaugstu pašvērtējumu. Tādām īpašībām kā empātija, spēja ieklausīties atšķirīgā viedoklī šādā personā dažkārt nepietiek vietas. Tomēr narcisisms mārketingā nav tikai stāsts par personībām, kas rada spilgtu saturu, – tas ir arī stāsts par greiziem priekšstatiem, stereotipu tiražēšanu un neadekvātiem lēmumiem, kas galu galā kaitē biznesam. Tiesa, varētu būt arī tieši pretēji – zīmolu komunikācijas kampaņas papildus to tiešajam biznesa mērķim var dot būtisku ieguldījumu sabiedrības pašapziņas un veselīga pašnovērtējuma veicināšanā.

- Radars
- 21.11.2014.
Par mūsdienu narcisiem un sociālo tīklu “spoguli”
Sarežģījumi sākas tad, ja tieksme pēc atzinības kļūst par apsēstību vai arī dzīve kļūst par nemitīgiem savas grandiozitātes apliecinājumiem

- Interesanti
- 02.07.2014.
Kas tas tāds?
Pirms 20 gadiem globālajā leksikā ienāca termins «metroseksuālis», tagad viņus sākuši nomainīt spornoseksuāļi
